quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:34 schreef golfer het volgende:
Nu alweer 800 km. file met een beetje sneeuwval in Nederland.
Kook jij alleen thuis of kookt je man ook wel eens Piet?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Wij eten vanavond varkensrack met snijbonen en puree
Hier stamppot andijviequote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef MaximusTG het volgende:
Ik ook niet. Totaal inspiratieloos. En ook geen zin in de traditionele NLse winterkost. Iemand nog suggesties?
Nee, ik kook altijd, man kan niet koken, is ook niet erg, hij kan goed afwassen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kook jij alleen thuis of kookt je man ook wel eens Piet?
Was bij m'n ex ook zo, behalve dat ze niet goed kon afwassenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, ik kook altijd, man kan niet koken, is ook niet erg, hij kan goed afwassen.
Eigenlijk wil ik iets heel lekkers (maar wat, dat weet ik dan eigenlijk niet), dat straks zo ineens op tafel staat zonder dat ik er iets voor hoef te doen.. En daar valt dus niet de afhaalchinees/patat onder, ik bedoel echt lekkerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef MaximusTG het volgende:
Ik ook niet. Totaal inspiratieloos. En ook geen zin in de traditionele NLse winterkost. Iemand nog suggesties?
Er liggen hier nog wortels.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:39 schreef LieLie het volgende:
En ik weet niet wat we moeten eten vanavond..
Nou! Dat is precies waar ik zin in hebquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik iets heel lekkers (maar wat, dat weet ik dan eigenlijk niet), dat straks zo ineens op tafel staat zonder dat ik er iets voor hoef te doen.. En daar valt dus niet de afhaalchinees/patat onder, ik bedoel echt lekker
Maar 11 kindjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, ik wilde ook nog op jou reageren gisteren! Wat leuk dat het goed gaat op die nieuwe groep.. hoeveel kindjes heb je dan?
Hier ook een thuiswerkdag! Heb altijd het gevoel dat ik thuis meer gedaan krijg voor mijn werk dan op kantoor. En toch tussendoor een wasje draaien, hond uitlaten, pizzadeeg kneden...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk zo een thuiswerkdag, mijn projecten afgerond, tomatensoep gemaakt, saucijzenbroodjes gemaakt, heerlijk gegeten.
Je gaat dus naar de originele film kijkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
fietser haalt groep lopende mensen in en gaat op z'n muil op het fietspad hier buiten
Wilde vanavond eigenlijk filmpje pakken in de bios, maar ik denk dat ik maar de Zweedse versie van Girl with the Dragon Tattoo ga kijken
Gelukkig ben je met de auto veel sneller momenteel in die omgevingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:14 schreef MissHobje het volgende:
Dik uur gelopen heen en weer![]()
Hubbie belt net, staat vanaf 15 uur op hilversum, tot na de spits rijden er geen treinen![]()
dikke faal NS wederom, maargoed die komt voorlopig niet naar huis, alles staat vast , ik zei al,. ga vast ri de weg en liften ofzo
kom je steeds een stukje dichterbij
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je gaat dus naar de originele film kijken
Extreem weer is erg overdreven idd, maar in andere delen van het land is wel veel meer gevallen,quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:37 schreef z80 het volgende:
lekker vroeg thuis. de leiding vond het beter om op tijd weg te gaan.
er valt wel sneeuw, maar om dit extreem weer te noemen? en het is wat glad ja maar nog niet glad genoeg om lekker met de auto te spelen. na een paar meter glijden is de pret weer over.
Het knmi moet sinds een aantal jaar onderscheid maken tussen code geel,oranje,rood. Op zich een goede vooruitgang, maar de keuze om het extreem weer te noemen is idd ongelukkig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:37 schreef z80 het volgende:
lekker vroeg thuis. de leiding vond het beter om op tijd weg te gaan.
er valt wel sneeuw, maar om dit extreem weer te noemen? en het is wat glad ja maar nog niet glad genoeg om lekker met de auto te spelen. na een paar meter glijden is de pret weer over.
Nou ja, dat laatste dus. De term extreem weer klinkt zo overtrokken, maar aangezien de impact wel erg groot is kun je moeilijk zeggen dat een waarschuwing op zich misplaatst is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het knmi moet sinds een aantal jaar onderscheid maken tussen code geel,oranje,rood. Op zich een goede vooruitgang, maar de keuze om het extreem weer te noemen is idd ongelukkig.
Al ligt heel Nederland wel plat.
Oh nee tochquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef LieLie het volgende:
MrLie heeft straks twee iPhones, en ik nog steeds nul
Je bedoelt Dirkquote:
Maar is er ook niet meer gedoe omdat we er zoveel gedoe om maken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste dus. De term extreem weer klinkt zo overtrokken, maar aangezien de impact wel erg groot is kun je moeilijk zeggen dat een waarschuwing op zich misplaatst is.
Nou ja, er wordt wat meer over gezeurd, vooral als het mee blijkt te vallen. Maar zonder waarschuwing zouden we minimaal net zoveel in file gestaan hebben en zouden de treinen ook niet hebben gereden. Misschien was het zelfs wel erger geweest, want het was vanochtend zo rustig dat ik het idee kreeg dat mensen thuis gebleven zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar is er ook niet meer gedoe omdat we er zoveel gedoe om maken?
Nee, hij zegt: wij deden het, anderen deden het ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:58 schreef TAV74 het volgende:
Scheringa heeft wel het klassieke argument: als wij het niet gedaan hadden had een andere het wel gedaan. Zeg dan in ieder geval ook gewoon dat je inderdaad wanstaltige producten verkocht hebt.
dat er gewaarschuwd wordt dat het gaat sneeuwen, en dat er plaatselijk in korte tijd veel sneeuw kan vallen is terecht. maar zoals het nu gebracht wordt is overdreven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste dus. De term extreem weer klinkt zo overtrokken, maar aangezien de impact wel erg groot is kun je moeilijk zeggen dat een waarschuwing op zich misplaatst is.
ja, maar hij zegt er niet bij dat het gewoon anders had gemoeten. Alleen een halfslachtig: met de kennis van nu had het misschien anders gekund. Slap. Als je naar anderen wijst en het slachtoffer uithangt, neem dan zelf ook je verantwoordelijkheid. Dan sta ik ook wat meer open voor het argument dat hij onevenredig hard is aangepakt, want daar ben ik het in de basis wel mee eens.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, hij zegt: wij deden het, anderen deden het ook.
quote:Rond Utrecht CS en Amsterdam rijden
geen treinen meer.De NS en ProRail
zeiden eerst dat er nog treinen reden,
maar gaven tegen vijf uur toe dat het
treinverkeer is vastgelopen.
Zouden Arabieren, Tsjechen of Italianen op hetzelfde wegen- en spoornet wel gereden hebben?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
Dat kleine beetje sneeuw. Nederlanders
Lees dit even over die vuile rat Scheringa:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, hij zegt: wij deden het, anderen deden het ook.
Maar ze moesten hém hebben omdat hij persoonlijk niet goed viel. Dus toen DSB wankelde (na die dubieuze oproep door Lakeman), was er voor Bos en co. geen reden om DSB te redden maar zelfs even een zetje te geven.
Als hij illegaal bezig was, dan was er wel een politieinval in Wognum geweest en was hij allang geboeid weggevoerd.
Het is een samenvatting van het interview van P&W die ik net op TV gezien heb...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees dit even over die vuile rat Scheringa:
http://www.ftm.nl/copypas(...)-wil-eerherstel.aspx
Rij voorzichtigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:30 schreef MissHobje het volgende:
Dat wordt zo met de autoot naar Hilversum om hubbie op te halen
Zeg Isa, ik heb je ge-pm-ed. Je reageert nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Nou, complimentjes voor de NS hoor! Treintje reed keurig op tijd en was voor de verandering op vrijdagmiddag eens niet bomvolDoe mij maar meer van die sneeuw
(het is dan ook maar 20 min vanaf vertrekpunt Groningen, maar toch)
Volgens mij is er hier ook niets aan de hand, Utrecht en A'dam zijn het probleemquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Nou, complimentjes voor de NS hoor! Treintje reed keurig op tijd en was voor de verandering op vrijdagmiddag eens niet bomvolDoe mij maar meer van die sneeuw
Ja, dat weet ik. Ik heb dat tenenkrommende interview gisteravond ook gezien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:33 schreef Stereotomy het volgende:
Het is een samenvatting van het interview van P&W die ik net op TV gezien heb...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:35 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat verzetstrijders was een beetje over the topquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Ik heb dat tenenkrommende interview gisteravond ook gezien.
Maar die Scheringaleeft echt buiten elke realiteit en z'n term verzetsstrijders was echt tenenkrommend.
Oh ja! Ik vergeet altijd PM's als ik er nog dingen voor moet doen. Moest nog een rooster hebben voor die tijd. Antwoord komt nogquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Isa, ik heb je ge-pm-ed. Je reageert niet
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja! Ik vergeet altijd PM's als ik er nog dingen voor moet doen. Moest nog een rooster hebben voor die tijd. Antwoord komt nog
Dat is het betere werkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:35 schreef Isabeau het volgende:
What happened?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Fontys
echt.. ben nu al zo klaar met die toko
en ik moet nog 1,5 jaar
Ze hebben het mailadres waar toetsen heen moeten veranderd en dat niet gemeld. Het blijkt wel ergens te staan op de site (die al totaal onoverzichtelijk is) maar in de bevestingingsmail van inschrijving stond nog gewoon het oude adres en ze hebben er verder zelf ook geen mail achteraan gestuurd of zo. Dit lees ik namelijk pas net omdat onze studiebegeleidster dit (gister avond) mailde omdat ze bang was dat we dit niet mee hebben gekregen (terecht dus). Aangezien ik de hele dag gewerkt heb kon ik het niet eerder lezen.quote:
Ja, nou, maak dat die organisatie maar eens wijs. Eerst moet ik er achter komen of ze het wel of niet accepteren, want daar hoor ik waarschijnlijk ook niets van. Vorige keer ook geen enkele bevestiging gekregen of ze mijn toets überhaupt binnen hadden gekregen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze moeten het nakijken Sun, dit is niet jouw schuld nml. Wel lekker irri idd!
Het lijkt de NS of pro-rail wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze maken er een zootje van. Totaal onprofessioneel en dat leidt dan professionals op![]()
Wij gaan op hier de bank diezelfde film bekijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zij die proberen op de fiets naar The Descendants te gaan groeten u
Kom maar langsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hey ik mocht toch ook mee schelpen eten
Zegt genoeg zou ik zeggenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef z80 het volgende:
iemand hier ervaring met een stoom oven?
op marktplaats barst het van die dingen en veel zijn er maar een paar maanden gebruikt.
Ik lig op de bank nog een aflevering From The Earth To The Moon te kijken. HBO maakt toch mooie dingenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan op hier de bank diezelfde film bekijken.
Heb je the right stuff gezien?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik lig op de bank nog een aflevering From The Earth To The Moon te kijken. HBO maakt toch mooie dingen
Volgens mij wel een keer, maar da's al een tijdje geledenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je the right stuff gezien?
was ik al bang voor.quote:
In de prof keuken is er wel een doel voor, voorgegaarde groenten warm maken enzo, maar thuis, ik zou niet weten wat ik er mee moest, en ik kan best wel wat volgens mij.quote:
Tof filmpjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0257044/ deze staat hier nu aan
(met mooie muziek van mijn favo score-componist Newman)
Maar niet mijn favo'squote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tof filmpjeEn Michael Kamen is de top-componist met Hans Zimmer erachteraan
ik heb nu een bod lopen op een alles kunner. een normale oven. dus boven/onder verwarming hete lucht en als bonus dus een stoom functie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
In de prof keuken is er wel een doel voor, voorgegaarde groenten warm maken enzo, maar thuis, ik zou niet weten wat ik er mee moest, en ik kan best wel wat volgens mij.
Als ik al een keertje wat wil stomen heb ik een stoompan.
En natuurlijk is brood bakken met stoom in de oven erg mooi, maar daar zijn ze weer niet geschikt voor. En een prof franse broodbakoven, tja, vreselijk mooi, maar ook de prijs van een hele mooie auto.
merk?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:38 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb nu een bod lopen op een alles kunner. een normale oven. dus boven/onder verwarming hete lucht en als bonus dus een stoom functie.
Heb het van de week gezien, was wel een aardig gesprek, maar ging verder niet echt ergens heen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:40 schreef AnneX het volgende:
Dus nu Herman den Blijker bij Wilfried de Jong op Nedl. 3
" ik mis vet, als ik geen vet eet " het is een verslaving![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |