Wat doe je dan moeilijk meid, je hebt een zeer prettige voorgevel en dat heb je laten zien. No biggie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jahoor ik krijg genoeg aandacht
De grap is dat alleen vrouwen over m'n tieten beginnen.
/care
Alleen stond er geen vraag achter of ze ze op Facebook moest plaatsen, natuurlijk. Dat soort dingen moet je zelf toch wel kunnen bedenken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat doe je dan moeilijk meid, je hebt een zeer prettige voorgevel en dat heb je laten zien. No biggie.
Ik laat drie keer mijn gezicht zien. No biggie.
Wist niet dat ik moeilijk deed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat doe je dan moeilijk meid, je hebt een zeer prettige voorgevel en dat heb je laten zien. No biggie.
Ik laat drie keer mijn gezicht zien. No biggie.
Alle vrouwen zijn aandachtsgeil. Gelukkig zijn er genoeg mannen die die aandacht geven. Dus, 9 jaar? Goed?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof Sinos niet aandachtsgeil is. Maar boeiend.
Ik vind dat Sinos lekkere tieten heeft! Jongens wat vinden jullie ervan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
De grap is dat alleen vrouwen over m'n tieten beginnen.
/care
Doe er je voordeel mee, voor wat hoort wat, enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:04 schreef heloef het volgende:
Vrouwen willen aandacht, mannen geven die graag.
That's how this fucking world spins round and round.
Kan beter.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat Sinos lekkere tieten heeft! Jongens wat vinden jullie ervan?
Ik ben voor jou in dit topic. Leuk dat je je snuit laat zien hierquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben voor het rugbymeisje. vermaak ons
Ik ook, dat heb ik toen ook gezegd. Boeiend.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:04 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind dat Sinos lekkere tieten heeft! Jongens wat vinden jullie ervan?
Ik peil graag meningen omdat ik nooit zo goed weet wat oke is en wat niet, zeker op Facebook. Je wordt erop afgebrand, ik wel. Ik ben al gepest en vernederd, maar ik wil wel gewoon normaal zijn. Foto's posten en shit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen stond er geen vraag achter of ze ze op Facebook moest plaatsen, natuurlijk. Dat soort dingen moet je zelf toch wel kunnen bedenken?
Wat ik mij afvraag he, als jij het zo irritant vindt dat zij van aandacht houdt en dat op een dergelijke manier uit, waarom geef je haar die aandacht dan door er steeds over te beginnen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof Sinos niet aandachtsgeil is. Maar boeiend.
Bij sommige mensen niet. Bij sommige mensen wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag he, als jij het zo irritant vindt dat zij van aandacht houdt en dat op een dergelijke manier uit, waarom geef je haar die aandacht dan door er steeds over te beginnen?
Werkt dat dan niet averechts?
Ze bedoelt fapselton.quote:
Shhhhquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag he, als jij het zo irritant vindt dat zij van aandacht houdt en dat op een dergelijke manier uit, waarom geef je haar die aandacht dan door er steeds over te beginnen?
Werkt dat dan niet averechts?
Nee man, de friendzone, daar eindig je dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee, voor wat hoort wat, enzo.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind iedereen hier een aandachtshoer, inclusief mijzelf.
Gepest om wat je op Facebook plaatst? Ik plaats gewoon niets op Facebook wat ik niet graag van anderen zie, dus een webcamfotootje kan best.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik peil graag meningen omdat ik nooit zo goed weet wat oke is en wat niet, zeker op Facebook. Je wordt erop afgebrand, ik wel. Ik ben al gepest en vernederd, maar ik wil wel gewoon normaal zijn. Foto's posten en shit.
Ja, op een bepaalde manier, niet zoals jij dat deed. Of zoals het bij mij overkwam.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wist niet dat ik moeilijk deed.
Ik dacht dat jij het altijd wel geinig vond om voor aandachtshoer uitgemaakt te worden![]()
Gewoon je facebookvrienden deleten die je op dat soort dingetjes zouden afbrandenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik peil graag meningen omdat ik nooit zo goed weet wat oke is en wat niet, zeker op Facebook. Je wordt erop afgebrand, ik wel. Ik ben al gepest en vernederd, maar ik wil wel gewoon normaal zijn. Foto's posten en shit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |