Links staat de leraar, rechts staan twee van die kindjes met een kar vol boeken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Post dat stripje dan ook, stuk vreten
quote:
Ga maar vast op de knieën, Zibaquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:47 schreef Sinosappel het volgende:
De held die dit heeft ingezonden verdient een pijpbeurt van esperanza
Nr 12-2013quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:40 schreef gelezwembroek het volgende:
Heuh zomaar een donald duck pakket gewonnen. Welk nummer is het ik moet hem inlijsten.
Geen idee hoe ik die prijs btw moet krijgen.
Ik heb via de site van hun gedaan. Of ze me adres of mail weten geen idee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:47 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jep! En hoe heb je die brief eigenlijk verstuurd? Weten ze je adres/emailadres?
Ferry Okker staat voor : F. Okkerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tom Okker
[ afbeelding ]
http://oranje.connectsb.nl/fanpagina/tomokker
Familie van?
Echt??? Sjezus, dat wist ik nie...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:08 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ferry Okker staat voor : F. Okker
quote:
Op vrijdag 15
maart 2013 13:50 schreef
Klaploper het
volgende:
Lieve Donald,
Met koninginnedag verkocht ik mijn Donald Duckverzameling. Wat de kopers
niet wisten was dat de pagina's met Katrien allemaal aan elkaar geplakt
zaten.
Groetjes
Nee, is nog niet afquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:50 schreef Klaploper het volgende:
Lieve Donald,
Met koninginnedag verkocht ik mijn Donald Duckverzameling. Wat de kopers niet wisten was dat de pagina's met Katrien allemaal aan elkaar geplakt zaten.
Groetjes
twitter:roelandn twitterde op donderdag 14-03-2013 om 22:50:06HAHAHA! Hij heet Ferry Okker! http://t.co/srbzUbnS9p reageer retweet
Alleen brieven met kwaliteit, je moet weten hoe de opbouw in elkaar zit en dan 2 maandjes wachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alweerplaatsen ze elke brief ofzo
Waarschijnlijk niet, maar het is wel een fokkende zolderkamerautist in spé zo te lezenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
Was dit ook een FOK!er?
[ afbeelding ]
Dafuq
Wat een gemiste kans! Foto's van piovan, die kerel van dat rare stelletje, die kerel met dat wapen in de telegraaf, alberto, zo veel mogelijkheden...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:29 schreef gelezwembroek het volgende:
Zie net dat ze mij al 17 Januari hebben gemailt voor een foto. Maar die mail heb ik niet gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |