Omdat het irrationele wezens zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze verliefd worden?
Jamaar ik vraag het opnieuw, omdat ik er nog steeds niet over uit benquote:
Ik heb nog best een redelijk zelfbeeld hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het in je had
*meisjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar ik vraag het opnieuw, omdat ik er nog steeds niet over uit ben
Hopeloze vrouw ben ik
Oke gelukkig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog best een redelijk zelfbeeld hoor.
Alleen je merkt er zo weinig van om dat ik graag de spot met iedereen en vooral mezelf drijf.
Je wist nog niet dat aandacht voor mij een eerste levensbehoefte is?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kom jij echt zoveel aandacht tekort?
De onderschatting.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef arachide. het volgende:
Heloef is best leuk, maar ik heb iemand die soms gewoon keihard terug moet kunnen gassen. Ik zou zo hard over hem heen lopen
Facebook is best leuk soms.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef twi het volgende:
Moeten vragen of je iets op Facebook moet posten.
Mensen, niets is Facebookwaardig.
Jij met je tietenfoto zou daar niet over moeten beginnen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Here we go again..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij met je tietenfoto zou daar niet over moeten beginnen.
Oh snap!quote:[b]Op
Tsja, voor je het weet post ze haar tieten op fokquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dingen die niet Facebook-waardig zijn, kunnen best leuk zijn. Alleen ken ik niet veel mensen bij wie ik nu daadwerkelijk met veel plezier hun wall lees.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Facebook is best leuk soms.
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Middelste vind ik wat minder. Andere 2 zijn tof.
Nee dat is mijn zusje waar ik incestueuze banden mee heb.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze verliefd worden?
[..]
Is dat je vriendje?
Ik brandde mijn hand net, zo heet was deze burn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ziekquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee dat is mijn zusje waar ik incestueuze banden mee heb.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Fapfapfapquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee dat is mijn zusje waar ik incestueuze banden mee heb.
One has got a point.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Echt, gaap.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |