Jij scrollt een KPD topic door en roept dat die gast een kleine leuter heeft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Morgenochtend, tekenen: standaardgroepje zet Twitter aan en heeft op iedereen wel wat aan te merken. Die is dik, die is dom, die mag sterven, die heeft vreemde hobbies.
En jij bent ook dik neem ik aan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Morgenochtend, tekenen: standaardgroepje zet Twitter aan en heeft op iedereen wel wat aan te merken. Die is dik, die is dom, die mag sterven, die heeft vreemde hobbies.
Niks mis met hentai.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Gezien je vorige post doe je wel meer aannames die niet kloppen, dus...
31. Zie verder PM.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk dan?
Joh, maak je niet zo druk. Ik vind het eigenlijk wel interessant wanneer het een beetje op scherp staat in plaats van dat typische kusjekroel gebeuren van hier.quote:
LAAT MIJ ER BUITEN!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen heb ik echt een hele grote hekel
Zo oud is dat nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
31. Zie verder PM.
Ik reageer als puntje bij paaltje is. Ik nu slapen, dag.
Denken dat ik ga PMenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
31. Zie verder PM.
Ik reageer als puntje bij paaltje is. Ik nu slapen, dag.
Ik heb ook vreemde hobbies hoor.quote:
Mooi, had je ook gewoon niet kunnen reageren, waren die 'oude koeien' dit topic bespaard gebleven.quote:
Wat boeit jou dat nou?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En jij bent ook dik neem ik aan?
Crap jij haat mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen heb ik echt een hele grote hekel
De echt, echt vreemde hobbies weten jullie niks van af.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar weten wij alles van heloef
Ik deed newb naquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je Loka was.
Post jij eens wat pics dan -> iedereen onzekerquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
sinos post wat pics dan -> iedereen mad
Let me think about that, hmmm no.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post jij eens wat pics dan -> iedereen onzeker
Het verbaast mij gewoon dat 1 foto zo'n enorm effect heeft op iedereen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooi, had je ook gewoon niet kunnen reageren, waren die 'oude koeien' dit topic bespaard gebleven.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Panzermaus het volgende:
sinos post wat pics dan -> iedereen mad
Mad en onzeker, die zitten hier volgens mij al genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post jij eens wat pics dan -> iedereen onzeker
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het verbaast mij gewoon dat 1 foto zo'n enorm effect heeft op iedereen.
En het begint mij simpelweg te irriteren dat mensen het er nog steeds over hebben. Hoe zielig ben je dan als je daar nog steeds mee bezig bent na al die tijd. Get a life.
Eindelijk krijg ik mijn aandachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
Mad en onzeker, die zitten hier volgens mij al genoeg.
I've just been bro-zonedquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Let me think about that, hmmm no.
Druk maken is een groot woord.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Prachtig dat je je er na zo'n tijd dan zelf als buitenstaander nog zo druk over kan maken.
Ja maar gaat zo moeilijkquote:
Nou je komt behoorlijk gefrustreerd over.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Druk maken is een groot woord.
It just gets old
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Mad en onzeker, die zitten hier volgens mij al genoeg.
Er was toevallig een aanleiding, get over it. Volgens mij heeft het nog het meeste effect op jou om de een of andere reden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
En het begint mij simpelweg te irriteren dat mensen het er nog steeds over hebben. Hoe zielig ben je dan als je daar nog steeds mee bezig bent na al die tijd. Get a life.
Je draait wel een klein beetje door als internetheld hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:19 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat die af te plakken zijn met wat tape, dat blijf je wel zien.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja maar gaat zo moeilijk
Als je m'n tietenfoto's hebt gezien weet je waarom
Alles valt af te plakken met tape. Zelfs bigmeatricks willy.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat die af te plakken zijn met wat tape, dat blijf je wel zien.
Die van jou ook als ik dat zo inschatquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja ik denk niet dat die af te plakken zijn met wat tape, dat blijf je wel zien.
Mijn bewoordingen waren misschien wat overdreven..quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Je draait wel een klein beetje door als internetheld hoor.
Zo groot was die nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:24 schreef twi het volgende:
[..]
Alles valt af te plakken met tape. Zelfs bigmeatricks willy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |