quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Onufriev het volgende:
Hallo dappere Duckie,
Vorige winter lag er bij ons in de staat best veel sneeuw. Wij gingen toen een sneeuwpop maken, en omdat we alle 3 lid zijn van uw blad, wilden we een Donald Duck sneeuwpop maken. Toen hij bijna af was konden we niet zo goed de snavel maken dus hebben we maar gewoon een wortel gebruikt. Toen liep de buurman langs en die zei: "Wie maken jullie als sneeuwpop, het lijkt wel broer konijn, die weet ook altijd aan worteltjes te komen." Toen moesten we allemaal lachen want mijn buurman lees dus ook de Donald Duck!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Sinosappel het volgende:
De held die dit heeft ingezonden verdient een pijpbeurt van esperanza
Hmm, ik heb het originele topic aangemaakt en de link gelegd, is op zijn minst een lapdance van Esperanza waardquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ik heb hem gevonden, ik verdien ook credits
Anders past het niet, denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
De redactie heeft trouwens behoorlijk ingegrepen in de brief van K. Anker
Censuur in Duckstad.
Ghehe ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Ook altijd die clichézin "We moesten allemaal lachen" of "Achteraf hebben we er allemaal hartelijk om moeten lachen"
Wat slechtquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Sinosappel het volgende:
De held die dit heeft ingezonden verdient een pijpbeurt van esperanza
Ja, maar was Onufriev ook degene die hem heeft ingezonden?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Op vrijdag 9 december 2011 09:42 schreef Onufriev het volgende:
We denken van welquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, maar was Onufriev ook degene die hem heeft ingezonden?
Wie stuurt em een PM?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, maar was Onufriev ook degene die hem heeft ingezonden?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
iewl. Gayseks is echt zó uncool.
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |