Er zijn er inderdaad een aantal die ik er achteraf uit had mogen laten, maar toch is inmiddels al ruim de helft van de fragmenten geraden.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:13 schreef ralfseltje het volgende:
Nee veel meer gaat het bij mij ook niet worden eigenlijkIk vraag me stiekem wel af hoeveel je er zelf eigenlijk zou hebben herkend, lijkt me sowieso vrij pittig.
quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:15 schreef Darkestrah het volgende:
SLP_ is gediskwaliciteerd.
We hebben een nieuwe ranglijst!
1: On
2: Trashcanman
3: AlchemistofSorrows
4: ralfseltje
1: SLP_
Wat voor muziek is dit dan?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:51 schreef SLP_ het volgende:
Tuurlijk wist ik ze niet allemaal, maar met hulp van google en een vriend die naar dit soort muziek luistert kom je al heel ver.
Nja ik weet niet wat voor genre het isquote:
Of omdat ze gewoon moeilijk of onbekend zijn bij mij of mn vriendquote:Op woensdag 8 februari 2012 19:13 schreef Darkestrah het volgende:
Alle tracks die SLP_ nog open heeft staan zijn nummers waarvan de tekst niet te vinden is op Google, of moeilijk te noteren omdat het een vreemde taal bevat. Dit spreekt ook tegen je.
Hij weet overigens helemaal niet veel van muziek af, alleen muziek die hij leuk vind.quote:Overigens, als je echt een vriend hebt die zoveel van muziek weet, dan zie ik hem graag bij de volgende ronde Raad de Plaat!
Natuurlijk valt google onder valsspelen, tenminste als je uit de tekst het nummer kunt halen (wat bij deze ronde wel kan)quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:55 schreef SLP_ het volgende:
Als Google trouwens onder vals spelen valt, heb ik niets gezegd
Zeg wat je wilt, maar elitistische trekjes? Ik ben gewoon een fulltime klootzak als het met muziek te maken heeft.quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dat heeft niets met MUZ-elitaristen te maken, al moet ik toegeven dat we 'elitistische' (bedankt TCM voor het woord) trekjes hebben
Absoluut. Maar je wist er toch eentje? Zo verstevig je je positie.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:04 schreef ranja het volgende:
als ik een pm stuur dat ik niks weet, sta ik dan op 5?
Nee, ik weet er geenquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:19 schreef Darkestrah het volgende:
Absoluut. Maar je wist er toch eentje? Zo verstevig je je positie.
Het lijkt erop. Het meeste wat ik herken wel. Maar niet alles. En ik herken ook lang niet alles.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
... verwacht ik dat het meedendeel toch albumtrack is. ...
Niet echt nee, aangezien ik meestal 80-90% van wat ik weet na de eerste keer luisteren al herken heeft het in mijn geval statistisch gezien ook geen zin.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:18 schreef ralfseltje het volgende:
Het nodigt ook niet echt uit tot nogmaals luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |