Dat Zweedse meisje (Lobke?)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:50 schreef Karina het volgende:
het doet me denken aan Sil de Strandjutter
Ja precies.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:54 schreef Karina het volgende:
Op haar bovenlip ziet het er ook zo raar uit.
Dat, dat al weer zo oud is. Of eigenlijk, ik ben oudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef chufi het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sil_de_Strandjutter
We waren toen al jongquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat, dat al weer zo oud is. Of eigenlijk, ik ben oud![]()
quote:Klasina Seinstra
Winnares uit 1997 over aanstaande Elfstedentocht.
Auke Hylkema
Rayonhoofd van Balk over dikte ijs.
Herbert Dijkstra
NOS-verslaggever over Elfstedentocht en schorsing wielrenner Contador.
Wim Hof
The Iceman bespreekt hoe schaatsers de kou kunnen negeren.
Sybrand van Haersma Buma
CDA-fractievoorzitter over zijn Elfstedentocht in 1986 en de problemen bij NS/Prorail.
Henk Angenent
Voormalig winnaar over mogelijkheden Elfstedentocht.
Die met dat boek over zijn meneer?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag gekeken. Wat een vreselijke pedo-beschermer ws dat
Ja. Zo weinig weerwoord.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Die met dat boek over zijn meneer?
Nieuwste weersvoorspelling ziet er niet best uit, met de traditionele route gaat het denk ik niet lukken.quote:
Zolang ze maar langs de 11 steden rijden, maakt het mij geen reet uit welke route ze aan doen...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nieuwste weersvoorspelling ziet er niet best uit, met de traditionele route gaat het denk ik niet lukken.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Breekfast het volgende:
WTF, dat je een item besteed aan een eventuele elfstedentocht begrijp ik. Maar een hele uitzending.....
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:26 schreef Onnoman het volgende:
het zou me niet verbazen als piet Paulusma pedo blijkt te zijn... die gast is elke dag te zien met een groep kinderen op de achtergrond
vooral de mannen die OP mannen werkenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]![]()
![]()
En iedereen die met kinderen werkt is een pedo zeker.
En mannen die met mannen werken zijn allemaal homo's
Ik vind het wel een amusant verhaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef marcodej het volgende:
Dit verhaal heb ik vorig jaar al gehoord. Precies zo ook.
Een van de betere verhalen vind ik nog die van die Shell topmanquote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een amusant verhaal.
Ongekend fascinerend.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef marcodej het volgende:
Die Hof is gewoon een freak of nature.
Vegen zal vermoedelijk effectiever zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen waarom er geen bakken met (warm) water op het ijs wordt gegooid om bijvoorbeeld de sneeuw weg te halen, maar er gewoon geveegd wordt?
Denk ik ook. Volgens mij krijg je ook zo'n lelijke gele broze laag met lucht er onder, als je er water overheen gaat spuiten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
Vegen zal vermoedelijk effectiever zijn.
Hebben ze ook eens een excuus 010'er in een 'Amsterdams programma'.quote:
Ik vind zijn columns maar nietszeggende stukjes, eigenlijk. Verbaasde me ook zeer dat hij laatst die prijs pakte.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Oidipous het volgende:
Sjoerd Mossou schrijft altijd geniale columns. Ongeacht wat hij van de situatie bij Ajax vindt, lijkt het me top om hem een keertje op tv te zien spreken. Zo vaak komt-ie namelijk niet op tv. Eens zien of zijn schrijf- en spreekstijl met elkaar verweven zijn.
Sinds wanneer is P&W objectief?quote:
wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:09 schreef StephanL het volgende:
Te dikke billenSowieso belachelijk die confectie maten die ze gebruiken voor die modellen
Bestaat dat? Te dikke billen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gaat over die model die aan tafel zit. Ontslagen omdat ze te dikke billen heeft.
Nee, da's 3 days on speed look....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
Is dat nu die straight out of bed gel?
Te dik voor Jeroenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Is er hier al iets gesuggereerd over wat Jeroen vanavond gaat doen?
Ja volgens mij is ze er wel eens vaker geweest, en toen leek ze behoorlijk travo, nu nog hoor, maar ze camoufleert het beter.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die advocate is eng. Was zij ook niet één van de twee die Holleeder verdedigden in die filmzaak?
hmm dat idee had ik altijd een beetje.. omdat ze zich soms ook zo laten verhongeren enzo.. vind het sowieso maar een rare wereld.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
De meeste modellen zijn niet dom hoor
die modellen die zich verhongeren komen meestal niet zo ver hoor. De meeste meiden zijn van nature al heel tenger gebouwd en moeten natuurlijk wel in vorm en op gewicht blijven.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
hmm dat idee had ik altijd een beetje.. omdat ze zich soms ook zo laten verhongeren enzo.. vind het sowieso maar een rare wereld.
Dat is die kerel uit DWDD ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja volgens mij is ze er wel eens vaker geweest, en toen leek ze behoorlijk travo, nu nog hoor, maar ze camoufleert het beter.
ohja daar zat ze/hetquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is die kerel uit DWDD ja..
Veel zaken in scene gezet bedoel je?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:42 schreef borisz het volgende:
Ik ken iemand die heeft meegedaan met HNTM en liet zien hoe fake alles was van HNTM.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:42 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Veel zaken in scene gezet bedoel je?
Valt wel mee toch, modellen kijken toch altijd serieus als je op de catwalk lopen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:44 schreef matthijst het volgende:
Pfff, 't is Nederland, wat een jankhoeren.
Alsof dat chickie op TV eruit ziet als de nieuwe Doutzen.
Sjacherijnige piskop staat me nu al tegen, kan je nagaan als je daar de hele dag door een lens naar moet loeren
twitter:Rutger_zelf twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 23:42:22De woonboot van Jeroen gaat weer golfjes maken vanavond #penw reageer retweet
Lijkt me vrij lastig met al dat ijs.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:48 schreef remlof het volgende:
twitter:Rutger_zelf twitterde op dinsdag 07-02-2012 om 23:42:22De woonboot van Jeroen gaat weer golfjes maken vanavond #penw reageer retweet
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:49 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Lijkt me vrij lastig met al dat ijs.
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:51 schreef alors het volgende:
ik vind het nog een appetijtelijke man voor zijn leeftijd.
ga ff ergens anders soppenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:51 schreef alors het volgende:
ik vind het nog een appetijtelijke man voor zijn leeftijd.
NEEquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kan dat elf steden geneuzel eens ophouden.
JAWELquote:
Ja, na het weekend.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kan dat elf steden geneuzel eens ophouden.
Huh, heje dat top model chickie niet gezien ofzo?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:54 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik vind die veldkamp altijd wat depressief overkomen op een of andere manier..
Ja die keek ook niet zo vrolijk nee..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Huh, heje dat top model chickie niet gezien ofzo?
Daar moet jee geen scheermesje naast laten liggen..
Wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:53 schreef matthijst het volgende:
Godverdegodver, dat wordt wel mooi zaterdag
Wel Foppe, maar ook Gerrit Hiemstra en Herbert Dijkstra.quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Foppe lijkt geschrapt, kapot van het niet doorgaan van de tocht der tochten. Ik ga niet kijken.
Ja leuk om hem eens in een andere rol te zien dan de serieuze weerman.quote:
ja idd, ik denk dat het te laat is nu.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Wel jammer dat we inmiddels in half februari zijn belandt...
Mwah, het kan tot ongeveer eind maart vriezen.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:40 schreef alors het volgende:
[..]
ja idd, ik denk dat het te laat is nu.
Leuke opa.quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:43 schreef henkde_j het volgende:
Lijkt mij een aardige vent die Foppe
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:43 schreef henkde_j het volgende:
Lijkt mij een aardige vent die Foppe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
quote:Op donderdag 9 februari 2012 00:02 schreef Onnoman het volgende:
bestaat er ook iets als elfstedenkanker?We gaan de hele week het nog over de Elfstedentocht hebben hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bestaat er ook iets als elfstedenkanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bestaat er ook iets als elfstedenkanker?verschrikkelijk he, eens in de 15 jaar een weekje, wat een zwaar leven moet je dan hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
Ũ
word? word.
Nou inderdaad. Wees blij dat mensen nog ergens naar uitkijken. Meestal domineert ellende het nieuwsquote:Op donderdag 9 februari 2012 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
verschrikkelijk he, eens in de 15 jaar een weekje, wat een zwaar leven moet je dan hebben...
quote:Gaat het Griekenland lukken om hun bezuinigingspakket op tijd op orde te brengen? Vandaag kreeg het land twee weken uitstel om de benodigde bezuinigingen door te voeren. Voormalig correspondent Ingeborg Beugel en Europees parlementariër Hans van Baalen debatteren vanavond in Pauw & Witteman over de toekomst van Griekenland binnen de eurozone.
Benieuwd?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:03 schreef Eenskijken het volgende:
Ben vooral benieuwd naar Keje's verhaal. Verder wel leuke gasten
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef alors het volgende:
Keje, wat een irritante buikspreekpop is dat toch. Wel een bazennaam trouwens.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:05 schreef alors het volgende:
Keje, wat een irritante buikspreekpop is dat toch. Wel een bazennaam trouwens.
Jep, in Griekenland.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Ingeborgh heeft de elfstedentocht geschaatst?
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:07 schreef Eenskijken het volgende:
Ach jezus, weer dat griekse wijf.. nou dat wordt wat. Hopelijk slacht van Baalen haar... wat een vreselijk irritant mens.
Grieken zijn sowieso kutvolk
Maarja Cruijff is God he, dus Keje is Jezus...quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar gewoon bediend door Cruijff klopt gewoon wat Alors zegt.
Klopt. Maar ook Cruijff is baas.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar gewoon bediend door Cruijff klopt gewoon wat Alors zegt.
Kijk! je snapt hetquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Maarja Cruijff is God he, dus Keje is Jezus...
maar da's logischquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze vinden het wel erg leuk om Cruijff te negeren bij vergaderingen.
Verwacht je nog wat boeiends van Keje dan? Niks nieuws imo.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht laat ik eens kijken wat Keje over Ajax te melden heeft... zit die Griekse hysterische toverkol aan tafel
quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:12 schreef vincerusso het volgende:
Dat Henrichs voorzitter is van dat groepje is heel zorgelijk
Nee die draait ook wel telkens dezelfde plaat af... maar wellicht heeft ie nog wat anders gezien de gebeurtenissen van vandaagquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verwacht je nog wat boeiends van Keje dan? Niks nieuws imo.
En Frits Barend wil een discipel zijnquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Maarja Cruijff is God he, dus Keje is Jezus...
Nouja, er zijn nog veel onduidelijkheden na vandaag.. dus even bijgepraat worden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verwacht je nog wat boeiends van Keje dan? Niks nieuws imo.
Luister je wel?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij bemoeit zich er niet meer mee![]()
Waarom dat dan?![]()
Hij wil er zelf inquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij bemoeit zich er niet meer mee![]()
Waarom dat dan?![]()
Zo Capabel om van Gaal binnen te gaan loodsen zoquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef alors het volgende:
Capabele mensen en Ajax bestuur in één zin, hihi.
Geen idee, vage kerel wel.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:17 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Huilde die kerel met die sjaal nou?
Ja, ik heb iets gehoord op de radio. Iets dat een paar weg gingen en dat die werden vervangen door mensen van Cruyff geloof ik.quote:
Ze begint nu te ratelen... goddomme je zal met dat wijf getrouwd zijn...quote:
Jeroen met een ander apparaat.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat zou ik graag met een tondeuse bij Ingeborg aan de slag gaan zeg... lijkt me heerlijk.
Dan heb je niet geluisterd. Keje heeft ten Have en co aangesteld.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet het niet, weet jij het?
Echt?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dan heb je niet geluisterd. Keje heeft ten Have en co aangesteld.
Huh? Juist wel dan toch?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is een homo man, weet niet eens wat Ajax is.
Mwah, niet van de jongeren. Wel van de vorige Griekse regeringen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Schending van de mensenrechten.
Jongeren verdienen 500 euro voor 30 uur werk. Echt kut voor ze, maar het is hun eigen schuld.
Ja, vooral de ambtenaren van 5-15 jaar geleden. Maar IEDEREEN ontdook de belasting in Griekenland.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mwah, niet van de jongeren. Wel van de vorige Griekse regeringen.
Wat voor jongeren? Starters of pubers?quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:22 schreef Smoofie het volgende:
Schending van de mensenrechten.
Jongeren verdienen 500 euro voor 30 uur werk. Echt kut voor ze, maar het is hun eigen schuld.
Starters. Mensen die net van de uni/hogeschool komen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat voor jongeren? Starters of pubers?
Je reageert te serieusquote:
Dat dat kan in Griekenlandquote:Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef Omnifacer het volgende:
Wat ziet ze er weer lekker afgeragd uit, d'n Ingeborg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |