quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Amyik ben verliefd, zij is echt gewoon lief en schattig, absoluut geen breezah
Ja, alleen vond ik van Velzen daarbij het leukst.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:23 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vind de onderlinge strijd in de jury ook wel erg leuk
Restjes chinees?quote:
Wie helpt Angela eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
Al die kinderen waren op de hoogte dat Yes-R Marco zou helpen
Ik mis hier VanVelzen ook wel..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, alleen vond ik van Velzen daarbij het leukst.
Waar vanaf?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef iBenny het volgende:
Al die kinderen waren op de hoogte dat Yes-R Marco zou helpen
Daar groeit al pluis op, das mij te oudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
Heerlijk al die pseudo pedo opmerkingen.
Spijker en kop opmerkingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom Yes-R vragen naar zijn mening? Wat een non-talent is dat
ik denk dat ze nog moet beginnen met bloedenquote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk dat ze nog moet beginnen met bloeden
Nu dartsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Tot volgende week of donderdag of zondag, ligt eraan wat jullie kijken
Ja daag zeg, eerst 2 uur dit, nou dat nogquote:
Het hoeft nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja daag zeg, eerst 2 uur dit, nou dat nog
Brittany bedoel je? (quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef Lindgren. het volgende:
Amy was inderdaad liev, ik vind het een pauperprogramma, maar dit ving ik nog net op. Er liep ervoor een zo'n tutje met die witte bloem in 'r haar:
Fiewww!quote:
Geen idee. Kon 'r alleen niet uitstaan. Acteerwerk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Brittany bedoel je? (ja, ik heb haar naam onthouden)
Dat.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Karina het volgende:
Waarom zoveel? Eerlijk gezegd vind ik het nou niet zo ontzettend leuk
Het zal er toch mee te maken hebben dat er niets anders was op de andere zenders, behalve VI.
Dat ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Karina het volgende:
Het zal er toch mee te maken hebben dat er niets anders was op de andere zenders, behalve VI.
Dat snap ik ook niet, daar is echt geen bal aan, zoals er geacteerd wordt, bijna nog slechter dan bij GTST (en dat zegt wat!).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:05 schreef loezzzje het volgende:
En Moordvrouw bijna 2 miljoen![]()
Maar er was gister ook echt geen zak op tv, ik heb ook maar een filmpje van de recorder opgezet.
Ik heb gister even beide afleveringen bekeken, maar ik vind het stiekem best heel leukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Karina het volgende:
Ben het helemaal met je eens over Moordvrouw. Wat een verschrikkelijk slecht programma zeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet, daar is echt geen bal aan, zoals er geacteerd wordt, bijna nog slechter dan bij GTST (en dat zegt wat!).
Dat is geen eerlijke vergelijking, op donderdag knallen ze er een miljoen-kijkers-film tegenaan of Maxima én Wie is de Molquote:Op zondag 5 februari 2012 10:45 schreef Greys het volgende:
Drie keer zoveel als The Winner is afgelopen donderdag.
Diezelfde John riep enkele maanden geleden nog dat het niet uitmaakt op welke avond TWI wordt uitgezonden, omdat elke avond andere zenders een sterke programmering hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is geen eerlijke vergelijking, op donderdag knallen ze er een miljoen-kijkers-film tegenaan of Maxima én Wie is de Mol
Nou ja, meer dan All You Need danquote:Op zondag 5 februari 2012 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is geen eerlijke vergelijking, op donderdag knallen ze er een miljoen-kijkers-film tegenaan of Maxima én Wie is de Mol
Dan moet hij maar eens na gaan denkenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Diezelfde John riep enkele maanden geleden nog dat het niet uitmaakt op welke avond TWI wordt uitgezonden, omdat elke avond andere zenders een sterke programmering hebben.
Daar is hij nu op teruggekomen geloof ik, zoiets kwam voorbij bij Boulevard..quote:Op zondag 5 februari 2012 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet hij maar eens na gaan denken
Ik vind het een stuk leuker dan het 2de 'normale' seizoenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Karina het volgende:
Ik las er van de week een artikel over. RTL is bezig om alle filmpjes waar hun recht op hebben te laten verwijderen omdat ze geen deal hebben kunnen sluiten met Youtube, omdat hun teveel inkomsten daaruit zouden genereren. En omdat RTL denkt Youtube daarmee te kunnen pakken doen ze het maar zo, worden de kijkers naar RTLxl verwezen en is de kijker uiteindelijk de dupe.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef UltraR het volgende:
Ik vind dat sowieso zo ontzettend dom om te doen, het verwijderen van die filmpjes.
Met welk medium bereik je nou de wereld? Heb je een, piepklein, kansje om in het buitenland opgemerkt te worden? Juist: YouTube.
Zij...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las er van de week een artikel over. RTL is bezig om alle filmpjes waar hun recht op hebben te laten verwijderen omdat ze geen deal hebben kunnen sluiten met Youtube, omdat hun teveel inkomsten daaruit zouden genereren. En omdat RTL denkt Youtube daarmee te kunnen pakken doen ze het maar zo, worden de kijkers naar RTLxl verwezen en is de kijker uiteindelijk de dupe.
Inmiddels zouden ze wel weer bezig zijn met nieuwe gesprekken.
Fabienne is dan ook wel een extreem betoverend meisje, zowel qua zang als uiterlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
Al die audities en filmpjes worden van Youtube verwijderd, behalve die auditie van Fabienne![]()
Bedankt voor uw inschrijving, er is vanavond plek voor deelname in het live-topic. Tot dan!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Pheno het volgende:
Nee, het zijn kinderen en die moeten virtueel dood.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |