Door jullie kibbesoeb wilde ik het gisteren ook! Heb een grote kom Chinese kippensoep gegeten, heerlijk!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, even surfen voor inspiratie
Heb nog 2 kobje kibbensoeb![]()
om de laatste restjes verhoging eruit te eten.
Ja Disney Channelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:32 schreef borisz het volgende:
Ouders die de koters de hele dag voor de TV gooien. Je loopt door de straat en ziet het genoeg. Al valt Kindernet nog mee bij het vreselijke disney channel
.
Ah ja ik vernam 2 weken flink vriezen (minimaal -7) maar het gaat net geen 2 weken duren. Elfstedentocht.. wanneer was de laatste eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zit nogal een onzekerheidsmarge in.. Kan ook zomaar flink bijgesteld worden. Maar elfstedentocht geloof ik sowieso niet in.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat simpele koolhydraten bij kinderen (en volwassenen) tegenwoordig de grootste evils zijn zonder dat iemand dat door heeft, maar ben misschien slightly biased.
Me 2. Niet leuk om naar de drukbezette poel te kijken vanaf de kant. Maar schaatsen zijn zo duur... en ik weet zeker dat als ik ze koop het ijs niet meer komt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:48 schreef golfer het volgende:
Als ik nog schaatsen had zou ik het ook wel weten.
Fijnquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Als ik zou kunnen schaatsen zou ik het wel weten![]()
Ziet er prachtig uit op de vijvers en sloten!
Voor zondag hebben we een leuke hutspot twist gevonden http://www.okokorecepten.(...)t-herman-den-blijker
Nu nog iets voor vandaag.
ja t ging hier echt heeeel easyquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, Memo is het ook gelukt zie ik
Als je ze nog kan kopen... ik denk dat ze overal uitverkocht zullen zijn..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me 2. Niet leuk om naar de drukbezette poel te kijken vanaf de kant. Maar schaatsen zijn zo duur... en ik weet zeker dat als ik ze koop het ijs niet meer komt.
Dan heb je ze toch alvast maar voor een volgende keer als het weer gaat vriezen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Me 2. Niet leuk om naar de drukbezette poel te kijken vanaf de kant. Maar schaatsen zijn zo duur... en ik weet zeker dat als ik ze koop het ijs niet meer komt.
In ouders' dorp (maar ik noem het voortaan gewoon mijn dorp okquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je ze nog kan kopen... ik denk dat ze overal uitverkocht zullen zijn..
Vanavond hier een Gino-recept: Three bean & Tuna saladquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm vanaaf kip en morgen lam.. dat wordt smullen!
Spekjes erdoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Fijn
Ik vind gewone hutspot zo flauw smaken! De combi wortel + aardappel maakt het een flauwe hap en uien helpen niet. Altijd een zwerm peper eroverheen maar vind het nog niet geweldig.
Rightquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt, iedere ICT-er die je nu van de LTS zwakstroom haalt kan verbeteringen aanbrengen in dat systeem
Uien sowieso los opbakken en niet meekoken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Fijn
Ik vind gewone hutspot zo flauw smaken! De combi wortel + aardappel maakt het een flauwe hap en uien helpen niet. Altijd een zwerm peper eroverheen maar vind het nog niet geweldig.
Wake up and smell the sarcasmquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Right.
Enig idee wat er met je servers gebeurd als er ineens duizenden alto's briesend een kaartje willen?.
Die LTSer gaat daar weinig aan doen hoor.
Ik weet niet waarom ze elke keer daarmee falen, maar volgens mij boeit het ze ook voor geen meterquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wake up and smell the sarcasm![]()
Neemt niet weg dat Ticketmaster zijn zooi gewoon absoluut niet op orde heeft. Met name de werking van die wachtrij spoort voor geen meter, want mensen komen er willekeurig heel snel wel of totaal niet door.
Bij eventim loopt online verkoop echt veel beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |