Heb het van de week gezien, was wel een aardig gesprek, maar ging verder niet echt ergens heen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef AnneX het volgende:
Dus nu Herman den Blijker bij Wilfried de Jong op Nedl. 3
" ik mis vet, als ik geen vet eet " het is een verslaving![]()
Haha de koks stonden erom bekend dat hun ballen boven de oven hingen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb het van de week gezien, was wel een aardig gesprek, maar ging verder niet echt ergens heen.
aeg geen topklasse maar altijd beter dan de combi magnetron die ik nu heb.quote:
Is weer gekristalliseerde suiker zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Jagärtrut het volgende:
mag ik advies vragen?
Als ik citroenlikeur heb, van een kleine winkel en vermoedelijk zelfgemaakt, die al een tijd in de kast ligt, waar stukjes in zitten...dat kan niet verkeerd gaan, toch?
Nounou, we wisten dat Thijs aan weekend toe was, maarre..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
de partysnacks vliegen in het rond hier
quote:
het zat vooral onderin..Na even stevig schudden was het weer weg. Kan geen schimmel zijn, toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is weer gekristalliseerde suiker zeker?
een dichte fles met voldoende alcohol? weinig kans.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het zat vooral onderin..Na even stevig schudden was het weer weg. Kan geen schimmel zijn, toch?
Durf een beetje te leven Jag, neem een voorbeeld aan Sun en TAV!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het zat vooral onderin..Na even stevig schudden was het weer weg. Kan geen schimmel zijn, toch?
ik geloof door de schoonouders zelfgemaakt...Dus ik kan het niet zo met heel precies zeggen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
een dichte fles met voldoende alcohol? weinig kans.
duitse snaps. niet bij nadenken en gewoon drinken. je krijgt er hooguit een bolle kop vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik geloof door de schoonouders zelfgemaakt...Dus ik kan het niet zo met heel precies zeggen...
Er brandt een kaarsje!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Willen jullie wat voor me doen?
De dochter van vrienden van mn ouders (19 jaar en heeft de middelbare school niet afgemaakt omdat ze al 5 jaar wacht op een nieuw hart) heeft van de week eindelijk een nieuw hart gekregen. Helaas heeft ze vannacht hele hoge koorts gekregen en is het nu afwachten. Haar moeder voelt zich machteloos en wil iets doen. Ze vraagt nu mensen een kaarsje te branden voor haar dochter. Hoewel ik daar niet zo in geloof, wil ik graag helpen. Dus, aldus jullie kaarsje willen branden voor Inge zou dat heel fijn zijn.
Dank jullie wel!
Nope, zie boven, we kijken Steers film dan kan hij lekker werkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
B&G jullie kijken geen Voice Kids he? Wat ik net hoorde van een meisje was zo ontzettend prachtig! Moeilijk in te halen denk
gromquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef golfer het volgende:
Wel een aardige film, The Descendants, maar ik zou er geen 20 minuten fietsen door de sneeuw voor over hebben gehad.
Wat mij betreft niet, maar je weet het nooit in Hollywood.quote:
Heel kort:quote:
Hij is ook pas net uitquote:
jaquote:
G wil gewoon niet toegeven dat-ie ook ontroerd was dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het wel een leuke film, met zelfs een traantje van Clooney, mij en g op het eind![]()
1 momentje van ontroering betekent nog niet dat het dan een Oscarwaardige film is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
G wil gewoon niet toegeven dat-ie ook ontroerd was dus
Snurkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel kort:
Vrouw in coma na racebootongeluk, vader (Clooney) met 2 opgroeiende dochters die daar mee probeert om te gaan en blijkt dat hij een deel van het leven van z'n vrouw niet wist.
Verder nog een side-story over een een stuk landverkoop.
Er wordt hier naast me hartstochtelijk gesnurkt ja.. maar ja, dat is de hond, dus denk niet dat dat met de beschrijving van de film te maken heeft..quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Hebben net even een aflevering van die nieuwe Heston Blumethal-serie op Channel4 (gedowload) gekeken: Cooking like Heston.
Ging over ei en ja hoor, sta ik dus om 00:10 uur een eitje volgens zijn methode te pocheren voor B.
Ik zou me eerder afvragen of de band met je schoonouders zo goed is dat je zelfgestookte likeur van ze wilt drinkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
ik geloof door de schoonouders zelfgemaakt...Dus ik kan het niet zo met heel precies zeggen...
Onder de plak?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Hebben net even een aflevering van die nieuwe Heston Blumethal-serie op Channel4 (gedowload) gekeken: Cooking like Heston.
Ging over ei en ja hoor, sta ik dus om 00:10 uur een eitje volgens zijn methode te pocheren voor B.
Nee, geheel vrijwillig doe ik dat zelf als kookgek en graag experimenterend. Zij is mijn proefkonijn.quote:
Staat hier nog op de wensenlijst om te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb gister War Horse van Steven Spielberg gekeken.Gaat over een Britse jongen en zijn paard voor en tijdens de Eerste Wereldoorlog. Gelukkig ontbreekt het Penny-meisjes-gehalte en is het een indrukwekkende, mooie film. Ongeloofwaardig wel, maar erg mooi
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke nieuwe serie gevonden op internet: Luke Nguyen's Vietnam. Mooie beelden en leuke recepten
Ik hou eigenlijk niet zo van gepocheerde eieren. Vind het interessant om te maken maar vind het eiwit niet lekker. Liever gewoon gekookt of gebakken, gepocheerd lijkt het wat eh.. droog?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:41 schreef golfer het volgende:
Gepocheerd of zachtgekookt ga ik ook over mijn nek.
Hardgekookt, dubbelgebakken of gescrambled vind ik wel lekker.
Oh pfoeh ben gelukkig niet de enige. Was al bang dat je het misschien beledigend op zou vattenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:40 schreef borisz het volgende:
ei gekookt als gepocheerd. Krijg het niet weg.
Gebakken bij de chinees door de bami gaat het nog net.
Gepocheerd is juist vies, glibberig, glad en met vreselijk zacht eigeel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hou eigenlijk niet zo van gepocheerde eieren. Vind het interessant om te maken maar vind het eiwit niet lekker. Liever gewoon gekookt of gebakken, gepocheerd lijkt het wat eh.. droog?
Hee die zag ik vandaag bij Masterchef op Net5quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke nieuwe serie gevonden op internet: Luke Nguyen's Vietnam. Mooie beelden en leuke recepten
Dan had ik er een van een gerimpelde ouwe kipquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gepocheerd is juist vies, glibberig, glad en met vreselijk zacht eigeel.
Dat zei Heston B. je kan de versheid van een ei testen door hem in een bak met water te doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan had ik er een van een gerimpelde ouwe kip
Lekker!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gepocheerd is juist vies, glibberig, glad en met vreselijk zacht eigeel.
Denk niet dat het druk zal zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenZal ik nou zo eens naar de markt gaan?
quote:
Zelfde server als de site van de NSquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En het is weer dramaecht dat ticketmastersysteem slaat nergens op
Ah!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg een SMS-je van mijn ouders gister trouwensMijn moeder lijkt goed te reageren op de chemo's. Althans.....de kanker lijkt te reageren
Oh mooi Pee. En die boosheid kan ik he-le-maal begrijpen hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb dan wel 3 banen, maar gelukkig wel alle 3 bij dezelfde werkgever. Die rekent als het goed is alles goed uit. Alhoewel de 3 loonschalen voor mij ook een beetje lastig zijn en mijn salaris is elke maand weer een verrassingquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:31 schreef Vork het volgende:
Pft, als alles goed is hoef ik maar een kleine 100 euro te betalen aan de belastingdienst. Dat is, zeker vergeleken met vorig jaar, een behoorlijke meevaller. Desondanks is het volgens mij nog steeds zwaar ongunstig om meerdere banen te hebben.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg een SMS-je van mijn ouders gister trouwensMijn moeder lijkt goed te reageren op de chemo's. Althans.....de kanker lijkt te reageren
Fijn dat ze er goed op reageertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik snap wel dat ze nog rookt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb het ook laten merkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh mooi Pee. En die boosheid kan ik he-le-maal begrijpen hoor..
Ik aan de ene kant ook wel, maar kom op....... je hebt longkanker. Dan moet er toch ergens een drive vandaan komen om ermee te stoppenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fijn dat ze er goed op reageert
En ik snap wel dat ze nog rookt
ok, als ik ergens een hekel aan heb als mensen mijn gewicht gaan bespreken zonder dat ik het er over hebquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb het ook laten merkenVooral toen ze, in het bijzijn van een wildvreemde, begon over mijn gewichtsvermindering en zo
en door bleef zeuren terwijl ik vroeg om een ander onderwerp
Checkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ok, als ik ergens een hekel aan heb als mensen mijn gewicht gaan bespreken zonder dat ik het er over heb
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
En we hebben op kantoor als automatisering een nieuwe manier van werken btw
Gebruiker: "ik heb een probleem"
IT: "hmmmm....vrees dat we je niet kunnen helpen"
Gebruiker: "en wat nu?"
IT: "Wil je een stukje brownie? Of een muffin?"![]()
we zijn alle drie van de bakexperimenten
Voor mij is die hele belastingaangifte een groot circus. Ik heb op papier maar 3 verschillende werkgevers dit jaar, dus dat is nu wel redelijk overzichtelijk. Ik weet in elk geval wat me in juni ofzo te wachten staat. Ik hou vast nog wel wat vakantiegeld over, dus dat probleem is ook weer verholpen. Maar voor mij blijft het een groot raadsel en ik vertrouw er maar op dat dat goed gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dan wel 3 banen, maar gelukkig wel alle 3 bij dezelfde werkgever. Die rekent als het goed is alles goed uit. Alhoewel de 3 loonschalen voor mij ook een beetje lastig zijn en mijn salaris is elke maand weer een verrassing
Leuker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelderquote:
én lekkerderquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuker kunnen we het niet maken, wel ingewikkelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |