Ik kan daar niet zo goed tegenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet serieus, verdomme.
Nou ja deel 1 was wel serieus.
Ik ook.quote:
Nee, wel heb ik het liefst mijn DVD's en boeken in een speciale volgorde die ik alleen begrijp.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zitten jouw cd's ook allemaal kaarsrecht in de hoesjes?
Ik bedoel het in ieder geval niet lullig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik kan daar niet zo goed tegen![]()
Ben ik even blij dat ik ze niet op alfabetische volgorde heb gezetquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, wel heb ik het liefst mijn DVD's en boeken in een speciale volgorde die ik alleen begrijp.
Op "genre" zeker? Als een spectrum?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, wel heb ik het liefst mijn DVD's en boeken in een speciale volgorde die ik alleen begrijp.
Zulke dingen op alfabetische volgorde zettenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik ze niet op alfabetische volgorde heb gezet
Ik was gek geworden, maar had niks tegen je gezegd omdat het een lief gebaar was.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik ze niet op alfabetische volgorde heb gezet
Juist. Eerst deed ik het op kleur maar daar werd ik onrustig van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op "genre" zeker? Als een spectrum?
dat doe ik ook, een vakje Marvel, daarnaast de Marvel Animaties, volgende voor actie, daarnaast racen..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op "genre" zeker? Als een spectrum?
Jij komt doordeweeks naar mij. Dat regel ik gewoon, als een baas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef arachide. het volgende:
Eindelijk een jongen die doordeweeks komt, wat leuk
Ik heb mijn cd's op kleurquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Juist. Eerst deed ik het op kleur maar daar werd ik onrustig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |