Dat Zweedse meisje (Lobke?)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:50 schreef Karina het volgende:
het doet me denken aan Sil de Strandjutter
Ja precies.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:54 schreef Karina het volgende:
Op haar bovenlip ziet het er ook zo raar uit.
Dat, dat al weer zo oud is. Of eigenlijk, ik ben oudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:56 schreef chufi het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sil_de_Strandjutter
We waren toen al jongquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat, dat al weer zo oud is. Of eigenlijk, ik ben oud![]()
quote:Klasina Seinstra
Winnares uit 1997 over aanstaande Elfstedentocht.
Auke Hylkema
Rayonhoofd van Balk over dikte ijs.
Herbert Dijkstra
NOS-verslaggever over Elfstedentocht en schorsing wielrenner Contador.
Wim Hof
The Iceman bespreekt hoe schaatsers de kou kunnen negeren.
Sybrand van Haersma Buma
CDA-fractievoorzitter over zijn Elfstedentocht in 1986 en de problemen bij NS/Prorail.
Henk Angenent
Voormalig winnaar over mogelijkheden Elfstedentocht.
Die met dat boek over zijn meneer?quote:Op maandag 6 februari 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
Vanmiddag gekeken. Wat een vreselijke pedo-beschermer ws dat
Ja. Zo weinig weerwoord.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Die met dat boek over zijn meneer?
Nieuwste weersvoorspelling ziet er niet best uit, met de traditionele route gaat het denk ik niet lukken.quote:
Zolang ze maar langs de 11 steden rijden, maakt het mij geen reet uit welke route ze aan doen...quote:Op maandag 6 februari 2012 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nieuwste weersvoorspelling ziet er niet best uit, met de traditionele route gaat het denk ik niet lukken.
quote:Op maandag 6 februari 2012 22:52 schreef Breekfast het volgende:
WTF, dat je een item besteed aan een eventuele elfstedentocht begrijp ik. Maar een hele uitzending.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |