gromquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef golfer het volgende:
Wel een aardige film, The Descendants, maar ik zou er geen 20 minuten fietsen door de sneeuw voor over hebben gehad.
Wat mij betreft niet, maar je weet het nooit in Hollywood.quote:
Heel kort:quote:
Hij is ook pas net uitquote:
jaquote:
G wil gewoon niet toegeven dat-ie ook ontroerd was dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het wel een leuke film, met zelfs een traantje van Clooney, mij en g op het eind![]()
1 momentje van ontroering betekent nog niet dat het dan een Oscarwaardige film is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:14 schreef PdeHoog het volgende:
G wil gewoon niet toegeven dat-ie ook ontroerd was dus
Snurkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel kort:
Vrouw in coma na racebootongeluk, vader (Clooney) met 2 opgroeiende dochters die daar mee probeert om te gaan en blijkt dat hij een deel van het leven van z'n vrouw niet wist.
Verder nog een side-story over een een stuk landverkoop.
Er wordt hier naast me hartstochtelijk gesnurkt ja.. maar ja, dat is de hond, dus denk niet dat dat met de beschrijving van de film te maken heeft..quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Hebben net even een aflevering van die nieuwe Heston Blumethal-serie op Channel4 (gedowload) gekeken: Cooking like Heston.
Ging over ei en ja hoor, sta ik dus om 00:10 uur een eitje volgens zijn methode te pocheren voor B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |