toen 13, nu 14, ze mag nog net meedoenquote:
Ik schakel net pas inquote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:53 schreef loezzzje het volgende:
Wie kijkt er Boulevard? Net lieten ze een stukje zien van een kandidaat bij American Idol die van een 1.5 meter hoog podium af lazert
haar zou je ook adopteren?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
toen 13, nu 14, ze mag nog net meedoen
quote:
Ik ben het ook niet aan het kijken maar zag toevallig dat ze het over AI hadden dus ik was benieuwdquote:
vasovagale collaps, arm meisje, je zag het gewoon gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:00 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet aan het kijken maar zag toevallig dat ze het over AI hadden dus ik was benieuwdheb even yt bezocht
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik heb nog een plaatsje vrij, er blijft vast wel een schattig meisje over die niemand wil adopteren. Of misschien moet ik een jongentje adopteren om het niet te veel op te laten vallen.
Idd. Na het zingen zag je haar een paar stappen zetten zo van oh oh dit gaat niet goed en toen bam lag ze beneden. Was nog best wel hoog, als je verkeerd terecht komt kun je je nek wel brekenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vasovagale collaps, arm meisje, je zag het gewoon gaan gebeuren.
Oh dat laatste heb ik nog nooit gedronken, maar door de naam begin ik al de watertanden, dat moet goed wezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:29 schreef iBenny het volgende:
Ik heb net warme chocomelk op... valt helaas in het niet bij de chocomelk van de Bagels & Beans
Huhquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:29 schreef Stickertje het volgende:
tv op splitscreen met twitter \o/ ... fok op de laptop...
Zit er weer helemaal klaar voor
Zie ginds komt de roombrood uit...ow, wachtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Dat roombroodje ging er wel inNu ff bakkie zetten.
D. nu al teutquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Zie ginds komt de roombrood uit...ow, wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |