Dan moet je echt beter gaan luisteren, of je zit glashard te liegen.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ken er 2, dit is meer raad de sample
quote:Op zondag 5 februari 2012 17:48 schreef Bayswater het volgende:
Ik hoor weinig muziek, alleen veel gelul. Klopt dat?
quote:Op zondag 5 februari 2012 00:45 schreef Darkestrah het volgende:
- Lees de bijgesloten tekstfile. De naam van dit bestand is Readme - Extra regels
Okay, duidelijk.quote:
Zeg dat niet te hard dit is een uitzonderlijk moeilijke ronde, net als die van On en Ranjaquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:22 schreef Dven het volgende:
Alles even snel afgespeeld en het enige dat ik direct herkende was het allerlaatste fragment
Volgens mij niet helemaal mijn spel maar ik zal er vanavond nog eens goed voor gaan zitten
bijna geen één maar het komt nog welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:09 schreef Darkestrah het volgende:
Stuur anders in ieder geval een lijst in van wat je nu al denkt goed te hebben.
Niets dan hints hier.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:27 schreef ralfseltje het volgende:
Ik herken bij een van de eersten wel mijn favoriete band. Props daarvoor. Ben nog niet verder gekomen omdat ik toen die plaat weer op moest zetten.
Pearl Jam is overigens niet mijn favoriete band, daar doelde ik niet op (als die er tussen zitquote:
Ik heb ook geen idee, nooit van haar gehoord ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:42 schreef Bosbeetle het volgende:
Wie is die mysterieuze SLP_ en waarom post hij/zij niet.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:41 schreef Darkestrah het volgende:
We hebben een nieuwe ranglijst!
1: SLP_
2: On
3: Trashcanman
4: AlchemistofSorrows
5: ralfseltje
Ja ok, maar wie ben je, waar kom jij zo in een keer vandaan, wat bewoog je om mee te doen met rdp en waarom doe je On dit aan?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
One a sidenote: Darkestrah, is het tegenwoordig nu echt nodig om telefoonhijger te zeggen in plaats van gewoon hijger? Is de huidige generatie jong volwassenen door het online doorbrengen van hun leven zo vervreemd van de buitenwereld dat ze het woord hijger niet eens meer automatisch kunnen associėren met een telefoon?
Ik wacht in ieder geval even de score af of het de moeite waard is om er nog een paar uit te peuteren of dat mysterywoman mij al helemaal uit heeft gespeeld.quote:.: Dushi 94 :. zegt: Wie b3n jij?
Henk62 zegt: hgggg hggg..
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:36 schreef On het volgende:
Internethijgen is ook niet zo imponerend.
[..]
Altijd van jezelf uit blijven gaan, het gaat ook niet om het winnen maar om het meedoen en meer van dat soort dooddoeners...quote:Ik wacht in ieder geval even de score af of het de moeite waard is om er nog een paar uit te peuteren of dat mysterywoman mij al helemaal uit heeft gespeeld.
quote:- Ook waren er opmerkingen over de updates van scores die gemeld worden in het topic. Het zou niet motiverend werken om de scores erbij te vermelden. Daarom ga ik deze ronde werken met een iets andere notatie. De scores worden niet meer vermeld, de ranglijst wel. Misschien post ik na een dag of 10 de hele scorelijst, zodat er nog een eindsprint ingezet kan worden.
Een hijger zou ook iemand zonder conditie kunnen zijn. En nu wil ik niet opscheppen over mijn conditie, maar ik ben meer een telefoonhijger dan een hijger.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
One a sidenote: Darkestrah, is het tegenwoordig nu echt nodig om telefoonhijger te zeggen in plaats van gewoon hijger? Is de huidige generatie jong volwassenen door het online doorbrengen van hun leven zo vervreemd van de buitenwereld dat ze het woord hijger niet eens meer automatisch kunnen associėren met een telefoon?
En wat is een veel voorkomende oorzaak van een slechte conditie? Juist ja, internetten in plaats van buiten spelen, bedankt voor het ondersteunen van mijn punt.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:03 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Een hijger zou ook iemand zonder conditie kunnen zijn. En nu wil ik niet opscheppen over mijn conditie, maar ik ben meer een telefoonhijger dan een hijger.
Ben meer een lurkerquote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:30 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja ok, maar wie ben je, waar kom jij zo in een keer vandaan, wat bewoog je om mee te doen met rdp en waarom doe je On dit aan?
Wat een onzin- verhaaltje. Maar hoe is het afgelopen met je kussen?quote:Op woensdag 8 februari 2012 00:02 schreef On het volgende:
Ah, de lurker komt, als de jongen die het zwaard uit de steen trok, ons muz-elitairisten even laten zien hoe het moet. Als ik morgen wakker word is mijn kussen denk ik nat van de tranen.
Ik ben all about onzin. Mijn kussensloop hangt momenteel te drogen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 09:39 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wat een onzin- verhaaltje. Maar hoe is het afgelopen met je kussen?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 10:10 schreef On het volgende:
[..]
Ik ben all about onzin. Mijn kussensloop hangt momenteel te drogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |