Ik zou me eerder afvragen of de band met je schoonouders zo goed is dat je zelfgestookte likeur van ze wilt drinkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:27 schreef Jagärtrut het volgende:
ik geloof door de schoonouders zelfgemaakt...Dus ik kan het niet zo met heel precies zeggen...
Onder de plak?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Hebben net even een aflevering van die nieuwe Heston Blumethal-serie op Channel4 (gedowload) gekeken: Cooking like Heston.
Ging over ei en ja hoor, sta ik dus om 00:10 uur een eitje volgens zijn methode te pocheren voor B.
Nee, geheel vrijwillig doe ik dat zelf als kookgek en graag experimenterend. Zij is mijn proefkonijn.quote:
Staat hier nog op de wensenlijst om te kijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb gister War Horse van Steven Spielberg gekeken.Gaat over een Britse jongen en zijn paard voor en tijdens de Eerste Wereldoorlog. Gelukkig ontbreekt het Penny-meisjes-gehalte en is het een indrukwekkende, mooie film. Ongeloofwaardig wel, maar erg mooi
Ziet er leuk uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke nieuwe serie gevonden op internet: Luke Nguyen's Vietnam. Mooie beelden en leuke recepten
Ik hou eigenlijk niet zo van gepocheerde eieren. Vind het interessant om te maken maar vind het eiwit niet lekker. Liever gewoon gekookt of gebakken, gepocheerd lijkt het wat eh.. droog?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:19 schreef golfer het volgende:
Hebben net even een aflevering van die nieuwe Heston Blumethal-serie op Channel4 (gedowload) gekeken: Cooking like Heston.
Ging over ei en ja hoor, sta ik dus om 00:10 uur een eitje volgens zijn methode te pocheren voor B.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:41 schreef golfer het volgende:
Gepocheerd of zachtgekookt ga ik ook over mijn nek.
Hardgekookt, dubbelgebakken of gescrambled vind ik wel lekker.
Oh pfoeh ben gelukkig niet de enige. Was al bang dat je het misschien beledigend op zou vattenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:40 schreef borisz het volgende:
ei gekookt als gepocheerd. Krijg het niet weg.
Gebakken bij de chinees door de bami gaat het nog net.
Gepocheerd is juist vies, glibberig, glad en met vreselijk zacht eigeel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik hou eigenlijk niet zo van gepocheerde eieren. Vind het interessant om te maken maar vind het eiwit niet lekker. Liever gewoon gekookt of gebakken, gepocheerd lijkt het wat eh.. droog?
Hee die zag ik vandaag bij Masterchef op Net5quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:48 schreef PdeHoog het volgende:
Leuke nieuwe serie gevonden op internet: Luke Nguyen's Vietnam. Mooie beelden en leuke recepten
Dan had ik er een van een gerimpelde ouwe kipquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gepocheerd is juist vies, glibberig, glad en met vreselijk zacht eigeel.
Dat zei Heston B. je kan de versheid van een ei testen door hem in een bak met water te doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Dan had ik er een van een gerimpelde ouwe kip
Lekker!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Gepocheerd is juist vies, glibberig, glad en met vreselijk zacht eigeel.
Denk niet dat het druk zal zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenZal ik nou zo eens naar de markt gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |