quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:09 schreef MisterSqueaky het volgende:
Wanneer komt dit op de frontpage ?
Vrouw zijn?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef PandaDrop het volgende:
Niet met de ziekte spotten die 1 op de 2 Nederlanders krijgt.
Goeie kick!quote:Op maandag 2 juli 2012 13:50 schreef BMS-THAD het volgende:
Was vandaag bij de tandarts en kwam deze toen weer tegen in een oud blad.
Kickje omdat ik hardop moest lachen in de wachtkamer.
quote:Op maandag 2 juli 2012 13:50 schreef BMS-THAD het volgende:
Was vandaag bij de tandarts en kwam deze toen weer tegen in een oud blad.
Kickje omdat ik hardop moest lachen in de wachtkamer.
Beste Donsbol,quote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Goeie kick!![]()
Ik vertel sinds dit topic ook met trots dat ik ooit in de DD heb gestaan (zonder dat ik iets ingestuurd heb, of mijn naam erin staat)
Nah, alleen de naam. De brief zelf was zo'n tenenkrommende 'standaardbrief'.quote:Op maandag 2 juli 2012 16:28 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Zit er nog een bepaalde vieze grap in de brief zelf? Ik zocht die namelijk maar kon hem niet vinden.
Ja daar ben ik ook bang voor, alhoewel we niet weten of de DD die brief heeft aangepast of dat meneer de anonieme inzender dit gedaan heeftquote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef Meike26 het volgende:
En wat als redactie weer dat verhaal gaat reduceren ? Dan is je garp mislukt !
Stuur 'm inquote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef Meike26 het volgende:
Hallo donzig eendje,
Deze zomervakantie stonden we op de camping in Noorwegen. Mijn vader had een masker van één of andere trol op gezet en heeft mij s'morgens vroeg wakker gemaakt. Natuurlijk schrok ik mij helemaal kapot en was ik boos. Naderhand moest ik er wel om lachen natuurlijk. Het trol-masker heb ik na onze vakantie opgezocht en mijn vader een koekje van eigen deeg gegeven. Nu nog maar afwachten wanneer dat trolmasker wéér komt opduiken, want ik gok dat dit een trend begint te worden hier in huis!
Duidelijke hint naar FOK ?
Hoe zag de brief er oorspronkelijk uit dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:28 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor, alhoewel we niet weten of de DD die brief heeft aangepast of dat meneer de anonieme inzender dit gedaan heeft
Eigenlijk was in 1e instantie de bedoeling om elke regel ergens mee te laten beginnen, maar dat gaat dus helemaal niet werken
De quote staat in de OPquote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Hoe zag de brief er oorspronkelijk uit dan?
Het valt me nu pas op dat er verschil tussen zit. Ze zitten gewoon al die brieven aan te passen dus.quote:
Tinus Eringquote:Op maandag 2 juli 2012 18:16 schreef Meike26 het volgende:
Ik was al aan het nadenken over een leuke naam![]()
Allemaal wel erg voor de handliggende namen héquote:Op maandag 2 juli 2012 18:17 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Tinus Ering
Leo UL
Ko Ut
Claas Ondoom
Vera Agina
Piet Oep
Simon 't Ront
Ben Alzak
Kees Naaktgeboren in de Wei
Eric Ectie
Ko Ont