quote:
Op woensdag 28 december 2011 16:15 schreef On het volgende:Haha, ik schaam me denk ik eerder, had het wel wat gebruiksvriendelijker willen maken. Maar aangezien bij bijvoorbeeld de muziek trivia op de meest onmogelijke vragen vrij snel antwoord wordt gegeven dacht ik dat ik de lat wat hoger moest leggen. Ik denk dat er best wel wat 'o ja!'s' tussen de antwoorden zitten.
En een WTF-raaddeplaat van Bosbeetle lijkt me een goed idee!
Voor jou is Trivia misschien een stapel onmogelijke vragen, maar over het algemeen is dat toch behoorlijk laagdrempeliger en vooral breder dan deze ronde Raad de Plaat. Dus dat laagdrempeliger was geen slecht idee geweest denk ik.
Ik moedig natuurlijk elk initiatief aan en het is ook leuk om eens een heel andere ranglijst te zien.

Maar als dit een popquiz was in een café oid, was dit denk een voor veel mensen een reden geweest om niet terug te komen. Het was te obscuur, te eenzijdig en te weinig 'gezellig' qua muziek. Soms heb je de Dolly Dots nodig om het leuk te houden, zal ik maar zeggen.
Ik zou een WTF ronde dan ook afraden. iig niet gelijk na deze.
Overigens stonden volgens mij ranja en WeezerButler na Grobbel (zal wel niet meer gebeuren) al eerder op de wachtlijst.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?