quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Amyik ben verliefd, zij is echt gewoon lief en schattig, absoluut geen breezah
Ja, alleen vond ik van Velzen daarbij het leukst.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind de onderlinge strijd in de jury ook wel erg leuk
Restjes chinees?quote:
Wie helpt Angela eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
Al die kinderen waren op de hoogte dat Yes-R Marco zou helpen
Ik mis hier VanVelzen ook wel..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, alleen vond ik van Velzen daarbij het leukst.
Waar vanaf?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
Al die kinderen waren op de hoogte dat Yes-R Marco zou helpen
Daar groeit al pluis op, das mij te oudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Heerlijk al die pseudo pedo opmerkingen.
Spijker en kop opmerkingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom Yes-R vragen naar zijn mening? Wat een non-talent is dat
ik denk dat ze nog moet beginnen met bloedenquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk dat ze nog moet beginnen met bloeden
Nu dartsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Tot volgende week of donderdag of zondag, ligt eraan wat jullie kijken
Ja daag zeg, eerst 2 uur dit, nou dat nogquote:
Het hoeft nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daag zeg, eerst 2 uur dit, nou dat nog
Brittany bedoel je? (quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
Amy was inderdaad liev, ik vind het een pauperprogramma, maar dit ving ik nog net op. Er liep ervoor een zo'n tutje met die witte bloem in 'r haar:
Fiewww!quote:
Geen idee. Kon 'r alleen niet uitstaan. Acteerwerk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Brittany bedoel je? (ja, ik heb haar naam onthouden)
Dat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Karina het volgende:
Waarom zoveel? Eerlijk gezegd vind ik het nou niet zo ontzettend leuk
Het zal er toch mee te maken hebben dat er niets anders was op de andere zenders, behalve VI.
Dat ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Karina het volgende:
Het zal er toch mee te maken hebben dat er niets anders was op de andere zenders, behalve VI.
Dat snap ik ook niet, daar is echt geen bal aan, zoals er geacteerd wordt, bijna nog slechter dan bij GTST (en dat zegt wat!).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:05 schreef loezzzje het volgende:
En Moordvrouw bijna 2 miljoen![]()
Maar er was gister ook echt geen zak op tv, ik heb ook maar een filmpje van de recorder opgezet.
Ik heb gister even beide afleveringen bekeken, maar ik vind het stiekem best heel leukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Karina het volgende:
Ben het helemaal met je eens over Moordvrouw. Wat een verschrikkelijk slecht programma zeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, daar is echt geen bal aan, zoals er geacteerd wordt, bijna nog slechter dan bij GTST (en dat zegt wat!).
Dat is geen eerlijke vergelijking, op donderdag knallen ze er een miljoen-kijkers-film tegenaan of Maxima én Wie is de Molquote:Op zondag 5 februari 2012 10:45 schreef Greys het volgende:
Drie keer zoveel als The Winner is afgelopen donderdag.
Diezelfde John riep enkele maanden geleden nog dat het niet uitmaakt op welke avond TWI wordt uitgezonden, omdat elke avond andere zenders een sterke programmering hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is geen eerlijke vergelijking, op donderdag knallen ze er een miljoen-kijkers-film tegenaan of Maxima én Wie is de Mol
Nou ja, meer dan All You Need danquote:Op zondag 5 februari 2012 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is geen eerlijke vergelijking, op donderdag knallen ze er een miljoen-kijkers-film tegenaan of Maxima én Wie is de Mol
Dan moet hij maar eens na gaan denkenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Diezelfde John riep enkele maanden geleden nog dat het niet uitmaakt op welke avond TWI wordt uitgezonden, omdat elke avond andere zenders een sterke programmering hebben.
Daar is hij nu op teruggekomen geloof ik, zoiets kwam voorbij bij Boulevard..quote:Op zondag 5 februari 2012 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet hij maar eens na gaan denken
Ik vind het een stuk leuker dan het 2de 'normale' seizoenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Karina het volgende:
Ik las er van de week een artikel over. RTL is bezig om alle filmpjes waar hun recht op hebben te laten verwijderen omdat ze geen deal hebben kunnen sluiten met Youtube, omdat hun teveel inkomsten daaruit zouden genereren. En omdat RTL denkt Youtube daarmee te kunnen pakken doen ze het maar zo, worden de kijkers naar RTLxl verwezen en is de kijker uiteindelijk de dupe.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef UltraR het volgende:
Ik vind dat sowieso zo ontzettend dom om te doen, het verwijderen van die filmpjes.
Met welk medium bereik je nou de wereld? Heb je een, piepklein, kansje om in het buitenland opgemerkt te worden? Juist: YouTube.
Zij...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las er van de week een artikel over. RTL is bezig om alle filmpjes waar hun recht op hebben te laten verwijderen omdat ze geen deal hebben kunnen sluiten met Youtube, omdat hun teveel inkomsten daaruit zouden genereren. En omdat RTL denkt Youtube daarmee te kunnen pakken doen ze het maar zo, worden de kijkers naar RTLxl verwezen en is de kijker uiteindelijk de dupe.
Inmiddels zouden ze wel weer bezig zijn met nieuwe gesprekken.
Fabienne is dan ook wel een extreem betoverend meisje, zowel qua zang als uiterlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
Al die audities en filmpjes worden van Youtube verwijderd, behalve die auditie van Fabienne![]()
Bedankt voor uw inschrijving, er is vanavond plek voor deelname in het live-topic. Tot dan!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Pheno het volgende:
Nee, het zijn kinderen en die moeten virtueel dood.
quote:
toen 13, nu 14, ze mag nog net meedoenquote:
Ik schakel net pas inquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:53 schreef loezzzje het volgende:
Wie kijkt er Boulevard? Net lieten ze een stukje zien van een kandidaat bij American Idol die van een 1.5 meter hoog podium af lazert
haar zou je ook adopteren?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
toen 13, nu 14, ze mag nog net meedoen
quote:
Ik ben het ook niet aan het kijken maar zag toevallig dat ze het over AI hadden dus ik was benieuwdquote:
vasovagale collaps, arm meisje, je zag het gewoon gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet aan het kijken maar zag toevallig dat ze het over AI hadden dus ik was benieuwdheb even yt bezocht
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb nog een plaatsje vrij, er blijft vast wel een schattig meisje over die niemand wil adopteren. Of misschien moet ik een jongentje adopteren om het niet te veel op te laten vallen.
Idd. Na het zingen zag je haar een paar stappen zetten zo van oh oh dit gaat niet goed en toen bam lag ze beneden. Was nog best wel hoog, als je verkeerd terecht komt kun je je nek wel brekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vasovagale collaps, arm meisje, je zag het gewoon gaan gebeuren.
Oh dat laatste heb ik nog nooit gedronken, maar door de naam begin ik al de watertanden, dat moet goed wezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:29 schreef iBenny het volgende:
Ik heb net warme chocomelk op... valt helaas in het niet bij de chocomelk van de Bagels & Beans
Huhquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:29 schreef Stickertje het volgende:
tv op splitscreen met twitter \o/ ... fok op de laptop...
Zit er weer helemaal klaar voor
Zie ginds komt de roombrood uit...ow, wachtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Dat roombroodje ging er wel inNu ff bakkie zetten.
D. nu al teutquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zie ginds komt de roombrood uit...ow, wacht
weet ik niet... maar ik heb youtube, twitter, facebook, skype, internet etc... op mijn tvquote:
Vanwege wat?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
als het twittergerucht echt waar is wordt tvk echt wel onderbroken voor extra nieuws
Dan heb je vast iets op de tv aangeslotenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet ik niet... maar ik heb youtube, twitter, facebook, skype, internet etc... op mijn tv
Alle moderne tv's hebben tegenwoordig youtube, maar ik kijk te weinig tv om een nieuwe aan te schaffen. Mijn tv is al hd-ready, dat vind ik al modern genoeg.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet ik niet... maar ik heb youtube, twitter, facebook, skype, internet etc... op mijn tv
Toch een Elfstedentochtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
als het twittergerucht echt waar is wordt tvk echt wel onderbroken voor extra nieuws
Kim Jong-Un is misschien doodvermoord in Bejing.quote:
alleen een internet stekker achter in de tv aangesloten... voor de rest niks andersquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je vast iets op de tv aangesloten
En ik heb Fok en een tv, meer heb ik niet nodig
Why?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Of Top Gearquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:33 schreef loezzzje het volgende:
ik kijk toch maar weer mee vanavond. alternatief is Borat
Anderhalve minuutquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
tjongejonge, hoe lang gaat dit nog duren?
Oooooohw, dat is al de hele zoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Kim Jong-Un is misschien doodvermoord in Bejing.
Want jij geeft niets om leuke tv-programma's?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor mijn vriend dan voor mij
Ik heb vandaag 10 bonnen gekregen .. a 50Equote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:36 schreef Karina het volgende:
Hoe kan ze nou een bon geven als ze niet weet wie hij is? Hij moet mee naar het bureau!
Volgens mij mag ik er maar 2quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
The Voice Kids Adoptiespel
Voor in je andere tab
die staat de hele avond al open bij mijquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef iBenny het volgende:
The Voice Kids Adoptiespel
Voor in je andere tab
Huh wat heb jij uitgespookt? 10x fout geparkeerd?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 10 bonnen gekregen .. a 50E
Ik hou niet van auto programma'squote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Want jij geeft niets om leuke tv-programma's?
VVV bonnen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh wat heb jij uitgespookt? 10x fout geparkeerd?
TG is meer dan een autoprogrammaquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik hou niet van auto programma's
Ik zat al te kijken of het niet verhoogd moet worden naar 3, maar aangezien ook niet iederen is geadopteerd is dat niet nodigquote:
Top Gear is meer dan een autoprogramma.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik hou niet van auto programma's
Nee dinerbonnen omdat ik iemand had aangemeld bij een agency voor een jobquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh wat heb jij uitgespookt? 10x fout geparkeerd?
Mooi. Lekker uit eten dan maarquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dinerbonnen omdat ik iemand had aangemeld bij een agency voor een job
quote:
Ja, dat zei ikquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Top Gear is meer dan een autoprogramma.
Dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
Zong Anne Wilson dit niet tijdens HGT?
Tot nu toe alles toch nog wel?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:41 schreef Karina het volgende:
Dit is tenminste wel een liedje dat bij een kind past.
Da's enkel het onderwerpquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:41 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Waar gaat het nog meer over dan? Elke keer als ik kijk dan zijn ze met auto's bezig
Volgens mij heb ik wel wat volwassen liedjes gehoord toch? Of zit ik dingen door elkaar te halenquote:
Daar zat toch van alles tussenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Van de vorige afleveringen natuurlijk, grapjurk
Simon is gewoon een kindervriendquote:
Eindelijk een kind dat Marco kent!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:45 schreef Karina het volgende:
Eindelijk een kind dat voor Marco kiest.
Omdat je de afstandbediening niet krijgt?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Okja als het op staat kijk ik wel mee maar zou het nooit zelf op zetten
Of dat inderdaadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eindelijk een kind dat Marco kent!
Lief kind ook, zie je zo, doet geen vlieg kwaadquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:45 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij is dat wel een vrolijk kind
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef BabeWatcher het volgende:
Ja, een hommo, hij is fan van Greenday
Set fire to the rain? Someone like you.. iets slooms iddquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Wedden dat hij een stomme ballad gaat zingen?
Ze heeft nog geen rijbewijs natuurlijkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
Een auto én een chauffeur? Doe maar luxe hoor..
Dat doet zij al.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:48 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Set fire to the rain? Someone like you.. iets slooms idd
dat is de gok. Dit lied wordt door zo veel gedaan dat je uitzonderlijk goed moet zijn om door te gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege het nummer gewoon al niet door wat mij betreft.
Dit is toch echt geen kinderliedje hoor Bennyquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:
Hier hoor je wel een flinke autotune over
Maar je hoort al die kinderen dit zingen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is toch echt geen kinderliedje hoor Benny
de echte kan die uithaal ook niet live doenquote:
Ja dat wel. Van mij mogen ze meer leuke vrolijke liedjes zingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je hoort al die kinderen dit zingen...
Ik heb Baby van Bieber nog niet gehoordquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel. Van mij mogen ze meer leuke vrolijke liedjes zingen.
Ik vind het niets, maar dat zou wel beter passen, Bieber is ook een kind.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb Baby van Bieber nog niet gehoord
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef Stickertje het volgende:
leuk drank spelletje.. elke keer een shot alcohol als de jury nep positief is zoals nu
Alsjeblieft zeg. Dadelijk hoort iemand jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb Baby van Bieber nog niet gehoord
Nee, nu..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Adele. Make you feel my love.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ik zet trouwens in op:
1/2 kinderen
2 ouders
...die janken
Ze willen allemaal hun stemmen sparen tot een nog betere kandidaat voorbij komtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap er niks van, waarom drukken ze dan niet gewoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |