het zijn allemaal van die dingen dat je nog net een overgang nodig hebt en het dan weet...quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:27 schreef On het volgende:
[..]
Ik heb hem gewoon te moeilijk gemaakt denk ik.Ik kan wel een nieuwe maken, maar opzich is dit ook wel leuk toch? Jullie hebben nog lang zat. Het zijn, op één of twee na, geen obscure artiesten die ik gebruikt heb.
Niet doen joh het maakt toch niet uit als er een keer wat lagere scores zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:53 schreef On het volgende:
Ik ga wat nummers die waarschijnlijk toch niemand raad vervangen denk ik.
Daar heb je gelijk in, maar er zijn ook mensen die er van af zien enzo. Dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Niet doen joh het maakt toch niet uit als er een keer wat lagere scores zijn.
Ik ben even aan het kijken wat het is. Het doet me een beetje denken aan een blauwe platgeslagen wolf die je vanaf de bovenkant ziet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:14 schreef Trashcanman het volgende:
Aangezien ik nu te gaar ben om een serieuze poging te wagen wil ik alleen even melden dat het broertje van On een toffe avatar heeft.
Mijn score moet je kunnen verbeteren denk ik. Ik luister het nog één keer voor ik instuur maar ben nog steeds niet verder dan 1 nummer..quote:Op zaterdag 10 december 2011 03:16 schreef belsen het volgende:
Ik geloof dat ik er te weinig van herken, om er hoop in te houden.
http://www.boohbah.tv/zone.htmlquote:Op zaterdag 10 december 2011 01:54 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik ben even aan het kijken wat het is. Het doet me een beetje denken aan een blauwe platgeslagen wolf die je vanaf de bovenkant ziet.
Heeft iemand een betere uitleg?
Met die albumtracks-singleverhouding valt het opzich wel mee. Heb er wel wat moeilijke tussen gezet, maar veel nummers hebben wel een officiele youtube video of muzikale betekenis gehad enzo.quote:Darkestrah - 14
Bosbeetle - 13
Gehenna - 12
Mprimitive - 11
Zoals ik al aangegeven heb, sta ik open voor teamvorming.quote:Op zondag 11 december 2011 17:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Damn you darkestrah! Ik heb zo'n vermoeden dat TCM straks over ons heen bulldozert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |