Dat is wel heel erg bagger, vlak voor het schooljaar pas weten waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik baal dat ik weer eens nalaat dingen goed te lezen/regelen. Ik heb altijd gedacht dat de school waar ik naartoe wil meerdere 21+ testen had, verspreid van Maart tot aan Augustus. Blijken ze er maar 2 te hebben waarvan er 1 al is geweest. En die ander is op fucking 22 Augustus, dus hallo langdurige onzekerheid!
Het wordt nog een stuk toffer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik ben bij aflevering 3 nu.
Ik ben nooit goed met series kijken, ik vergeet het altijd.
Ben je verliefd dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef twi het volgende:
[..]
Je valt af van verliefd worden? Was dat voor mij maar zo, dan was ik topfit.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Oooooh nog maar 400 afleveringen te gaan, als je de fillers meerekent.
Nah, ik heb al eerder zo'n test gemaakt, die was in April.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg bagger, vlak voor het schooljaar pas weten waar je aan toe bent.
Aan de andere kant wel logisch, want je kan meestal in september en februari instromen. Dus zijn er ook maar twee testen.
Ah okee, op de HvA en mijn school is het zo geregeld in ieder geval, dacht dat dat algemeen was.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, ik heb al eerder zo'n test gemaakt, die was in April.
Damn..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, make-up en een stijltang komen een heel eind.
Dat is in jouw geval dan toch hetzelfde?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef heloef het volgende:
Als verliefdheid enige invloed had gehad op mijn eetpatroon was ik nu niet dik geweest.
Van afwijzing verdwijnt mijn eetlust wel trouwens.
Oh snapquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval dan toch hetzelfde?
Niemand (op Pinda na) heeft ooit geweten dat ik verliefd op ze was.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ikke niet snap.quote:
Niet geschoten is altijd mis. Wel geschoten is in heel veel gevallen ook mis.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand (op Pinda na) heeft ooit geweten dat ik verliefd op ze was.
Optie 1 is toch het lekkerst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Wel geschoten is in heel veel gevallen ook mis.
Panzermaus in het AVNZMG SC topic? Wat ziet mijn oog.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:22 schreef Panzermaus het volgende:
Ik ben altijd in love met mijn snoezepoes, en immens breed van al het eten. Mag nog wel even doorgaan zo, vrouwen.
Dus we zijn het over eens dat in de pikorde ik nog altijd de eerste ben?quote:
Hij heeft me tips gegeven hoe ik moet veranderen in Vin Diesel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Panzermaus in het AVNZMG SC topic? Wat ziet mijn oog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |