quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Onufriev het volgende:
Hallo dappere Duckie,
Vorige winter lag er bij ons in de staat best veel sneeuw. Wij gingen toen een sneeuwpop maken, en omdat we alle 3 lid zijn van uw blad, wilden we een Donald Duck sneeuwpop maken. Toen hij bijna af was konden we niet zo goed de snavel maken dus hebben we maar gewoon een wortel gebruikt. Toen liep de buurman langs en die zei: "Wie maken jullie als sneeuwpop, het lijkt wel broer konijn, die weet ook altijd aan worteltjes te komen." Toen moesten we allemaal lachen want mijn buurman lees dus ook de Donald Duck!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Sinosappel het volgende:
De held die dit heeft ingezonden verdient een pijpbeurt van esperanza
Hmm, ik heb het originele topic aangemaakt en de link gelegd, is op zijn minst een lapdance van Esperanza waardquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb hem gevonden, ik verdien ook credits
Anders past het niet, denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
De redactie heeft trouwens behoorlijk ingegrepen in de brief van K. Anker
Censuur in Duckstad.
Ghehe ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ook altijd die clichézin "We moesten allemaal lachen" of "Achteraf hebben we er allemaal hartelijk om moeten lachen"
Wat slechtquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Sinosappel het volgende:
Ja, maar was Onufriev ook degene die hem heeft ingezonden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Onufriev het volgende:
We denken van welquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, maar was Onufriev ook degene die hem heeft ingezonden?
Wie stuurt em een PM?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, maar was Onufriev ook degene die hem heeft ingezonden?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
iewl. Gayseks is echt zó uncool.
[..]
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
Wanneer komt dit op de frontpage ?
Vrouw zijn?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef PandaDrop het volgende:
Niet met de ziekte spotten die 1 op de 2 Nederlanders krijgt.
Goeie kick!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:50 schreef BMS-THAD het volgende:
Was vandaag bij de tandarts en kwam deze toen weer tegen in een oud blad.
Kickje omdat ik hardop moest lachen in de wachtkamer.
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:50 schreef BMS-THAD het volgende:
Was vandaag bij de tandarts en kwam deze toen weer tegen in een oud blad.
Kickje omdat ik hardop moest lachen in de wachtkamer.
Beste Donsbol,quote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Goeie kick!![]()
Ik vertel sinds dit topic ook met trots dat ik ooit in de DD heb gestaan (zonder dat ik iets ingestuurd heb, of mijn naam erin staat)
Nah, alleen de naam. De brief zelf was zo'n tenenkrommende 'standaardbrief'.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Zit er nog een bepaalde vieze grap in de brief zelf? Ik zocht die namelijk maar kon hem niet vinden.
Ja daar ben ik ook bang voor, alhoewel we niet weten of de DD die brief heeft aangepast of dat meneer de anonieme inzender dit gedaan heeftquote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef Meike26 het volgende:
En wat als redactie weer dat verhaal gaat reduceren ? Dan is je garp mislukt !
Stuur 'm inquote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef Meike26 het volgende:
Hallo donzig eendje,
Deze zomervakantie stonden we op de camping in Noorwegen. Mijn vader had een masker van één of andere trol op gezet en heeft mij s'morgens vroeg wakker gemaakt. Natuurlijk schrok ik mij helemaal kapot en was ik boos. Naderhand moest ik er wel om lachen natuurlijk. Het trol-masker heb ik na onze vakantie opgezocht en mijn vader een koekje van eigen deeg gegeven. Nu nog maar afwachten wanneer dat trolmasker wéér komt opduiken, want ik gok dat dit een trend begint te worden hier in huis!
Duidelijke hint naar FOK ?
Hoe zag de brief er oorspronkelijk uit dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor, alhoewel we niet weten of de DD die brief heeft aangepast of dat meneer de anonieme inzender dit gedaan heeft
Eigenlijk was in 1e instantie de bedoeling om elke regel ergens mee te laten beginnen, maar dat gaat dus helemaal niet werken
De quote staat in de OPquote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hoe zag de brief er oorspronkelijk uit dan?
Het valt me nu pas op dat er verschil tussen zit. Ze zitten gewoon al die brieven aan te passen dus.quote:
Tinus Eringquote:Op maandag 2 juli 2012 18:16 schreef Meike26 het volgende:
Ik was al aan het nadenken over een leuke naam![]()
Allemaal wel erg voor de handliggende namen héquote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Tinus Ering
Leo UL
Ko Ut
Claas Ondoom
Vera Agina
Piet Oep
Simon 't Ront
Ben Alzak
Kees Naaktgeboren in de Wei
Eric Ectie
Ko Ont
Simon 't Ront is niet zo opvallend.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Allemaal wel erg voor de handliggende namen hé![]()
Ik zat ook wel in die hoek te denken, maar dan wat subtieler, zoals die Kay Anker ook zo onschuldig lijkt
Simon 't Ront Simon = S, 't = T, Ront = RONTquote:
Posten!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:08 schreef Meike26 het volgende:
Beetje aangepast natuurlijk om het Donald Duck gerelateerd te maken en hup... ingestuurd !
Met de groetjes van Sabientje
Die mail daaronderquote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef Meike26 het volgende:
Helaas gaat het posten van het verhaal niet meer, heb wel de bevestiging gekregen van Donald, maar mijn verhaal zie ik er onder niet meer in terug. Deze heb ik dus gewijzigd in zo'n email-formulier op de website van Donald, maar kan de uiteindelijke versie niet meer tonen, wel bewijzen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind poeh bear eerderquote:Op maandag 2 juli 2012 19:53 schreef Meike26 het volgende:
Dat wil je echt niet weten... Dit mailadres gebruik ik voornamelijk voor randactiviteiten zoals deze
Ga terug naar Youtube?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:15 schreef DeParo het volgende:
Thumps Up voor iedereen die het pas zag na de reacties in dit topic te hebben gelezen.
Die vind ik veel gaver jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:53 schreef TNA het volgende:
Ik vond het veel leuker toen KLB in de Donald Duck kwam.
KLB in de Donald Duck brievenbus
Hihiquote:Op maandag 2 juli 2012 21:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Hank Ankerman is ook leuk om als naam te gebruiken (zeg de naam 3x snel achter elkaar)
Wat is het antwoord van Oom Donald? En hoe is dit in godsnaam Brief van de Week geworden?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
Was dit ook een FOK!er?
[ afbeelding ]
Dafuq
Ik woon op de Veluwe en heb hier nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
Was dit ook een FOK!er?
[ afbeelding ]
Dafuq
Ik ook niet, en wist niet eens dat er typisch Veluwsche gerechten warenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik woon op de Veluwe en heb hier nog nooit van gehoord![]()
Waarom zou dit een FOK!er zijn?
Deze brief is geplaatst in de Donald Duck van afgelopen week met je naam Sabine 't Ront.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef Meike26 het volgende:
Hallo donzig eendje,
Deze zomervakantie stonden we op de camping in Noorwegen. Mijn vader had een masker van één of andere trol op gezet en heeft mij s'morgens vroeg wakker gemaakt. Natuurlijk schrok ik mij helemaal kapot en was ik boos. Naderhand moest ik er wel om lachen natuurlijk. Het trol-masker heb ik na onze vakantie opgezocht en mijn vader een koekje van eigen deeg gegeven. Nu nog maar afwachten wanneer dat trolmasker wéér komt opduiken, want ik gok dat dit een trend begint te worden hier in huis!
Duidelijke hint naar FOK ?
Een grote piemel hebben en katrien keihard uitwonen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:29 schreef smitjew het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in de donald duck?
Telt een random eend ook, want dan ben ik al klaar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef blow... het volgende:
[..]
Een grote piemel hebben en katrien keihard uitwonen.
Pics?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Deze brief is geplaatst in de Donald Duck van afgelopen week met je naam Sabine 't Ront.
Veel plezier met je Donald USB stick.
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
Telt een random eend ook, want dan ben ik al klaar.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef Meike26 het volgende:
Whahaha . Yes hij staat er verdomme in ook nog
Wie wil Sabine een befbeurt geven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Sinosappel het volgende:
Haha je krijgt ook nog een USB stick!quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef Meike26 het volgende:
Whahaha . Yes hij staat er verdomme in ook nog
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:57 schreef Meike26 het volgende:
Verdorie, ik kan niet meer in die mailbox komen, dag usb-stick![]()
goddomme, die zat ik gister te lezen. En ik dacht al: wat een debiele kutbrief, wat een mongool is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2012 16:01:34 ]
Katrien draagt belachelijk veel make-up op die usb-stick.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:29 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 Grote Biggen?quote:
Oh damn, ook echt die datum van de post verstuurd. Ik dacht later pas gemaild ofzo omdat me 4 maanden wel heel lang leek...quote:Op donderdag 22 november 2012 17:35 schreef Meike26 het volgende:
Een maand of 4 dus. Begin Juli is het verhaal ingestuurd, begin November is het in de Donald Duck komen te staan.
Haha dat is echt zo'n typische briefquote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik kon het niet laten en maar ingestuurd, als iemand hem in de DD spot meld het.
Beste Donald Duck!
Ik moest een tijdje geleden naar school fietsen, alleen stond de brug open. Ik was al een beetje laat en had geen tijd om te wachten. Hierdoor nam ik een andere weg, ik kende deze weg nog niet heel goed en daarom reed ik verkeerd. Hierdoor wist ik dat ik te laat zou komen op school. Ik fietste toevallig langs een winkel en kocht daar een Donald Duck voor de meester zodat hij niet boos zou worden. Toen ik op school was gaf ik hem de Donald Duck en hij werd inderdaad niet boos. Zo ziet u maar niet alleen Guus maar ook u brengt geluk.
Groetjes
Ferry Okker!
Die heeft er al een keer in gestaan. Foto staat paar pagina's terug.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hahaha komt die dekselse Sabine 't Ront er ook nog in.Ik moest serieus hardoplachen om dit topic
![]()
Nu wil ik ook een brief aan Oom Donald sturen, in de DD komen is een droom die nog niet is uitgekomen.....
Hoe heb je die binnengekregen? Welke naam heb je gebruik als adres?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:29 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze maakt serieus een goede kans om geplaatst te worden.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik kon het niet laten en maar ingestuurd, als iemand hem in de DD spot meld het.
Beste Donald Duck!
Ik moest een tijdje geleden naar school fietsen, alleen stond de brug open. Ik was al een beetje laat en had geen tijd om te wachten. Hierdoor nam ik een andere weg, ik kende deze weg nog niet heel goed en daarom reed ik verkeerd. Hierdoor wist ik dat ik te laat zou komen op school. Ik fietste toevallig langs een winkel en kocht daar een Donald Duck voor de meester zodat hij niet boos zou worden. Toen ik op school was gaf ik hem de Donald Duck en hij werd inderdaad niet boos. Zo ziet u maar niet alleen Guus maar ook u brengt geluk.
Groetjes
Ferry Okker!
In de opmaak veranderd dat welquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef smitjew het volgende:
Wie stuurt er een op dat alle eerste letters van de regels een woord vormen?
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de opmaak veranderd dat wel
Ja dat idee had ik ook en dan iets als: Groetjes van Fok!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef smitjew het volgende:
Wie stuurt er een op dat alle eerste letters van de regels een woord vormen?
Ik heb gezegd dat mijn oom (mijn partner) net een nieuwe pc had en ik hem wel deze usb-stick cadeau wilde doen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:48 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoe heb je die binnengekregen? Welke naam heb je gebruik als adres?
Strakke actie wel, je krijgt hier vast veel volgers die hetzelfde proberenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat mijn oom (mijn partner) net een nieuwe pc had en ik hem wel deze usb-stick cadeau wilde doen...
Sarcastquote:Op zaterdag 24 november 2012 08:29 schreef Paul het volgende:
LACHEN ZEG HAHA MAAANANAN AMAMAAN HALLALA
HAHAHAHA HIER DE BRANDWEER HAHAHA MET DE POLITIE HAHAHAquote:Op zaterdag 24 november 2012 08:29 schreef Paul het volgende:
LACHEN ZEG HAHA MAAANANAN AMAMAAN HALLALA
NNEEEEUJJJJ!!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Beste Donald Duck!
Groetjes
Ferry Okker!
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha dat is echt zo'n typische brief
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Deze maakt serieus een goede kans om geplaatst te worden.
Links staat de leraar, rechts staan twee van die kindjes met een kar vol boeken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Post dat stripje dan ook, stuk vreten
quote:
Ga maar vast op de knieën, Zibaquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Sinosappel het volgende:
Nr 12-2013quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:40 schreef gelezwembroek het volgende:
Heuh zomaar een donald duck pakket gewonnen. Welk nummer is het ik moet hem inlijsten.
Geen idee hoe ik die prijs btw moet krijgen.
Ik heb via de site van hun gedaan. Of ze me adres of mail weten geen idee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:47 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jep! En hoe heb je die brief eigenlijk verstuurd? Weten ze je adres/emailadres?
Ferry Okker staat voor : F. Okkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tom Okker
[ afbeelding ]
http://oranje.connectsb.nl/fanpagina/tomokker
Familie van?
Echt??? Sjezus, dat wist ik nie...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:08 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ferry Okker staat voor : F. Okker
quote:
Op vrijdag 15
maart 2013 13:50 schreef
Klaploper het
volgende:
Lieve Donald,
Met koninginnedag verkocht ik mijn Donald Duckverzameling. Wat de kopers
niet wisten was dat de pagina's met Katrien allemaal aan elkaar geplakt
zaten.
Groetjes
Nee, is nog niet afquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:50 schreef Klaploper het volgende:
Lieve Donald,
Met koninginnedag verkocht ik mijn Donald Duckverzameling. Wat de kopers niet wisten was dat de pagina's met Katrien allemaal aan elkaar geplakt zaten.
Groetjes
twitter:roelandn twitterde op donderdag 14-03-2013 om 22:50:06HAHAHA! Hij heet Ferry Okker! http://t.co/srbzUbnS9p reageer retweet
Alleen brieven met kwaliteit, je moet weten hoe de opbouw in elkaar zit en dan 2 maandjes wachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alweerplaatsen ze elke brief ofzo
Waarschijnlijk niet, maar het is wel een fokkende zolderkamerautist in spé zo te lezenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
Was dit ook een FOK!er?
[ afbeelding ]
Dafuq
Wat een gemiste kans! Foto's van piovan, die kerel van dat rare stelletje, die kerel met dat wapen in de telegraaf, alberto, zo veel mogelijkheden...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:29 schreef gelezwembroek het volgende:
Zie net dat ze mij al 17 Januari hebben gemailt voor een foto. Maar die mail heb ik niet gelezen.
Beffenaarquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:03 schreef Aloria het volgende:
Lieve Donald Duck,
Ik ben heel erg blij mijn mama vertelde mij gister dat we een baby poesje krijgen ! Wij zijn net gaan kijken en hij is helemaal wit met kleine zwarte oogjes. Ik moest bijna huilen want we mochten hem nog niet mee nemen, pas over een week mag hij mee naar huis. Wel mag ik nu alvast de naam verzinnen, en ik denk dat ik hem kwak ga noemen, omdat mijn visjes al kwik en kwek heten.
Groetjes,
Benthe Effenaar
Hja je kan ook Benthe Effenmaar doen maar dan ligt het er zo boven opquote:
Volgens mij moet je lid zijn, ik had al even rondgespookt op de website maar kan niks vinden om mijn verhaaltje te postenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
En ik wil nou ook een brief schrijven!
Nee je hoeft niet lid te zijn:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:13 schreef Aloria het volgende:
[..]
Volgens mij moet je lid zijn, ik had al even rondgespookt op de website maar kan niks vinden om mijn verhaaltje te posten
Een lemming zou die leraar zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Beste Donseend,
Toen ik vorige week met mijn broertje naar school ging kreeg ik ineens een lekke band met mijn fiets. Onze moeder vond dat ik terug naar huis moest zodat we mijn band konden plakken. Nou, dat wilde ik niet, want ik wilde liever naar school. Gelukkig zat er een fietsenmaker in de straat en die wilde maar al te graag helpen! Tachtig cent, is alles wat we bij ons hadden, maar de fietsenmaker vond het goed omdat ik zo graag naar school wilde!
Groetjes,
Lucas Emming
tong80, natuurlijk..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Beste Donseend,
Toen ik vorige week met mijn broertje naar school ging kreeg ik ineens een lekke band met mijn fiets. Onze moeder vond dat ik terug naar huis moest zodat we mijn band konden plakken. Nou, dat wilde ik niet, want ik wilde liever naar school. Gelukkig zat er een fietsenmaker in de straat en die wilde maar al te graag helpen! Tachtig cent, is alles wat we bij ons hadden, maar de fietsenmaker vond het goed omdat ik zo graag naar school wilde!
Groetjes,
Lucas Emming (11)
De gene die de subliminal message vind is een baas
Ligt er te dik boven opquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:53 schreef LeaderRoel het volgende:
Wie kan er een brief onder de naam Hank Ankerman sturen?
remi eedgatquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Beste donzige duck,
Ik was op vakantie in frankrijk met mijn vader en moeder uit eten. Toen bestelde mijn vader en canard a l'orange. Ik vroeg het was, en toen zei hij: donald duck met sinaasappelsaus! Ik werd toen heel boos, en toen bestelde hij spare ribs. Gelukkig heeft hij u niet opgegeten!
Groetjes,
(grappige naam)
quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef MAHL het volgende:
Hoi kwekkende kwaker,
Laatst moest ik naar de supermarkt om suiker te halen, dus ik net zoals u in uw avontuur een liedje maken met 'niet vergeten suiker halen hi ha ho'. Maar wat gebeurde er? Ik liep de supermarkt uit, en wat bleek - ik was vergeten de suiker te halen!
Groetels Esmee (9)
quote:Op zondag 13 november 2011 20:04 schreef MAHL het volgende:
Beste Oom Donald,
Ik vind dat patatje oorlog eigenlijk patatje vrede moet heten.
Nick (7)
quote:Op zondag 13 november 2011 23:42 schreef MAHL het volgende:
Beste Donald,
Ik heb een klacht. Het is mij al geruime tijd opgevallen dat er in uw blad nergens zwarte eenden te bekennen zijn. Misschien omdat u vindt dat uw blad dan kwalitatief minder waard wordt? Ook zijn de vrouwen in uw strips stereotiep afgebeeld - bijvoorbeeld in de 'Damesclub', waarin de leden alleen maar kwebbelen over het huishouden, wat erg denigrerend is tegenover de geëmancipeerde Nederlandse vrouw. Gaarne verzoek ik u dit zo spoedig mogelijk aan te passen, anders voel ik mij genoodzaakt aangifte te doen bij het Meldpunt Discriminatie.
Femke (45)
quote:Op zondag 13 november 2011 23:33 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hallo DolDwaze Donald,
laatst wilde ik uw leuke blad lezen op de wc maar toen zat er in het midden een rare klodder waardoor de middelste pagina's aan elkaar geplakt waren. Hierdoor heb ik dus de moppentrommel niet kunnen lezne kan deze er alstublieft opnieuw in volgende week.
bedankt!
Lieselot (13)
quote:Op maandag 14 november 2011 00:03 schreef MAHL het volgende:
Hoi Oom Donald,
Vorige week kwam ik eerder van school uit omdat de juffrouw ziek was. Toen ik thuis kwam gebeurde er iets heel geks! Mama was in de slaapkamer. Ze zat te knuffelen met een vreemde meneer en had geen kleren aan! Ze schrok wel toen ik haar zag.
Groetjes David (8)
quote:Op maandag 14 november 2011 17:58 schreef MAHL het volgende:
Hallo oppersnater,
Ik heb een mop bedacht voor de moppentrommel! Hier komt ie:
Hoe heet de slimste eend op aarde? Eendstein!
Groetjes Ricky (6)
quote:Op woensdag 23 november 2011 23:22 schreef MAHL het volgende:
Hoi Dubbel D,
Ik heb een mop voor de moppentrommel! Hier komt ie:
Wie woont er in Duckstad en heeft in juli 69 mensen doodgeschoten?
Eenders Breivik!
Groetjes Bart (10)
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:04 schreef MAHL het volgende:
Brief aan... LAMPJE
Hoi Lampje! Ik heb een paar vragen voor je.
1. Vind je het leuk om Willie's hulpje te zijn?
2. Hoe vaak moet je je batterijtje vervangen? Of werk je op zonne-energie?
3. Heb je al eens een carrière als gynaecoloog overwogen?
Groetjes Luuk (8)
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:17 schreef MAHL het volgende:
Snaterige donsaard,
Ik heb een vraag. Vorige week kwam ik eerder van school omdat de juffrouw ziek werd, maar toen ik thuis kwam geloofde ik niet wat ik zag! In de slaapkamer zat papa aan de kont van een vreemde meneer, en ze hadden allebei geen kleren aan! Papa schrok wel toen hij mij zag. Hij zei dat hij de meneer op aardbeien zat te controleren. Maar dat kan toch helemaal niet, aardbeien in iemands kont? Of kan dat wel als je aardbeien met pit doorslikt?
Groetjes Lisa (8)
Maar niemand leest die flutbladenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Meike26 het volgende:
Misschien moeten we de Donald Duck eens gaan uitzwaaienen uitwijken naar een ander blad, waar ze ook goed onze creatieve brieven kunnen gebruiken, dan laten we het winnen inderdaad weer over aan de kids.
Mijn Geheim lijkt mij wel een geinig blaadje om zo nu en dan vage geheimen te sturen
Dat dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:55 schreef KoningPils het volgende:
Kan je zwanger worden als je sperma slikt?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Meike26 het volgende:
Misschien moeten we de Donald Duck eens gaan uitzwaaienen uitwijken naar een ander blad, waar ze ook goed onze creatieve brieven kunnen gebruiken, dan laten we het winnen inderdaad weer over aan de kids.
Mijn Geheim lijkt mij wel een geinig blaadje om zo nu en dan vage geheimen te sturen
Of iets van, mijn broertje heeft gemasturbeerd en alles is op de wc bril terecht gekomen, toen ik ging plassen zag ik dat liggen, en schrok zo dat ik uitgleed en er midden in ging zitten, Kan ik nu zwanger worden van de wc bril?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 21:47 schreef RadioSlut het volgende:
Misschien is het leuk om een blad als Cosmogirl oid te nemen waar je van die seksuele vragen kwijt kunt. "Ik heb me bevredigd met een frikandel maar hij brak en nu zit er een frikandel in mn kut![]()
![]()
"
En jij weet dat omdat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
meh die is zo saai en wordt door veel minder mensjes gelezen dan de DD.
quote:Lieve Katrien,
Gebruiken eenden ook tampons? omdat jullie geen onderbroeken dragen.
Gina Leuvjes
Omdat ze elke keer opnieuw en opnieuw oude nummers herbruiken met een andere voorkant. En er zijn niet zoveel pagina's om te lezen. Waarom zou iemand een magazine van 2,50 kopen als er maar 20 bladzijden inzitten? Waarom zouden zij een magazine dikker maken als niet zoveel mensen het lezen?quote:
Hetzelfde als de DD dus. Als ik tegenwoordig toevallig een Donald Duck lees zit er altijd wel één strip bij die ik herken van minstens tien jaar geleden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat ze elke keer opnieuw en opnieuw oude nummers herbruiken met een andere voorkant. En er zijn niet zoveel pagina's om te lezen. Waarom zou iemand een magazine van 2,50 kopen als er maar 20 bladzijden inzitten? Waarom zouden zij een magazine dikker maken als niet zoveel mensen het lezen?
De Katrien is 1 op 1 gekopieerd.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:11 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Hetzelfde als de DD dus. Als ik tegenwoordig toevallig een Donald Duck lees zit er altijd wel één strip bij die ik herken van minstens tien jaar geleden.
Ah oké, ken het niet echt om eerlijk te zijn. Bij de Donald Duck zijn de 'weekjes' trouwens altijd oud. Niet per se dezelfde combinatie, maar als ze met een ander thema hergebruikt kunnen worden, gebeurd dat ook.quote:
Ik was er destijds diehard fan vanquote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:16 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ah oké, ken het niet echt om eerlijk te zijn. Bij de Donald Duck zijn de 'weekjes' trouwens altijd oud. Niet per se dezelfde combinatie, maar als ze met een ander thema hergebruikt kunnen worden, gebeurd dat ook.
Dat 1 op 1 is wel erg triest.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik was er destijds diehard fan vanZo rond 2001 werd de Katrien voor het eerst gelanceerd, en is daarna een lange tijd uit de schappen geweest. Een paar jaar geleden zag ik het weer leggen, en dat nummer (en de paar nummers erna) waren dus 1 op 1 gekopieerd van de nummers uit 2001. En toen die nummers gebruikt waren gebruikten ze strips uit de DD van rond 2000.
Er zaten wel typische meisjesdingen bij zoals recepten en een invuldagboek. Later ook een klein beetje mode maar om eerlijk te zijn is dat niet echt... disney.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 01:25 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Dat 1 op 1 is wel erg triest.Sowieso vinden de meeste meisjes volgens mij de Donald Duck ook gewoon leuk. Snap ook niet dat ze zouden denken dat een versie voor meiskes aan zou slaan. Kom op, Katrien was juist een personage waar je je aan hoort te ergeren.
Bedoelde eigenlijk waarom je dat als 19-jarige vrouw zijnde weetquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:44 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Omdat ze elke keer opnieuw en opnieuw oude nummers herbruiken met een andere voorkant. En er zijn niet zoveel pagina's om te lezen. Waarom zou iemand een magazine van 2,50 kopen als er maar 20 bladzijden inzitten? Waarom zouden zij een magazine dikker maken als niet zoveel mensen het lezen?
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 09:25 schreef BananaPancake het volgende:
Donzige Donald,
Laatst was ik op de rommelmarkt en er gebeurde iets heel vreemds. De vrouw naast mij verkocht een paar Donald Duck´s aan een man. Toen ging die man ineens alle blaadjes verscheuren en er op stampen! De vrouw riep: "meneer, wat doe je?", waarop hij antwoordde: "Wat? Ik heb ze toch net gekocht?" Toen liep hij weg. Raar hè?
Groetjes,
Gerard Rap (9)
Leuke 'waargbeurde verhalen' naar achter gesloten deuren? Dan krijg je een heel team acteurs dat je verhaal gaat naspelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:19 schreef Meike26 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuke 'waargbeurde verhalen' naar achter gesloten deuren? Dan krijg je een heel team acteurs dat je verhaal gaat naspelen.
De slechte matige grap die leidt tot een burenruzie.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuke 'waargbeurde verhalen' naar achter gesloten deuren? Dan krijg je een heel team acteurs dat je verhaal gaat naspelen.
Ik kreeg zelfs een brief van de Katrien waarin gewaarschuwd werd dat elk nummer vanaf toen hetzelfde was als pakweg 5 jaar geledenquote:
het verhaal van Rinus en Marloes,quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij achter gesloten deuren gaat het om een geheim wat ze maar niet vertellen. Het gaat van kwaad tot erger omdat ze het geheim niet vertellen tot het moment dat ze er écht niet meer onderuit komen, of dat de andere partij er achter komt. In dit geval kan bijvoorbeeld een dochter haar vader op de homoparkeerplaats zien en de vrouw denken dat hij vreemd gaat (met een vrouw).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:55 schreef mctwigt het volgende:
[..]
het verhaal van Rinus en Marloes,
Rinus gaat savonds wel eens een pakkie shag halen voor zichzelf. Hij blijft dan vaak uren weg. Altijd als Marloes vraagt wat hij heeft gedaan is het dat hij iemand tegen is gekomen. MArloes besluit hem een keer te volgen en dan ziet ze hem naar het kralingse bos gaan voor homokontseks.
kunnen we nog meer er mee doen?
Ik ben 20.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 06:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk waarom je dat als 19-jarige vrouw zijnde weet
Maar dit is wel erg triest though... Aan de andere kant, die doelgroep weet ook van niets, en het lijkt me dat meisjes maar een paar jaar de Katrien lezen voor ze verdergaan op de Tina (als dat nog bestaat?) en de CosmoGirl etc.
Off-Topic, ben jij DJHidden trouwens?
Zou tof zijn als dit wat gaat wordenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 12:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ONZ / Fok! bij Achter Gesloten Deuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |