Gewoon insturen joh, en je hebt nog wel even de tijd.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:25 schreef RacerDKB het volgende:
Ik weet er te weinig om mee te doen, maar tof idee.
Hou het even in de gaten omdat ik van sommige nummers wel benieuwd ben wie het zijn.
Ik doe ook mee, herken er tot dusver 1quote:Op donderdag 8 december 2011 15:25 schreef RacerDKB het volgende:
Ik weet er te weinig om mee te doen, maar tof idee.
Hou het even in de gaten omdat ik van sommige nummers wel benieuwd ben wie het zijn.
van hetzelfdequote:Op donderdag 8 december 2011 17:15 schreef Gehenna het volgende:
ik heb nu 9, weet niet of ik veel hoger ga komen
Edit: Darkestrah is een puntje geklommen.quote:Darkestrah - 14
Gehenna - 12
Mprimitive - 11
Dit geldt niet voor je broertje, hoop ik?quote:Op donderdag 8 december 2011 22:08 schreef On het volgende:
Iedereen: voel je vrij om aan je vader, moeder, vriendin, huisdier hulp te vragen hoor.Je hebt tot januari.
Ik ben Sinterklaas niet!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:35 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit geldt niet voor je broertje, hoop ik?
hmm toch wel heel slechtquote:
Ik heb hem gewoon te moeilijk gemaakt denk ik.quote:
het zijn allemaal van die dingen dat je nog net een overgang nodig hebt en het dan weet...quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:27 schreef On het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon te moeilijk gemaakt denk ik.Ik kan wel een nieuwe maken, maar opzich is dit ook wel leuk toch? Jullie hebben nog lang zat. Het zijn, op één of twee na, geen obscure artiesten die ik gebruikt heb.
Niet doen joh het maakt toch niet uit als er een keer wat lagere scores zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:53 schreef On het volgende:
Ik ga wat nummers die waarschijnlijk toch niemand raad vervangen denk ik.
Daar heb je gelijk in, maar er zijn ook mensen die er van af zien enzo. Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet doen joh het maakt toch niet uit als er een keer wat lagere scores zijn.
Ik ben even aan het kijken wat het is. Het doet me een beetje denken aan een blauwe platgeslagen wolf die je vanaf de bovenkant ziet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:14 schreef Trashcanman het volgende:
Aangezien ik nu te gaar ben om een serieuze poging te wagen wil ik alleen even melden dat het broertje van On een toffe avatar heeft.
Mijn score moet je kunnen verbeteren denk ik. Ik luister het nog één keer voor ik instuur maar ben nog steeds niet verder dan 1 nummer..quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:16 schreef belsen het volgende:
Ik geloof dat ik er te weinig van herken, om er hoop in te houden.
http://www.boohbah.tv/zone.htmlquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben even aan het kijken wat het is. Het doet me een beetje denken aan een blauwe platgeslagen wolf die je vanaf de bovenkant ziet.
Heeft iemand een betere uitleg?
Met die albumtracks-singleverhouding valt het opzich wel mee. Heb er wel wat moeilijke tussen gezet, maar veel nummers hebben wel een officiele youtube video of muzikale betekenis gehad enzo.quote:Darkestrah - 14
Bosbeetle - 13
Gehenna - 12
Mprimitive - 11
Zoals ik al aangegeven heb, sta ik open voor teamvorming.quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Damn you darkestrah! Ik heb zo'n vermoeden dat TCM straks over ons heen bulldozert
Nee man, een keer een erg moeilijke is toch leuk tussendoor.quote:Op zondag 11 december 2011 19:42 schreef On het volgende:
Ik heb stiekem al 40 nieuwe fragmentjes klaar staan die denk ik een stuk herkenbaarder zijn. Laat maar weten of jullie even een nieuwe start willen, of dat ik later dit jaar een nieuw topic maak en deze gewoon tot januari laat staan..
Volgens mij ben je een woordje vergeten, hoezo zou ik in deze ronde hoog scoren denk je?quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Damn you darkestrah! Ik heb zo'n vermoeden dat TCM straks over ons heen bulldozert
Volgens mij ga ik van Bosbeetle ook 40 lijsten ontvangen.quote:Bosbeetle - 16
Darkestrah - 16
Gehenna - 12
Mprimitive - 11
Trashcanman - 6
Ralfseltje - 5
Gambolputty - 3
quote:
Daarnaast ben ik er trots op dat het lelijkste plaatje ooit in mijn topic staat.quote:Bosbeetle - 19
Darkestrah - 16
Gehenna - 12
Mprimitive - 11
Trashcanman - 6
Ralfseltje - 5
Gambolputty - 3
quote:Op woensdag 21 december 2011 18:57 schreef Gehenna het volgende:
jeej, ik wist er nog een paar, waar ik eerst niet op kon komen
quote:Bosbeetle - 19
Darkestrah - 16
Gehenna - 16
Mprimitive - 11
Ranja - 7
Trashcanman - 6
Ralfseltje - 5
Gambolputty - 3
Je kunt er maximaal 16 bij krijgen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:29 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
nog stees 3 punten te weinig...
Nog een paar dagen mensen.quote:Bosbeetle - 19
Darkestrah - 16
Gehenna - 16
Mprimitive - 11
Berkery - 10
Ranja - 7
Trashcanman - 6
Ralfseltje - 5
Gambolputty - 3
kut...quote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 16:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Laatste wanhopige poging dan nog...
quote:
Ga je gang, het is een beetje lullig voor mij als MUZ mod om het gelijk toe te eigenen.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:33 schreef ralfseltje het volgende:
Ik wil ook best een maken, lijkt me leuk, hoewel dit mijn eerste deelname is überhaupt.
Van mij mag jij ook hoor, ik maak er wel een en anders kom ik volgende keer wel aan de beurtquote:Op woensdag 28 december 2011 16:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ga je gang, het is een beetje lullig voor mij als MUZ mod om het gelijk toe te eigenen.
Ik denk echt dat ik veel albumtracks, van albums die ooit wel eens geluisterd maar gewoon niet vaak genoeg blijkbaar vergeten benquote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef On het volgende:
Haha, ik schaam me denk ik eerder, had het wel wat gebruiksvriendelijker willen maken. Maar aangezien bij bijvoorbeeld de muziek trivia op de meest onmogelijke vragen vrij snel antwoord wordt gegeven dacht ik dat ik de lat wat hoger moest leggen. Ik denk dat er best wel wat 'o ja!'s' tussen de antwoorden zitten.
je mag ook voorkruipen als je het al eerder hebt gemeld (dat er nog nooit eerder een lijst is geweest)quote:Op woensdag 28 december 2011 17:58 schreef Darkestrah het volgende:
Oh, er was een wachtlijst? Ik zit eigenlijk al een tijdje een special te verzamelen. Kan ik daar nog even mee doorgaan. Nummer 4 voor mij dus alsjeblieft.
quote:Bosbeetle - 19
Darkestrah - 16
Gehenna - 16
Mprimitive - 11
Berkery - 10
Ranja - 7
Trashcanman - 6
OMG - 6
Ralfseltje - 5
Gambolputty - 3
Voor jou is Trivia misschien een stapel onmogelijke vragen, maar over het algemeen is dat toch behoorlijk laagdrempeliger en vooral breder dan deze ronde Raad de Plaat. Dus dat laagdrempeliger was geen slecht idee geweest denk ik.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef On het volgende:
Haha, ik schaam me denk ik eerder, had het wel wat gebruiksvriendelijker willen maken. Maar aangezien bij bijvoorbeeld de muziek trivia op de meest onmogelijke vragen vrij snel antwoord wordt gegeven dacht ik dat ik de lat wat hoger moest leggen. Ik denk dat er best wel wat 'o ja!'s' tussen de antwoorden zitten.
En een WTF-raaddeplaat van Bosbeetle lijkt me een goed idee!
Ik wist alleen de hele obvious samples, en mijn vriendin wist er ook nog wat. Ik vind het trouwens wel een beetje overdreven om gewoon een heel nummer erin te zetten, dan is het niet moeilijk te radenquote:Op zondag 1 januari 2012 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wist er geloof ik 5 ofzo, bij de 1e luisterbeurt. Red Guitar zat daarbij.
Kon me er alleen niet toe brengen het nog een keer te luisteren.
quote:Op zondag 1 januari 2012 14:01 schreef On het volgende:
Daarna kwam geloof ik Red Guitar van David Sylvian. Die wist ook niemand geloof ik.
Iedereen bedankt voor het meedoen!quote:1 Talk Talk - Myhrrman
2 The Church - Under The Milky Way
3 Iggy Pop - Dum Dum Boys
4 Guster - Sattelite
5 Have a Nice Life - Bloodhail
6 Probot ft Jack Black - I Am The Warlock
7 Dopplereffekt - Plastiphilia 2
8 Faust - The Sad Skinhead
9 Scott Walker - The Escape
10 Apoptygma Bezerk - Elektricity
11 Nick Drake - Hazy Jane II
12 Nine Black Alps - Cosmopolitan
13 Modeselektor (ft Thom Yorke) - The White Flash
14 Porcupine Tree - Time Flies
15 Butthole Surfers - Sweet Loaf
16 David Sylvian - Red Guitar
17 King Crimson - Elephant Talk
18 Sun Kil Moon - Salvador Sanchez
19 The Presets - Are you the one?
20 Hawkwind - Aussault en Battery part I
21 The Smiths - Heaven Knows Im Miserable Now
22 Angelo Badalementi - Dance of the Dream man
23 Velvet Underground - Sister Ray
24 Kitchens of Distinction - Drive That Fast
25 Syd Barrett - Dominoes
26 Grizzly Bear - Shift
27 Joy Division - These Days
28 The Cure - I Dig You
29 Cat The Dog - I'm A Romantic
30 Tame Impala - Half Full Glass Of Wine
31 Rowland S Howard - Pop Crimes
32 Scientist - The Voodoo Curse
33 Slint - Ron
34 The Angels Of Light - New York Girls
35 Royal Crown Revue - Hey Pachuco!
36 Vinkenoog - Spinvis - Ik Vlucht ik vlieg
37 The Olivia Tremor Control - Opera House
38 Seppuku Paradigm - Your Witness
39 Therapy - Hellbelly
40 Napalm Death - You suffer
Met heel veel inzet had er misschien net een top3 ingezeten.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:28 schreef On het volgende:
Nou mensen. Zoals beloofd: De lijst.
[..]
Iedereen bedankt voor het meedoen!
Precies 95% van de nummers heb ik nog nooit gehoord zelfs..quote:Op zondag 1 januari 2012 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met heel veel inzet had er misschien net een top3 ingezeten.
Maar van 1/4 van de artiesten heb ik zelfs nog nooit gehoord.
Kom maar op!quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:57 schreef ranja het volgende:
Ik heb inmiddels 40 fragmenten uitgezocht... zijn we al toe aan een nieuwe ronde?
ready when you are...quote:Op woensdag 4 januari 2012 17:57 schreef ranja het volgende:
Ik heb inmiddels 40 fragmenten uitgezocht... zijn we al toe aan een nieuwe ronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |