abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107591218
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, even surfen voor inspiratie :)
Heb nog 2 kobje kibbensoeb O+ :9 om de laatste restjes verhoging eruit te eten.
Door jullie kibbesoeb wilde ik het gisteren ook! Heb een grote kom Chinese kippensoep gegeten, heerlijk!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107591221
Hij kijkt ook engelse kinderprogramma's, beetje ouderwetse dingen als Barney of zo? Kinderen die allemaal spelletjes doen.. het zijn niet echt slechte programma's maar mijn punt is de hele dag. Je zou gewoon een half uurtje 's ochtends en een half uurtje 's middagszo'n programma samen kunnen kijken gezellig op de bank. En verder gewoon andere dingen...
pi_107591234
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:32 schreef borisz het volgende:
Ouders die de koters de hele dag voor de TV gooien :X. Je loopt door de straat en ziet het genoeg. Al valt Kindernet nog mee bij het vreselijke disney channel :r.
Ja Disney Channel :X Wat een geschreeuw en 'nepheid'.
pi_107591261
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:33 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Daar zit nogal een onzekerheidsmarge in.. Kan ook zomaar flink bijgesteld worden. Maar elfstedentocht geloof ik sowieso niet in.
Ah ja ik vernam 2 weken flink vriezen (minimaal -7) maar het gaat net geen 2 weken duren. Elfstedentocht.. wanneer was de laatste eigenlijk?
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:37:24 #255
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_107591289
Ik denk dat simpele koolhydraten bij kinderen (en volwassenen) tegenwoordig de grootste evils zijn zonder dat iemand dat door heeft, maar ben misschien slightly biased. :P
Confidence through competence
pi_107591342
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat simpele koolhydraten bij kinderen (en volwassenen) tegenwoordig de grootste evils zijn zonder dat iemand dat door heeft, maar ben misschien slightly biased. :P
_O-
pi_107591368
Nog ff'tjes en er kan op de 3 plassen geschaatst worden (bij mn ouders en waar we op 1 plas een eiland hebben).

pi_107591485
Als ik zou kunnen schaatsen zou ik het wel weten w/
Ziet er prachtig uit op de vijvers en sloten!

Voor zondag hebben we een leuke hutspot twist gevonden http://www.okokorecepten.(...)t-herman-den-blijker
Nu nog iets voor vandaag.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:48:07 #259
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107591611
Als ik nog schaatsen had zou ik het ook wel weten. w/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_107591703
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:48 schreef golfer het volgende:
Als ik nog schaatsen had zou ik het ook wel weten. w/
Me 2. Niet leuk om naar de drukbezette poel te kijken vanaf de kant. Maar schaatsen zijn zo duur... en ik weet zeker dat als ik ze koop het ijs niet meer komt.
pi_107591741
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:44 schreef Bluezz het volgende:
Als ik zou kunnen schaatsen zou ik het wel weten w/
Ziet er prachtig uit op de vijvers en sloten!

Voor zondag hebben we een leuke hutspot twist gevonden http://www.okokorecepten.(...)t-herman-den-blijker
Nu nog iets voor vandaag.
Fijn ^O^
Ik vind gewone hutspot zo flauw smaken! De combi wortel + aardappel maakt het een flauwe hap en uien helpen niet. Altijd een zwerm peper eroverheen maar vind het nog niet geweldig.
pi_107591797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah, Memo is het ook gelukt zie ik ^O^
ja t ging hier echt heeeel easy :D viel me alles mee, had ze ook snel binnen, na 10min er doorheen
pi_107591877
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Me 2. Niet leuk om naar de drukbezette poel te kijken vanaf de kant. Maar schaatsen zijn zo duur... en ik weet zeker dat als ik ze koop het ijs niet meer komt.
Als je ze nog kan kopen... ik denk dat ze overal uitverkocht zullen zijn..
  zaterdag 4 februari 2012 @ 12:56:02 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107591886
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:50 schreef FutureFairytale het volgende:

Dan heb je ze toch alvast maar voor een volgende keer als het weer gaat vriezen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_107591957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als je ze nog kan kopen... ik denk dat ze overal uitverkocht zullen zijn..
In ouders' dorp (maar ik noem het voortaan gewoon mijn dorp ok ;) ) zit een heeele goede maar die is idd als het vriest megadruk! Dan kom je niet meer aan de beurt. Staat ook heel goed aangeschreven dus mensen van ver komen ook nog eens naar hem. Het beste is om naar zijn winkel te gaan als het april is ofzo... en dan hopen dat ik nog een jaar ijs meemaak.
pi_107592082
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm vanaaf kip en morgen lam.. dat wordt smullen! :9
Vanavond hier een Gino-recept: Three bean & Tuna salad :9 En morgen verse pasta met groenten en feta :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_107592141
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Fijn ^O^
Ik vind gewone hutspot zo flauw smaken! De combi wortel + aardappel maakt het een flauwe hap en uien helpen niet. Altijd een zwerm peper eroverheen maar vind het nog niet geweldig.
Spekjes erdoor :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_107592164
En zou het nog stoofpeertjesseizoen zijn :? Ik zie ze nog liggen bij Appie en ik twijfel of ik vanavond of morgen nog een lading zal maken :9
pi_107592275
Ja kan zeker nog!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 13:30:59 #270
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_107592907
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 11:45 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Echt, iedere ICT-er die je nu van de LTS zwakstroom haalt kan verbeteringen aanbrengen in dat systeem :P
Right :').

Enig idee wat er met je servers gebeurd als er ineens duizenden alto's briesend een kaartje willen? :+.

Die LTSer gaat daar weinig aan doen hoor :7.
pi_107593009
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 12:51 schreef FutureFairytale het volgende:

Fijn ^O^
Uien sowieso los opbakken en niet meekoken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 4 februari 2012 @ 13:59:39 #272
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_107593784
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 13:30 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Right :').

Enig idee wat er met je servers gebeurd als er ineens duizenden alto's briesend een kaartje willen? :+.

Die LTSer gaat daar weinig aan doen hoor :7.
Wake up and smell the sarcasm :P

Neemt niet weg dat Ticketmaster zijn zooi gewoon absoluut niet op orde heeft. Met name de werking van die wachtrij spoort voor geen meter, want mensen komen er willekeurig heel snel wel of totaal niet door.
Bij eventim loopt online verkoop echt veel beter.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:12:53 #273
3878 Vork
Manisch creatief
pi_107594161
Eigenlijk is het helemaal niet zo koud buiten. het zonnetje schijnt en er staat nauwelijks wind. Alleen waar blijven mijn schaatsen nou...
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:23:41 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107594508
Zo. Boskippen gedaan. Vies glad en glibberig op sommige stukken in het dorp waar nog niks is weggeveegd/gestrooid, maar in Haarlem zijn de straten een stuk minder erg.
Windstil, mooi zonnetje. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 4 februari 2012 @ 14:44:56 #275
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_107595150
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 13:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wake up and smell the sarcasm :P

Neemt niet weg dat Ticketmaster zijn zooi gewoon absoluut niet op orde heeft. Met name de werking van die wachtrij spoort voor geen meter, want mensen komen er willekeurig heel snel wel of totaal niet door.
Bij eventim loopt online verkoop echt veel beter.
Ik weet niet waarom ze elke keer daarmee falen, maar volgens mij boeit het ze ook voor geen meter :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')