Ik ook niet, en wist niet eens dat er typisch Veluwsche gerechten warenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:25 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Ik woon op de Veluwe en heb hier nog nooit van gehoord![]()
Waarom zou dit een FOK!er zijn?
Deze brief is geplaatst in de Donald Duck van afgelopen week met je naam Sabine 't Ront.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef Meike26 het volgende:
Hallo donzig eendje,
Deze zomervakantie stonden we op de camping in Noorwegen. Mijn vader had een masker van één of andere trol op gezet en heeft mij s'morgens vroeg wakker gemaakt. Natuurlijk schrok ik mij helemaal kapot en was ik boos. Naderhand moest ik er wel om lachen natuurlijk. Het trol-masker heb ik na onze vakantie opgezocht en mijn vader een koekje van eigen deeg gegeven. Nu nog maar afwachten wanneer dat trolmasker wéér komt opduiken, want ik gok dat dit een trend begint te worden hier in huis!
Duidelijke hint naar FOK ?
Een grote piemel hebben en katrien keihard uitwonen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:29 schreef smitjew het volgende:
Hoe kom je eigenlijk in de donald duck?
Telt een random eend ook, want dan ben ik al klaar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef blow... het volgende:
[..]
Een grote piemel hebben en katrien keihard uitwonen.
Pics?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:06 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
Deze brief is geplaatst in de Donald Duck van afgelopen week met je naam Sabine 't Ront.
Veel plezier met je Donald USB stick.
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:35 schreef smitjew het volgende:
[..]
Telt een random eend ook, want dan ben ik al klaar.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef Meike26 het volgende:
Whahaha . Yes hij staat er verdomme in ook nog
Wie wil Sabine een befbeurt geven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Sinosappel het volgende:
De held die dit heeft ingezonden verdient een pijpbeurt van esperanza
Haha je krijgt ook nog een USB stick!quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:59 schreef Meike26 het volgende:
Whahaha . Yes hij staat er verdomme in ook nog
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:57 schreef Meike26 het volgende:
Verdorie, ik kan niet meer in die mailbox komen, dag usb-stick![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |