Nee, hij is religieus geïndoctrineerd. En dat is niet eens meer een mening, maar een feit. Een conclusie die ik heb kunnen trekken op tekstbijdragen van De_Ilias op dit forum, die naderhand zijn verwijderd, maar die hij wel via PM aan mij heeft gestuurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:04 schreef Semisane het volgende:
Qua leeftijd vast, maar mentaal zit je er nog hoor.
objection, hearsay!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij is religieus geïndoctrineerd. En dat is niet eens meer een mening, maar een feit. Een conclusie die ik heb kunnen trekken op tekstbijdragen van De_Ilias op dit forum, die naderhand zijn verwijderd, maar die hij wel via PM aan mij heeft gestuurd.
En ik vind religieuze indoctrinatie gevaarlijk. Mensen gaan er dan namelijk extremistische opvattingen op nahouden.
Ik zou me niet heel erg verbazen als een groot deel van de homoseksuelen het daar gewoon mee eens is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:14 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hetgeen best een goede zaak zou zijn als dat zou gebeuren met een Gordon, een Gerard Joling, een Patricia Paay,, etc.
Och, het is niet zo zeer de indoctrinatie wat gevaarlijk is, maar eerder de fundamenten waarop een religie is gestoeld.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hij is religieus geïndoctrineerd. En dat is niet eens meer een mening, maar een feit. Een conclusie die ik heb kunnen trekken op tekstbijdragen van De_Ilias op dit forum, die naderhand zijn verwijderd, maar die hij wel via PM aan mij heeft gestuurd.
En ik vind religieuze indoctrinatie gevaarlijk. Mensen gaan er dan namelijk extremistische opvattingen op nahouden.
Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen. Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry kerel, je overduidelijke homofobie is duidelijk islamitisch gevoed. Ga in vredesnaam niet de vermoorde onschuld spelen en doe nou niet net alsof je religieuze opvattingen geen enkele rol spelen in je benadering van dit onderwerp. Dat je religieus geïndoctrineerd bent, druipt er aan alle kanten af. Wees gewoon die trotse, kortzichtige moslim die je zo graag wilt zijn; draai niet om de hete brij heen.
Verder valt aan je antwoorden regelmatig op dat je eerst iets zinnigs of verstandigs zegt, maar dat je na pakweg 6-7 woorden beter kunt ophouden. Ook nu had het zinnetje "Het verstoren van een les is nooit goed" volstaan. Kennelijk was dat het eerste dat bij je opkwam, maar toen moest je van je religie toch weer even homo-bashen.
Homovoorlichting wordt tegenwoordig gegeven omdat het nodig is. Over indoctrinatie heb jij geen recht van spreken. Lees die PM nog maar eens die ik je heb gestuurd en waar ik verder geen enkele reactie meer op heb gekregen.
Dat lijkt me niet. Ik denk dat de homo's hem haten omdat men denkt dat hij homo is en de homo's een slechte naam geeft.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik denk trouwens dat Justin bieber juist gehaat wordt omdat men denkt dat hij homo is.
Zelfde. Enige wat ik weet is dat Gordon, Gerard Joling, Paul de Leeuw en tv-talentenjachten heel populair zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?!? Ik weet nauwelijks iets af van wat er zich afspeelt in bekent Nederland.
Nou hahahahahaha wat grappigquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Ik denk dat de homo's hem haten omdat men denkt dat hij homo is en de homo's een slechte naam geeft.
Schattig ende lief.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef De_Ilias het volgende:
Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit
Wat? Je kreeg er een certificaatje bij?quote:maar daarvoor heb ik geldige redenen
Moet je niet doen joh, zowel religieuze als "menselijke" argumenten wat je dan ook met het laatste bedoelt snijden geen hout, maar met religieuze argumenten kan je tenminste nog met je boekje zwaaien.quote:Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.
Ik mag hopen van niet...ik zit eigenlijk nog altijd te hopen op Christian Bale of is dat te veel gevraagd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:27 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik denk trouwens dat Justin bieber juist gehaat wordt omdat men denkt dat hij homo is.
Wat een zin.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen. Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.
Je beschuldigt weer eens zoals altijd en zit vol zelfgelijk, dat is het minpunt van jou, je hebt veel zelfgelijk en vind jou opinie altijd de belangrijkste en sterkste, en alles wat je niet goed vind is slecht.
Wat betreft die PM, als je wilt kan ik er verder op ingaan, maar of het veel zin met jou heeft? Dat denk ik niet, maar ik zal het proberen.
Biologisch is er maar weinig nuttig, daar zou ik het niet echt op gaan gooien als argument tegen homoseksualiteit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:33 schreef Ulx het volgende:
Nou ja, het biologische nut van homosexualiteit ontgaat me ook een beetje. Voortplantingstechnisch gezien.
Gerard Joling is inderdaad een beter argument tegen homosexualiteit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Biologisch is er maar weinig nuttig, daar zou ik het niet echt op gaan gooien als argument tegen homoseksualiteit.
Tegenwoordig welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:40 schreef Skitzofrenix het volgende:
Het is sowieso niet normaal dat er zoveel agressie word gebruikt in het onderwijs.
Nee, laat die PM maar achterwege; verspilling van jouw en mijn tijd. Laat ik alvast zeggen dat ik niet nog een keer reageer.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef De_Ilias het volgende:
Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen. Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.
Je beschuldigt weer eens zoals altijd en zit vol zelfgelijk, dat is het minpunt van jou, je hebt veel zelfgelijk en vind jou opinie altijd de belangrijkste en sterkste, en alles wat je niet goed vind is slecht.
Wat betreft die PM, als je wilt kan ik er verder op ingaan, maar of het veel zin met jou heeft? Dat denk ik niet, maar ik zal het proberen.
Absoluut...het moet toch pijnlijk zijn voor een homoseksueel als hij zich enkel kan identificeren met zo'n figuur...en dan daar ook nog commentaar op krijgen van hetero's. Het leven is wel degelijk oneerlijk als je het zo bekijkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Gerard Joling is inderdaad een beter argument tegen homosexualiteit.
als je de redenen niet geeft zullen het wel geen goede redenen zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Je bewijst weer eens vol te zitten met vooroordelen, ik neem je het ook niet kwalijk. Ik weet van mezelf dat ik niet geïndoctrineerd bent, door niemand niet. Misschien ben ik Homofoob in de zin dat ik tegen Homoseksualiteit ben en tegen het verspreiden van Homoseksualiteit, maar daarvoor heb ik geldige redenen.
quote:Als mens en als moslim. Zelf gebruik ik hier natuurlijk geen Islamitische argumenten omdat die niet accepteerbaar zijn bij niet-gelovigen, dat is ook logisch toch? Daarom spreek ik uit Menselijk gedachtegoed, meer niet.
Jij kan het blijkbaar weten, je kijkt die bagger.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Juist, ben je net bezig om lekker geaccepteerd te worden, komt zo'n gierende relnicht elke dag zijn hoofd op de TV laten zien.
of je nu tegen een homo of hetero aandachtsgeile bn'er kijktquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Juist, ben je net bezig om lekker geaccepteerd te worden, komt zo'n gierende relnicht elke dag zijn hoofd op de TV laten zien.
Ach, hetero, bi, of homo, wat mij betreft zijn het allemaal flikkers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:53 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
of je nu tegen een homo of hetero aandachtsgeile bn'er kijkt
of beter kijk er gewoon niet naar
ROFLMAOquote:Homosekualiteit verzwakt het menselijke ras, in het bijzonder de Nederlandse bevolking
Verder alles goed? Wat heb je net gedronken dat je zulke kolder uitslaat? Nou?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Marlan het volgende:
Ik kan er niet blij om worden, maar ben er ook niet rouwig om.
Homosekualiteit verzwakt het menselijke ras, in het bijzonder de Nederlandse bevolking die aan het krimpen is. Over 100 jaar is de Nederlander op sterven na de dood o.a door zulke homoseksuele invloeden.
Laten we vooral benadrukken dat homo's niet normaal zijn, maar hetero's de norm zijn. Hopelijk zijn we over 50 jaar dan nog niet uitgeroeid door andere volkeren die zich wel (enigzins) normaal gedragen.
Hoe lang bestaat homoseksualiteit al? Sinds het dierenrijk bestaat; precies. Weg met de gedachte dat de mens door homoseksualiteit uitsterftquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Marlan het volgende:
Homosekualiteit verzwakt het menselijke ras, in het bijzonder de Nederlandse bevolking die aan het krimpen is. Over 100 jaar is de Nederlander op sterven na de dood o.a door zulke homoseksuele invloeden.
Laten we vooral benadrukken dat homo's niet normaal zijn, maar hetero's de norm zijn. Hopelijk zijn we over 50 jaar dan nog niet uitgeroeid door andere volkeren die zich wel (enigzins) normaal gedragen.
Er bestaat geen god. We moeten niet denken dat de Bijbel beschrijft wat er echt is gebeurd, want daar is geen bewijs voor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
Homo's willen geaccepteerd worden, maar ondertussen zijn ze zich constant aan het profileren als "anders". Homotolerantie moet niet doorslaan in homopromotie zoals dat nu gebeurt. Rot op uit mijn omgeving, doe thuis waar je zin in hebt, dan laat ik God over jullie oordelen.
Wat krijgen we straks? Necrofielen, pedofielen en gerontofielen die geaccepteerd willen worden?
Dus jij vergelijkt homo;s met pedo;s?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
Homo's willen geaccepteerd worden, maar ondertussen zijn ze zich constant aan het profileren als "anders". Homotolerantie moet niet doorslaan in homopromotie zoals dat nu gebeurt. Rot op uit mijn omgeving, doe thuis waar je zin in hebt, dan laat ik God over jullie oordelen.
Wat krijgen we straks? Necrofielen, pedofielen en gerontofielen die geaccepteerd willen worden?
typefoutjesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dus jij vergelijkt homo;s met pedo;s?
Ik weet niet waar jij leest dat homo's standaard een bepaald gedrag vertonen, maar volgens mij hebben de meeste wel door dat er gesproken wordt over de 'excentrieke' en 'iets meer extraverte' homomensen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef DeLuna het volgende:
Overigens weten sommige mensen in dit topic (nog) niet dat homoseksualiteit en gedrag los van elkaar staan.
Homopromotie...alsof je er zegeltjes bij krijgt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
Dat doet hij niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
homo, hetero en pedo zijn allemaal geaardheden, zijn dus prima te vergelijken. De een is alleen iets wenselijker dan de ander...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Nou, je kunt wel sparen voor een plek op een van de boten van de Unox Gaypride tm, mede mogelijk gemaakt door de ING Bank.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Homopromotie...alsof je er zegeltjes bij krijgt.
Maar vind jij geaardheid nou een keuze of een ziekte?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:36 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Zolang ze het lijk van mijn oma niet opgraven om er seks mee te hebben vind ik alles best, als ik het maar niet hoef te zien.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
homo, hetero en pedo zijn allemaal geaardheden, zijn dus prima te vergelijken. De een is alleen iets wenselijker dan de ander...
is pedofilie een ziekte? Ja? Dan is homofilie ook een ziekte, net als hetero zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Maar vind jij geaardheid nou een keuze of een ziekte?
Waarom niet? Je wordt er heel tolerant van hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Zolang ze het lijk van mijn oma niet opgraven om er seks mee te hebben vind ik alles best, als ik het maar niet hoef te zien.
Geen van beide.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Maar vind jij geaardheid nou een keuze of een ziekte?
Een zinnige discussie op fok is onmogelijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
een zinnige discussie eigenlijk gewoon tijdverspilling is.
Het hoeft toch geen keuze en/of een ziekte te wezen? Je hebt ook nog de gezonde geaardheid.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef n00b13 het volgende:
[..]
is pedofilie een ziekte? Ja? Dan is homofilie ook een ziekte, net als hetero zijn.
Klinkt gek om te zeggen dat homofilie een ziekte is, maar het is zeker geen keuze.
Ik vind promotie wel degelijk de juiste benaming. Begin middelbare school zitten leerlingen in een geestelijke en lichamelijke ontwikkelingsfase. Heel smerig van homo's om op die groep "voorlichting"te komen geven. Jongeren moeten zelf hun seksualiteit kunnen ontdekken, daar hebben ze niet de "hulp" van een gestoorde maniak bij nodig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het is best vermoeiend als mensen steeds met dezelfde uitgemolken 'argumenten' komen. Zou gauw het woord homoseksualiteit valt, komen ook weer de vergelijkingen met pedofilie. En ook steevast duiken er weer teksten op over 'besmetting' of 'promotie', alsof je vandaag je geaardheid kunt inruilen voor een andere.
Sommige mensen zijn zo vastgeroest in hun eigen kortzichtigheid en stompzinnigheid dat een zinnige discussie eigenlijk gewoon tijdverspilling is.
Hou jij je daar op jouw leeftijd nogsteeds mee bezig? Wat ongezond.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef Wokkel het volgende:
Ik denk dat als ze twee geile lekker potjes neerzetten dat de boodschap een stuk beter aankomt.
Niet van die nichten met een snor.
Ik heb er speciaal een supersnel abo voor genomen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:55 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Hou jij je daar op jouw leeftijd nogsteeds mee bezig? Wat ongezond.
Het zal inderdaad een behoorlijke invloed hebben op de, in de embryonale fase bepaalde, seksuele voorkeur.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:48 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik vind promotie wel degelijk de juiste benaming. Begin middelbare school zitten leerlingen in een geestelijke en lichamelijke ontwikkelingsfase. Heel smerig van homo's om op die groep "voorlichting"te komen geven. Jongeren moeten zelf hun seksualiteit kunnen ontdekken, daar hebben ze niet de "hulp" van een gestoorde maniak bij nodig.
ik zeg het je, tijd voor pedofielen voor de klas. Als iedereen pedofiel is hebben we meteen een probleem minder.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het zal inderdaad een behoorlijke invloed hebben op de, in de embryonale fase bepaalde, seksuele voorkeur.![]()
Wat een gemenerikken toch! Hoewel je misschien moet voorstellen er een soort duo-promotie van te maken...een gestoorde homo maniak naast een gestoorde reli maniak, lijkt me best geil om mee te maken.
Dan heb je ook minderjarige pedofielen! Dat is pas narcistisch!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
ik zeg het je, tijd voor pedofielen voor de klas. Als iedereen pedofiel is hebben we meteen een probleem minder.
Tja...we dachten nou eenmaal dat die primitieve barbaren wel zo leuk zouden passen bij die gestoorde maniakken van een homo's...wisten wij veel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:16 schreef AryaMehr het volgende:
Dit krijg je ervan wanneer je je land vol laat stromen met primitieve barbaren die hun achterlijke cultuur met zich mee hebben gebracht.
Heb ik niet geschreven. Volgens mij zijn er op Fok! een paar subfora waar je prima kunt discussiëren. Daar hoort NWS ook bij, alleen duiken in sommige topics steeds dezelfde bekrompen geesten en trollen op.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef Ulx het volgende:
Een zinnige discussie op fok is onmogelijk?
No shit, Sherlock.
Jongeren worden dag-in, dag-uit met heteroseksualiteit geconfronteerd, dus over een overdaad aan blootstelling aan homoseksualiteit hoeft niemand zich zorgen te maken. Verder laat je seksuele geaardheid zich niet beïnvloeden door een paar voorlichters die een uurtje op school langskomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:48 schreef ouderejongere het volgende:
Ik vind promotie wel degelijk de juiste benaming. Begin middelbare school zitten leerlingen in een geestelijke en lichamelijke ontwikkelingsfase. Heel smerig van homo's om op die groep "voorlichting"te komen geven. Jongeren moeten zelf hun seksualiteit kunnen ontdekken, daar hebben ze niet de "hulp" van een gestoorde maniak bij nodig.
was Otis Redding uberhaupt homo???quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:20 schreef Semisane het volgende:
[..]
Otis Redding eigenlijk. Geen homo icoon, maar een stuk betere zanger.
Gewoon, omdat dat zo ter sprake kwam. Ik dacht, what the hell heeft die er mee te maken dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Zover ik weet niet...was dat de bedoeling dan?
Helemaal niks.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon, omdat dat zo ter sprake kwam. Ik dacht, what the hell heeft die er mee te maken dan?
1. Af en toe moet er ook ruimte zijn voor een beetje getrol en een grapje. Dat is evident aan het internet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb ik niet geschreven. Volgens mij zijn er op Fok! een paar subfora waar je prima kunt discussiëren. Daar hoort NWS ook bij, alleen duiken in sommige topics steeds dezelfde bekrompen geesten en trollen op.
[..]
Jongeren worden dag-in, dag-uit met heteroseksualiteit geconfronteerd, dus over een overdaad aan blootstelling aan homoseksualiteit hoeft niemand zich zorgen te maken. Verder laat je seksuele geaardheid zich niet beïnvloeden door een paar voorlichters die een uurtje op school langskomen.
Gewoon het mooiste nummer. Punt. Dus die post je. Punt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een beetje "too obvious" als ik die ga posten natuurlijk.
Altijd maar weer die afwijzingen.quote:
Precies, het gaat hier niet om puber homofobie maar om pure haat door een bepaalde opvoeding en ook de minachting naar de leraren toe is niet te tolereren en moet keihard afgestraft worden, desnoods met werkkampen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:37 schreef Compatibel het volgende:
Dit soort taferelen zie je nooit bij het programma van Arie Boomsma. Daar roept iedereen altijd blij dat het helemaal te gek is.
- Edit. De homofobie van puberende tieners is nog wel uit te leggen. Schokkender vind ik de doodsbedreiging richting voorlichters.
Volgens dit bericht valt dat toch nog tegen en blijven ze achterlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nou, ik begreep van een aanzienlijke groepering in het nederlandse parlement dat aanpassen tegenwoordig de norm is.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:55 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Volgens dit bericht valt dat toch nog tegen en blijven ze achterlijk.
Maar ik als blanke, met joods-christelijke normen en waarden opgevoedde, doch nu atheistische heteroman heb ook best wel een pesthekel aan dat nichterige gedoe dat continu overal zichtbaar is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:51 schreef rsfxrs020 het volgende:
[..]
Precies, het gaat hier niet om puber homofobie maar om pure haat door een bepaalde opvoeding en ook de minachting naar de leraren toe is niet te tolereren en moet keihard afgestraft worden, desnoods met werkkampen.
Zijn achterlijkheid, kan hij misschien wel niets aan doen en daarom worden ze gesteund door links die met deze kwestie nu wel in een spagaat zitten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een zin.![]()
![]()
En wat zijn die geldige redenen dan?
Bij ons was het onderdeel van biologie dat mensen daar in de les over kwamen vertellen. Of het nut had? Weinig, binnen een week werd er al weer volop gescholden tegen en over homo's. Maar het is wel goed om het een bespreekbaar onderwerp te maken, want dat is het lang niet bij iedereen. Tijdens de les was iedereen wel gewoon geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:29 schreef DeRakker. het volgende:
Kan niet een leraar van biologie voorlichting geven ofzo? die zullen niet uitgescholden worden.
wordt nog een gezellig kamp dan!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar ik als blanke, met joods-christelijke normen en waarden opgevoedde, doch nu atheistische heteroman heb ook best wel een pesthekel aan dat nichterige gedoe dat continu overal zichtbaar is.
Moet ik nu ook een werkkamp in?
Ik weet nog wel dat toen ik op school had, er gasten waren die een soort spreekbeurt of presentatie hielden over homoseksualiteit en de conciërge hadden gevraagd om vragen te beantwoorden. (hij scheen homo te zijn) Maar ik kan me ook eigenlijk niet goed herinneren dat er zo werd gescholden tegen en over homo's, zowel er voor als er na niet. Werd eigenlijk niet zoveel over gesproken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij ons was het onderdeel van biologie dat mensen daar in de les over kwamen vertellen. Of het nut had? Nee, binnen een week werd er al weer volop gescholden tegen en over homo's.
Die heb ik ook nog nooit gesnapt...maar het zal wel iets pre-internet zijn of zo. Hoewel je tegenwoordig met de smartphones deze wiki er weer snel bij kan pakken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:21 schreef Ulx het volgende:
Zouden die voorlichters eigenlijk ook de betekenis van de hanky code uitleggen?
Wat een onzin verkondig je hier toch. In de vierde klas kreeg ik ook bij maatschappijleer voorlichting van COC. In een uurtje werd kort wat achtergrondinformatie over homo-emancipatie gegeven en bestond de mogelijkheid om vragen te stellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef Ryon het volgende:
Met alle respect voor die voorlichters, maar de aandacht geilheid spat er weer vanaf. Seksualiteit is bij de 14/15 jarige een heet hangijzer. Dat was het vroeger, dat is het nu. Je hebt de afgelopen millennia onder een steen geleefd als je denkt als 'voorlichter' dat je respect per direct afdwingt bij 15-jarige leerlingen door op school even 10 minuten een verhaaltje te vertellen en klaar is kees
Dat weten zij ook wel. Maar de subsidiepot moet gevuld blijven.. Zeker in deze tijden.
Nooit gehad. Nooit gemist.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:50 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Wat een onzin verkondig je hier toch. In de vierde klas kreeg ik ook bij maatschappijleer voorlichting van COC. In een uurtje werd kort wat achtergrondinformatie over homo-emancipatie gegeven en bestond de mogelijkheid om vragen te stellen.
Daarentegen kan ik wel begrijpen dat VMBO'ers wellicht meer puberaal gedragen. Het blijft onzinnig om te stellen dat het slechts te maken heeft met het vullen van subsidiepot. Zolang in dit land homoseksuelen niet vrijelijk hand in hand kunnen lopen in bepaalde buurten (of zelfs wonen), blijft voorlichting, ook al is het een uurtje, noodzakelijk. Homoseksualiteit moet genormaliseerd worden. Het is slechts een biologisch gegeven, meer niet. Een beschaafd land als Nederland dient homoseksuelen te beschermen tegen vijandigheid. Financieren van dit soort activiteiten hoort daar ook bij.
Dan hebben jouw ouders je goed opgevoed.quote:
Mijn ouders hebben mij nooit homovoorlichting gegeven hoor, en toch ben ik redelijk goed opgevoed.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:29 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Dan hebben jouw ouders je goed opgevoed.
het enige dat ik geleerd heb is dat je iedereen met respect moet behandelen. Dat heeft niks met homo's te maken.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:29 schreef Gewetensvol het volgende:
[..]
Dan hebben jouw ouders je goed opgevoed.
Dan wil ik weleens weten welke menselijke argumenten jij dan precies in gedachten had, want op menselijk vlak zijn er maar bitter weinig redenen (zeg maar gerust geen) om zo'n aversie tegen homo's/lesbo's/bi's te hebben. Díe redenen die genoemd worden berusten praktisch altijd op vooroordelen die op hun beurt voortvloeien uit religieus-ideologische dogma's. Hoezo, "niet geïndoctrineerd"quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:22 schreef De_Ilias het volgende:
OMG, is het vmbo weer uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Marlan het volgende:Ik kan er niet blij om worden, maar ben er ook niet rouwig om.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:34 schreef ouderejongere het volgende:
Ja hoor, tuuurlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:48 schreef ouderejongere het volgende:
Ik vind promotie wel degelijk de juiste benaming. Begin middelbare school zitten leerlingen in een geestelijke en lichamelijke ontwikkelingsfase. Heel smerig van homo's om op die groep "voorlichting" te komen geven. Jongeren moeten zelf hun seksualiteit kunnen ontdekken, daar hebben ze niet de "hulp" van een gestoorde maniak bij nodig.
Toch is de maatschappelijke werkelijkheid zo dat extreme gelovigen en andere randdebielen menen dat homoseksualiteit een ziekte is (in plaats van een biologisch gegeven). Het blijft belangrijk dat homoseksuelen op de middelbare school de mogelijkheid krijgen om een uurtje te discussiëren over dit onderwerp. Wie weet draagt het bij aan normalisering.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:40 schreef n00b13 het volgende:
[..]
het enige dat ik geleerd heb is dat je iedereen met respect moet behandelen. Dat heeft niks met homo's te maken.
Daarom ben ik ook tegen homolessen. Je hebt je gewoon tegen iedereen te gedragen, al is het een pedofiel, een necrofiel, maakt niet uit.
Mijn ouders ook niet. Wel heb ik geleerd dat je mannen die verliefd op straat lopen niet in elkaar moet slaan of dat je bakstenen door het raam van een lesbisch stel moet gooien (lees: wees tegen niemand gewelddadig, tenzij zelfverdediging).quote:Op zondag 5 februari 2012 00:37 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben mij nooit homovoorlichting gegeven hoor, en toch ben ik redelijk goed opgevoed.
Beter reageer je niet op zulke idioten. Beter negeer je het.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:23 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Dan wil ik weleens weten welke menselijke argumenten jij dan precies in gedachten had, want op menselijk vlak zijn er maar bitter weinig redenen (zeg maar gerust geen) om zo'n aversie tegen homo's/lesbo's/bi's te hebben. Díe redenen die genoemd worden berusten praktisch altijd op vooroordelen die op hun beurt voortvloeien uit religieus-ideologische dogma's. Hoezo, "niet geïndoctrineerd"?
[..]
OMG, is het vmbo weer uit? Iemand moet hoognodig zn ego/trots/stoerheidsgevoel opzij zetten en eens wat meer lesjes biologie en maatschappijleer volgen ipv zn leven te verblowen of te verzuipen op een hangbankje met zn stoere matties; dat had de persoon kwestie begrepen dat dat niet mogelijk is, omdat homo's zich niet voortplanten en de eigenschap homofiel niet aan de volgende generatie doorgeven (tenzij IVF+draagmoeder, maar hoeveel procent kiest voor die optie???). Bovendien, een stagnerende bevolkingsaanwas in NL is prima te verklaren door de hoge welvaart en secularisering hier; mensen hoeven geen grote gezinnen meer te stichten voor de oude-dag-voorziening en om de kerken/synagoges/moskees gevuld te houden. Heb je heul geen anti-homo-rant voor nodig.
[..]![]()
![]()
![]()
Standaard relifundie-rethoriek. Wat is dat toch met domme moslims en christenen, dat ze er nog steeds mee op de proppen komen en blijkbaar denken dat dat stokpaardje van een drogreden nog niet tot op het bot ontleed is? Necrofilie en pedofilie zijn, in de praktijk gebracht, _géén_ zaken waarbij er geen sprake is van wederzijde wetenschap en instemming van handelingsbekwame personen. Alleen op basis daarvan is het gotspe om homofilie daarbij te plaatsen.
[..]
Ja hoor, tuuurlijk. Alsof die ene homo die even een paar uurtjes zn praatje komt houden er voor kan zorgen dat de onzekere "muurbloempjes" en "sukkeltjes" voorgoed homo of pot worden. Hoeveel homo's hebben er wel niet geprobeerd om, al dan niet onder peer-groepsdruk c.q. sociaal-politiek correcte dogma's, tegen beter weten in als hetero door het leven te gaan? Uiteindelijk eindigen ze allemaal als partner in een homostel of als single omdat moeder de vrouw er met de kinderen vandoor is gegaan omdat vrouwlief ander het homo-dubbelleven van manlief is gekomen.
Grappig trouwens dat je nu homo's van ideologisch fanatisme/fundamentalisme beschuldigd, terwijl gristenen en moslims vandaag de dag er het patent op hebben. "Hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen"; mss wordt het eens tijd dat die reli's zich daar eens gaan houden.
Ach, het is ook wel eens leuk om dat slag idioten even lekker op de kast te jagen door ze met fatsoenlijke argumenten om de oren te slaan. Weten ze gelijk dat de rest ook weet dat ze al trollend onzin proberen te verkopen.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:27 schreef Gewetensvol het volgende:
Beter reageer je niet op zulke idioten. Beter negeer je het.
Ik zag ooit een poster van MTV met de tekst: If Elvis was still alive, he'd be dead by now.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:00 schreef Marlan het volgende:
Ik heb de indruk dat homoseksualiteit in de Westerse wereld voornamelijk een modeverschijnsel is. Er zijn natuurlijk wel een paar echte homo''s, maar ik krijg de indruk dat er heel wat heteroseksuelen gepusht worden om met hezelfde geslacht aan te leggen, omdat dat tegenwoordig 'in', maar die zich eigenlijk niet écht tot hetzelfde geslacht aangetrokken voelen. Ze doen het omdat ze in een hoekje worden gedreven door virulente gaypropaganda. Deze voorlichters zijn hier een goed voorbeeld van.
Ten eerste is de Nederlandse bevolking niet aan het krimpen. Dat is een aantoonbaar onjuiste opmerking. Verder worden mensen niet homo door invloeden: minstens 90 procent van de populatie is hetero. En dat zegt trouwens nog niks over de vraag of ze zich voortplanten. Genoeg hetero's die zich niet voortplanten, ook genoeg homo's die dat wél doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:14 schreef Marlan het volgende:
Ik heb geen homo-voorlichting gehad; niet door mijn ouders en ook niet op school. Ik ben gewoon opgevoed; iets dat er tegenwoordig nog wel eens aan ontbreekt. Als iets een modeverschijnsel is, is dat kinderen niet meer worden opgevoed.quote:Op zondag 5 februari 2012 01:27 schreef Gewetensvol het volgende:
Mijn ouders ook niet. Wel heb ik geleerd dat je mannen die verliefd op straat lopen niet in elkaar moet slaan of dat je bakstenen door het raam van een lesbisch stel moet gooien (lees: wees tegen niemand gewelddadig, tenzij zelfverdediging).
Klopt, heb je gelijk in, echter dat standpunt van jou over gezag vind ik ook bedenkelijk hoor. Dat haal je er bij, maar is niet van toepassing. Toen iedereen nog respect toonde voor gezag, een tijdperk waar jij zo naar verlangt, zaten alle homo's nog in de kast en werd het verschijnsel ontkend.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:43 schreef Elfletterig het volgende:
Het is best vermoeiend als mensen steeds met dezelfde uitgemolken 'argumenten' komen. Zou gauw het woord homoseksualiteit valt, komen ook weer de vergelijkingen met pedofilie. En ook steevast duiken er weer teksten op over 'besmetting' of 'promotie', alsof je vandaag je geaardheid kunt inruilen voor een andere.
Sommige mensen zijn zo vastgeroest in hun eigen kortzichtigheid en stompzinnigheid dat een zinnige discussie eigenlijk gewoon tijdverspilling is.
Wat een achterlijke reactie is dit. Ironisch ook in een topic over tolerantie. Er is feitelijk geen enkel verschil tussen jou en diegene waar je tegen spreekt. Beiden proberen mensen in hokjes te stoppen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry kerel, je overduidelijke homofobie is duidelijk islamitisch gevoed. Ga in vredesnaam niet de vermoorde onschuld spelen en doe nou niet net alsof je religieuze opvattingen geen enkele rol spelen in je benadering van dit onderwerp. Dat je religieus geïndoctrineerd bent, druipt er aan alle kanten af. Wees gewoon die trotse, kortzichtige moslim die je zo graag wilt zijn; draai niet om de hete brij heen.
Verder valt aan je antwoorden regelmatig op dat je eerst iets zinnigs of verstandigs zegt, maar dat je na pakweg 6-7 woorden beter kunt ophouden. Ook nu had het zinnetje "Het verstoren van een les is nooit goed" volstaan. Kennelijk was dat het eerste dat bij je opkwam, maar toen moest je van je religie toch weer even homo-bashen.
Homovoorlichting wordt tegenwoordig gegeven omdat het nodig is. Over indoctrinatie heb jij geen recht van spreken. Lees die PM nog maar eens die ik je heb gestuurd en waar ik verder geen enkele reactie meer op heb gekregen.
Ik verwijs je nog even naar een passage uit het nieuwsartikel in de OP:quote:Op zondag 5 februari 2012 12:22 schreef Ryan3 het volgende:
Klopt, heb je gelijk in, echter dat standpunt van jou over gezag vind ik ook bedenkelijk hoor. Dat haal je er bij, maar is niet van toepassing. Toen iedereen nog respect toonde voor gezag, een tijdperk waar jij zo naar verlangt, zaten alle homo's nog in de kast en werd het verschijnsel ontkend.
Ik leg dus meer accent op dat aspect dan op het feit dat het homo-voorlichting betreft. Verder hebben de afname aan respect voor gezag en de toegenomen acceptatie van homoseksualiteit niks met elkaar te maken. Evenmin wil ik terug in de tijd; ik wil alleen dat kinderen weer een tandje harder en strenger worden opgevoed dan tegenwoordig gebeurt. Let wel: het zijn de ouders die hier falen. Die leveren dit 'product' af.quote:Het is volgens Rueck representatief voor een trend. 'Ik weet dat er een toename is van geweld en discriminatie tegenover homo's. Maar ook wordt gezag steeds slechter geaccepteerd. In sommige klassen heerst een totaal gebrek aan discipline. Als een leraar er dan wat van roept, reageren de leerlingen helemaal niet. Ik ben blij dat ik niet zelf in het onderwijs zit.'
De volledige post was direct en dus persoonlijk aan De_Ilias gericht; niks hokjes dus. Slechts één bijzin zou je wat algemener kunnen opvatten. De zogenaamde religie van vrede hanteert een boek dat vol staat met haat. Feit, geen mening. Mede op basis daarvan wordt ook homoseksualiteit verafschuwd en in streng-islamitische landen (waar de islam tot wet is verheven) staat er dan ook de doodstraf op.quote:Op zondag 5 februari 2012 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een achterlijke reactie is dit. Ironisch ook in een topic over tolerantie. Er is feitelijk geen enkel verschil tussen jou en diegene waar je tegen spreekt. Beiden proberen mensen in hokjes te stoppen.
dit zeg ik ook jaren als het gaat om geweld en diverse delicten waar ze vaak het geloof de schuld van geven of achter geloof schuil gaan houden.quote:Op zondag 5 februari 2012 13:20 schreef Elfletterig het volgende:
Waarbij we dan ook nog eens moeten vaststellen dat homoseksualiteit is aangeboren, terwijl religie is aangeleerd. Het moet niet veel gekker en schever worden.
Zoals geschiedenisleraren door hun leerlingen altijd volledig de gelegenheid wordt geboden om over de holocaust te vertellen op met name scholen in de grote steden...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:29 schreef DeRakker. het volgende:
Kan niet een leraar van biologie voorlichting geven ofzo? die zullen niet uitgescholden worden.
Wil je effect hebben qua respect voor je medemens ,dus juist ook uitleggen dat liefde ook van man op man of vrouw op vrouw kan slaan en dat dit hetzelfde is als hetere zijn en geen ziekte), moet je juist al bij de kleuterschool beginnen. Je hoeft het niet meteen over seks te hebben, en vooral niets opleggen, maar wel op een kinderlijke manier uitleggen dat het gewoon is. Dat het geen ziekte is, want misschien doen de ouders of omgeving van hatende kinderen dit ook al vanaf heel klein (ze komen er niet vanzelf op neem ik aan). Dus wees ze voor zeg maar. Niet opdringen, maar uitleggen dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oe, ik voel me nu aangesproken, toon ik als volwassene geen respect voor gezag joh?.
Overigens denk ik 1) dat voorlichting over homoseksualiteit weliswaar nuttig is, maar dat je dat niet zo maar bij elke groep pubers kunt doen. Je moet even inschatten bij welke groep je dat wel en welke groep je dat niet kunt doen, en dan misschien later in hun schoolcarrière. Bij VWO groepen zul je dat sws wel kunnen doen, bij VMBO'ers wordt het heel moeilijk, misschien alleen doen in het laatste jaar?
en 2) denk ik toch weldegelijk dat hier de invloed van onze allochtone medelanders laat gelden... Ik heb ook wel eens een gesprekje gevoerd over dit soort onderwerpen en dan met volwassenen en je mond valt gewoon open. En dat zijn dan volwassenen. Ik denk toch wel dat het een ernstig probleem is ook, samenhangend met de Islam. Hoe op te lossen? I dunno.
Inderdaad, homo's behoren speciale privileges te hebben. Homo's hoeven niet gemodereerd te worden. Het is toch geen 1943 meer?quote:Op zondag 5 februari 2012 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
Zeg NWS mods, flikker eens een heel eind op met het constant verwijderen en noten van reacties hier in dit subforum. Ik geef gewoon aan dat de meeste users hier totaal achterlijk uit hun nek lullen t.o.v. homoseksualiteit en ik zeg dat als homo, als dan meteen dat wordt weggehaald ben je wat mij betreft kleinzielig ziekelijk bezig, nou heb ik al lang het respect verloren voor de moderatie hier maar dit slaat dus echt weer alles.
Er mag hier gewoon gezegd worden dat ik een bedreiging ben voor het Nederlands ras, ziek ben, er wordt begrip getoond voor de homohaat in dit topic maar als ik zeg dat dat achterlijk is wordt mijn reactie verwijderd? Steek het even lekker in je hol, FUCK YOU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |