Nee man, een keer een erg moeilijke is toch leuk tussendoor.quote:Op zondag 11 december 2011 19:42 schreef On het volgende:
Ik heb stiekem al 40 nieuwe fragmentjes klaar staan die denk ik een stuk herkenbaarder zijn. Laat maar weten of jullie even een nieuwe start willen, of dat ik later dit jaar een nieuw topic maak en deze gewoon tot januari laat staan..
Volgens mij ben je een woordje vergeten, hoezo zou ik in deze ronde hoog scoren denk je?quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Damn you darkestrah! Ik heb zo'n vermoeden dat TCM straks over ons heen bulldozert
Volgens mij ga ik van Bosbeetle ook 40 lijsten ontvangen.quote:Bosbeetle - 16
Darkestrah - 16
Gehenna - 12
Mprimitive - 11
Trashcanman - 6
Ralfseltje - 5
Gambolputty - 3
quote:
Daarnaast ben ik er trots op dat het lelijkste plaatje ooit in mijn topic staat.quote:Bosbeetle - 19
Darkestrah - 16
Gehenna - 12
Mprimitive - 11
Trashcanman - 6
Ralfseltje - 5
Gambolputty - 3
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:57 schreef Gehenna het volgende:
jeej, ik wist er nog een paar, waar ik eerst niet op kon komen
quote:Bosbeetle - 19
Darkestrah - 16
Gehenna - 16
Mprimitive - 11
Ranja - 7
Trashcanman - 6
Ralfseltje - 5
Gambolputty - 3
Je kunt er maximaal 16 bij krijgen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:29 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
nog stees 3 punten te weinig...
Nog een paar dagen mensen.quote:Bosbeetle - 19
Darkestrah - 16
Gehenna - 16
Mprimitive - 11
Berkery - 10
Ranja - 7
Trashcanman - 6
Ralfseltje - 5
Gambolputty - 3
kut...quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Laatste wanhopige poging dan nog...
quote:
Ga je gang, het is een beetje lullig voor mij als MUZ mod om het gelijk toe te eigenen.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:33 schreef ralfseltje het volgende:
Ik wil ook best een maken, lijkt me leuk, hoewel dit mijn eerste deelname is überhaupt.
Van mij mag jij ook hoor, ik maak er wel een en anders kom ik volgende keer wel aan de beurtquote:Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ga je gang, het is een beetje lullig voor mij als MUZ mod om het gelijk toe te eigenen.
Ik denk echt dat ik veel albumtracks, van albums die ooit wel eens geluisterd maar gewoon niet vaak genoeg blijkbaar vergeten benquote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef On het volgende:
Haha, ik schaam me denk ik eerder, had het wel wat gebruiksvriendelijker willen maken. Maar aangezien bij bijvoorbeeld de muziek trivia op de meest onmogelijke vragen vrij snel antwoord wordt gegeven dacht ik dat ik de lat wat hoger moest leggen. Ik denk dat er best wel wat 'o ja!'s' tussen de antwoorden zitten.
je mag ook voorkruipen als je het al eerder hebt gemeld (dat er nog nooit eerder een lijst is geweest)quote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef Darkestrah het volgende:
Oh, er was een wachtlijst? Ik zit eigenlijk al een tijdje een special te verzamelen. Kan ik daar nog even mee doorgaan. Nummer 4 voor mij dus alsjeblieft.
quote:Bosbeetle - 19
Darkestrah - 16
Gehenna - 16
Mprimitive - 11
Berkery - 10
Ranja - 7
Trashcanman - 6
OMG - 6
Ralfseltje - 5
Gambolputty - 3
Voor jou is Trivia misschien een stapel onmogelijke vragen, maar over het algemeen is dat toch behoorlijk laagdrempeliger en vooral breder dan deze ronde Raad de Plaat. Dus dat laagdrempeliger was geen slecht idee geweest denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef On het volgende:
Haha, ik schaam me denk ik eerder, had het wel wat gebruiksvriendelijker willen maken. Maar aangezien bij bijvoorbeeld de muziek trivia op de meest onmogelijke vragen vrij snel antwoord wordt gegeven dacht ik dat ik de lat wat hoger moest leggen. Ik denk dat er best wel wat 'o ja!'s' tussen de antwoorden zitten.
En een WTF-raaddeplaat van Bosbeetle lijkt me een goed idee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |