Ik krijg er nou al zin inquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang ik binnen 5 seconden dood ben, mag je alles gebruiken wat je wilt.
Ik ben raar, heb een aflevering of 4 van Dexter gezien en vond er werkelijk waar geen ene hol aan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik krijg er nou al zin in![]()
[ afbeelding ]
ik ben nooit verder gekomen dan aflevering 3. Die heb ik uit gezet en klaar. Vind het helemaal maar echt helemaal niks.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben raar, heb een aflevering of 4 van Dexter gezien en vond er werkelijk waar geen ene hol aan.
Ach, op mijn werk vinden ze mij collectief raar dat ik die serie leuk vind.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben raar, heb een aflevering of 4 van Dexter gezien en vond er werkelijk waar geen ene hol aan.
Ik heb het 1 aflevering de kans gegeven. Poepseriequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Nah, nah, fuck yeah, fuck yeahquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
Supernatural, game of thrones, californication, house.
Bam.
Californication kan ik geen respect voor hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:53 schreef kingtoppie het volgende:
Supernatural, game of thrones, californication, house.
Bam.
Wat vind je er precies mis aan eigenlijk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Californication kan ik geen respect voor hebben
De rest wel nice
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef ook_gek het volgende:
House, nikita, spartacus, homeland en top gear wh0000000t
Er zit soms gewoon droge humor in. Daar hou ik wel van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
Calfornication is zo leuk om dat het gewoon het ideale leven is. Die man heeft het, maar je ziet ook de weerskanten er van.
Ook maar 1 aflevering gezien, was bijzonder slecht. Niet grappig, verschrikkelijke vent, geen enkel personage die sympathie opwekt op misschien dat dochtertje (?) na, maar ook die was niet echt bazig. Gewoon jammer, alles.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat vind je er precies mis aan eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |