De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar het lag ook aan haar, ze had geen smaak dat ze mij niet koos.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer je zelfbeeld en alles op orde is zou het je in beide gevallen weinig tot niets doen. Zoek de fout bij de ander enzo, grote kans dat je hem dan daar vind.
Tuurlijk, ik had een week nodig, valt nog wel mee toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Risico van het vak. Daar onderscheiden de echte mannen zich van de huilies. Hurts like shit, what doesn't kill you makes you stronger. Traantje wegpinken en gewoon doorademen.
Ok cool, ik begin er ook weer de lol van in te zien enzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet door als ik negatief ben, vraag het de rest maar.
Voor mezelf is het wel degelijk veranderd. Ik sta positiever in het dagelijks leven.
vergeet de overhead presses, rows, chins/pullups en dips nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Plastic_zak het volgende:
heloef je moet gwn sick deafliften, bankdruken en squatten
Gezonde vrouwen willen een man die IN SHAPE is en zelfs dan nog voor meer staat dan zijn BODY. Ze willen de BODY de BRAINS de CHARM de INTELLIGENCE de HUMOR the WHOLE PRINCESS SUPER SAVER PACKAGE that makes HER FEEL SPECIAL.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar het lag ook aan haar, ze had geen smaak dat ze mij niet koos.
Hoezo laag zelfbeeld?
[..]
Dat is netjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
Tuurlijk, ik had een week nodig, valt nog wel mee toch?
Neem jij het ff te letterlijk. Asperger?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef Sinosappel het volgende:
Wat je niet doodmaakt kan je toch echt wel verzwakken.
Ik neem het niet te letterlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neem jij het ff te letterlijk. Asperger?
but chains and whips..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
Sticks and stones may break your bones..
Als jij der ex eens zou kennen zou je jezelf als je mij was ook een hele grote kans toe dichten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gezonde vrouwen willen een man die IN SHAPE is en zelfs dan nog voor meer staat dan zijn BODY. Ze willen de BODY de BRAINS de CHARM de INTELLIGENCE de HUMOR the WHOLE PRINCESS SUPER SAVER PACKAGE that makes HER FEEL SPECIAL.
wat was hij dan voor vriendjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij der ex eens zou kennen zou je jezelf als je mij was ook een hele grote kans toe dichten.
Dat is het idee inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef arachide. het volgende:
Mensen die niks meemaken, worden sowieso nooit sterker
Hey bitchquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Is het de avond van de filosofie?
Nauwelijks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Is het de avond van de filosofie?
Ik ben beter, een stuk beter, ik laat het daar maar even bij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat was hij dan voor vriendje
Mijn vriend heeft een buikje en hij is zo tactisch als een aardappel soms, maar man oh man, wat is hij geweldigquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
vergeet de overhead presses, rows, chins/pullups en dips niet
[..]
Gezonde vrouwen willen een man die IN SHAPE is en zelfs dan nog voor meer staat dan zijn BODY. Ze willen de BODY de BRAINS de CHARM de INTELLIGENCE de HUMOR the WHOLE PRINCESS SUPER SAVER PACKAGE that makes HER FEEL SPECIAL.
Dat is in ieder geval de goede instelling, houd dat vast. Nu nog buff en shredded worden. Ik geef je een jaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben beter, een stuk beter, ik laat het daar maar even bij.
pics van je vriendjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een buikje en hij is zo tactisch als een aardappel soms, maar man oh man, wat is hij geweldig
Nee vertel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben beter, een stuk beter, ik laat het daar maar even bij.
Nope.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval de goede instelling, houd dat vast. Nu nog buff en shredded worden. Ik geef je een jaar.
[..]
pics van je vriendje
Als je jezelf al naadje noemt...quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee vertel.
Als jij jezelf beter noemt dan moet het wel erg bont geweest zijn.
Nou nee hoor, ik ben een leuk persoon.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee vertel.
Als jij jezelf beter noemt dan moet het wel erg bont geweest zijn.
Leuke personen beginnen niet met A zeggen, zonder dat ze B zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ben een leuk persoon.
Ik wist niet dat je het in je hadquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ben een leuk persoon.
Dan ben ik benieuwd wat er nog meer allemaal in die jongen zit, those proportions are PROMISING.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het in je had
Ik vind 20 jaar al zo oud klinken eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Kinky, had ik niet achter je gezocht. Kan je niet een paar jaar ouder zijn?
Tsja, 9 jaar verschil is wel oké dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind 20 jaar al zo oud klinken eigenlijk.
Waarom denk je dat ze verliefd worden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:48 schreef LostInSpace het volgende:
Vrouwen willen van alles, maar als ze verliefd zijn doet het er allemaal ineens niet meer toe
Dus uiteindelijk boeit het toch geen fuck.
Is dat je vriendje?quote:
Ik ga het nu niet allemaal oprakelen, dat snap je ook wel mag ik hopen met de huidige aanwezigen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Leuke personen beginnen niet met A zeggen, zonder dat ze B zeggen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bitches ain't shit but hoes and tricks.
Omdat het irrationele wezens zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze verliefd worden?
Jamaar ik vraag het opnieuw, omdat ik er nog steeds niet over uit benquote:
Ik heb nog best een redelijk zelfbeeld hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het in je had
*meisjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar ik vraag het opnieuw, omdat ik er nog steeds niet over uit ben
Hopeloze vrouw ben ik
Oke gelukkig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog best een redelijk zelfbeeld hoor.
Alleen je merkt er zo weinig van om dat ik graag de spot met iedereen en vooral mezelf drijf.
Je wist nog niet dat aandacht voor mij een eerste levensbehoefte is?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kom jij echt zoveel aandacht tekort?
De onderschatting.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef arachide. het volgende:
Heloef is best leuk, maar ik heb iemand die soms gewoon keihard terug moet kunnen gassen. Ik zou zo hard over hem heen lopen
Facebook is best leuk soms.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef twi het volgende:
Moeten vragen of je iets op Facebook moet posten.
Mensen, niets is Facebookwaardig.
Jij met je tietenfoto zou daar niet over moeten beginnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Here we go again..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij met je tietenfoto zou daar niet over moeten beginnen.
Oh snap!quote:[b]Op
Tsja, voor je het weet post ze haar tieten op fokquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dingen die niet Facebook-waardig zijn, kunnen best leuk zijn. Alleen ken ik niet veel mensen bij wie ik nu daadwerkelijk met veel plezier hun wall lees.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Facebook is best leuk soms.
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Middelste vind ik wat minder. Andere 2 zijn tof.
Nee dat is mijn zusje waar ik incestueuze banden mee heb.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze verliefd worden?
[..]
Is dat je vriendje?
Ik brandde mijn hand net, zo heet was deze burn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ziekquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee dat is mijn zusje waar ik incestueuze banden mee heb.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Fapfapfapquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
One has got a point.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt, gaap.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
quote:
--quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Van links naar rechts kijkend wordt ze er niet blijer op.
Het begint gewoon boring te worden..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen problemen mee verder, maar dan vind ik zo'n opmerking wel een beetje misplaatst.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het begint gewoon boring te worden..
Iemand mag best zeggen wanneer iets misplaatst is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het begint gewoon boring te worden..
Jaloerse bitch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Geen zin om hier heel diep op in te gaan, maar 1 x iets posten is iets anders dan dagelijks aandachtshoeren. Bovendien ben jij het altijd die mij er aandacht voor geeft, ik care niet veel maar toch bedankt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand mag best zeggen wanneer iets misplaatst is.
Iets met oude koeien en een sloot.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand mag best zeggen wanneer iets misplaatst is.
Daar gaat het toch niet om.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jaloerse bitch.
Class A tieten, respect @Sinos
You tell me.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.
Ik geef jou altijd aandacht? Say whut?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen zin om hier heel diep op in te gaan, maar 1 x iets posten is iets anders dan dagelijks aandachtshoeren. Bovendien ben jij het altijd die mij er aandacht voor geeft, ik care niet veel maar toch bedankt.
Maar nog altijd even relevant.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Iets met oude koeien en een sloot.
Je bent wel op je tenen getrapt. Laat je niet zo opnaaien, dat doe ik ook niet als iemand mij afzeikt omdat ik een foto post.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen zin om hier heel diep op in te gaan, maar 1 x iets posten is iets anders dan dagelijks aandachtshoeren. Bovendien ben jij het altijd die mij er aandacht voor geeft, ik care niet veel maar toch bedankt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar nog altijd even relevant.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen zin om hier heel diep op in te gaan, maar 1 x iets posten is iets anders dan dagelijks aandachtshoeren.
Jahoor ik krijg genoeg aandachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef jou altijd aandacht? Say whut?
Hoax.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
alleen vrouwen over m'n tieten beginnen.
Wat vindt jij nu van die vrouwen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jahoor ik krijg genoeg aandacht
De grap is dat alleen vrouwen over m'n tieten beginnen.
/care
Wat doe je dan moeilijk meid, je hebt een zeer prettige voorgevel en dat heb je laten zien. No biggie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jahoor ik krijg genoeg aandacht
/care
Alleen stond er geen vraag achter of ze ze op Facebook moest plaatsen, natuurlijk. Dat soort dingen moet je zelf toch wel kunnen bedenken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat doe je dan moeilijk meid, je hebt een zeer prettige voorgevel en dat heb je laten zien. No biggie.
Ik laat drie keer mijn gezicht zien. No biggie.
Wist niet dat ik moeilijk deed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat doe je dan moeilijk meid, je hebt een zeer prettige voorgevel en dat heb je laten zien. No biggie.
Ik laat drie keer mijn gezicht zien. No biggie.
Alle vrouwen zijn aandachtsgeil. Gelukkig zijn er genoeg mannen die die aandacht geven. Dus, 9 jaar? Goed?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof Sinos niet aandachtsgeil is. Maar boeiend.
Ik vind dat Sinos lekkere tieten heeft! Jongens wat vinden jullie ervan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
/care
Doe er je voordeel mee, voor wat hoort wat, enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
Vrouwen willen aandacht, mannen geven die graag.
That's how this fucking world spins round and round.
Kan beter.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat Sinos lekkere tieten heeft! Jongens wat vinden jullie ervan?
Ik ben voor jou in dit topic. Leuk dat je je snuit laat zien hierquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben voor het rugbymeisje. vermaak ons
Ik ook, dat heb ik toen ook gezegd. Boeiend.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat Sinos lekkere tieten heeft! Jongens wat vinden jullie ervan?
Ik peil graag meningen omdat ik nooit zo goed weet wat oke is en wat niet, zeker op Facebook. Je wordt erop afgebrand, ik wel. Ik ben al gepest en vernederd, maar ik wil wel gewoon normaal zijn. Foto's posten en shit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen stond er geen vraag achter of ze ze op Facebook moest plaatsen, natuurlijk. Dat soort dingen moet je zelf toch wel kunnen bedenken?
Wat ik mij afvraag he, als jij het zo irritant vindt dat zij van aandacht houdt en dat op een dergelijke manier uit, waarom geef je haar die aandacht dan door er steeds over te beginnen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof Sinos niet aandachtsgeil is. Maar boeiend.
Bij sommige mensen niet. Bij sommige mensen wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag he, als jij het zo irritant vindt dat zij van aandacht houdt en dat op een dergelijke manier uit, waarom geef je haar die aandacht dan door er steeds over te beginnen?
Werkt dat dan niet averechts?
Ze bedoelt fapselton.quote:
Shhhhquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag he, als jij het zo irritant vindt dat zij van aandacht houdt en dat op een dergelijke manier uit, waarom geef je haar die aandacht dan door er steeds over te beginnen?
Nee man, de friendzone, daar eindig je dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee, voor wat hoort wat, enzo.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind iedereen hier een aandachtshoer, inclusief mijzelf.
Gepest om wat je op Facebook plaatst? Ik plaats gewoon niets op Facebook wat ik niet graag van anderen zie, dus een webcamfotootje kan best.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik peil graag meningen omdat ik nooit zo goed weet wat oke is en wat niet, zeker op Facebook. Je wordt erop afgebrand, ik wel. Ik ben al gepest en vernederd, maar ik wil wel gewoon normaal zijn. Foto's posten en shit.
Ja, op een bepaalde manier, niet zoals jij dat deed. Of zoals het bij mij overkwam.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wist niet dat ik moeilijk deed.
Ik dacht dat jij het altijd wel geinig vond om voor aandachtshoer uitgemaakt te worden![]()
Gewoon je facebookvrienden deleten die je op dat soort dingetjes zouden afbrandenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik peil graag meningen omdat ik nooit zo goed weet wat oke is en wat niet, zeker op Facebook. Je wordt erop afgebrand, ik wel. Ik ben al gepest en vernederd, maar ik wil wel gewoon normaal zijn. Foto's posten en shit.
Maar het gevecht gaat om wie de beste is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
I AM the best.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het gevecht gaat om wie de beste is.
I want to be, the very best!
Ja, nu nog iemand zien te vinden die me aandacht geeft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man, de friendzone, daar eindig je dan.
Nu loop je zelf dingen in te vullen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Misschien omdat het haar geen ruk interesseert of sinos haar tieten post op fok, maar meer dat ze het hypocriet vindt van sinos dat zij vervolgens wel over andere loopt te zeuren. En groot gelijk heeft ze, het is hypocriet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Psst schatje, maak eens een foto van je tietjes voor me.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, nu nog iemand zien te vinden die me aandacht geeft.
MURDERA, WAAR BEN JE.
Ik ben de groepsoudste.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar het gevecht gaat om wie de beste is.
I want to be, the very best!
Het is niet de eerste keer dat ik jou erover zie mopperenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
En steeds over te beginnen? Wat?
Mensen die ik niet ken verder. Die weten verder niet hoe ik in elkaar steek. Dus die zien een foto, niet een persoon.. en anders zien ze pinda, relhoer van het topic. Altijd wat te zeiken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Gepest om wat je op Facebook plaatst? Ik plaats gewoon niets op Facebook wat ik niet graag van anderen zie, dus een webcamfotootje kan best.
Maar hoe werkt dat dan? Wie moet er het groene licht geven om jouw foto op Facebook te plaatsen? VH? heloef? Mensen die je niet kent? Je hebt een leuk koppie, van mij mag je ze plaatsen. Niet dat ik er dan verder wat mee op schiet, maar ik snap niet zo wat het boeit wanneer je ze al op een openbaar forum post.
Zo vaak als maar kan!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
hahaha al die e-drama hier over wie foto's van wat post en dan er wat van zegt tegen een andergaat het altijd zo hier?
Die pinda en haar buikjesvriendje hebben problemen ik zweer het je.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mensen die ik niet ken verder. Die weten verder niet hoe ik in elkaar steek. Dus die zien een foto, niet een persoon.. en anders zien ze pinda, relhoer van het topic. Altijd wat te zeiken.
En ik weet hoe het gaat. Geloof me, elke stap die je zet wordt gevolgd.
Het is de AIVD, ik voel de hete adem ook in mn nek...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
Geloof me, elke stap die je zet wordt gevolgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schizophrenia is a bitchquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die pinda en haar buikjesvriendje hebben problemen ik zweer het je.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan doe je het niet goed.
Als ze wat te zeiken hebben en vervelend tegen je gaan doen om een fotoquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mensen die ik niet ken verder. Die weten verder niet hoe ik in elkaar steek. Dus die zien een foto, niet een persoon.. en anders zien ze pinda, relhoer van het topic. Altijd wat te zeiken.
Morgenochtend, tekenen: standaardgroepje zet Twitter aan en heeft op iedereen wel wat aan te merken. Die is dik, die is dom, die mag sterven, die heeft vreemde hobbies.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die pinda en haar buikjesvriendje hebben problemen ik zweer het je.
Ik ben dat woord.quote:
Ik denk het wel. Gezien je vorige post doe je wel meer aannames die niet kloppen, dus...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ik jou erover zie mopperen
Aan dat soort mensen heb ik echt een hele grote hekelquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Morgenochtend, tekenen: standaardgroepje zet Twitter aan en heeft op iedereen wel wat aan te merken. Die is dik, die is dom, die mag sterven, die heeft vreemde hobbies.
Jij scrollt een KPD topic door en roept dat die gast een kleine leuter heeft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Morgenochtend, tekenen: standaardgroepje zet Twitter aan en heeft op iedereen wel wat aan te merken. Die is dik, die is dom, die mag sterven, die heeft vreemde hobbies.
En jij bent ook dik neem ik aan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niks mis met hentai.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Gezien je vorige post doe je wel meer aannames die niet kloppen, dus...
31. Zie verder PM.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk dan?
Joh, maak je niet zo druk. Ik vind het eigenlijk wel interessant wanneer het een beetje op scherp staat in plaats van dat typische kusjekroel gebeuren van hier.quote:
LAAT MIJ ER BUITEN!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen heb ik echt een hele grote hekel
Zo oud is dat nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
31. Zie verder PM.
Ik reageer als puntje bij paaltje is. Ik nu slapen, dag.
Denken dat ik ga PMenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
31. Zie verder PM.
Ik reageer als puntje bij paaltje is. Ik nu slapen, dag.
Ik heb ook vreemde hobbies hoor.quote:
Mooi, had je ook gewoon niet kunnen reageren, waren die 'oude koeien' dit topic bespaard gebleven.quote:
Wat boeit jou dat nou?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En jij bent ook dik neem ik aan?
Crap jij haat mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen heb ik echt een hele grote hekel
De echt, echt vreemde hobbies weten jullie niks van af.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar weten wij alles van heloef
Ik deed newb naquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Loka was.
Post jij eens wat pics dan -> iedereen onzekerquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
sinos post wat pics dan -> iedereen mad
Let me think about that, hmmm no.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post jij eens wat pics dan -> iedereen onzeker
Het verbaast mij gewoon dat 1 foto zo'n enorm effect heeft op iedereen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooi, had je ook gewoon niet kunnen reageren, waren die 'oude koeien' dit topic bespaard gebleven.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
sinos post wat pics dan -> iedereen mad
Mad en onzeker, die zitten hier volgens mij al genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post jij eens wat pics dan -> iedereen onzeker
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het verbaast mij gewoon dat 1 foto zo'n enorm effect heeft op iedereen.
En het begint mij simpelweg te irriteren dat mensen het er nog steeds over hebben. Hoe zielig ben je dan als je daar nog steeds mee bezig bent na al die tijd. Get a life.
Eindelijk krijg ik mijn aandachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
Mad en onzeker, die zitten hier volgens mij al genoeg.
I've just been bro-zonedquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Let me think about that, hmmm no.
Druk maken is een groot woord.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Prachtig dat je je er na zo'n tijd dan zelf als buitenstaander nog zo druk over kan maken.
Ja maar gaat zo moeilijkquote:
Nou je komt behoorlijk gefrustreerd over.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Druk maken is een groot woord.
It just gets old
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Mad en onzeker, die zitten hier volgens mij al genoeg.
Er was toevallig een aanleiding, get over it. Volgens mij heeft het nog het meeste effect op jou om de een of andere reden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En het begint mij simpelweg te irriteren dat mensen het er nog steeds over hebben. Hoe zielig ben je dan als je daar nog steeds mee bezig bent na al die tijd. Get a life.
Je draait wel een klein beetje door als internetheld hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat die af te plakken zijn met wat tape, dat blijf je wel zien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar gaat zo moeilijk
Als je m'n tietenfoto's hebt gezien weet je waarom
Alles valt af te plakken met tape. Zelfs bigmeatricks willy.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat die af te plakken zijn met wat tape, dat blijf je wel zien.
Die van jou ook als ik dat zo inschatquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat die af te plakken zijn met wat tape, dat blijf je wel zien.
Mijn bewoordingen waren misschien wat overdreven..quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je draait wel een klein beetje door als internetheld hoor.
Zo groot was die nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Alles valt af te plakken met tape. Zelfs bigmeatricks willy.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ik doe geen jongetjes na.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die van jou ook als ik dat zo inschat
Dat is het ook. Gewoon je voordeel mee doen en erom lachen toch jwzquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn bewoordingen waren misschien wat overdreven..
Maar het is gewoon opvallend.
mauw!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter plaatsen we dus geen pics. Bovendien is iedereen nog steeds mad, ze kunnen niet handelen.
Wie?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn bewoordingen waren misschien wat overdreven..
Maar het is gewoon opvallend.
Ik ben zwak geweest Panzer, ik heb sportschool overgeslagen omdat ik geen adem kon halen. Ik ben dan ook officieel nu een paar uur dood. Maar morgen weer, dan dubbel zo hard om 't goed te maken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
kingtoppie hoeveel kcal heb je gehad vandaag?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Mag je Sinos nu wel neuken, nu je die arme schone jonkvrouw in nood hebt gered van de kwaadaardige heks?
Man, ik moest kotsen in de ochtend..quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
kingtoppie hoeveel kcal heb je gehad vandaag?
Alsof het mij daar om gaatquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Mag je Sinos nu wel neuken, nu je die arme schone jonkvrouw in nood hebt gered van de kwaadaardige heks?
Herkenbaar, kwestie van ramen openzetten, slokje water pakken en GET UNDER DAT BAR AGAIN.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben zwak geweest Panzer, ik heb sportschool overgeslagen omdat ik geen adem kon halen. Ik ben dan ook officieel nu een paar uur dood. Maar morgen weer, dan dubbel zo hard om 't goed te maken.
Jij hebt een trechter nodig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Man, ik moest kotsen in de ochtend..
Heb geen ruk op eigenlijk, come to think about it..
2 broodjes die eruit gingen...
3 glazen melk, 1 heel pak chocomel, 4 broodjes die erin bleven en avondeten.
lul nietquote:
Hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Man, ik moest kotsen in de ochtend..
Heb geen ruk op eigenlijk, come to think about it..
2 broodjes die eruit gingen...
3 glazen melk, 1 heel pak chocomel, 4 broodjes die erin bleven en avondeten.
Skyrim?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Sorry, ik post atm niet zoveel hier omdat terugval naar gamen
Maar hai
Tis jammer dat ik het onderwerp van gesprek ben dus het komt nu bias over maar...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Mur, baas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor je, dat is het enige goede excuus dat ik kan verzinnen.
Je kent zo een tong schraper? Iets te ver je je keel in en je gaat over je stokkie..quote:
gotver 1.8 liter melk ofzo als ik het goed telquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn broertje zijn tong is vandaag gehecht en die zit ook in de bulk, niet zeuren. Trechteren die liquide aminozuren.
Ga door.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn broertje zijn tong is vandaag gehecht en die zit ook in de bulk, niet zeuren. Trechteren die liquide aminozuren.
Nee?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Word je er op gewonden van sinos?
Ze zou niet de eerste zijn. Panzertales doen het heel goed bij alles met een cloaca.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Word je er op gewonden van sinos?
quote:
Ik heb al een vriendin en hoef niemand andersquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor je, dat is het enige goede excuus dat ik kan verzinnen.
Oh, maar daar heb je de rest van de dag geen last van toch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kent zo een tong schraper? Iets te ver je je keel in en je gaat over je stokkie..
Nouja ik was ook ziek geweest, normaal heb ik daar geen last van namelijk..
Okiquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Panzerposts zijn vermakelijk.
Wanneer ik ooit weer een cent betaal voor World of Warcraft mag iemand me doodschieten. Vrijwilligers?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
LotRO, mijn oude zwakte
Ik had niet moeten updaten.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer ik ooit weer een cent betaal voor World of Warcraft mag iemand me doodschieten. Vrijwilligers?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer ik ooit weer een cent betaal voor World of Warcraft mag iemand me doodschieten. Vrijwilligers?
Mag ik ook kiezen met wat voor wapen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
ik ben na 10min spelen het altijd alweer zat. Ik kan nu niet eens meer gamen, omdat ik de pc ingericht heb als een media server en ik er voor de rest niks meer mee doequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ik game nooit meer tegenwoordig maar heb even Saints Row 3 geinstalleerd. Gaat helemaal nergens over maar vond het wel zeer vermakelijk.
Zolang ik binnen 5 seconden dood ben, mag je alles gebruiken wat je wilt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mag ik ook kiezen met wat voor wapen?
Als jij hem tankt dat doet mijn mage wel gewoon zo'n shadow aanval.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mag ik ook kiezen met wat voor wapen?
Ik krijg er nou al zin inquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang ik binnen 5 seconden dood ben, mag je alles gebruiken wat je wilt.
Ik ben raar, heb een aflevering of 4 van Dexter gezien en vond er werkelijk waar geen ene hol aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik krijg er nou al zin in![]()
[ afbeelding ]
ik ben nooit verder gekomen dan aflevering 3. Die heb ik uit gezet en klaar. Vind het helemaal maar echt helemaal niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben raar, heb een aflevering of 4 van Dexter gezien en vond er werkelijk waar geen ene hol aan.
Ach, op mijn werk vinden ze mij collectief raar dat ik die serie leuk vind.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben raar, heb een aflevering of 4 van Dexter gezien en vond er werkelijk waar geen ene hol aan.
Ik heb het 1 aflevering de kans gegeven. Poepseriequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Nah, nah, fuck yeah, fuck yeahquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
Supernatural, game of thrones, californication, house.
Bam.
Californication kan ik geen respect voor hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
Supernatural, game of thrones, californication, house.
Bam.
Wat vind je er precies mis aan eigenlijk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Californication kan ik geen respect voor hebben
De rest wel nice
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef ook_gek het volgende:
House, nikita, spartacus, homeland en top gear wh0000000t
Er zit soms gewoon droge humor in. Daar hou ik wel van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
Calfornication is zo leuk om dat het gewoon het ideale leven is. Die man heeft het, maar je ziet ook de weerskanten er van.
Ook maar 1 aflevering gezien, was bijzonder slecht. Niet grappig, verschrikkelijke vent, geen enkel personage die sympathie opwekt op misschien dat dochtertje (?) na, maar ook die was niet echt bazig. Gewoon jammer, alles.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat vind je er precies mis aan eigenlijk?
True that inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
Ze wekken allemaal geen sympathie op nee. Dat klopt wel.
Ik verspreid het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:57 schreef Myraela het volgende:
Oh, loefje. Inbetweeners was inderdaad wel tof. Niet zo tof om het 6 keer te kijken, maar wel tof.
JAAAAAAA die hele box heb ik hier staan. Oooooh dat blijft ook geweldig keer op keer op keer. Je kan er zo 1 pakken als je niet kan slapen of als je ziek bent en je blijft kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:58 schreef dawg het volgende:
ik keek friends toen ik zo oud was als jullie.
ja precies. ik heb ook de box. extended ofc.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JAAAAAAA die hele box heb ik hier staan. Oooooh dat blijft ook geweldig keer op keer op keer. Je kan er zo 1 pakken als je niet kan slapen of als je ziek bent en je blijft kijken.
Wat is dat toch een geweldige serie!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:53 schreef Sinosappel het volgende:
Doet me trouwens beetje denken aan American Psycho. Die ik vandeweek gezien heb
Alleen het einde deed het niet, godverdomme.Phew, ik klikte automatisch op de spoiler-tag omdat daar m....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een faal, ik wilde zeggen dat ik bijna op de spoiler-tag klikte omdat daar meestal een foto staat, en ik opgelucht was dat ik dat niet deed omdat American Psycho nog op m'n harddisk staat. Quote ik je met deze tekst in de quote:
1 [spoiler]Wil iemand dat voor mij spoilen? :@[/spoiler]
Ik even blij dat er geen echte spoiler staat....
ik heb hem net zoals bijna iedereen doe box gekregen bij de ING met rente puntenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ja precies. ik heb ook de box. extended ofc.
Ik vind Dexter ook fantastisch, maar in mijn omgeving wordt er eigenlijk nooit raar op gereageerd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, op mijn werk vinden ze mij collectief raar dat ik die serie leuk vind.
Dus zo raar ben je niet.
die heb ik ook geloof ik. zo'n witte.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb hem net zoals bijna iedereen doe box gekregen bij de ING met rente punten
Friends ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JAAAAAAA die hele box heb ik hier staan. Oooooh dat blijft ook geweldig keer op keer op keer. Je kan er zo 1 pakken als je niet kan slapen of als je ziek bent en je blijft kijken.
Wat is dat toch een geweldige serie!
wat? Onduidelijk verhaal...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef twi het volgende:
[..]
Phew, ik klikte automatisch op de spoiler-tag omdat daar m....
Wat een faal, ik wilde zeggen dat ik bijna op de spoiler-tag klikte omdat daar meestal een foto staat, en ik opgelucht was dat ik dat niet deed omdat American Psycho nog op m'n harddisk staat. Quote ik je met deze tekst in de quote:
[ code verwijderd ]
Ik even blij dat er geen echte spoiler staat....
die van mij is zwartquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef dawg het volgende:
[..]
die heb ik ook geloof ik. zo'n witte.
quote:
trustenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat heeft iedereen al gezien, ik heb alleen de reacties verwijderd..
Nu naar bed
adiosss!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat heeft iedereen al gezien, ik heb alleen de reacties verwijderd..
Nu naar bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |