Dat is geen eerlijke vergelijking, op donderdag knallen ze er een miljoen-kijkers-film tegenaan of Maxima én Wie is de Molquote:Op zondag 5 februari 2012 10:45 schreef Greys het volgende:
Drie keer zoveel als The Winner is afgelopen donderdag.
Diezelfde John riep enkele maanden geleden nog dat het niet uitmaakt op welke avond TWI wordt uitgezonden, omdat elke avond andere zenders een sterke programmering hebben.quote:Op zondag 5 februari 2012 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is geen eerlijke vergelijking, op donderdag knallen ze er een miljoen-kijkers-film tegenaan of Maxima én Wie is de Mol
Nou ja, meer dan All You Need danquote:Op zondag 5 februari 2012 11:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is geen eerlijke vergelijking, op donderdag knallen ze er een miljoen-kijkers-film tegenaan of Maxima én Wie is de Mol
Dan moet hij maar eens na gaan denkenquote:Op zondag 5 februari 2012 11:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Diezelfde John riep enkele maanden geleden nog dat het niet uitmaakt op welke avond TWI wordt uitgezonden, omdat elke avond andere zenders een sterke programmering hebben.
Daar is hij nu op teruggekomen geloof ik, zoiets kwam voorbij bij Boulevard..quote:Op zondag 5 februari 2012 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan moet hij maar eens na gaan denken
Ik vind het een stuk leuker dan het 2de 'normale' seizoenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:01 schreef Karina het volgende:
Waarom zoveel? Eerlijk gezegd vind ik het nou niet zo ontzettend leuk
Het zal er toch mee te maken hebben dat er niets anders was op de andere zenders, behalve VI.
Ik las er van de week een artikel over. RTL is bezig om alle filmpjes waar hun recht op hebben te laten verwijderen omdat ze geen deal hebben kunnen sluiten met Youtube, omdat hun teveel inkomsten daaruit zouden genereren. En omdat RTL denkt Youtube daarmee te kunnen pakken doen ze het maar zo, worden de kijkers naar RTLxl verwezen en is de kijker uiteindelijk de dupe.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:36 schreef UltraR het volgende:
Ik vind dat sowieso zo ontzettend dom om te doen, het verwijderen van die filmpjes.
Met welk medium bereik je nou de wereld? Heb je een, piepklein, kansje om in het buitenland opgemerkt te worden? Juist: YouTube.
Zij...quote:Op maandag 6 februari 2012 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik las er van de week een artikel over. RTL is bezig om alle filmpjes waar hun recht op hebben te laten verwijderen omdat ze geen deal hebben kunnen sluiten met Youtube, omdat hun teveel inkomsten daaruit zouden genereren. En omdat RTL denkt Youtube daarmee te kunnen pakken doen ze het maar zo, worden de kijkers naar RTLxl verwezen en is de kijker uiteindelijk de dupe.
Inmiddels zouden ze wel weer bezig zijn met nieuwe gesprekken.
Fabienne is dan ook wel een extreem betoverend meisje, zowel qua zang als uiterlijk.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:31 schreef iBenny het volgende:
Al die audities en filmpjes worden van Youtube verwijderd, behalve die auditie van Fabienne![]()
Bedankt voor uw inschrijving, er is vanavond plek voor deelname in het live-topic. Tot dan!quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:31 schreef Pheno het volgende:
Nee, het zijn kinderen en die moeten virtueel dood.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |