Simon 't Ront is niet zo opvallend.quote:Op maandag 2 juli 2012 18:22 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Allemaal wel erg voor de handliggende namen hé![]()
Ik zat ook wel in die hoek te denken, maar dan wat subtieler, zoals die Kay Anker ook zo onschuldig lijkt
Simon 't Ront Simon = S, 't = T, Ront = RONTquote:
Posten!quote:Op maandag 2 juli 2012 19:08 schreef Meike26 het volgende:
Beetje aangepast natuurlijk om het Donald Duck gerelateerd te maken en hup... ingestuurd !
Met de groetjes van Sabientje
Die mail daaronderquote:Op maandag 2 juli 2012 19:47 schreef Meike26 het volgende:
Helaas gaat het posten van het verhaal niet meer, heb wel de bevestiging gekregen van Donald, maar mijn verhaal zie ik er onder niet meer in terug. Deze heb ik dus gewijzigd in zo'n email-formulier op de website van Donald, maar kan de uiteindelijke versie niet meer tonen, wel bewijzen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind poeh bear eerderquote:Op maandag 2 juli 2012 19:53 schreef Meike26 het volgende:
Dat wil je echt niet weten... Dit mailadres gebruik ik voornamelijk voor randactiviteiten zoals deze
Ga terug naar Youtube?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 02:15 schreef DeParo het volgende:
Thumps Up voor iedereen die het pas zag na de reacties in dit topic te hebben gelezen.
Die vind ik veel gaver jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:53 schreef TNA het volgende:
Ik vond het veel leuker toen KLB in de Donald Duck kwam.
KLB in de Donald Duck brievenbus
Hihiquote:Op maandag 2 juli 2012 21:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Hank Ankerman is ook leuk om als naam te gebruiken (zeg de naam 3x snel achter elkaar)
Wat is het antwoord van Oom Donald? En hoe is dit in godsnaam Brief van de Week geworden?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
Was dit ook een FOK!er?
[ afbeelding ]
Dafuq
Ik woon op de Veluwe en heb hier nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
Was dit ook een FOK!er?
[ afbeelding ]
Dafuq
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |