Sarcastquote:Op zaterdag 24 november 2012 08:29 schreef Paul het volgende:
LACHEN ZEG HAHA MAAANANAN AMAMAAN HALLALA
HAHAHAHA HIER DE BRANDWEER HAHAHA MET DE POLITIE HAHAHAquote:Op zaterdag 24 november 2012 08:29 schreef Paul het volgende:
LACHEN ZEG HAHA MAAANANAN AMAMAAN HALLALA
NNEEEEUJJJJ!!quote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik kon het niet laten en maar ingestuurd, als iemand hem in de DD spot meld het.
Beste Donald Duck!
Ik moest een tijdje geleden naar school fietsen, alleen stond de brug open. Ik was al een beetje laat en had geen tijd om te wachten. Hierdoor nam ik een andere weg, ik kende deze weg nog niet heel goed en daarom reed ik verkeerd. Hierdoor wist ik dat ik te laat zou komen op school. Ik fietste toevallig langs een winkel en kocht daar een Donald Duck voor de meester zodat hij niet boos zou worden. Toen ik op school was gaf ik hem de Donald Duck en hij werd inderdaad niet boos. Zo ziet u maar niet alleen Guus maar ook u brengt geluk.
Groetjes
Ferry Okker!
quote:Op donderdag 22 november 2012 21:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Haha dat is echt zo'n typische brief
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Deze maakt serieus een goede kans om geplaatst te worden.
Links staat de leraar, rechts staan twee van die kindjes met een kar vol boeken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Post dat stripje dan ook, stuk vreten
quote:
Ga maar vast op de knieën, Zibaquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Sinosappel het volgende:
De held die dit heeft ingezonden verdient een pijpbeurt van esperanza
Nr 12-2013quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:40 schreef gelezwembroek het volgende:
Heuh zomaar een donald duck pakket gewonnen. Welk nummer is het ik moet hem inlijsten.
Geen idee hoe ik die prijs btw moet krijgen.
Ik heb via de site van hun gedaan. Of ze me adres of mail weten geen idee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:47 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jep! En hoe heb je die brief eigenlijk verstuurd? Weten ze je adres/emailadres?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |