De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh maar het lag ook aan haar, ze had geen smaak dat ze mij niet koos.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wanneer je zelfbeeld en alles op orde is zou het je in beide gevallen weinig tot niets doen. Zoek de fout bij de ander enzo, grote kans dat je hem dan daar vind.
Tuurlijk, ik had een week nodig, valt nog wel mee toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Risico van het vak. Daar onderscheiden de echte mannen zich van de huilies. Hurts like shit, what doesn't kill you makes you stronger. Traantje wegpinken en gewoon doorademen.
Ok cool, ik begin er ook weer de lol van in te zien enzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het zelf niet door als ik negatief ben, vraag het de rest maar.
Voor mezelf is het wel degelijk veranderd. Ik sta positiever in het dagelijks leven.
vergeet de overhead presses, rows, chins/pullups en dips nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef Plastic_zak het volgende:
heloef je moet gwn sick deafliften, bankdruken en squatten
Gezonde vrouwen willen een man die IN SHAPE is en zelfs dan nog voor meer staat dan zijn BODY. Ze willen de BODY de BRAINS de CHARM de INTELLIGENCE de HUMOR the WHOLE PRINCESS SUPER SAVER PACKAGE that makes HER FEEL SPECIAL.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar het lag ook aan haar, ze had geen smaak dat ze mij niet koos.
Hoezo laag zelfbeeld?
[..]
Dat is netjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
Tuurlijk, ik had een week nodig, valt nog wel mee toch?
Neem jij het ff te letterlijk. Asperger?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef Sinosappel het volgende:
Wat je niet doodmaakt kan je toch echt wel verzwakken.
Ik neem het niet te letterlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Neem jij het ff te letterlijk. Asperger?
but chains and whips..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
Sticks and stones may break your bones..
Als jij der ex eens zou kennen zou je jezelf als je mij was ook een hele grote kans toe dichten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Gezonde vrouwen willen een man die IN SHAPE is en zelfs dan nog voor meer staat dan zijn BODY. Ze willen de BODY de BRAINS de CHARM de INTELLIGENCE de HUMOR the WHOLE PRINCESS SUPER SAVER PACKAGE that makes HER FEEL SPECIAL.
wat was hij dan voor vriendjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij der ex eens zou kennen zou je jezelf als je mij was ook een hele grote kans toe dichten.
Dat is het idee inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef arachide. het volgende:
Mensen die niks meemaken, worden sowieso nooit sterker
Hey bitchquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Is het de avond van de filosofie?
Nauwelijks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Is het de avond van de filosofie?
Ik ben beter, een stuk beter, ik laat het daar maar even bij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wat was hij dan voor vriendje
Mijn vriend heeft een buikje en hij is zo tactisch als een aardappel soms, maar man oh man, wat is hij geweldigquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
vergeet de overhead presses, rows, chins/pullups en dips niet
[..]
Gezonde vrouwen willen een man die IN SHAPE is en zelfs dan nog voor meer staat dan zijn BODY. Ze willen de BODY de BRAINS de CHARM de INTELLIGENCE de HUMOR the WHOLE PRINCESS SUPER SAVER PACKAGE that makes HER FEEL SPECIAL.
Dat is in ieder geval de goede instelling, houd dat vast. Nu nog buff en shredded worden. Ik geef je een jaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben beter, een stuk beter, ik laat het daar maar even bij.
pics van je vriendjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft een buikje en hij is zo tactisch als een aardappel soms, maar man oh man, wat is hij geweldig
Nee vertel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben beter, een stuk beter, ik laat het daar maar even bij.
Nope.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval de goede instelling, houd dat vast. Nu nog buff en shredded worden. Ik geef je een jaar.
[..]
pics van je vriendje
Als je jezelf al naadje noemt...quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee vertel.
Als jij jezelf beter noemt dan moet het wel erg bont geweest zijn.
Nou nee hoor, ik ben een leuk persoon.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee vertel.
Als jij jezelf beter noemt dan moet het wel erg bont geweest zijn.
Leuke personen beginnen niet met A zeggen, zonder dat ze B zeggen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ben een leuk persoon.
Ik wist niet dat je het in je hadquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee hoor, ik ben een leuk persoon.
Dan ben ik benieuwd wat er nog meer allemaal in die jongen zit, those proportions are PROMISING.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je het in je had
Ik vind 20 jaar al zo oud klinken eigenlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:42 schreef twi het volgende:
[..]
Kinky, had ik niet achter je gezocht. Kan je niet een paar jaar ouder zijn?
Tsja, 9 jaar verschil is wel oké dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind 20 jaar al zo oud klinken eigenlijk.
Waarom denk je dat ze verliefd worden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:48 schreef LostInSpace het volgende:
Vrouwen willen van alles, maar als ze verliefd zijn doet het er allemaal ineens niet meer toe
Dus uiteindelijk boeit het toch geen fuck.
Is dat je vriendje?quote:
Ik ga het nu niet allemaal oprakelen, dat snap je ook wel mag ik hopen met de huidige aanwezigen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Leuke personen beginnen niet met A zeggen, zonder dat ze B zeggen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bitches ain't shit but hoes and tricks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |