quote:
--quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee dat is mijn zusje waar ik incestueuze banden mee heb.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
Van links naar rechts kijkend wordt ze er niet blijer op.
Het begint gewoon boring te worden..quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geen problemen mee verder, maar dan vind ik zo'n opmerking wel een beetje misplaatst.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het begint gewoon boring te worden..
Iemand mag best zeggen wanneer iets misplaatst is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het begint gewoon boring te worden..
Jaloerse bitch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Jij met je tietenfoto zou daar niet over moeten beginnen.
Geen zin om hier heel diep op in te gaan, maar 1 x iets posten is iets anders dan dagelijks aandachtshoeren. Bovendien ben jij het altijd die mij er aandacht voor geeft, ik care niet veel maar toch bedankt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand mag best zeggen wanneer iets misplaatst is.
Iets met oude koeien en een sloot.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand mag best zeggen wanneer iets misplaatst is.
Daar gaat het toch niet om.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jaloerse bitch.
Class A tieten, respect @Sinos
You tell me.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om.
Ik geef jou altijd aandacht? Say whut?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen zin om hier heel diep op in te gaan, maar 1 x iets posten is iets anders dan dagelijks aandachtshoeren. Bovendien ben jij het altijd die mij er aandacht voor geeft, ik care niet veel maar toch bedankt.
Maar nog altijd even relevant.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Iets met oude koeien en een sloot.
Je bent wel op je tenen getrapt. Laat je niet zo opnaaien, dat doe ik ook niet als iemand mij afzeikt omdat ik een foto post.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen zin om hier heel diep op in te gaan, maar 1 x iets posten is iets anders dan dagelijks aandachtshoeren. Bovendien ben jij het altijd die mij er aandacht voor geeft, ik care niet veel maar toch bedankt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar nog altijd even relevant.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Geen zin om hier heel diep op in te gaan, maar 1 x iets posten is iets anders dan dagelijks aandachtshoeren.
Jahoor ik krijg genoeg aandachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geef jou altijd aandacht? Say whut?
Hoax.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
alleen vrouwen over m'n tieten beginnen.
Wat vindt jij nu van die vrouwen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jahoor ik krijg genoeg aandacht
De grap is dat alleen vrouwen over m'n tieten beginnen.
/care
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |