dat is de gok. Dit lied wordt door zo veel gedaan dat je uitzonderlijk goed moet zijn om door te gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanwege het nummer gewoon al niet door wat mij betreft.
Dit is toch echt geen kinderliedje hoor Bennyquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:49 schreef iBenny het volgende:
Hier hoor je wel een flinke autotune over
Maar je hoort al die kinderen dit zingen...quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is toch echt geen kinderliedje hoor Benny
de echte kan die uithaal ook niet live doenquote:
Ja dat wel. Van mij mogen ze meer leuke vrolijke liedjes zingen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je hoort al die kinderen dit zingen...
Ik heb Baby van Bieber nog niet gehoordquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat wel. Van mij mogen ze meer leuke vrolijke liedjes zingen.
Ik vind het niets, maar dat zou wel beter passen, Bieber is ook een kind.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb Baby van Bieber nog niet gehoord
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef Stickertje het volgende:
leuk drank spelletje.. elke keer een shot alcohol als de jury nep positief is zoals nu
Alsjeblieft zeg. Dadelijk hoort iemand jequote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb Baby van Bieber nog niet gehoord
Nee, nu..quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Adele. Make you feel my love.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:46 schreef iBenny het volgende:
Ik zet trouwens in op:
1/2 kinderen
2 ouders
...die janken
Ze willen allemaal hun stemmen sparen tot een nog betere kandidaat voorbij komtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik snap er niks van, waarom drukken ze dan niet gewoon![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |