goddomme, die zat ik gister te lezen. En ik dacht al: wat een debiele kutbrief, wat een mongool is dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2012 16:01:34 ]
Katrien draagt belachelijk veel make-up op die usb-stick.quote:Op donderdag 22 november 2012 13:29 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 Grote Biggen?quote:
Oh damn, ook echt die datum van de post verstuurd. Ik dacht later pas gemaild ofzo omdat me 4 maanden wel heel lang leek...quote:Op donderdag 22 november 2012 17:35 schreef Meike26 het volgende:
Een maand of 4 dus. Begin Juli is het verhaal ingestuurd, begin November is het in de Donald Duck komen te staan.
Haha dat is echt zo'n typische briefquote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik kon het niet laten en maar ingestuurd, als iemand hem in de DD spot meld het.
Beste Donald Duck!
Ik moest een tijdje geleden naar school fietsen, alleen stond de brug open. Ik was al een beetje laat en had geen tijd om te wachten. Hierdoor nam ik een andere weg, ik kende deze weg nog niet heel goed en daarom reed ik verkeerd. Hierdoor wist ik dat ik te laat zou komen op school. Ik fietste toevallig langs een winkel en kocht daar een Donald Duck voor de meester zodat hij niet boos zou worden. Toen ik op school was gaf ik hem de Donald Duck en hij werd inderdaad niet boos. Zo ziet u maar niet alleen Guus maar ook u brengt geluk.
Groetjes
Ferry Okker!
Die heeft er al een keer in gestaan. Foto staat paar pagina's terug.quote:Op donderdag 22 november 2012 22:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hahaha komt die dekselse Sabine 't Ront er ook nog in.Ik moest serieus hardoplachen om dit topic
![]()
Nu wil ik ook een brief aan Oom Donald sturen, in de DD komen is een droom die nog niet is uitgekomen.....
Hoe heb je die binnengekregen? Welke naam heb je gebruik als adres?quote:Op donderdag 22 november 2012 13:29 schreef Meike26 het volgende:
Vandaag binnengekomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze maakt serieus een goede kans om geplaatst te worden.quote:Op donderdag 22 november 2012 19:34 schreef gelezwembroek het volgende:
Ik kon het niet laten en maar ingestuurd, als iemand hem in de DD spot meld het.
Beste Donald Duck!
Ik moest een tijdje geleden naar school fietsen, alleen stond de brug open. Ik was al een beetje laat en had geen tijd om te wachten. Hierdoor nam ik een andere weg, ik kende deze weg nog niet heel goed en daarom reed ik verkeerd. Hierdoor wist ik dat ik te laat zou komen op school. Ik fietste toevallig langs een winkel en kocht daar een Donald Duck voor de meester zodat hij niet boos zou worden. Toen ik op school was gaf ik hem de Donald Duck en hij werd inderdaad niet boos. Zo ziet u maar niet alleen Guus maar ook u brengt geluk.
Groetjes
Ferry Okker!
In de opmaak veranderd dat welquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef smitjew het volgende:
Wie stuurt er een op dat alle eerste letters van de regels een woord vormen?
Ja dat klopt.quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In de opmaak veranderd dat wel
Ja dat idee had ik ook en dan iets als: Groetjes van Fok!quote:Op vrijdag 23 november 2012 11:40 schreef smitjew het volgende:
Wie stuurt er een op dat alle eerste letters van de regels een woord vormen?
Ik heb gezegd dat mijn oom (mijn partner) net een nieuwe pc had en ik hem wel deze usb-stick cadeau wilde doen...quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:48 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hoe heb je die binnengekregen? Welke naam heb je gebruik als adres?
Strakke actie wel, je krijgt hier vast veel volgers die hetzelfde proberenquote:Op vrijdag 23 november 2012 19:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat mijn oom (mijn partner) net een nieuwe pc had en ik hem wel deze usb-stick cadeau wilde doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |