Heb je the right stuff gezien?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik lig op de bank nog een aflevering From The Earth To The Moon te kijken. HBO maakt toch mooie dingen
Volgens mij wel een keer, maar da's al een tijdje geledenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je the right stuff gezien?
was ik al bang voor.quote:
In de prof keuken is er wel een doel voor, voorgegaarde groenten warm maken enzo, maar thuis, ik zou niet weten wat ik er mee moest, en ik kan best wel wat volgens mij.quote:
Tof filmpjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0257044/ deze staat hier nu aan
(met mooie muziek van mijn favo score-componist Newman)
Maar niet mijn favo'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tof filmpjeEn Michael Kamen is de top-componist met Hans Zimmer erachteraan
ik heb nu een bod lopen op een alles kunner. een normale oven. dus boven/onder verwarming hete lucht en als bonus dus een stoom functie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de prof keuken is er wel een doel voor, voorgegaarde groenten warm maken enzo, maar thuis, ik zou niet weten wat ik er mee moest, en ik kan best wel wat volgens mij.
Als ik al een keertje wat wil stomen heb ik een stoompan.
En natuurlijk is brood bakken met stoom in de oven erg mooi, maar daar zijn ze weer niet geschikt voor. En een prof franse broodbakoven, tja, vreselijk mooi, maar ook de prijs van een hele mooie auto.
merk?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:38 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb nu een bod lopen op een alles kunner. een normale oven. dus boven/onder verwarming hete lucht en als bonus dus een stoom functie.
Heb het van de week gezien, was wel een aardig gesprek, maar ging verder niet echt ergens heen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef AnneX het volgende:
Dus nu Herman den Blijker bij Wilfried de Jong op Nedl. 3
" ik mis vet, als ik geen vet eet " het is een verslaving![]()
Haha de koks stonden erom bekend dat hun ballen boven de oven hingen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb het van de week gezien, was wel een aardig gesprek, maar ging verder niet echt ergens heen.
aeg geen topklasse maar altijd beter dan de combi magnetron die ik nu heb.quote:
Is weer gekristalliseerde suiker zeker?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:15 schreef Jagärtrut het volgende:
mag ik advies vragen?
Als ik citroenlikeur heb, van een kleine winkel en vermoedelijk zelfgemaakt, die al een tijd in de kast ligt, waar stukjes in zitten...dat kan niet verkeerd gaan, toch?
Nounou, we wisten dat Thijs aan weekend toe was, maarre..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef Sunnythesun het volgende:
de partysnacks vliegen in het rond hier
quote:
het zat vooral onderin..Na even stevig schudden was het weer weg. Kan geen schimmel zijn, toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is weer gekristalliseerde suiker zeker?
een dichte fles met voldoende alcohol? weinig kans.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het zat vooral onderin..Na even stevig schudden was het weer weg. Kan geen schimmel zijn, toch?
Durf een beetje te leven Jag, neem een voorbeeld aan Sun en TAV!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:24 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het zat vooral onderin..Na even stevig schudden was het weer weg. Kan geen schimmel zijn, toch?
ik geloof door de schoonouders zelfgemaakt...Dus ik kan het niet zo met heel precies zeggen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:25 schreef z80 het volgende:
[..]
een dichte fles met voldoende alcohol? weinig kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |