Paar piekmomentenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vast, maar moet je nu echt je capaciteitsplanning opzetten aan de hand van een paar piekmomenten per jaar?
Lekker geregeld toch iedere keer zegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:44 schreef TAV74 het volgende:
Nou, Lowlands gaat ook weer door dit jaar. Maar het blijven debielen bij ticketmaster. Als je iedere keer in de problemen komt en je neemt je klanten serieus doe je er iets aan zou je zeggen. En dan niet door een soort wachtrij op je site te zetten die gewoon helemaal niets doet.
Ah kom...zoveel grote evenementen komen er niet bij elke weekquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Paar piekmomentenHun werk is het verkopen van kaarten voor grote evenementen, paar piekmomenten per week zit dichter bij de waarheid!
in een cloud gooien en bijprikken op piekmomenten hoor ik net van een andere nerd die er verstand van heeft![]()
Het is bijna iedere voorverkoop voor concerten raak hoor..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah kom...zoveel grote evenementen komen er niet bij elke weekMaar bijprikken is een oplossing ja
Okquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is bijna iedere voorverkoop voor concerten raak hoor..
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ok
Nu belangrijkere dingen: een goed recept voor erwtensoep
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
erwtensoep is niet belangrijk, erwtensoep is vies
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]erwtensoep is niet belangrijk, erwtensoep is vies
![]()
Have fun!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:11 schreef Vork het volgende:
Ok, ik ben er nu wel klaar mee. Heel Facebook staat vol met huilende mensen die het koud hebben. ik ga er gewoon van genieten. Dag mensen, tot later.
Wat een gezeur, prachtig helder winterweerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:11 schreef Vork het volgende:
Ok, ik ben er nu wel klaar mee. Heel Facebook staat vol met huilende mensen die het koud hebben. ik ga er gewoon van genieten. Dag mensen, tot later.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kreeg een SMS-je van mijn ouders gister trouwensMijn moeder lijkt goed te reageren op de chemo's. Althans.....de kanker lijkt te reageren
Ha, beste bericht van deze ochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een gezeur, prachtig helder winterweer
Dat dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]En kou kan je je op kleden, hitte niet. Dus geef mij maar kou
Ai, ik zou *bijna* zeggen dat een moeder-interventie hier op z'n plaats is, ook omdat hij een babi rond heeft lopen nu.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Zoon F is door zijn vriendin ook gaan roken, onbegrijpelijk met wat je nu weet over de gevolgen![]()
Ik zeg er niks (meer) over maar iemand die nooit gerookt heeft en nu op zijn bijna 25e beginnen is zo stom
![]()
Mijn zomermottoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze roken buiten op het balkonnetje... maar ik HAAT zelf bemoeienis van anderen dus ik heb het 1 of 2 keer laten weten dat ik het heel jammer vind (aan alle2) en verder zoeken ze het maar uit. leven ze zoals ze zelf kiezenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ai, ik zou *bijna* zeggen dat een moeder-interventie hier op z'n plaats is, ook omdat hij een babi rond heeft lopen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel goed, meer kan je niet doen. En wekt alleen maar weerstand op hoogst waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze roken buiten op het balkonnetje... maar ik HAAT zelf bemoeienis van anderen dus ik heb het 1 of 2 keer laten weten dat ik het heel jammer vind (aan alle2) en verder zoeken ze het maar uit.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze roken buiten op het balkonnetje... maar ik HAAT zelf bemoeienis van anderen dus ik heb het 1 of 2 keer laten weten dat ik het heel jammer vind (aan alle2) en verder zoeken ze het maar uit. leven ze zoals ze zelf kiezenZelfs mijn moederinstincten zouden daar ook van kriebelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:20 schreef Bluezz het volgende:
Mijn zus heeft ook vaak de TV aan staan, maar mijn neefje zit niet constant te kijken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die speelt met al zijn speelgoed lego en zo
en op de Nintendo en knutselt en weet ik wat nog meer
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik vermoed dat veel kinderen zich niet meer zo goed kunnen concentreren precies hier door. Ze zijn niet meer gewend aan rust en stilte om zich heen en zijn erg gewend aan veel wisselende beelden en geluiden. Dit is misschien nog niet wetenschappelijk bewezen, maar wordt wel vermoed door mensen die er meer verstand van hebben. En ik merk dat dus in de onderwijspraktijk.. diepteconcentratie is echt een issue..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo'n enorm stroom van prikkels de hele dag, die geluiden en beelden, al staat ie niet heel hard of zo, en ik zeg ook niet dat het 'slecht' zou zijn, maar er is nooit 'rust'.
Retroquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb Spotify continu aan staan, TV staat eigenlijk nooit aan.
Bezoek heeft ook altijd opmerkingen dat ik nog een ouderwetsche TV heb en geen flatscreen, maargoed.
Ik vind het jammer dat ik geen schaatsen heb. Daar krijg je het nog warm van tenminste en hierbuiten zijn ze op de sloot bezig sneeuw ruimen zodat je er kunt schaatsenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat een gezeur, prachtig helder winterweer
Kan ook niet anders idd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vermoed dat veel kinderen zich niet meer zo goed kunnen concentreren precies hier door. Ze zijn niet meer gewend aan rust en stilte om zich heen en zijn erg gewend aan veel wisselende beelden en geluiden. Dit is misschien nog niet wetenschappelijk bewezen, maar wordt wel vermoed door mensen die er meer verstand van hebben. En ik merk dat dus in de onderwijspraktijk.. diepteconcentratie is echt een issue..
Denk het ook.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel kinderen zich niet meer zo goed kunnen concentreren precies hier door. Ze zijn niet meer gewend aan rust en stilte om zich heen en zijn erg gewend aan veel wisselende beelden en geluiden. Dit is misschien nog niet wetenschappelijk bewezen, maar wordt wel vermoed door mensen die er meer verstand van hebben. En ik merk dat dus in de onderwijspraktijk.. diepteconcentratie is echt een issue..
Ooit gelezen in een onderzoek dat dat dus juist wel slecht is bij heel erg kleine kinderen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het zo'n enorm stroom van prikkels de hele dag, die geluiden en beelden, al staat ie niet heel hard of zo, en ik zeg ook niet dat het 'slecht' zou zijn, maar er is nooit 'rust'.
Ja behalve als je nog geen muts of oorwarmers hebt, brrrquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar zit nogal een onzekerheidsmarge in.. Kan ook zomaar flink bijgesteld worden. Maar elfstedentocht geloof ik sowieso niet in.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Voor degenen die niet van de kou houden (ikkkee!); vrijdag a.s. is het weer +5 graden. Weer geen Elfstedentocht dus.
Door jullie kibbesoeb wilde ik het gisteren ook! Heb een grote kom Chinese kippensoep gegeten, heerlijk!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Oh ja, even surfen voor inspiratie
Heb nog 2 kobje kibbensoeb![]()
om de laatste restjes verhoging eruit te eten.
Ja Disney Channelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:32 schreef borisz het volgende:
Ouders die de koters de hele dag voor de TV gooien. Je loopt door de straat en ziet het genoeg. Al valt Kindernet nog mee bij het vreselijke disney channel
.
Ah ja ik vernam 2 weken flink vriezen (minimaal -7) maar het gaat net geen 2 weken duren. Elfstedentocht.. wanneer was de laatste eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zit nogal een onzekerheidsmarge in.. Kan ook zomaar flink bijgesteld worden. Maar elfstedentocht geloof ik sowieso niet in.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat simpele koolhydraten bij kinderen (en volwassenen) tegenwoordig de grootste evils zijn zonder dat iemand dat door heeft, maar ben misschien slightly biased.
Me 2. Niet leuk om naar de drukbezette poel te kijken vanaf de kant. Maar schaatsen zijn zo duur... en ik weet zeker dat als ik ze koop het ijs niet meer komt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:48 schreef golfer het volgende:
Als ik nog schaatsen had zou ik het ook wel weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |