quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Alles valt af te plakken met tape. Zelfs bigmeatricks willy.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ik doe geen jongetjes na.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die van jou ook als ik dat zo inschat
Dat is het ook. Gewoon je voordeel mee doen en erom lachen toch jwzquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn bewoordingen waren misschien wat overdreven..
Maar het is gewoon opvallend.
mauw!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Beter plaatsen we dus geen pics. Bovendien is iedereen nog steeds mad, ze kunnen niet handelen.
Wie?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:25 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mijn bewoordingen waren misschien wat overdreven..
Maar het is gewoon opvallend.
Ik ben zwak geweest Panzer, ik heb sportschool overgeslagen omdat ik geen adem kon halen. Ik ben dan ook officieel nu een paar uur dood. Maar morgen weer, dan dubbel zo hard om 't goed te maken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
kingtoppie hoeveel kcal heb je gehad vandaag?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Mag je Sinos nu wel neuken, nu je die arme schone jonkvrouw in nood hebt gered van de kwaadaardige heks?
Man, ik moest kotsen in de ochtend..quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef Panzermaus het volgende:
kingtoppie hoeveel kcal heb je gehad vandaag?
Alsof het mij daar om gaatquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Mag je Sinos nu wel neuken, nu je die arme schone jonkvrouw in nood hebt gered van de kwaadaardige heks?
Herkenbaar, kwestie van ramen openzetten, slokje water pakken en GET UNDER DAT BAR AGAIN.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben zwak geweest Panzer, ik heb sportschool overgeslagen omdat ik geen adem kon halen. Ik ben dan ook officieel nu een paar uur dood. Maar morgen weer, dan dubbel zo hard om 't goed te maken.
Jij hebt een trechter nodig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Man, ik moest kotsen in de ochtend..
Heb geen ruk op eigenlijk, come to think about it..
2 broodjes die eruit gingen...
3 glazen melk, 1 heel pak chocomel, 4 broodjes die erin bleven en avondeten.
lul nietquote:
Hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Man, ik moest kotsen in de ochtend..
Heb geen ruk op eigenlijk, come to think about it..
2 broodjes die eruit gingen...
3 glazen melk, 1 heel pak chocomel, 4 broodjes die erin bleven en avondeten.
Skyrim?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
Sorry, ik post atm niet zoveel hier omdat terugval naar gamen
Maar hai
Tis jammer dat ik het onderwerp van gesprek ben dus het komt nu bias over maar...quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:28 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Mur, baas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor je, dat is het enige goede excuus dat ik kan verzinnen.
Je kent zo een tong schraper? Iets te ver je je keel in en je gaat over je stokkie..quote:
gotver 1.8 liter melk ofzo als ik het goed telquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn broertje zijn tong is vandaag gehecht en die zit ook in de bulk, niet zeuren. Trechteren die liquide aminozuren.
Ga door.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn broertje zijn tong is vandaag gehecht en die zit ook in de bulk, niet zeuren. Trechteren die liquide aminozuren.
Nee?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Word je er op gewonden van sinos?
Ze zou niet de eerste zijn. Panzertales doen het heel goed bij alles met een cloaca.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Word je er op gewonden van sinos?
quote:
Ik heb al een vriendin en hoef niemand andersquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor je, dat is het enige goede excuus dat ik kan verzinnen.
Oh, maar daar heb je de rest van de dag geen last van toch.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kent zo een tong schraper? Iets te ver je je keel in en je gaat over je stokkie..
Nouja ik was ook ziek geweest, normaal heb ik daar geen last van namelijk..
Okiquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Panzerposts zijn vermakelijk.
Wanneer ik ooit weer een cent betaal voor World of Warcraft mag iemand me doodschieten. Vrijwilligers?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
LotRO, mijn oude zwakte
Ik had niet moeten updaten.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer ik ooit weer een cent betaal voor World of Warcraft mag iemand me doodschieten. Vrijwilligers?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
Wanneer ik ooit weer een cent betaal voor World of Warcraft mag iemand me doodschieten. Vrijwilligers?
Mag ik ook kiezen met wat voor wapen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef twi het volgende:
[..]
ik ben na 10min spelen het altijd alweer zat. Ik kan nu niet eens meer gamen, omdat ik de pc ingericht heb als een media server en ik er voor de rest niks meer mee doequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
Ik game nooit meer tegenwoordig maar heb even Saints Row 3 geinstalleerd. Gaat helemaal nergens over maar vond het wel zeer vermakelijk.
Zolang ik binnen 5 seconden dood ben, mag je alles gebruiken wat je wilt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mag ik ook kiezen met wat voor wapen?
Als jij hem tankt dat doet mijn mage wel gewoon zo'n shadow aanval.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Mag ik ook kiezen met wat voor wapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |