Jij scrollt een KPD topic door en roept dat die gast een kleine leuter heeft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Morgenochtend, tekenen: standaardgroepje zet Twitter aan en heeft op iedereen wel wat aan te merken. Die is dik, die is dom, die mag sterven, die heeft vreemde hobbies.
En jij bent ook dik neem ik aan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Morgenochtend, tekenen: standaardgroepje zet Twitter aan en heeft op iedereen wel wat aan te merken. Die is dik, die is dom, die mag sterven, die heeft vreemde hobbies.
Niks mis met hentai.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Gezien je vorige post doe je wel meer aannames die niet kloppen, dus...
31. Zie verder PM.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:12 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk dan?
Joh, maak je niet zo druk. Ik vind het eigenlijk wel interessant wanneer het een beetje op scherp staat in plaats van dat typische kusjekroel gebeuren van hier.quote:
LAAT MIJ ER BUITEN!quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen heb ik echt een hele grote hekel
Zo oud is dat nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
31. Zie verder PM.
Ik reageer als puntje bij paaltje is. Ik nu slapen, dag.
Denken dat ik ga PMenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
31. Zie verder PM.
Ik reageer als puntje bij paaltje is. Ik nu slapen, dag.
Ik heb ook vreemde hobbies hoor.quote:
Mooi, had je ook gewoon niet kunnen reageren, waren die 'oude koeien' dit topic bespaard gebleven.quote:
Wat boeit jou dat nou?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En jij bent ook dik neem ik aan?
Crap jij haat mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Aan dat soort mensen heb ik echt een hele grote hekel
De echt, echt vreemde hobbies weten jullie niks van af.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar weten wij alles van heloef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |