Dat Zweedse meisje (Lobke?)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:50 schreef Karina het volgende:
het doet me denken aan Sil de Strandjutter
Ja precies.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:54 schreef Karina het volgende:
Op haar bovenlip ziet het er ook zo raar uit.
Dat, dat al weer zo oud is. Of eigenlijk, ik ben oudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef chufi het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sil_de_Strandjutter
We waren toen al jongquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat, dat al weer zo oud is. Of eigenlijk, ik ben oud![]()
quote:Klasina Seinstra
Winnares uit 1997 over aanstaande Elfstedentocht.
Auke Hylkema
Rayonhoofd van Balk over dikte ijs.
Herbert Dijkstra
NOS-verslaggever over Elfstedentocht en schorsing wielrenner Contador.
Wim Hof
The Iceman bespreekt hoe schaatsers de kou kunnen negeren.
Sybrand van Haersma Buma
CDA-fractievoorzitter over zijn Elfstedentocht in 1986 en de problemen bij NS/Prorail.
Henk Angenent
Voormalig winnaar over mogelijkheden Elfstedentocht.
Die met dat boek over zijn meneer?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag gekeken. Wat een vreselijke pedo-beschermer ws dat
Ja. Zo weinig weerwoord.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Die met dat boek over zijn meneer?
Nieuwste weersvoorspelling ziet er niet best uit, met de traditionele route gaat het denk ik niet lukken.quote:
Zolang ze maar langs de 11 steden rijden, maakt het mij geen reet uit welke route ze aan doen...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nieuwste weersvoorspelling ziet er niet best uit, met de traditionele route gaat het denk ik niet lukken.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Breekfast het volgende:
WTF, dat je een item besteed aan een eventuele elfstedentocht begrijp ik. Maar een hele uitzending.....
quote:Op maandag 6 februari 2012 23:26 schreef Onnoman het volgende:
het zou me niet verbazen als piet Paulusma pedo blijkt te zijn... die gast is elke dag te zien met een groep kinderen op de achtergrond
vooral de mannen die OP mannen werkenquote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]![]()
![]()
En iedereen die met kinderen werkt is een pedo zeker.
En mannen die met mannen werken zijn allemaal homo's
Ik vind het wel een amusant verhaal.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:27 schreef marcodej het volgende:
Dit verhaal heb ik vorig jaar al gehoord. Precies zo ook.
Een van de betere verhalen vind ik nog die van die Shell topmanquote:Op maandag 6 februari 2012 23:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind het wel een amusant verhaal.
Ongekend fascinerend.quote:Op maandag 6 februari 2012 23:44 schreef marcodej het volgende:
Die Hof is gewoon een freak of nature.
Vegen zal vermoedelijk effectiever zijn.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:29 schreef AryaMehr het volgende:
Kan iemand me misschien uitleggen waarom er geen bakken met (warm) water op het ijs wordt gegooid om bijvoorbeeld de sneeuw weg te halen, maar er gewoon geveegd wordt?
Denk ik ook. Volgens mij krijg je ook zo'n lelijke gele broze laag met lucht er onder, als je er water overheen gaat spuiten.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:30 schreef kilozout het volgende:
[..]
Vegen zal vermoedelijk effectiever zijn.
Hebben ze ook eens een excuus 010'er in een 'Amsterdams programma'.quote:
Ik vind zijn columns maar nietszeggende stukjes, eigenlijk. Verbaasde me ook zeer dat hij laatst die prijs pakte.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 20:42 schreef Oidipous het volgende:
Sjoerd Mossou schrijft altijd geniale columns. Ongeacht wat hij van de situatie bij Ajax vindt, lijkt het me top om hem een keertje op tv te zien spreken. Zo vaak komt-ie namelijk niet op tv. Eens zien of zijn schrijf- en spreekstijl met elkaar verweven zijn.
Sinds wanneer is P&W objectief?quote:
wat?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:09 schreef StephanL het volgende:
Te dikke billenSowieso belachelijk die confectie maten die ze gebruiken voor die modellen
Bestaat dat? Te dikke billen?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gaat over die model die aan tafel zit. Ontslagen omdat ze te dikke billen heeft.
Nee, da's 3 days on speed look....quote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:15 schreef Specularium het volgende:
Is dat nu die straight out of bed gel?
Te dik voor Jeroenquote:Op dinsdag 7 februari 2012 23:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Is er hier al iets gesuggereerd over wat Jeroen vanavond gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |