quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:34 schreef golfer het volgende:
Nu alweer 800 km. file met een beetje sneeuwval in Nederland.
Kook jij alleen thuis of kookt je man ook wel eens Piet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij eten vanavond varkensrack met snijbonen en puree
Hier stamppot andijviequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef MaximusTG het volgende:
Ik ook niet. Totaal inspiratieloos. En ook geen zin in de traditionele NLse winterkost. Iemand nog suggesties?
Nee, ik kook altijd, man kan niet koken, is ook niet erg, hij kan goed afwassen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kook jij alleen thuis of kookt je man ook wel eens Piet?
Was bij m'n ex ook zo, behalve dat ze niet goed kon afwassenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik kook altijd, man kan niet koken, is ook niet erg, hij kan goed afwassen.
Eigenlijk wil ik iets heel lekkers (maar wat, dat weet ik dan eigenlijk niet), dat straks zo ineens op tafel staat zonder dat ik er iets voor hoef te doen.. En daar valt dus niet de afhaalchinees/patat onder, ik bedoel echt lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef MaximusTG het volgende:
Ik ook niet. Totaal inspiratieloos. En ook geen zin in de traditionele NLse winterkost. Iemand nog suggesties?
Er liggen hier nog wortels.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:39 schreef LieLie het volgende:
En ik weet niet wat we moeten eten vanavond..
Nou! Dat is precies waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik iets heel lekkers (maar wat, dat weet ik dan eigenlijk niet), dat straks zo ineens op tafel staat zonder dat ik er iets voor hoef te doen.. En daar valt dus niet de afhaalchinees/patat onder, ik bedoel echt lekker
Maar 11 kindjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, ik wilde ook nog op jou reageren gisteren! Wat leuk dat het goed gaat op die nieuwe groep.. hoeveel kindjes heb je dan?
Hier ook een thuiswerkdag! Heb altijd het gevoel dat ik thuis meer gedaan krijg voor mijn werk dan op kantoor. En toch tussendoor een wasje draaien, hond uitlaten, pizzadeeg kneden...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk zo een thuiswerkdag, mijn projecten afgerond, tomatensoep gemaakt, saucijzenbroodjes gemaakt, heerlijk gegeten.
Je gaat dus naar de originele film kijkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
fietser haalt groep lopende mensen in en gaat op z'n muil op het fietspad hier buiten
Wilde vanavond eigenlijk filmpje pakken in de bios, maar ik denk dat ik maar de Zweedse versie van Girl with the Dragon Tattoo ga kijken
Gelukkig ben je met de auto veel sneller momenteel in die omgevingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:14 schreef MissHobje het volgende:
Dik uur gelopen heen en weer![]()
Hubbie belt net, staat vanaf 15 uur op hilversum, tot na de spits rijden er geen treinen![]()
dikke faal NS wederom, maargoed die komt voorlopig niet naar huis, alles staat vast , ik zei al,. ga vast ri de weg en liften ofzo
kom je steeds een stukje dichterbij
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je gaat dus naar de originele film kijken
Extreem weer is erg overdreven idd, maar in andere delen van het land is wel veel meer gevallen,quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:37 schreef z80 het volgende:
lekker vroeg thuis. de leiding vond het beter om op tijd weg te gaan.
er valt wel sneeuw, maar om dit extreem weer te noemen? en het is wat glad ja maar nog niet glad genoeg om lekker met de auto te spelen. na een paar meter glijden is de pret weer over.
Het knmi moet sinds een aantal jaar onderscheid maken tussen code geel,oranje,rood. Op zich een goede vooruitgang, maar de keuze om het extreem weer te noemen is idd ongelukkig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:37 schreef z80 het volgende:
lekker vroeg thuis. de leiding vond het beter om op tijd weg te gaan.
er valt wel sneeuw, maar om dit extreem weer te noemen? en het is wat glad ja maar nog niet glad genoeg om lekker met de auto te spelen. na een paar meter glijden is de pret weer over.
Nou ja, dat laatste dus. De term extreem weer klinkt zo overtrokken, maar aangezien de impact wel erg groot is kun je moeilijk zeggen dat een waarschuwing op zich misplaatst is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het knmi moet sinds een aantal jaar onderscheid maken tussen code geel,oranje,rood. Op zich een goede vooruitgang, maar de keuze om het extreem weer te noemen is idd ongelukkig.
Al ligt heel Nederland wel plat.
Oh nee tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef LieLie het volgende:
MrLie heeft straks twee iPhones, en ik nog steeds nul
Je bedoelt Dirkquote:
Maar is er ook niet meer gedoe omdat we er zoveel gedoe om maken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste dus. De term extreem weer klinkt zo overtrokken, maar aangezien de impact wel erg groot is kun je moeilijk zeggen dat een waarschuwing op zich misplaatst is.
Nou ja, er wordt wat meer over gezeurd, vooral als het mee blijkt te vallen. Maar zonder waarschuwing zouden we minimaal net zoveel in file gestaan hebben en zouden de treinen ook niet hebben gereden. Misschien was het zelfs wel erger geweest, want het was vanochtend zo rustig dat ik het idee kreeg dat mensen thuis gebleven zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar is er ook niet meer gedoe omdat we er zoveel gedoe om maken?
Nee, hij zegt: wij deden het, anderen deden het ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:58 schreef TAV74 het volgende:
Scheringa heeft wel het klassieke argument: als wij het niet gedaan hadden had een andere het wel gedaan. Zeg dan in ieder geval ook gewoon dat je inderdaad wanstaltige producten verkocht hebt.
dat er gewaarschuwd wordt dat het gaat sneeuwen, en dat er plaatselijk in korte tijd veel sneeuw kan vallen is terecht. maar zoals het nu gebracht wordt is overdreven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste dus. De term extreem weer klinkt zo overtrokken, maar aangezien de impact wel erg groot is kun je moeilijk zeggen dat een waarschuwing op zich misplaatst is.
ja, maar hij zegt er niet bij dat het gewoon anders had gemoeten. Alleen een halfslachtig: met de kennis van nu had het misschien anders gekund. Slap. Als je naar anderen wijst en het slachtoffer uithangt, neem dan zelf ook je verantwoordelijkheid. Dan sta ik ook wat meer open voor het argument dat hij onevenredig hard is aangepakt, want daar ben ik het in de basis wel mee eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, hij zegt: wij deden het, anderen deden het ook.
quote:Rond Utrecht CS en Amsterdam rijden
geen treinen meer.De NS en ProRail
zeiden eerst dat er nog treinen reden,
maar gaven tegen vijf uur toe dat het
treinverkeer is vastgelopen.
Zouden Arabieren, Tsjechen of Italianen op hetzelfde wegen- en spoornet wel gereden hebben?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
Dat kleine beetje sneeuw. Nederlanders
Lees dit even over die vuile rat Scheringa:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, hij zegt: wij deden het, anderen deden het ook.
Maar ze moesten hém hebben omdat hij persoonlijk niet goed viel. Dus toen DSB wankelde (na die dubieuze oproep door Lakeman), was er voor Bos en co. geen reden om DSB te redden maar zelfs even een zetje te geven.
Als hij illegaal bezig was, dan was er wel een politieinval in Wognum geweest en was hij allang geboeid weggevoerd.
Het is een samenvatting van het interview van P&W die ik net op TV gezien heb...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees dit even over die vuile rat Scheringa:
http://www.ftm.nl/copypas(...)-wil-eerherstel.aspx
Rij voorzichtigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:30 schreef MissHobje het volgende:
Dat wordt zo met de autoot naar Hilversum om hubbie op te halen
Zeg Isa, ik heb je ge-pm-ed. Je reageert nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Nou, complimentjes voor de NS hoor! Treintje reed keurig op tijd en was voor de verandering op vrijdagmiddag eens niet bomvolDoe mij maar meer van die sneeuw
(het is dan ook maar 20 min vanaf vertrekpunt Groningen, maar toch)
Volgens mij is er hier ook niets aan de hand, Utrecht en A'dam zijn het probleemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Nou, complimentjes voor de NS hoor! Treintje reed keurig op tijd en was voor de verandering op vrijdagmiddag eens niet bomvolDoe mij maar meer van die sneeuw
Ja, dat weet ik. Ik heb dat tenenkrommende interview gisteravond ook gezien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Het is een samenvatting van het interview van P&W die ik net op TV gezien heb...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat verzetstrijders was een beetje over the topquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik heb dat tenenkrommende interview gisteravond ook gezien.
Maar die Scheringaleeft echt buiten elke realiteit en z'n term verzetsstrijders was echt tenenkrommend.
Oh ja! Ik vergeet altijd PM's als ik er nog dingen voor moet doen. Moest nog een rooster hebben voor die tijd. Antwoord komt nogquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Isa, ik heb je ge-pm-ed. Je reageert niet
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja! Ik vergeet altijd PM's als ik er nog dingen voor moet doen. Moest nog een rooster hebben voor die tijd. Antwoord komt nog
Dat is het betere werkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:35 schreef Isabeau het volgende:
What happened?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Fontys
echt.. ben nu al zo klaar met die toko
en ik moet nog 1,5 jaar
Ze hebben het mailadres waar toetsen heen moeten veranderd en dat niet gemeld. Het blijkt wel ergens te staan op de site (die al totaal onoverzichtelijk is) maar in de bevestingingsmail van inschrijving stond nog gewoon het oude adres en ze hebben er verder zelf ook geen mail achteraan gestuurd of zo. Dit lees ik namelijk pas net omdat onze studiebegeleidster dit (gister avond) mailde omdat ze bang was dat we dit niet mee hebben gekregen (terecht dus). Aangezien ik de hele dag gewerkt heb kon ik het niet eerder lezen.quote:
Ja, nou, maak dat die organisatie maar eens wijs. Eerst moet ik er achter komen of ze het wel of niet accepteren, want daar hoor ik waarschijnlijk ook niets van. Vorige keer ook geen enkele bevestiging gekregen of ze mijn toets überhaupt binnen hadden gekregen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze moeten het nakijken Sun, dit is niet jouw schuld nml. Wel lekker irri idd!
Het lijkt de NS of pro-rail wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze maken er een zootje van. Totaal onprofessioneel en dat leidt dan professionals op![]()
Wij gaan op hier de bank diezelfde film bekijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zij die proberen op de fiets naar The Descendants te gaan groeten u
Kom maar langsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey ik mocht toch ook mee schelpen eten
Zegt genoeg zou ik zeggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef z80 het volgende:
iemand hier ervaring met een stoom oven?
op marktplaats barst het van die dingen en veel zijn er maar een paar maanden gebruikt.
Ik lig op de bank nog een aflevering From The Earth To The Moon te kijken. HBO maakt toch mooie dingenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan op hier de bank diezelfde film bekijken.
Heb je the right stuff gezien?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik lig op de bank nog een aflevering From The Earth To The Moon te kijken. HBO maakt toch mooie dingen
Volgens mij wel een keer, maar da's al een tijdje geledenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je the right stuff gezien?
was ik al bang voor.quote:
In de prof keuken is er wel een doel voor, voorgegaarde groenten warm maken enzo, maar thuis, ik zou niet weten wat ik er mee moest, en ik kan best wel wat volgens mij.quote:
Tof filmpjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0257044/ deze staat hier nu aan
(met mooie muziek van mijn favo score-componist Newman)
Maar niet mijn favo'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tof filmpjeEn Michael Kamen is de top-componist met Hans Zimmer erachteraan
ik heb nu een bod lopen op een alles kunner. een normale oven. dus boven/onder verwarming hete lucht en als bonus dus een stoom functie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de prof keuken is er wel een doel voor, voorgegaarde groenten warm maken enzo, maar thuis, ik zou niet weten wat ik er mee moest, en ik kan best wel wat volgens mij.
Als ik al een keertje wat wil stomen heb ik een stoompan.
En natuurlijk is brood bakken met stoom in de oven erg mooi, maar daar zijn ze weer niet geschikt voor. En een prof franse broodbakoven, tja, vreselijk mooi, maar ook de prijs van een hele mooie auto.
merk?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:38 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb nu een bod lopen op een alles kunner. een normale oven. dus boven/onder verwarming hete lucht en als bonus dus een stoom functie.
Heb het van de week gezien, was wel een aardig gesprek, maar ging verder niet echt ergens heen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef AnneX het volgende:
Dus nu Herman den Blijker bij Wilfried de Jong op Nedl. 3
" ik mis vet, als ik geen vet eet " het is een verslaving![]()
Haha de koks stonden erom bekend dat hun ballen boven de oven hingen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb het van de week gezien, was wel een aardig gesprek, maar ging verder niet echt ergens heen.
aeg geen topklasse maar altijd beter dan de combi magnetron die ik nu heb.quote:
Is weer gekristalliseerde suiker zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Jagärtrut het volgende:
mag ik advies vragen?
Als ik citroenlikeur heb, van een kleine winkel en vermoedelijk zelfgemaakt, die al een tijd in de kast ligt, waar stukjes in zitten...dat kan niet verkeerd gaan, toch?
Nounou, we wisten dat Thijs aan weekend toe was, maarre..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
de partysnacks vliegen in het rond hier
quote:
het zat vooral onderin..Na even stevig schudden was het weer weg. Kan geen schimmel zijn, toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is weer gekristalliseerde suiker zeker?
een dichte fles met voldoende alcohol? weinig kans.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het zat vooral onderin..Na even stevig schudden was het weer weg. Kan geen schimmel zijn, toch?
Durf een beetje te leven Jag, neem een voorbeeld aan Sun en TAV!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het zat vooral onderin..Na even stevig schudden was het weer weg. Kan geen schimmel zijn, toch?
ik geloof door de schoonouders zelfgemaakt...Dus ik kan het niet zo met heel precies zeggen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
een dichte fles met voldoende alcohol? weinig kans.
duitse snaps. niet bij nadenken en gewoon drinken. je krijgt er hooguit een bolle kop vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geloof door de schoonouders zelfgemaakt...Dus ik kan het niet zo met heel precies zeggen...
Er brandt een kaarsje!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Willen jullie wat voor me doen?
De dochter van vrienden van mn ouders (19 jaar en heeft de middelbare school niet afgemaakt omdat ze al 5 jaar wacht op een nieuw hart) heeft van de week eindelijk een nieuw hart gekregen. Helaas heeft ze vannacht hele hoge koorts gekregen en is het nu afwachten. Haar moeder voelt zich machteloos en wil iets doen. Ze vraagt nu mensen een kaarsje te branden voor haar dochter. Hoewel ik daar niet zo in geloof, wil ik graag helpen. Dus, aldus jullie kaarsje willen branden voor Inge zou dat heel fijn zijn.
Dank jullie wel!
Nope, zie boven, we kijken Steers film dan kan hij lekker werkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G jullie kijken geen Voice Kids he? Wat ik net hoorde van een meisje was zo ontzettend prachtig! Moeilijk in te halen denk
gromquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef golfer het volgende:
Wel een aardige film, The Descendants, maar ik zou er geen 20 minuten fietsen door de sneeuw voor over hebben gehad.
Wat mij betreft niet, maar je weet het nooit in Hollywood.quote:
Heel kort:quote:
Hij is ook pas net uitquote:
jaquote:
G wil gewoon niet toegeven dat-ie ook ontroerd was dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het wel een leuke film, met zelfs een traantje van Clooney, mij en g op het eind![]()
1 momentje van ontroering betekent nog niet dat het dan een Oscarwaardige film is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
G wil gewoon niet toegeven dat-ie ook ontroerd was dus
Snurkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel kort:
Vrouw in coma na racebootongeluk, vader (Clooney) met 2 opgroeiende dochters die daar mee probeert om te gaan en blijkt dat hij een deel van het leven van z'n vrouw niet wist.
Verder nog een side-story over een een stuk landverkoop.
Er wordt hier naast me hartstochtelijk gesnurkt ja.. maar ja, dat is de hond, dus denk niet dat dat met de beschrijving van de film te maken heeft..quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Hebben net even een aflevering van die nieuwe Heston Blumethal-serie op Channel4 (gedowload) gekeken: Cooking like Heston.
Ging over ei en ja hoor, sta ik dus om 00:10 uur een eitje volgens zijn methode te pocheren voor B.
Ik zou me eerder afvragen of de band met je schoonouders zo goed is dat je zelfgestookte likeur van ze wilt drinkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
ik geloof door de schoonouders zelfgemaakt...Dus ik kan het niet zo met heel precies zeggen...
Onder de plak?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Hebben net even een aflevering van die nieuwe Heston Blumethal-serie op Channel4 (gedowload) gekeken: Cooking like Heston.
Ging over ei en ja hoor, sta ik dus om 00:10 uur een eitje volgens zijn methode te pocheren voor B.
Nee, geheel vrijwillig doe ik dat zelf als kookgek en graag experimenterend. Zij is mijn proefkonijn.quote:
Staat hier nog op de wensenlijst om te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb gister War Horse van Steven Spielberg gekeken.Gaat over een Britse jongen en zijn paard voor en tijdens de Eerste Wereldoorlog. Gelukkig ontbreekt het Penny-meisjes-gehalte en is het een indrukwekkende, mooie film. Ongeloofwaardig wel, maar erg mooi
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke nieuwe serie gevonden op internet: Luke Nguyen's Vietnam. Mooie beelden en leuke recepten
Ik hou eigenlijk niet zo van gepocheerde eieren. Vind het interessant om te maken maar vind het eiwit niet lekker. Liever gewoon gekookt of gebakken, gepocheerd lijkt het wat eh.. droog?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:41 schreef golfer het volgende:
Gepocheerd of zachtgekookt ga ik ook over mijn nek.
Hardgekookt, dubbelgebakken of gescrambled vind ik wel lekker.
Oh pfoeh ben gelukkig niet de enige. Was al bang dat je het misschien beledigend op zou vattenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:40 schreef borisz het volgende:
ei gekookt als gepocheerd. Krijg het niet weg.
Gebakken bij de chinees door de bami gaat het nog net.
Gepocheerd is juist vies, glibberig, glad en met vreselijk zacht eigeel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hou eigenlijk niet zo van gepocheerde eieren. Vind het interessant om te maken maar vind het eiwit niet lekker. Liever gewoon gekookt of gebakken, gepocheerd lijkt het wat eh.. droog?
Hee die zag ik vandaag bij Masterchef op Net5quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke nieuwe serie gevonden op internet: Luke Nguyen's Vietnam. Mooie beelden en leuke recepten
Dan had ik er een van een gerimpelde ouwe kipquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gepocheerd is juist vies, glibberig, glad en met vreselijk zacht eigeel.
Dat zei Heston B. je kan de versheid van een ei testen door hem in een bak met water te doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan had ik er een van een gerimpelde ouwe kip
Lekker!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gepocheerd is juist vies, glibberig, glad en met vreselijk zacht eigeel.
Denk niet dat het druk zal zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenZal ik nou zo eens naar de markt gaan?
quote:
Zelfde server als de site van de NSquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En het is weer dramaecht dat ticketmastersysteem slaat nergens op
Ah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg een SMS-je van mijn ouders gister trouwensMijn moeder lijkt goed te reageren op de chemo's. Althans.....de kanker lijkt te reageren
Oh mooi Pee. En die boosheid kan ik he-le-maal begrijpen hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dan wel 3 banen, maar gelukkig wel alle 3 bij dezelfde werkgever. Die rekent als het goed is alles goed uit. Alhoewel de 3 loonschalen voor mij ook een beetje lastig zijn en mijn salaris is elke maand weer een verrassingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:31 schreef Vork het volgende:
Pft, als alles goed is hoef ik maar een kleine 100 euro te betalen aan de belastingdienst. Dat is, zeker vergeleken met vorig jaar, een behoorlijke meevaller. Desondanks is het volgens mij nog steeds zwaar ongunstig om meerdere banen te hebben.
Ik kreeg een SMS-je van mijn ouders gister trouwensMijn moeder lijkt goed te reageren op de chemo's. Althans.....de kanker lijkt te reageren
Fijn dat ze er goed op reageertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik snap wel dat ze nog rookt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb het ook laten merkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh mooi Pee. En die boosheid kan ik he-le-maal begrijpen hoor..
Ik aan de ene kant ook wel, maar kom op....... je hebt longkanker. Dan moet er toch ergens een drive vandaan komen om ermee te stoppenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat ze er goed op reageert
En ik snap wel dat ze nog rookt
ok, als ik ergens een hekel aan heb als mensen mijn gewicht gaan bespreken zonder dat ik het er over hebquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb het ook laten merkenVooral toen ze, in het bijzijn van een wildvreemde, begon over mijn gewichtsvermindering en zo
en door bleef zeuren terwijl ik vroeg om een ander onderwerp
Checkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, als ik ergens een hekel aan heb als mensen mijn gewicht gaan bespreken zonder dat ik het er over heb
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
En we hebben op kantoor als automatisering een nieuwe manier van werken btw
Gebruiker: "ik heb een probleem"
IT: "hmmmm....vrees dat we je niet kunnen helpen"
Gebruiker: "en wat nu?"
IT: "Wil je een stukje brownie? Of een muffin?"![]()
we zijn alle drie van de bakexperimenten
Voor mij is die hele belastingaangifte een groot circus. Ik heb op papier maar 3 verschillende werkgevers dit jaar, dus dat is nu wel redelijk overzichtelijk. Ik weet in elk geval wat me in juni ofzo te wachten staat. Ik hou vast nog wel wat vakantiegeld over, dus dat probleem is ook weer verholpen. Maar voor mij blijft het een groot raadsel en ik vertrouw er maar op dat dat goed gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dan wel 3 banen, maar gelukkig wel alle 3 bij dezelfde werkgever. Die rekent als het goed is alles goed uit. Alhoewel de 3 loonschalen voor mij ook een beetje lastig zijn en mijn salaris is elke maand weer een verrassing
Leuker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelderquote:
én lekkerderquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelder
Eh whut?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!Wat een geweldige zon hier
Bluezz, ik zou ook niet boven een ijsbaan willen plassenLijkt me héél koud aan je gat!
quote:
Ik vind sommige aanslagen ed net gegoochel met getalletjes en aangezien ik niet zou weten hoe je zoiets zelf uit kan rekenen betaal je maarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:39 schreef Vork het volgende:
Voor mij is die hele belastingaangifte een groot circus. Ik heb op papier maar 3 verschillende werkgevers dit jaar, dus dat is nu wel redelijk overzichtelijk. Ik weet in elk geval wat me in juni ofzo te wachten staat. Ik hou vast nog wel wat vakantiegeld over, dus dat probleem is ook weer verholpen. Maar voor mij blijft het een groot raadsel en ik vertrouw er maar op dat dat goed gaat
Wat een feestquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:44 schreef TAV74 het volgende:
Nou, Lowlands gaat ook weer door dit jaar. Maar het blijven debielen bij ticketmaster. Als je iedere keer in de problemen komt en je neemt je klanten serieus doe je er iets aan zou je zeggen. En dan niet door een soort wachtrij op je site te zetten die gewoon helemaal niets doet.
Echt, iedere ICT-er die je nu van de LTS zwakstroom haalt kan verbeteringen aanbrengen in dat systeemquote:
Vast, maar moet je nu echt je capaciteitsplanning opzetten aan de hand van een paar piekmomenten per jaar? Dat zou economisch niet te verantwoorden zijn. Je zet je infrastructuur zodanig op dat het de gemiddelde load makkelijk aankan. Die paar piekmomenten per jaar zijn vervelend maar shit happens.....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt, iedere ICT-er die je nu van de LTS zwakstroom haalt kan verbeteringen aanbrengen in dat systeem
Paar piekmomentenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast, maar moet je nu echt je capaciteitsplanning opzetten aan de hand van een paar piekmomenten per jaar?
Lekker geregeld toch iedere keer zegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:44 schreef TAV74 het volgende:
Nou, Lowlands gaat ook weer door dit jaar. Maar het blijven debielen bij ticketmaster. Als je iedere keer in de problemen komt en je neemt je klanten serieus doe je er iets aan zou je zeggen. En dan niet door een soort wachtrij op je site te zetten die gewoon helemaal niets doet.
Ah kom...zoveel grote evenementen komen er niet bij elke weekquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Paar piekmomentenHun werk is het verkopen van kaarten voor grote evenementen, paar piekmomenten per week zit dichter bij de waarheid!
in een cloud gooien en bijprikken op piekmomenten hoor ik net van een andere nerd die er verstand van heeft![]()
Het is bijna iedere voorverkoop voor concerten raak hoor..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah kom...zoveel grote evenementen komen er niet bij elke weekMaar bijprikken is een oplossing ja
Okquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is bijna iedere voorverkoop voor concerten raak hoor..
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok
Nu belangrijkere dingen: een goed recept voor erwtensoep
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
erwtensoep is niet belangrijk, erwtensoep is vies
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]erwtensoep is niet belangrijk, erwtensoep is vies
![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:11 schreef Vork het volgende:
Ok, ik ben er nu wel klaar mee. Heel Facebook staat vol met huilende mensen die het koud hebben. ik ga er gewoon van genieten. Dag mensen, tot later.
Wat een gezeur, prachtig helder winterweerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:11 schreef Vork het volgende:
Ok, ik ben er nu wel klaar mee. Heel Facebook staat vol met huilende mensen die het koud hebben. ik ga er gewoon van genieten. Dag mensen, tot later.
Ha, beste bericht van deze ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een gezeur, prachtig helder winterweer
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]En kou kan je je op kleden, hitte niet. Dus geef mij maar kou
Ai, ik zou *bijna* zeggen dat een moeder-interventie hier op z'n plaats is, ook omdat hij een babi rond heeft lopen nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Zoon F is door zijn vriendin ook gaan roken, onbegrijpelijk met wat je nu weet over de gevolgen![]()
Ik zeg er niks (meer) over maar iemand die nooit gerookt heeft en nu op zijn bijna 25e beginnen is zo stom
![]()
Mijn zomermottoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze roken buiten op het balkonnetje... maar ik HAAT zelf bemoeienis van anderen dus ik heb het 1 of 2 keer laten weten dat ik het heel jammer vind (aan alle2) en verder zoeken ze het maar uit. leven ze zoals ze zelf kiezenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ai, ik zou *bijna* zeggen dat een moeder-interventie hier op z'n plaats is, ook omdat hij een babi rond heeft lopen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goed, meer kan je niet doen. En wekt alleen maar weerstand op hoogst waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze roken buiten op het balkonnetje... maar ik HAAT zelf bemoeienis van anderen dus ik heb het 1 of 2 keer laten weten dat ik het heel jammer vind (aan alle2) en verder zoeken ze het maar uit.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze roken buiten op het balkonnetje... maar ik HAAT zelf bemoeienis van anderen dus ik heb het 1 of 2 keer laten weten dat ik het heel jammer vind (aan alle2) en verder zoeken ze het maar uit. leven ze zoals ze zelf kiezenZelfs mijn moederinstincten zouden daar ook van kriebelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:20 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zus heeft ook vaak de TV aan staan, maar mijn neefje zit niet constant te kijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die speelt met al zijn speelgoed lego en zo
en op de Nintendo en knutselt en weet ik wat nog meer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik vermoed dat veel kinderen zich niet meer zo goed kunnen concentreren precies hier door. Ze zijn niet meer gewend aan rust en stilte om zich heen en zijn erg gewend aan veel wisselende beelden en geluiden. Dit is misschien nog niet wetenschappelijk bewezen, maar wordt wel vermoed door mensen die er meer verstand van hebben. En ik merk dat dus in de onderwijspraktijk.. diepteconcentratie is echt een issue..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo'n enorm stroom van prikkels de hele dag, die geluiden en beelden, al staat ie niet heel hard of zo, en ik zeg ook niet dat het 'slecht' zou zijn, maar er is nooit 'rust'.
Retroquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb Spotify continu aan staan, TV staat eigenlijk nooit aan.
Bezoek heeft ook altijd opmerkingen dat ik nog een ouderwetsche TV heb en geen flatscreen, maargoed.
Ik vind het jammer dat ik geen schaatsen heb. Daar krijg je het nog warm van tenminste en hierbuiten zijn ze op de sloot bezig sneeuw ruimen zodat je er kunt schaatsenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een gezeur, prachtig helder winterweer
Kan ook niet anders idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vermoed dat veel kinderen zich niet meer zo goed kunnen concentreren precies hier door. Ze zijn niet meer gewend aan rust en stilte om zich heen en zijn erg gewend aan veel wisselende beelden en geluiden. Dit is misschien nog niet wetenschappelijk bewezen, maar wordt wel vermoed door mensen die er meer verstand van hebben. En ik merk dat dus in de onderwijspraktijk.. diepteconcentratie is echt een issue..
Denk het ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel kinderen zich niet meer zo goed kunnen concentreren precies hier door. Ze zijn niet meer gewend aan rust en stilte om zich heen en zijn erg gewend aan veel wisselende beelden en geluiden. Dit is misschien nog niet wetenschappelijk bewezen, maar wordt wel vermoed door mensen die er meer verstand van hebben. En ik merk dat dus in de onderwijspraktijk.. diepteconcentratie is echt een issue..
Ooit gelezen in een onderzoek dat dat dus juist wel slecht is bij heel erg kleine kinderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo'n enorm stroom van prikkels de hele dag, die geluiden en beelden, al staat ie niet heel hard of zo, en ik zeg ook niet dat het 'slecht' zou zijn, maar er is nooit 'rust'.
Ja behalve als je nog geen muts of oorwarmers hebt, brrrquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar zit nogal een onzekerheidsmarge in.. Kan ook zomaar flink bijgesteld worden. Maar elfstedentocht geloof ik sowieso niet in.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor degenen die niet van de kou houden (ikkkee!); vrijdag a.s. is het weer +5 graden. Weer geen Elfstedentocht dus.
Door jullie kibbesoeb wilde ik het gisteren ook! Heb een grote kom Chinese kippensoep gegeten, heerlijk!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, even surfen voor inspiratie
Heb nog 2 kobje kibbensoeb![]()
om de laatste restjes verhoging eruit te eten.
Ja Disney Channelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:32 schreef borisz het volgende:
Ouders die de koters de hele dag voor de TV gooien. Je loopt door de straat en ziet het genoeg. Al valt Kindernet nog mee bij het vreselijke disney channel
.
Ah ja ik vernam 2 weken flink vriezen (minimaal -7) maar het gaat net geen 2 weken duren. Elfstedentocht.. wanneer was de laatste eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zit nogal een onzekerheidsmarge in.. Kan ook zomaar flink bijgesteld worden. Maar elfstedentocht geloof ik sowieso niet in.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat simpele koolhydraten bij kinderen (en volwassenen) tegenwoordig de grootste evils zijn zonder dat iemand dat door heeft, maar ben misschien slightly biased.
Me 2. Niet leuk om naar de drukbezette poel te kijken vanaf de kant. Maar schaatsen zijn zo duur... en ik weet zeker dat als ik ze koop het ijs niet meer komt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:48 schreef golfer het volgende:
Als ik nog schaatsen had zou ik het ook wel weten.
Fijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Als ik zou kunnen schaatsen zou ik het wel weten![]()
Ziet er prachtig uit op de vijvers en sloten!
Voor zondag hebben we een leuke hutspot twist gevonden http://www.okokorecepten.(...)t-herman-den-blijker
Nu nog iets voor vandaag.
ja t ging hier echt heeeel easyquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, Memo is het ook gelukt zie ik
Als je ze nog kan kopen... ik denk dat ze overal uitverkocht zullen zijn..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me 2. Niet leuk om naar de drukbezette poel te kijken vanaf de kant. Maar schaatsen zijn zo duur... en ik weet zeker dat als ik ze koop het ijs niet meer komt.
Dan heb je ze toch alvast maar voor een volgende keer als het weer gaat vriezen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Me 2. Niet leuk om naar de drukbezette poel te kijken vanaf de kant. Maar schaatsen zijn zo duur... en ik weet zeker dat als ik ze koop het ijs niet meer komt.
In ouders' dorp (maar ik noem het voortaan gewoon mijn dorp okquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je ze nog kan kopen... ik denk dat ze overal uitverkocht zullen zijn..
Vanavond hier een Gino-recept: Three bean & Tuna saladquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm vanaaf kip en morgen lam.. dat wordt smullen!
Spekjes erdoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijn
Ik vind gewone hutspot zo flauw smaken! De combi wortel + aardappel maakt het een flauwe hap en uien helpen niet. Altijd een zwerm peper eroverheen maar vind het nog niet geweldig.
Rightquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt, iedere ICT-er die je nu van de LTS zwakstroom haalt kan verbeteringen aanbrengen in dat systeem
Uien sowieso los opbakken en niet meekoken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Fijn
Ik vind gewone hutspot zo flauw smaken! De combi wortel + aardappel maakt het een flauwe hap en uien helpen niet. Altijd een zwerm peper eroverheen maar vind het nog niet geweldig.
Wake up and smell the sarcasmquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Right.
Enig idee wat er met je servers gebeurd als er ineens duizenden alto's briesend een kaartje willen?.
Die LTSer gaat daar weinig aan doen hoor.
Ik weet niet waarom ze elke keer daarmee falen, maar volgens mij boeit het ze ook voor geen meterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wake up and smell the sarcasm![]()
Neemt niet weg dat Ticketmaster zijn zooi gewoon absoluut niet op orde heeft. Met name de werking van die wachtrij spoort voor geen meter, want mensen komen er willekeurig heel snel wel of totaal niet door.
Bij eventim loopt online verkoop echt veel beter.
Snert, hier te vinden:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok
Nu belangrijkere dingen: een goed recept voor erwtensoep
http://www.paulentrudie.n(...)x453o0,0s605x453.JPGquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:28 schreef Bluezz het volgende:
Wandelingetje rondom het huis gemaakt
/dagboek
Ja, in Bloemendaal schijnt dag en nacht de zon.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Zo lekker weer is het bij jullie zeg
Dat is gewoon gemeente Bloemendaal hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ick blijf blommendael een downgrade vinden, na Aerdenhout
Nicequote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij zijn even lekker naar Thijs ouders gewandeld in het zonnetje voor een kop koffie en een borrel. Leuk, schoonma is een fotocursus begonnengaat ze eindelijk wat meer halen uit het mooie cameraatje wat ze van ons gekregen hebben!!
Kippetje net onder het vel gevuld met chorizo, peterselie, geroosterde paprika, rode ui, eierdooier en broodkruim en in de oven geschoven. Straks wat witte wijn er bij en krieltjes. Boontjes koken en smullen maar!
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]erg lekkere versie dit. Tijdje al niet gemaakt.
Zo nog even een B&BP met kokos maken om het af te maken
Ben bang dat ie niet biologisch is als ik naar de prijs kijk helaasquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]Jullie eten altijd zo lekker. (Biologische kip?)
Ik vind het soms wel jammer dat de duutser vegetarisch eet. Op de een of andere manier maakt dat lekker koken wat minder speciaal. Hoewel je best lekker vegetarisch kan koken, maar dat voelt niet zo 'bijzonder'.
Alhoewel wij vanavond een lekkere lasagna eten met spinazie, gorgonzola en ricotta...
quote:Meisje vriest vast met tong aan lantaarnpaal
Laatste update: 4 februari 2012 17:27
info
Bekijk op de kaart
AMSTERDAM - Een 16-jarig meisje dat voor een weddenschap een lantaarnpaal een tongzoen gaf, vond zich vrijdagavond al snel terug in een zeer benarde situatie.
Foto: Gezondheidsnet
Haar tong vroor vast aan de paal, waarna agenten er aan te pas moesten komen om haar los te krijgen.
Het meisje uit Nieuwegein gaf rond 01.15 uur voor een uitgaansgelegenheid in Beesd de lantaarnpaal een kus. Binnen enkele ogenblikken zat ze vast aan de paal. Loskomen leverde een hevig bloedende tong op.
Agenten schoten het meisje te hulp door een bakje warm water over de paal te gieten, waarna de tong loskwam. Ambulancepersoneel heeft haar ter plaatse behandeld, ze kon daarna zelfstandig naar huis. Dat meldt de politie.
Hmmmmmmmquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
anti-winter drankje [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |