Hoop ikquote:Lees je nog steeds? Downloaden en spelen! Ik denk dat er vrij hoge scores gehaald kunnen worden, ik heb hem bewust relatief eenvoudig gehouden, al is het natuurlijk net waar je interesse qua muziek ligt. Have fun!
Ik heb hem serieus uit gezet vanmiddagquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:24 schreef Darkestrah het volgende:
Dit gaat hem helemaal worden. Ik houd al maanden je last.fm in de gaten.
Je ogen heb je dan ook niet echt nodig.quote:
fotofotofotoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:54 schreef ralfseltje het volgende:
Eerste lijstjes binnen:
1. Darkestrah
2. Arn0
3. Nab
quote:
Dan zou ik er niet meer dan 2 per persoon doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:59 schreef ralfseltje het volgende:
En als laatste opmerking; ik wil via pm best wat cryptische hints geven (als vervanger van een tussenstand met punten). Goed/fout geef ik uiteraard niet aan.
Mijn lijstje is ook onderweg. Had ik al gezegd dat ik met je wil trouwen en je kinderen wil?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:54 schreef ralfseltje het volgende:
Eerste lijstjes binnen:
1. Darkestrah
2. Arn0
3. Nab
Ja, heel specifiek zal ik niet worden in ieder geval en per se 2 per persoon kost mij weer te veel tijd omdat iedereen er dan gebruik van maakt.. Als iemand echt om de topplekken mee strijdt zal ik sowieso wat minder royaal zijn met hints, maar of iemand nou 12 of 13 punten haalt maakt in principe niet uit, beetje aanmoediging is nooit weg. Ik zal sowieso niets weggeven qua hints naar een bepaalde artiest of nummer oid.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:04 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet meer dan 2 per persoon doen.
Hmm wederom ligt een diskwalificatie op de loer, ditmaal wegens (seksuele) intimidatiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Mijn lijstje is ook onderweg. Had ik al gezegd dat ik met je wil trouwen en je kinderen wil?
Toffe muziek op dit late uur.
Oké, ik snap het. Tijd om naar bed te gaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:08 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Hmm wederom ligt een diskwalificatie op de loer, ditmaal wegens (seksuele) intimidatie
Whoah!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:10 schreef ralfseltje het volgende:
1. Belsen
2. Darkestrah
3. Arn0
4. Nab
Overigens ben ik een man, maar we kunnen het altijd proberen. Hmm ja, tijd om op bed te gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:10 schreef belsen het volgende:
[..]
Oké, ik snap het. Tijd om naar bed te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop