abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:52:53 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107521305

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 16:55:31 #2
70532 loveli
N
pi_107521416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:o jeetje. Kan ik je inhuren?
Zoiets doe ik niet dagelijks hoor :')
crap in = crap out
pi_107521562
Winterdip kwijt raken in Oostenrijk? Het is daar toch ook koud? :o :')

Maar wel lekker voor je Loveli!
pi_107521627
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef An24 het volgende:
Winterdip kwijt raken in Oostenrijk? Het is daar toch ook koud? :o :')

Maar wel lekker voor je Loveli!
Dat lukt prima hoor ;) meer buiten/beweging enz. hele andere kou.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 17:01:41 #5
70532 loveli
N
pi_107521660
En meestal ook een hoop zon.
crap in = crap out
pi_107521668
Iemand een idee?
Zoek voor oma een nokia die foto's kan ontvangen.
Die van haar (een c1 geloof ik) kan dat blijkbaar niet en het zou best leuk zijn als dat wel kan.
Maar een C3 heeft te kleine toetsjes.
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 17:07:57 #7
70532 loveli
N
pi_107521884
Goede site met revieuws:
http://www.gsmarena.com/nokia-phones-1.php
Heb als buitenlandfoon een C2-00 (dual sim), maar die resolutie is niet echt aan te raden voor foto's (zo te zien is dit zo ongeveer de enige nog beschikbare nokia met zo'n lage resolutie).
crap in = crap out
pi_107522025
dosis pijnstillers vergeten.. moet ik niet meer doen.. ;( zie sterretjes van de pjin.. ff doorbijten tot de pillen het weer doen... akelig!
pi_107522056
Weet iemand hoe het kan dat ik geen youtube filmpjes kan zien? Het beeld blijft zwart.
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:14:00 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107522117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:12 schreef creepycookie het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat ik geen youtube filmpjes kan zien? Het beeld blijft zwart.
Je scherm aanzetten!

*padum pssjjjj
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107522285
Huhu. Tot nu toe netjes lijstje maarrr iik heb honger nu!
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:18:17 #12
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107522299
Zo, dat was mijn thuiswerkdag. Wat een crime :'). Pas in de middag kwam ik er een beetje in, maar heb toch nog wel wat werk verzet.

En slecht gegeten, want al mijn goeie eten ligt op het werk.

Dus lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: mueslireep
T: twee bth smeerworst
L: twee bth gebakken ei, glas melk

Op zich valt het nog wel mee, maar ik mis het fruit en ik heb ontzettende honger, maar ik heb geen fruit. Maar Mark neemt een appel voor me mee zo O+.

En ik ga zo kip kerrie maken :9. Met banaan = ook fruit.

Morgen weer werken O+.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:19:34 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107522355
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je scherm aanzetten!

*padum pssjjjj
Daar hebben we een smaailie voor.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:19:47 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107522363
Ik zit nog op mn werk. In mn eentje. In ons gezellige spookpand :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:20:00 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107522369
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Daar hebben we een smaailie voor.
Geen zin/tijd om op te zoeken!
pi_107522376
En je groente vikkestein? :P

Ik neem nu eigenlijk elke dag een salade met gegrilde groenten bij de lunch, werkt goed!
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:21:25 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107522423
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:20 schreef Perruche het volgende:
En je groente vikkestein? :P

Ik neem nu eigenlijk elke dag een salade met gegrilde groenten bij de lunch, werkt goed!
*zoekt lijstje van Perr om over eiwitten te mekkeren*

Ik haat groente, behalve spinazie en boerenkool en meuk die je in een dikke saus kunt gooien, zodat je het niet proeft. Beter maken ze pilletjes met groente, zodat ik elke dag een pilletje kan nemen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:22:04 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107522453
quote:
9s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit nog op mn werk. In mn eentje. In ons gezellige spookpand :').
Zal ik even onder aan het balkon komen janken? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107522482
Lijstje!
O) Snee brood met gezouten roomboter, snee brood met humus
T) Blokjes belegen kaas
L) Smoothie
T) Appel
T) Avocado
D) Eten bij een studiegenootje, ze ging iets Indiaas maken. :9
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:25:54 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107522598
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zal ik even onder aan het balkon komen janken? :P.
Ja, doe eens :')
pi_107522649
Hmmz, terug uit de stad, zonder cadeautje voor broer. Wel met dingen voor mezelf :')
pi_107522678
quote:
16s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*zoekt lijstje van Perr om over eiwitten te mekkeren*

Ik haat groente, behalve spinazie en boerenkool en meuk die je in een dikke saus kunt gooien, zodat je het niet proeft. Beter maken ze pilletjes met groente, zodat ik elke dag een pilletje kan nemen.
Ik heb genoeg eiwitjes vandaag denk ik!

En spinazie :9 hm heb ik eigenlijk wel zin in, misschien ga ik dat wel eten vandaag!
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:28:15 #23
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107522691
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, doe eens :')
Waarom heb ik zo'n grote mond? oO< .
Niet meer actief op Fok!
pi_107522695
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Lago het volgende:
Lijstje!
O) Snee brood met gezouten roomboter, snee brood met humus
T) Blokjes belegen kaas
L) Smoothie
T) Appel
T) Avocado
D) Eten bij een studiegenootje, ze ging iets Indiaas maken. :9
1 avocado? anders is het wel weinig enzo :P
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:28:53 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107522715
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb genoeg eiwitjes vandaag denk ik!

En spinazie :9 hm heb ik eigenlijk wel zin in, misschien ga ik dat wel eten vandaag!
Spinazie _O_.

Eiwitjes :9~. *foute opmerking inslikt*. Ik ga nog even een shake maken, denk ik! Welke smaak zal ik doen? Chocola? :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_107522829
ik vond tot nu toe de bosbessen het lekkerst! Maar neem ze alleen voor of na het sporten, niet "zomaar"...
  donderdag 2 februari 2012 @ 17:43:06 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107523187
Mijn aanstaande had de Garmin om met het schaatsen.. max snelheid 32 km/uur :D En 50 km geschaatst, mijn held O+

Heb alles gesneden nu de keuken in, heb niet zoveel honger maar stouw het wel naar binnen :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107523394
-edit- byebye!

[ Bericht 24% gewijzigd door Ml-etje op 02-02-2012 18:28:45 ]
pi_107523435
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

1 avocado? anders is het wel weinig enzo :P
Ja, een hele avocado. Avocado's zijn zo lekker. :9 En ik was pas om 12h mijn bed uit, dus dat verklaart de hoeveelheid ook wel een beetje. :')
pi_107523526
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef Lago het volgende:

[..]

Ja, een hele avocado. Avocado's zijn zo lekker. :9 En ik was pas om 12h mijn bed uit, dus dat verklaart de hoeveelheid ook wel een beetje. :')
Dan is 't goed.

Nach hause *O*
pi_107523825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef ZetaOS het volgende:

[..]

Wat een off-topic plaatje, of ga je die opeten of zo?

Anyway, hoe is het hier bij mijn lieve dikketjes!

Vele hebben vandaag ge-PMéd, sommige beetje boos andere voor een goede ECA stack.
Helaas voor jullie, ik verkoop geen supplement, ik kan slechts doorverwijzen naar http://snelsimpelafvallen.blogspot.com/p/fatburners.html

Het valt mij ook op dat de meeste zich hier gedragen of ze uit eind 1950 komen, is dit echt een senioren topic?
De reactie zijn zo lauw als mijn Tante Gerda.
Gelukkig is Tante erg dik en geef ik haar nog een half jaar voor haar rikkemetik samen met haar goede vriend..buddy en toeverlaat Diabetes 2 de handdoek definitief in de ring zal gooien :Y

Ik wens iedereen in dit topic veel gezondheid toe, mogen de insulinepieken maar toppen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D

Ik las overigens 'biggetjes' :') Vond ik schattiger dan 'dikketjes' ^^
pi_107524301
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 17:59 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D

Ik las overigens 'biggetjes' :') Vond ik schattiger dan 'dikketjes' ^^
Ik ook! Voelde me net een hangbuik zwijntje O+

Vanavond naar de kapper, tijd voor watergolven *O*
pi_107524454
Ik had net heel veel reacties getypt na de hele verzekeringsdiscussie, maar ik heb ze weer gewist. Ik ga in plaats daar van gewoon iets persoonlijks zeggen, en niet in op wat ik terecht of onterecht vind.

hoi, ik ben kwak, en de meeste mensen in dit topic vinden mij volgens mij wel aardig. jullie hebben mijn strijd tegen de kilo's al vrij lang en uitgebreid meegekregen. ik ben te dik omdat ik te veel heb gegeten en te weinig bewogen. mijn bmi is 46 (ongeveer), ik loop dus een ernstig verhoogd risico op hart- en vaatziekten, gewrichtsklachten en diabetes type 2, en daarnaast ook een verhoogde kans op vruchtbaarheidsproblemen en diverse soorten kanker. ik vind het dan ook niet léuk of gezond of verstandig dat ik zo dik ben. sterker nog, ik ben er al heel erg vaak heel erg verdrietig over geweest. even zo vaak ben ik meer of minder enthousiast begonnen aan beter eten / afvallen / sporten. en nee, ik heb nog niet voldoende doorgezet om blijvend gewicht kwijt te raken, dus in die zin is het allemaal mijn eigen schuld, heeft iedereen gelijk, en moet ik dus maar meer premie betalen. de vervuiler betaalt immers.

maar toch vind ik het niet eerlijk. en toch word ik verdrietig als ik mensen zo hoor praten als in de kranten, op tv (DWDD heeft het altijd over vetzakken als mensen zoals ik weer in het nieuws zijn). en toch voel ik me op de een of andere manier een "minder" mens als er zo simpel gepraat wordt over zoiets complex als obesitas/morbide obesitas. misshcien moet ik naar dieet, omdat de mensen daar meer zijn zoals ik, maar daar voel ik me niet thuis omdat er daar mijns inziens onrealistisch gedacht wordt over afvallen... en dus zal ik er tegen moeten kunnen, dat ik in een vakje word gezet van mensen die ervoor gekozen hebben zo dik te zijn, ook al is de waarheid en de combinatie van oorzaken veel complexer (en dat zeg ik zonder ook maar een moment te ontkennen dat ik elk onsje er zelf heb aangevreten). ik zou heel blij zijn als ik over drie jaar weer 90 kilo weeg. ik zou er noorseboskatkitten voor geven :P

en nu ga ik stoppen met grienen en me kut voelen omdat ik blijkbaar een gedrocht ben wat iedereen geld kost (niet jullie woorden, mijn perceptie) en een stukje dance central doen.

maar ik zou het toch fijn vinden als je je realiseert in dit hele debat dat je mensen kent die onder deze sticker vallen, en dat t best kut is om zo te zijn.
Kwak
pi_107524588
en tis weer 'leuk' geweest, doei!

[ Bericht 62% gewijzigd door DarkElf op 02-02-2012 18:27:27 ]
pi_107524636
opzouten.

geen dank :)

[ Bericht 88% gewijzigd door DarkElf op 02-02-2012 18:24:37 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107524714
Hebben we nu genoeg topicvervuiling van zichzelf grappig vindende ramptoeristen gehad ja? Fijn..
Wat leeftijd betreft: voor dit puberale getrol word ik inderdaad te oud....
pi_107524748
Hoezo zit het topic ineens vol met gasten die maar blijven drammen over krachttraining/stackers/je mag nooit meer taart eten enz.?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_107524976
I killed ze topique :') ik ben overigens alweer klaar met mijn melodramatische bui
Kwak
pi_107525032
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had net heel veel reacties getypt na de hele verzekeringsdiscussie, maar ik heb ze weer gewist. Ik ga in plaats daar van gewoon iets persoonlijks zeggen, en niet in op wat ik terecht of onterecht vind.

hoi, ik ben kwak, en de meeste mensen in dit topic vinden mij volgens mij wel aardig. jullie hebben mijn strijd tegen de kilo's al vrij lang en uitgebreid meegekregen. ik ben te dik omdat ik te veel heb gegeten en te weinig bewogen. mijn bmi is 46 (ongeveer), ik loop dus een ernstig verhoogd risico op hart- en vaatziekten, gewrichtsklachten en diabetes type 2, en daarnaast ook een verhoogde kans op vruchtbaarheidsproblemen en diverse soorten kanker. ik vind het dan ook niet léuk of gezond of verstandig dat ik zo dik ben. sterker nog, ik ben er al heel erg vaak heel erg verdrietig over geweest. even zo vaak ben ik meer of minder enthousiast begonnen aan beter eten / afvallen / sporten. en nee, ik heb nog niet voldoende doorgezet om blijvend gewicht kwijt te raken, dus in die zin is het allemaal mijn eigen schuld, heeft iedereen gelijk, en moet ik dus maar meer premie betalen. de vervuiler betaalt immers.

maar toch vind ik het niet eerlijk. en toch word ik verdrietig als ik mensen zo hoor praten als in de kranten, op tv (DWDD heeft het altijd over vetzakken als mensen zoals ik weer in het nieuws zijn). en toch voel ik me op de een of andere manier een "minder" mens als er zo simpel gepraat wordt over zoiets complex als obesitas/morbide obesitas. misshcien moet ik naar dieet, omdat de mensen daar meer zijn zoals ik, maar daar voel ik me niet thuis omdat er daar mijns inziens onrealistisch gedacht wordt over afvallen... en dus zal ik er tegen moeten kunnen, dat ik in een vakje word gezet van mensen die ervoor gekozen hebben zo dik te zijn, ook al is de waarheid en de combinatie van oorzaken veel complexer (en dat zeg ik zonder ook maar een moment te ontkennen dat ik elk onsje er zelf heb aangevreten). ik zou heel blij zijn als ik over drie jaar weer 90 kilo weeg. ik zou er noorseboskatkitten voor geven :P

en nu ga ik stoppen met grienen en me kut voelen omdat ik blijkbaar een gedrocht ben wat iedereen geld kost (niet jullie woorden, mijn perceptie) en een stukje dance central doen.

maar ik zou het toch fijn vinden als je je realiseert in dit hele debat dat je mensen kent die onder deze sticker vallen, en dat t best kut is om zo te zijn.
Hey kwak!

Ik denk dat je het je echt te persoonlijk aan trekt. Zelf ben ik ook te dik geweest. 1.66 en 70 kilo was voor mij in ieder geval te veel. Maar toen ik ontdekte dat ik inderdaad verkeerd bezig was, omdat ik me vol zat te proppen omdat mijn vriendje niet bij me paste, ging ik weer sporten en niet meer proppen. Ik veranderde en verloor mijn relatie, maar kreeg er een fijnere persoonlijkheid voor terug. De omslag in mijn hoofd duurde een jaar, op mijn lijf nog geen half jaar. Ik ga nooit meer terug. Ik ben blij met mijn persoonlijkheid en met mijn 60 kilo. En dat ik met mijn EDS nog niet in een rolstoel zit.

Zo heeft ieder persoon zijn verhaal. De kunst is om jezelf geen sticker meer op te plakken. Dan vliegen de kilo's eraf!

En je doet je best, alles heeft zijn tijd nodig, succes! :*
pi_107525033
quote:

Ik realiseer me heel goed dat er mensen zijn die ik ken en die onder die sticker vallen. Dat verandert niks aan dat ik me kan voorstellen dat verzekeringen aan die mensen meer geld vragen. Omdat mensen uit die groep nu eenmaal (veel) meer risico lopen.

Daarentegen betekent het niet dat ik me realiseer dat het vast kut is om zo te zijn. En het betekent ook niet dat ik zelf geloof dat jij bijvoorbeeld minder waard bent of wat dan ook. Sterker nog, ik zou het je vreselijk gunnen om blij met jezelf te zijn en om lekker & gezond in je vel te zitten.
pi_107525133
Goh, een heel topic aan discussie gemist. :o Nou ja, ik ga even niet bijlezen want ik voel me zo ook al klote genoeg. :')
Is er ook nog positief nieuws geweest? :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_107525137
Gewoon om te helpen, hoor. Maar ik kijk hier even en zie dames die vet willen verliezen die blokjes kaas en roomboter eten. Waarom, vraag ik me dan af..? Als je echt wilt afvallen, dan kun je toch beter echt clean eten, als je jezelf blijft teasen met verzadigde vetten en suikers schiet het niet echt op. Vaak is er bij mensen met overgewicht ook sprake van een verslaving voor suiker of verzadigde vetten, eraan toegeven is het laatste dat je moet doen.

quote:
knip

Het is goed dat je iets aan je probleem wilt doen, maar er druipt een soort zelfmedelijden van je post af. Je ziet jezelf als een slachtoffer... maar bedenk je wel: elk pondje gaat door het mondje. Je hebt je probleem zelf veroorzaakt. Ik zou zeggen; Get over it, en ga aan de slag met je lichaam! Met wat toewijding en doorzettingsvermogen gaat het snel.
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:37:11 #43
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107525161
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
I killed ze topique :') ik ben overigens alweer klaar met mijn melodramatische bui
Ik versta jou reactie wel, ik dacht toen ik het las 'Och en Kwak dan...'.
Iedereen kan wel zwart-wit denken maar het leven is nu eenmaal niet zwart-wit. Obesitas wordt vaak gestart met genen maar vooral epigenetisch (zwangerschapsdiabetes, laag of hoog geboortegewicht, veel stijgen in gewicht de eerste maanden, ...) dat we er wel degelijk niet helemaal alleen controle over hebben. Obesitas, er is zeker nog niet het laatste onderzoek over geschreven.... Ik word wel helemaal kregel van die moeders die hun kinderen vetmesten van in de wieg, dat heb je dus wel echt onder controle.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_107525379
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef 16meter het volgende:
Gewoon om te helpen, hoor. Maar ik kijk hier even en zie dames die vet willen verliezen die blokjes kaas en roomboter eten. Waarom, vraag ik me dan af..? Als je echt wilt afvallen, dan kun je toch beter echt clean eten, als je jezelf blijft teasen met verzadigde vetten en suikers schiet het niet echt op.
Daar heb je ook volkomen gelijk in, maar de meeste vrouwen in dit topic hebben al een goed gewicht of willen een paar kilootjes kwijt, dan is neurotisch alle slechte dingen uitbannen ietwat overdreven, een keer zelfgebakken taart kan geen kwaad, zolang je het niet met regelmaat doet, lijkt me.

@ Kwak, ik begrijp dat het zwaar kut is om zulke dingen te lezen, maar ik denk toch dat er een punt is als verzekeraars rokers/mensen met obesitas meer laten betalen. De kans op gezondheidsproblemen is in die situaties nou eenmaal groter. Je moet het denk ik niet zo persoonlijk opvatten.
pi_107525416
Btw, margarine/halvarine eten is nou niet bepaald clean, alles behalve dat, dus een gematigde hoeveelheid roomboter is een stuk gezonder.
pi_107525567
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef 16meter het volgende:
Gewoon om te helpen, hoor. Maar ik kijk hier even en zie dames die vet willen verliezen die blokjes kaas en roomboter eten. Waarom, vraag ik me dan af..? Als je echt wilt afvallen, dan kun je toch beter echt clean eten, als je jezelf blijft teasen met verzadigde vetten en suikers schiet het niet echt op. Vaak is er bij mensen met overgewicht ook sprake van een verslaving voor suiker of verzadigde vetten, eraan toegeven is het laatste dat je moet doen.

[..]

Het is goed dat je iets aan je probleem wilt doen, maar er druipt een soort zelfmedelijden van je post af. Je ziet jezelf als een slachtoffer... maar bedenk je wel: elk pondje gaat door het mondje. Je hebt je probleem zelf veroorzaakt. Ik zou zeggen; Get over it, en ga aan de slag met je lichaam! Met wat toewijding en doorzettingsvermogen gaat het snel.
:{w je kent me niet. ik vind mezelf niet zielig, ik ben gewoon wel eens verdrietig over wat mensen (niet hier, algemeen) van mij vinden. zélf ben ik nogal gelukkig momenteel met mijn vriend, mijn huisje en een fijne baan. daarnaast heb ik eetstoornistherpaie gevolgd en ben ik van mijn eetstoornis afgekomen.

bovendien zég ik dat ik alles er zelf aan heb gegeten. alleen zeg ik ook dat ik dan liever een hoger eigen risico betaal voor bepaalde ingrepen of zelfs niet vergoed krijg, dan dat ik constant meer premie betaal.
Kwak
pi_107525628
Nou kunnen we nu weer lief doen allemaal? Okdankdoei.
pi_107525640
Ik ga lekker aardappelgratin maken EN "Mijn kind is te dik" kijken.

Har!
pi_107525661
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:43 schreef Novem het volgende:

[..]

Daar heb je ook volkomen gelijk in, maar de meeste vrouwen in dit topic hebben al een goed gewicht of willen een paar kilootjes kwijt, dan is neurotisch alle slechte dingen uitbannen ietwat overdreven, een keer zelfgebakken taart kan geen kwaad, zolang je het niet met regelmaat doet, lijkt me.

@ Kwak, ik begrijp dat het zwaar kut is om zulke dingen te lezen, maar ik denk toch dat er een punt is als verzekeraars rokers/mensen met obesitas meer laten betalen. De kans op gezondheidsproblemen is in die situaties nou eenmaal groter. Je moet het denk ik niet zo persoonlijk opvatten.
true dat, van het risico. maar ik zeg: laten we niet alle mensen labelen als "jij loopt risico dus jij betaalt meer premie". ik vind het prima om, als er daadwerkelijk iets gebeurt met mij dat obesitas gerelateerd is, mij meer voor de ingreep zelf te laten betalen dan iemand die heel gezond heeft geleefd. daar gaat voor mij minder stigma en meer meten=weten vanuit.
Kwak
pi_107525663
Ik ga lekker m'n kind te dik maken EN aardappelgratin kijken.

Yer!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107525728
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:43 schreef Novem het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo. Maar mensen met een groter overgewicht kunnen die zooi beter links laten liggen.
pi_107525775
yay! eerste camping geboekt voor deze zomer http://www.greenacres-camping.co.uk/ (let niet teveel op het family friendly, het is vooral rustig, groen en in een mooie omgeving *O*)

we willen ook nog hier heen http://www.northmortefarm.co.uk/location.htm en dan nog eentje dichter bij oxford fo cambridge. we zijn alleen wel zo stom geweest om onze vakantie net midden in de olympische spelen in Londen te plannen dus we moeten maar snel de boot boeken anders betalen we de hoofdprijs...
Kwak
pi_107525954
Camping expres met wifi uitgezocht kwak? :P
Maar ziet er goed uit! En netjes, is vaak toch wel het belangrijkste :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107526075
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

true dat, van het risico. maar ik zeg: laten we niet alle mensen labelen als "jij loopt risico dus jij betaalt meer premie". ik vind het prima om, als er daadwerkelijk iets gebeurt met mij dat obesitas gerelateerd is, mij meer voor de ingreep zelf te laten betalen dan iemand die heel gezond heeft geleefd. daar gaat voor mij minder stigma en meer meten=weten vanuit.
Ok dat is ook wel een goeie inderdaad, zo zou je inderdaad voorkomen dat iemand zijn leven lang hogere premies betaalt, maar misschien wel nooit dergelijke gezondheidsproblemen krijgt, omdat je het labeltje obezitas hebt.
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:03:26 #55
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107526158
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef V1z0R het volgende:

Yer!
Op welke zender is dat?
En ze leefden nog lang en gelukkig
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:04:50 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107526207
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef V1z0R het volgende:

Yer!
Uh, haal je geen dingen door elkaar hier? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107526220
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Novem het volgende:

[..]

Ok dat is ook wel een goeie inderdaad, zo zou je inderdaad voorkomen dat iemand zijn leven lang hogere premies betaalt,omdat je het label obesitas hebt, maar misschien wel nooit dergelijke gezondheidsproblemen krijgt.
oops gequote ipv gewijzigd - ignore please :P
pi_107526224
definitief lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
L: kopje tomatensoep, paar aardappels, wat groente en een karbonaadje
T: 100 ml. kwark met rode vruchten erdoorheen
T: 2 knackebrod, 1 met kaas 1 met hagelslag
D: 3 volkorenbroodjes met ham/kaas/gekookt ei/komkommer
T: koekje.

De duutser heeft hoofdpijn en is zooooo zielig!
pi_107526271
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef Principessa het volgende:

[..]

Op welke zender is dat?
Is "Koken en dansen met Perr", op Playboy TV :')
pi_107526521
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef Jagärtrut het volgende:
definitief lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
L: kopje tomatensoep, paar aardappels, wat groente en een karbonaadje
T: 100 ml. kwark met rode vruchten erdoorheen
T: 2 knackebrod, 1 met kaas 1 met hagelslag
D: 3 volkorenbroodjes met ham/kaas/gekookt ei/komkommer
T: koekje.

De duutser heeft hoofdpijn en is zooooo zielig!
oh, en ik ben tevreden over m'n lijstje, wat jullie?
Weer een grote hoeveelheid carbs, maar dat is niet altijd te voorkomen.
Heb het idee dat m'n buik wat platter wordt!
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:13:23 #61
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107526624
Lijstje:

O: 200 gr. kwark, mineola, 50 gr. amandelen
L: 2 speltboterhammen met truffelmayo, kaas en halve avocado, 1 speltboterham met truffelmayo en een tomaat
T: mineola
T: 1 tomaat met half bolletje mozzarella
D: paar rosti rondjes, vega-unit, doperwtjes en een salade van tomaat en wortel

Het sporten schiet er een beetje bij in deze week, maar ik kan het in het weekend wel inhalen. Volgende week toch maar weer met de sporttas naar werk en dan meteen door, dat werkt toch het beste.

Succes, Jagärtrut.. :X
pi_107526656
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh, en ik ben tevreden over m'n lijstje, wat jullie?
Weer een grote hoeveelheid carbs, maar dat is niet altijd te voorkomen.
Heb het idee dat m'n buik wat platter wordt!
Ik vind het wel een prima lijstje voor onderhoud, ik weet niet of hagelslag en een koekje de beste keuze zijn icm met de andere carbs als je af wilt vallen though. Hoewel ik me kan voorstellen dat het lastig is super netjes te eten als je niet thuis bent.

Zegt de weegschaal hetzelfde als jouw gevoel?
pi_107526684
Viz, mag ik jou misschien even PM'en voor advies? Als heer des topics? :P

Lijkt me netjes Jagar!
Everything has changed
pi_107526691
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:14 schreef Novem het volgende:

[..]

Ik vind het wel een prima lijstje voor onderhoud, ik weet niet of hagelslag en een koekje de beste keuze zijn icm met de andere carbs als je af wilt vallen though. Hoewel ik me kan voorstellen dat het lastig is super netjes te eten als je niet thuis bent.

Zegt de weegschaal hetzelfde als jouw gevoel?
ik heb er niet opgestaan!

Oh, en er mag nog een B bij: 45 minuten wandelen.
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:15:05 #65
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107526714
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:13 schreef Principessa het volgende:

Succes, Jagärtrut.. :X
Met de man..
pi_107526734
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef Principessa het volgende:

[..]

Met de man..
ik snapte het. Hij is ook wel schattig, heeft veel aandacht nodig...
pi_107526774
^O^ inderdaad hoog in de KH's, Jagar. Maar variatie zit er genoeg in, en volgens mij kom je ook wel aan de 50gr eiwitten.

Mag altijd, Mini :Y
Voel me wel zo'n vaderfiguur in ene met dat "Heer des topics" :D
pi_107527044
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:22 schreef drumstickNL het volgende:
opzouten.

geen dank :)
Werkelijk belachelijk, dit zijn gewoon producten die wel degelijk werken.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107527167
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Werkelijk belachelijk, dit zijn gewoon producten die wel degelijk werken.
Probeer het in feedback ;)
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:33:50 #70
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107527591
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik snapte het. Hij is ook wel schattig, heeft veel aandacht nodig...
Oh gelukkig, veel aaien dan maar ;)
pi_107527673
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:o
pi_107527753
Moet ik wel iets straks en korts aan, anders mag ik niet op playboy TV natuurlijk.

Verder wordt D aardappelpuree, een moot zalm en een berg gesmoorde groente (ui, knof, wortel, venkel, selderij)

[ Bericht 3% gewijzigd door Perruche op 02-02-2012 19:47:29 ]
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 19:45:26 #73
70532 loveli
N
pi_107528141
Roomboter is geen zooi.
/11
crap in = crap out
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:51:17 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107528421
Zo, een pension geboekt. Voor 213 euro inclusief vlucht zit ik 4 nachten in Madrid *O*.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:56:06 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107528700
Zo. Fijn dagje vandaag, al voel ik me nog steeds beroerd. Raar gegeten ook, maar krijg niets anders naar binnen. Gelukkig heb ik voorgaande dagen een overdosis groente en fruit gegeten.

O. melk met volkorenflakes
t. croissant
l. Patat met en glas melk
s. Half uur cardio, half uur gewichten, 2 uur sauna met massage

Probeer wel water te drinken, maar het valt niet echt lekker. Zodirect neem ik een bord groentesoep met yoghurt toe denk ik.

Verder vandaag met iets van 2000 spanjaarden in een volle kerk en een goed gevuld plein een prachtige mis meegemaakt. Moest er wel 2 uur op wachten, want de processie liep uit geloof ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_107529135
Hm, met alle criticasters vandaag misschien geen goed idee om mijn lijstje te posten. Maar ik doe het toch. :+

O: bakje magere kwark met volkoren muesli
T: handje cashews/walnoten
L: 2 allinson volk. boterhammen met achterham, kom champignonnensoep
T: peer, ongeveer 200 gram worteltjes
D: McChicken burger, kleine friet
T: appeltje ofzo?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:06:19 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107529348
Gezelligheid hier vandaag :').
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:14:09 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107529812
Jeager, je carbs zijn inderdaad hoog. Hmmm, vind het moeilijk inschatten. Je hebt gewandeld dus je mag zo nog wel wat wortels, komkommer, augurk met ham ?

GB, je bent ontvoerd? OMG en nu!
Onder dwang bij de MCD, arme jij! :o

Tink stom dat je niet zo lekker voelt.. beetje heimwee?
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:15:07 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107529866
Leuk Vik *O* Wanneer ga je ook alweer?

Twee voor twaalf zometeen!
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:17:29 #80
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107530000
Boh. Op station, koud + honger + haast = hamburger = buikpijn, dus daar ben ik voorlopig ook weer van genezen :+ Nu heb ik nu ik thuis ben alleen nog steeds geen zin om iets voedzaams te maken, want buikpijn :') Ga zo eerst maar eens lekker heet douchen :9

Gesprek in de trein met Somalische jongen die geologie wil studeren omdat Somalië kennelijk veel grondstoffen heeft en hij zo nuttige kennis mee naar huis kan nemen :D Geinig.

XM: beregezellig! Thee erbij?

Which reminds me, toen ik thuis kwam stond de theekan klaar voor mijn pc met een briefje erop: "Gevuld!" O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:18:31 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107530056
Somebody stop me btw, was online aan het lonken naar extra gevoerde laarzen en wollige mutsen, want koud! :')
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:18:32 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107530058
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk Vik *O* Wanneer ga je ook alweer?

Twee voor twaalf zometeen!
Oh ja, 2 voor 12 :D. Herinner je me er alweer aan :') O+.

Ik ga van 16 t/m 20 april. Duurt nog veel te lang /zeur. We hebben trouwens afgesproken dat we dit wat vaker willen doen en dan gewoon gaan kijken welke bestemmingen goedkoop zijn op welk moment. Collega van M. is zo voor 300 euro naar NYC gevlogen :o.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:20:07 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107530150
Ik wilde net gaan klagen dat je tenminste iets in de agenda hebt staan, maar bedacht me toen oja.. Aruba, Curacao en Suriname in maart en Engeland in mei :') :@.
pi_107530155
Geen quiche, alleen soep.. eten met pijn gaat niet heul goed, maar iig genoeg groentes binnen vandaag.

SPOILER: nog meer meh
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:21:57 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107530273
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wilde net gaan klagen dat je tenminste iets in de agenda hebt staan, maar bedacht me toen oja.. Aruba, Curacao en Suriname in maart en Engeland in mei :') :@.
Nait soez'n dus :*.

We moeten ook nog wat verzinnen voor het najaar. Zaten de hele tijd met Marokko in ons hoofd, maar of dat echt is wat we willen? Mark wil naar NYC, maar ik wil ergens naartoe waar het warm is in oktober/november :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107530345
De dochter van vrienden van m'n ouders heeft 2 nachten geleden na 5 jaar wachten een nieuw hart gekregen. Zo fijn, en zo spannend. Ze is ongeveer net zo oud als mijn jongste zusje (20), maar heeft niet eens de middelbare school af kunnen maken. Hoewle ik haar nog nooit ontmoet heb vind ik het zo tof voor haar!
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:24:06 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107530398
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nait soez'n dus :*.

We moeten ook nog wat verzinnen voor het najaar. Zaten de hele tijd met Marokko in ons hoofd, maar of dat echt is wat we willen? Mark wil naar NYC, maar ik wil ergens naartoe waar het warm is in oktober/november :P.
Ik soes ook niet!

En, de sauna! Ook warm in oktober / november :Y.
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:25:41 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107530483
Oh ja, we zitten in het gay/lesbian district in Madrid. Leuk! :D. Dacht dat M. dat niks zou vinden, maar het maakt hem niet uit.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:26:08 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107530510
quote:
6s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik soes ook niet!

En, de sauna! Ook warm in oktober / november :Y.
}:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_107530563
Dikke :* Mar!
Everything has changed
pi_107530865
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, we zitten in het gay/lesbian district in Madrid. Leuk! :D. Dacht dat M. dat niks zou vinden, maar het maakt hem niet uit.
oeh leuke schoenenwinkels daar :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:38:28 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107531239
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

oeh leuke schoenenwinkels daar :P
Ik mag maar 20 kg meenemen, dus weet niet of er wel wat gekocht kan gaan worden :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:40:26 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107531349
Maar? Dat is kneiterveel :'). En voor een lang weekend bizar veel _O-. Ik had 16 kg voor 4 weken Peru :D.
pi_107531424
Ik wou net zeggen, ik had geloof ik 2 tassen van max. 20kg mee voor een half jaar. :D
Everything has changed
pi_107531455
Zo, weer thuis. Diner was geen pizza, maar maaltijd kip salade.. Dus vandaag goede dieetdag! En dat ik resultaat zie werkt ook stimulerend! Vetpercentage zit nu op ongeveer 11%.
En kwak, het is nooit te laat om te veranderen. Op mijn zwaarst had ik een bmi van 30, nu 23,5. Als je echt wil kun je veel meer bereiken dan je denkt. Stel voor jezelf een concreet doel op: bijvoorbeeld dit jaar 15 kg afvallen. of elke maand 1 kg.
pi_107531672
Knuffel voor MarMar en sterkte morgen :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:52:13 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107531958
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Knuffel voor MarMar en sterkte morgen :*
^^
Niet meer actief op Fok!
pi_107532328
Ik heb net de trollz gemist zie ik -O-
pi_107532867
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D !
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107532938
oeh, laatste (boeren)camping gevonden!! http://www.explorethenewforest.co.uk/acres.html

nu maar hopen dat we niet de hele tijd regen hebben :') want dan ga ik denk ik een beetje dood van binnen...
Kwak
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:10:11 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107532971
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, laatste (boeren)camping gevonden!! http://www.explorethenewforest.co.uk/acres.html

nu maar hopen dat we niet de hele tijd regen hebben :') want dan ga ik denk ik een beetje dood van binnen...
Moet je niet naar Engeland gaan, eigenlijk :P.

Maar ik ga voor je duimen! :).

En verder :* vanwege die post eerder vanmiddag.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:11:41 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107533076
Niet om je te ontmoedigen, maar ik zou echt voor B&B's gaan in Engeland :@. Vanwege het weer en wat ik aan campings heb gezien was niet echt eh.. flitsend... Maar misschien is dat elders anders hoor. In Noord-Engeland zou ik nooit gaan kamperen.
pi_107533136
Zo ik heb bijna 2 topics gemist :') geen puf om bij te lezen. Zag wel een supercute katje van Ewelina en dat Mar weer een :* kan gebruiken.

Ik heb weer een fijne werkdag gehad en ik was om 4 uur al klaar met cursus. Toen had ik zin om hard te lopen (ja echt), dus ik dacht, daar moet ik gebruik van maken! Het rennen viel me alles mee, alleen het weer 'bijkomen' viel tegen. Nog steeds hoofdpijn }:|
Be someone that makes you happy
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:13:45 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107533208
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:

Tink stom dat je niet zo lekker voelt.. beetje heimwee?
Nee. Bedorven maag.

D. In 1 uur tijd: 2 borden gebonden groentesoep, schijf ananas, stukje brood, halve beker melk

en nu ben ik heel erg misselijk
pi_107533406
-edit- dat noemt men vakantie en nu :W

[ Bericht 77% gewijzigd door Ml-etje op 02-02-2012 21:36:02 ]
pi_107533555
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goed bezig meid, helemaal toppie ^O^

nu een stukje appeltaart erbij, is goed voor je :X
Ben jij er nou nog steeds?
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:23:37 #107
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107533849
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Weissman het volgende:

[..]

Goed bezig meid, helemaal toppie ^O^

nu een stukje appeltaart erbij, is goed voor je :X
Doe eens even normaal man.
1. Ik ben slank met een bmi van 21 na 2 kinderen
.2 ik heb een mooi gespierd lijf
.3 ik doe aan cardio, werk met gewichten en doe oefeningen
4. Ik lust geen appeltaart
.5 xgisteren iets verkeerds gegeten rn ben blij dat dit binnenblijft
. 6xIk ben al vier jaar op gewicht
. 70eGa iemand anders etteren
pi_107533866
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ben jij er nou nog steeds?
Ben er altijd al geweest :*
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:25:25 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107533994
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dan snap ik niet waarom je appeltaart opmerking vsndaan komt.
pi_107534013
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik raadde men wat OxyElite pro aan van USP voor wanneer wij in de cut zitten maar daar willen ze niks van weten.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107534028
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Doe eens even normaal man.
1. Ik ben slank met een bmi van 21 na 2 kinderen
.2 ik heb een mooi gespierd lijf
.3 ik doe aan cardio, werk met gewichten en doe oefeningen
4. Ik lust geen appeltaart
.5 xgisteren iets verkeerds gegeten rn ben blij dat dit binnenblijft
. 6xIk ben al vier jaar op gewicht
. 70eGa iemand anders etteren
*O*
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:26:12 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107534048
Weissman, ik heb gehoord dat punniken een prima hobby is! Gezien je kennelijk tijd teveel hebt :Y
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:27:14 #113
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107534127
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik raadde men wat OxyElite pro aan van USP voor wanneer wij in de cut zitten maar daar willen ze niks van weten.
Nee lieverd, ik heb al een geweldig lijf. Helemaal op eigen kracht
pi_107534170
-edit- genoeg.

[ Bericht 98% gewijzigd door Ml-etje op 02-02-2012 21:36:41 ]
pi_107534222
Nou ik waag het maar op een lijstje. Was wel tevreden vandaag:

O: havermout met banaan en abrikoos
T: 500 ml wortel/sinaasappel/gember smoothie met wat lijnzaad
L: 3 boterhammen, 2 met leverworst, 1 met jam
T: een gele paprika en 5 groentekoekjes (knolselder/wortel/courgette + klein beetje bloem en ei)
S: 6 km hardlopen
D: prutje van kikkererwten, tomaten, courgette, ui en chorizo
T: koffie verkeerd en een koekje
pi_107534312
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door Ml-etje op 02-02-2012 21:36:53 ]
pi_107534452
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee lieverd, ik heb al een geweldig lijf. Helemaal op eigen kracht
Ik ook door enorme dedicatie en zelfdiscipline en een beetje hulp van betrouwbare supplement zoals die van USP. Sure, er zit enorm veel rommel tussen maar sommige dingen helpen echt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:31:49 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107534454
Coco! Waar ben je!

Ik zet vast een hokje klaar!

donderdag 2 februari 2012 @ 21:33:49 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107534612
Kunnen jullie niet weer gewoon in het bodybuildtopic gaan jehovaën? Er zit hier niemand op de wachten, dat lijkt me wel duidelijk :).
pi_107534650
-edit- quote weg

:')

[ Bericht 74% gewijzigd door Ml-etje op 02-02-2012 21:42:20 ]
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:35:00 #121
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107534705

cute!
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:36:56 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107534834
quote:
17s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Principessa het volgende:
[ afbeelding ]

cute!
Nou die is ook niet de slankste he! :+ Wel een schetige troll O+
pi_107534850
Hmm heren, :W
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:37:38 #124
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107534880
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nou die is ook niet de slankste he! :+ Wel een schetige troll O+
Nee, daarom moet je 'm ook niet voeren!
pi_107534898
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Ik ook door enorme dedicatie en zelfdiscipline en een beetje hulp van betrouwbare supplement zoals die van USP. Sure, er zit enorm veel rommel tussen maar sommige dingen helpen echt.
Het kan heel prima zonder die rotzooi en als het echt moet zelfs zonder sport..

Als je handig bent met googelen heb ik zelfs pics als bewijs ;) en als je echt geintresseerd bent mag je me er zelfs een dm/pm om sturen, dan help ik je een handje met een link.
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2012 @ 21:38:14 #126
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_107534916
Ik kom hier kijken naar wilde trollen. Ik las dat ze hier gesignaleerd waren?
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 21:38:39 #127
70532 loveli
N
pi_107534941
Ben ik nog op tijd?
crap in = crap out
pi_107534981
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Coco! Waar ben je!

Ik zet vast een hokje klaar!

[ afbeelding ]
O+
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_107534984
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik kom hier kijken naar wilde trollen. Ik las dat ze hier gesignaleerd waren?
Denk je dat je wat kunt leren dan?
pi_107535012
-edit- duvel je nu op?

[ Bericht 89% gewijzigd door Ml-etje op 02-02-2012 21:40:10 ]
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:40:33 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107535076
Gezellig hier :').
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:40:48 #132
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107535093
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, daarom moet je 'm ook niet voeren!
hehe :7

Google images gaf ook veel trollen van David de Kabouter. Huuu! Die vond ik vroeger zo eng en vies, ik krijg er nu weer rillingen van. :'(
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2012 @ 21:40:51 #133
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_107535102
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Denk je dat je wat kunt leren dan?
Sinds er geen ban-meld topic meer is moet je overal zelf bij zijn :P
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 21:41:13 #134
70532 loveli
N
pi_107535128
Oh ja, GL is beter dan GI.
crap in = crap out
pi_107535149
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef kwakz0r het volgende:

Oeh thanx! Gebookmarkd. We willen komende zomer weer eens naar Zuid-Engeland, waarschijnlijk Exmoor, maar New Forest wil ik ook nog graag een keer weer bezoeken (als kind geweest, geweldig met overal rennende wilde pony's in dorpjes en zo O+ )
Ik hou zo van de boeren campings in GB, zéker 'working farms' O+
pi_107535174
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Sinds er geen ban-meld topic meer is moet je overal zelf bij zijn :P
Ter info, je kunt wat leren.
Maar het niveau is bedenkelijk, jij bent leuker.
pi_107535189
Ik had een lijstje gepost waar ik heel trots op was!! ;(
pi_107535224
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Principessa het volgende:

[..]

hehe :7

Google images gaf ook veel trollen van David de Kabouter. Huuu! Die vond ik vroeger zo eng en vies, ik krijg er nu weer rillingen van. :'(
Ik krijg rillingen van David de Kabouter :')
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2012 @ 21:43:10 #139
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_107535245
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ter info, je kunt wat leren.
Maar het niveau is bedenkelijk, jij bent leuker.
:@
pi_107535252
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Nallie het volgende:
Nogmaals doen of quoten dan ;)
pi_107535264
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niet om je te ontmoedigen, maar ik zou echt voor B&B's gaan in Engeland :@. Vanwege het weer en wat ik aan campings heb gezien was niet echt eh.. flitsend... Maar misschien is dat elders anders hoor. In Noord-Engeland zou ik nooit gaan kamperen.
Wat een onzin, het is maar net wat je zoekt, maar in heel GB altijd op keurige, rustige en prettige kleine campings gekampeerd :Y
pi_107535379
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef Nallie het volgende:
Nou ik waag het maar op een lijstje. Was wel tevreden vandaag:

L: 3 boterhammen, 2 met leverworst, 1 met jam
T: een gele paprika en 5 groentekoekjes (knolselder/wortel/courgette + klein beetje bloem en ei)
S: 6 km hardlopen
D: prutje van kikkererwten, tomaten, courgette, ui en chorizo
T: koffie verkeerd en een koekje
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:45:27 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107535403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wat een onzin, het is maar net wat je zoekt, maar in heel GB altijd op keurige, rustige en prettige kleine campings gekampeerd :Y
Het is mijn mening / eigen waarneming. Prima als jouw mening anders is, maar om het nou gelijk tot onzin te bestempelen.
pi_107535414
quote:
Oja hier wilde op reageren. :@

L: 3 boterhammen, 2 met leverworst, 1 met jam <niet de beste keuze maar wel lekker ofc.
S: 6 km hardlopen <ah, een beetje cardio kan nooit kwaad ^O^
D: prutje van kikkererwten, tomaten, courgette, ui en chorizo <damn, dat je tijd hebt om dat allemaal klaar te maken. :P
T: koffie verkeerd en een koekje <dat is dan weer minder, zelf heb ik 1x per week een "slechte" dag waarin ik bijv. patat oid mag eten. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107535433
Zo de kwalitietstrol gaat weer :W

Zwaai nog maar even

donderdag 2 februari 2012 @ 21:46:10 #146
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107535440
quote:

[..]

Ik krijg rillingen van David de Kabouter :')
Die was ook niet de slankste, trouwens.

Wij hadden thuis het hele David de Kabouter dorp.. :D
pi_107535466
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Zo de kwalitietstrol gaat weer :W

Zwaai nog maar even

[ afbeelding ]
Was een positieve post! :o Echt waar, lees hem maar. :o ;(

ik kan ook niks goed doen hier. :{
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107535492
quote:
15s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Het is mijn mening / eigen waarneming. Prima als jouw mening anders is, maar om het nou gelijk tot onzin te bestempelen.
Nja om iemand meteen maar aan te raden niet te gaan kamperen vind ik gewoon wat ver gaan ja :P
pi_107535498
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

L: 3 boterhammen, 2 met leverworst, 1 met jam <niet de best keuze maar wel lekker ofc.
D: prutje van kikkererwten, tomaten, courgette, ui en chorizo <damn, dat je tijd hebt om dat allemaal klaar te maken. :P
T: koffie verkeerd en een koekje <dat is dan weer minder, zelf heb ik 1x per week een "slechte" dag waarin ik bijv. patat oid mag eten. :P
Ik geniet veel meer van mn avondeten als ik er een beetje tijd in steek! En dat koekje had ik verdiend! :) thanks voor de comments!

Oh en een biologisch koekje vind ik wat anders dan patat ;)
Ik probeer door de week gewoon gezond te eten en in t weekend ben ik dan gewoon wat minder streng. Werkt prima, al ruim 3 maanden op goed gewicht :)
pi_107535524
quote:
11s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Was een positieve post! :o Echt waar, lees hem maar. :o ;(

ik kan ook niks goed doen hier. :{
Lieve schat, het ging niet over jou en idd Nallie's lijstje ben je goed mee bezig geweest ;)
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:48:42 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107535597
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja om iemand meteen maar aan te raden niet te gaan kamperen vind ik gewoon wat ver gaan ja :P
Zei toch ook dat het elders anders kan zijn :). Ik werd droevig van wat ik zag in Noord-Engeland. En mijn advies is om in die regio in B&B's te gaan zitten. Het staat kwak geheel vrij te doen met die info wat ze wil.

Maar goed, ik ben spuugchaggo, dus laat maar.
pi_107535654
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zei toch ook dat het elders anders kan zijn :). Ik werd droevig van wat ik zag in Noord-Engeland. En mijn advies is om in die regio in B&B's te gaan zitten. Het staat kwak geheel vrij te doen met die info wat ze wil.

Maar goed, ik ben spuugchaggo, dus laat maar.
haha ok no harm done verder ;)
pi_107535708
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

L: 3 boterhammen, 2 met leverworst, 1 met jam <niet de beste keuze maar wel lekker ofc.
patat eten vergelijken met een koekje? :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107535825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

patat eten vergelijken met een koekje? :X
Sssssttt! Het kan ook omgedraaid ;)
  † In Memoriam † donderdag 2 februari 2012 @ 21:52:20 #155
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_107535845
http://www.nu.nl/gezondhe(...)e-niet-ongezond.html

Dat frituren schijnt nog wel mee te vallen trouwens. :P
pi_107535929
Een biologisch koekje? no troll

Overigens doelde ik met die slechte dag op mijn eigen eetschema waarbij ik op een dag wat slechts kan eten en dus de rest van de week geen slechte dingen eet waaronder dus een koekje.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107536034
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef drumstickNL het volgende:

Overigens doelde ik met die slechte dag op mijn eigen eetschema waarbij ik op een dag wat slechts kan eten en dus de rest van de week geen slechte dingen eet waaronder dus een koekje.
Haha really ;) heeft onder andere met voedselallergieen e.d. te maken. Maar er zit geen toegevoegde suiker in, geen noten, geen melk en geen gluten! En ze zijn nog lekker ook.
Ik zeg niet dat t niet slecht is, maar er zijn slechtere koekjes!
pi_107536043
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef drumstickNL het volgende:

dat doe ik ook, op zaterdag :Y Rest van de week netjes eten en geen troep :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:57:57 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107536204
Vind hier niks aan, hou helemaal niet van ruzie en al helemaal niet van binnenvallende profeten.
pi_107536334
-edit- sneuneus :') die niet kan spellen.

[ Bericht 44% gewijzigd door Ml-etje op 02-02-2012 22:01:54 ]
pi_107536370
:{w Iedereen hier houdt van Uniek!

[ Bericht 66% gewijzigd door Ml-etje op 02-02-2012 22:03:32 ]
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:00:58 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107536403
Ik vind 'ik vindt' met dt niks aan.

En uniek is lief O+
pi_107536488
Gelukkig weet Uniekje zelf wel beter O+
pi_107536509
En misschien moeten we trollen niet voeren en vooral niet quoten :*
pi_107536535
Ik ben hierin niet de enigste, er zijn er meer als mij.
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:03:43 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107536582
Liefde!

donderdag 2 februari 2012 @ 22:04:27 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107536627
En Nallie, puik lijstje! Die groentenkoekjes klinken lekker :9 Gewoon prutje maken en bakken oids?
pi_107536744
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
En Nallie, puik lijstje! Die groentenkoekjes klinken lekker :9 Gewoon prutje maken en bakken oids?
:Y
ik rasp de groente altijd, had nu 8 worteltjes, een halve courgette en een kwart knolselder. In een kom met 2 geklutste eieren en 4 eetl bloem! kleine porties in de koekenpan en klaarrrr :)

Oh en ik had ook nog een uitje erdoor. Chilipoeder is ook lekker! Of knof!
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:06:51 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107536815
Lekker Nallie!

O+

Mar, wil altijd zoveel tegen je zeggen maar dat helpt ook niet :*
pi_107536871
quote:
13s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind hier niks aan, hou helemaal niet van ruzie en al helemaal niet van binnenvallende profeten.
Pardon maar, binnenvallende profeet? :P Ik denk ik post even wat mbt voeding aangezien ik hier al tijden 24/7 mee bezig ben. Telkens enorm aankomen (bulk) en dan weer afvallen (cut) en dat kan alleen met de juiste voeding. Dus spreek ik uit ervaring, ik zuig niets uit m'n duim oid. :P tbh denk ik dat ik meer ervaring heb met afvallen dan (no offense hoor) de meesten hier.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:10:49 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107537086
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Pardon maar, binnenvallende profeet? :P Ik denk ik post even wat mbt voeding aangezien ik hier al tijden 24/7 mee bezig ben. Telkens enorm aankomen (bulk) en dan weer afvallen (cut) en dat kan alleen met de juiste voeding. Dus spreek ik uit ervaring, ik zuig niets uit m'n duim oid. :P tbh denk ik dat ik meer ervaring heb met afvallen dan (no offense hoor) de meesten hier.
- Ervaring is niet zaligmakend
- C'est le ton qui fait la musique
- Mannen werken anders dan vrouwen
- Weten en doen zijn verschillende dingen

En nu ga ik wat leuks doen >:O
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:11:23 #172
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107537117
quote:

[..]

Je voelt je aangesproken? Hoeft niet hoor.
Ben zelf al 4 jaar lang 35 kg kwijt, sterker nog moet mijn eetpatroon naar boven aanpassen maar dat weet je natuurlijk wel want je hebt je ongelooflijk goed ingelezen :)
pi_107537152
quote:

[..]

Pardon maar, binnenvallende profeet? :P Ik denk ik post even wat mbt voeding aangezien ik hier al tijden 24/7 mee bezig ben. Telkens enorm aankomen (bulk) en dan weer afvallen (cut) en dat kan alleen met de juiste voeding. Dus spreek ik uit ervaring, ik zuig niets uit m'n duim oid. :P
Je projecteert wellicht alleen een beetje veel op ons :) de meesten hier gaan hartstikke goed, een heel groot deel is allang op streefgewicht (ik vanaf eind mei vorig jaar) en willen de balans houden en meestal gaat het hier maar om een paar kilo of de laatste kilo's die men eraf wil. Natuurlijk wel met af en toe 2 kilo "schade" na kerst of na een vakantie, maar heel erg drastisch is het in 90% van de gevallen niet.
Misschien is het handig om ook goed in te lezen en concreet op dingen te reageren, zoals je bijvoorbeeld deed bij het lijstje van Nallie.
Verder is het fijner om "kritiek" te krijgen van mensen die ook "meedoen" en niet zozeer van iemand die van buitenaf met kritiek komt zonder ons goed te kennen of zichzelf goed te laten kennen.
En ja, misschien een beetje een kliekje.. maar "samen doen" bevalt mij persoonlijk in elk geval wel beter dan gecoached worden door mensen aan de zijlijn.
No pun intended, gewoon hele serieuze reactie dit :)
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:13:31 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107537271
Fijne avond Maria...
Ga ook naar bed, ben alweer 17 uren onderweg waarvan 13 op de been/wandelend
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:16:34 #175
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107537472
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijne avond Maria...
Ga ook naar bed, ben alweer 17 uren onderweg waarvan 13 op de been/wandelend
Terusten, Uniekje!
Nog een mooi sentiment voor het slapengaan O+

pi_107537588
lol maria!! fijne avond en :* nite nite Uniekje.

Ik zou eigenlijk ook moeten gaan slapen.. bijna.
pi_107537756
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
:) daar hebben we geen geld voor. quite simple. ik heb overigens in al mijn eerdere vakanties in Engeland (incl. kamperen met mijn ouders) nog nooit regen gehad. hoop alleen dat het nu zo blijft :P

we hebben rustige campings gekozen waar het sanitair ook goed beoordeeld is. geen grote holiday parks met betonnen platen als kampeerplek enzo.
Kwak
pi_107537996
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

:) daar hebben we geen geld voor. quite simple. ik heb overigens in al mijn eerdere vakanties in Engeland (incl. kamperen met mijn ouders) nog nooit regen gehad. hoop alleen dat het nu zo blijft :P

we hebben rustige campings gekozen waar het sanitair ook goed beoordeeld is. geen grote holiday parks met betonnen platen als kampeerplek enzo.
Waar ga je precies allemaal heen? (afgezien van New Forest, die had ik mee gekregen) :)
Wij trouwens altijd wel een regen dag, of 2 dagen, maar nooit dusdanig dat het niet leuk meer was. Gewoon iets 'binnen' gaan doen of lekker een dagje lezen in de tent. Het is daar niet voor niets zo mooi groen bedenk ik me dan altijd maar ;)
pi_107538025
quote:

[..]

Ik denk het eigenlijk niet :')

Bovendien heb ik helemaal geen zin in allemaal rare supplementen, ik wil gewoon gezond leven ;)
pi_107538035
@sunnythesun jaaaaa de andere twee zijn ook tof O+ denk ik.... er is er nog eentje met beesten, green acres vlakbij shepton mallet http://www.greenacres-camping.co.uk/ (twee hangbuikzwijntjes, wat koeien en kippen) maar meer voor de hobby. ook klein, maar 10 plekken met elektra, geen grote caravans of campers toegestaan en geen mensen onder de 18 zonder ouders erbij O+

en de laatste is op een klif in north devon, vlakbij exmoor! ik geef dat linkje ook wel even
http://www.northmortefarm.co.uk/location.htm
die is ietsje groter, maar ook gewoon met een tentveld, en niet eindeloze rijen stacaravans....

(we doen dus een rondje somerset (bath/cotswolds/glastonbury) dan naar north-devon/exmoor, en als derde terug via the new forest. ben in die regio's al eens geweest met studiereis of ouders, en vriendje is nog nooit in de UK geweest.)
Kwak
pi_107538118
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:11 schreef MarMar het volgende:

[..]

Je projecteert wellicht alleen een beetje veel op ons :) de meesten hier gaan hartstikke goed, een heel groot deel is allang op streefgewicht (ik vanaf eind mei vorig jaar) en willen de balans houden en meestal gaat het hier maar om een paar kilo of de laatste kilo's die men eraf wil. Natuurlijk wel met af en toe 2 kilo "schade" na kerst of na een vakantie, maar heel erg drastisch is het in 90% van de gevallen niet.
Misschien is het handig om ook goed in te lezen en concreet op dingen te reageren, zoals je bijvoorbeeld deed bij het lijstje van Nallie.
Verder is het fijner om "kritiek" te krijgen van mensen die ook "meedoen" en niet zozeer van iemand die van buitenaf met kritiek komt zonder ons goed te kennen of zichzelf goed te laten kennen.
En ja, misschien een beetje een kliekje.. maar "samen doen" bevalt mij persoonlijk in elk geval wel beter dan gecoached worden door mensen aan de zijlijn.
No pun intended, gewoon hele serieuze reactie dit :)
Daarom mijn eerste post ook aangezien ik dus zoveel aankom en afval elke keer, ik kan je vertellen dat het absoluut niet makkelijk of vanzelf gaat. :P (zoals jullie vast wel weten maar ook voor mannen kan dit moeilijk zijn)

Zo zegt Maria:

Op het eerste kan ik alleen maar zeggen: zoals ik al eerder aangaf gaat het absoluut niet vanzelf en ben ik dus continue mijzelf aan het inlezen en met andere mensen aan het overleggen over de beste methode's. Om vervolgens deze theorie in praktijk toe te passen. Ik heb al zoveel bereikt mbt dit onderwerp dat ik met vertrouwen kan zeggen dat ik vrij veel van voeding af weet.

Dus ja, ik doe wel mee met afslanken tot op een zekere hoogte waardoor ik niet echt aan de zijlijn sta, toch?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Ik denk het eigenlijk niet :')

Bovendien heb ik helemaal geen zin in allemaal rare supplementen, ik wil gewoon gezond leven ;)
Die "rare" supplementen zijn meestal gewoon natuurlijke producten zoals die biologische koekjes. Daarnaast denk ik dat ik minstens wel een goede 45kg ben afgevallen in mijn tijd. Waarschijnlijk meer.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107538140
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:25 schreef kwakz0r het volgende:
@sunnythesun jaaaaa de andere twee is er nog eentje met beesten (twee hangbuikzwijntjes, wat koeien en kippen) maar meer voor de hobby. ook klein, maar 10 plekken met elektra, geen grote caravans of campers toegestaan en geen mensen onder de 18 zonder ouders erbij O+ en de andere is op een klif in north devon, vlakbij exmoor! ik geef dat linkje ook wel even

http://www.northmortefarm.co.uk/location.htm

die is ietsje groter, maar ook gewoon met een tentveld, en niet eindeloze rijen stacaravans....
:o O+ mooi!! Die mark ik ook ff aangezien hondjes mee mogen (harde eis hier ;) )
Ik heb zelf deze op het oog: http://www.cloudfarmcamping.com/index.htm
pi_107538268
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:o O+ mooi!! Die mark ik ook ff aangezien hondjes mee mogen (harde eis hier ;) )
Ik heb zelf deze op het oog: http://www.cloudfarmcamping.com/index.htm
heb je mn edit nog gezien? ik dacht ik breid de info even uit :P
Kwak
pi_107538285
En dat gezeik op roomboter steeds :{w

Lijstje trouwens:

O: halfvolle yoghurt met minneola en kiwi, speltbrood met roomboter en plakje salami
T: bakje havermout met honing
L: verse samosa, speltboterham met halve avocado
T: hand cherry tomaatjes
D: sushi (o.a. edamame boontjes, sushirolletjes, zalmsushimi, tempuragarnalen)
T: 1 bolletje zwarte sesamijs
T: glaasje gluhwein
pi_107538484
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

heb je mn edit nog gezien? ik dacht ik breid de info even uit :P
Ohja, thanx!
Ik twijfel nog zo.. We gaan in mei eerst een weekje zuid-wales doen (bij vrienden logeren) en ik wil graag in de zomervakantie naar Exmoor. Maar regio Bath schijnt ook tof te zijn.. New Forest.. maar we hebben niet echt de spullen om nu vaak te willen verkassen eigenlijk. :P Beetje veel en zwaar. In Cornwall 1 in 2 weken gedaan, goede uitvalsbasis, Schotland wel 3 campings in 3 weken gedaan (moet haast wel wil je wat zien daar), in Noord-Wales weer slechts 1 in 2 weken.. Exmoor leent zich wel voor 1 plek denk ik, maar ik twijfel toch wel.. :)
pi_107538514
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef drumstickNL het volgende:
Die "rare" supplementen zijn meestal gewoon natuurlijke producten zoals die biologische koekjes. Daarnaast denk ik dat ik minstens wel een goede 45kg ben afgevallen in mijn tijd. Waarschijnlijk meer.
Das mooi, maar de meesten hier hebben ook al de nodige kilo's verloren, bovendien zijn we al redelijk slank oO<
pi_107538592
quote:
14s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:27 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Daarom mijn eerste post ook aangezien ik dus zoveel aankom en afval elke keer, ik kan je vertellen dat het absoluut niet makkelijk of vanzelf gaat. :P (zoals jullie vast wel weten maar ook voor mannen kan dit moeilijk zijn)

Zo zegt Maria:

Op het eerste kan ik alleen maar zeggen: zoals ik al eerder aangaf gaat het absoluut niet vanzelf en ben ik dus continue mijzelf aan het inlezen en met andere mensen aan het overleggen over de beste methode's. Om vervolgens deze theorie in praktijk toe te passen. Ik heb al zoveel bereikt mbt dit onderwerp dat ik met vertrouwen kan zeggen dat ik vrij veel van voeding af weet.

Dus ja, ik doe wel mee met afslanken tot op een zekere hoogte waardoor ik niet echt aan de zijlijn sta, toch?
Voor jouw gevoel niet, voor ons kom je vanaf de zijlijn ons vertellen wat je weet. Hier zitten we zeg maar allemaal in hetzelfde schuitje, ik zou zeggen: stap erbij :)
Klinkt namelijk alsof je er nog niet klaar mee bent en ook best nog de nodige moeite moet doen? Misschien kunnen wij jou ook eens tips geven ipv alleen andersom ;)
Ik ben zelf ook steeds aan het inlezen en tips aan het vragen, krijg hier ook veel goede tips.
Met wat ik gepresteerd heb (45 kilo afvallen zonder sport want rolstoel, die dan ook de directe aanleiding was dat die kilo's er bij kwamen), zonder supplementen, met inlezen, met hulp van een diëtist, met zelf uitvogelen welke voedingsstoffen ik nodig heb en hoe ik die zo goed mogelijk in een klein kader kan proppen, vind ik mezelf toch ook een behoorlijke ´ervaringsdeskundige`
Het is ook net even anders voor mijn nonexistent activiteitenniveau en dat is best lastig uitvogelen. Helaas zijn daar dan weer weinig standaard richtlijnen voor, anders dan voor afvallen/gezond leven met een normaal werkend lijf, dus behalve inlezen is het ook een hoop zelf puzzelen. Nu werkt geen lijf precies hetzelfde, dus een gedeelte puzzelen wat voor jou het beste werkt is het altijd imho.

Ik heb het idee dat dit een hele wazige post van me is, maar dat kan komen doordat het teruglezen niet verder dan drie regels lukt voordat ik opnieuw moet, laat maar weten als het echt een zinloze brei is ;)
pi_107538692
nja, vrij duidelijk. Ik kwam hier ook niet om jullie tips te geven het kwam eerst door een random post. En misschien kan ik hier inderdaad nog wat opsteken. (al zal het niet van jullie eetschema's zijn, die zien er toch wel enorm anders uit haha. :P

Supplementen zijn ook niet bedoeld voor mensen die enkel proberen af te vallen, ik zei alleen dat ze niet raar zijn. Bedankt voor je serieuze reactie. ;)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_107539075
Whehe van mijn eetschema's kan niemand eigenlijk wat opsteken ;) is ook niet per sé de bedoeling, maar wel genoeg mensen die feedback kunnen geven op lijstjes van anderen al naar gelang wat het doel is van diegene. Leren van elkaars lijstje kan soms, maar gewoon een stok achter de deur hebben bij je eigen lijstjes is ook fijn vind ik :)

Graag gedaan, nu ga ik eens proberen te slapen..

en Uniek :* i know.. iets zeggen hoeft niet, kweet dat je meeleeft da's al een hart onder de riem en harten onder de riem kan een mens nooit genoeg hebben! thx!
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:54:33 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107539569
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:21 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ja! Die platen! Dat is wat ik heb gezien. En campings met 1 troosteloos gebouwtje voor sanitair.

Maar geen geld is wel stok achter de deur ja :'). Nou hoop dat het super wordt :Y
pi_107539636
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja! Die platen! Dat is wat ik heb gezien. En campings met 1 troosteloos gebouwtje voor sanitair.

Maar geen geld is wel stok achter de deur ja :'). Nou hoop dat het super wordt :Y
Groene weides en ruimte O+ :Y En één sanitairblok is meer dan voldoende mits schoon, en dat kunnen die Engelsen wel :D :Y
Prachtig toch? O+
SPOILER
pi_107539665
Als bonus dan mijn lijstje:
o1koffie verkeerd, beker smoothie
B fietsen in de kou. :{
o2 havermout met appel
T banaan
t stukje slagroomtaart. Niet eens echt lekker. :{
L 2 bth filet americain
T 2 bth jamon serrano
T roggebrood met pindakaas
B fietsen in de kou :{
T havermout met appel
S uurtje spinnen
d boerenkool met 1/3 rookworst
T yoghurt en kwark
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:58:42 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107539730
Wij dubben nog over bestemming. Tijd zal waarschijnlijk eind augustus worden, mss kleine uitloop naar september. Zuid-Europa willen we niet want augustus en dat combineert slecht met Z-E. Weer Zweden... Mja... Estland en Letland zien er niet direct echt aanlokkelijk uit op de plaatjes... Weer Engeland is ook weer zowat, dus we dubben vrolijk verder.
pi_107539880
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij dubben nog over bestemming. Tijd zal waarschijnlijk eind augustus worden, mss kleine uitloop naar september. Zuid-Europa willen we niet want augustus en dat combineert slecht met Z-E. Weer Zweden... Mja... Estland en Letland zien er niet direct echt aanlokkelijk uit op de plaatjes... Weer Engeland is ook weer zowat, dus we dubben vrolijk verder.
Wij hebben besloten voorlopig alleen nog maar naar GB te gaan :@ We vonden Frankrijk (Normandië-Bretagne) 2 jaar terug stiekem wel een klein beetje tegen vallen (hoe mooi ook) en verlangde erg naar GB. :') Scandinavië of wandelen in Ierland zouden overigens opties zijn die wellicht nog voorbij gaan komen.. maar zuidelijk trekt me dus echt niet..
pi_107540094
Goed, de hoogste tijd om maar eens te gaan dromen van de Engelse heuvels en kliffen en zo :W
  donderdag 2 februari 2012 @ 23:07:17 #196
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107540117
Nee mij ook niet. M'n ouders doen verwoede pogingen ons naar Frankrijk te kletsen, maar dat lijkt me vreselijk :@. Vorig jaar hadden we logeerplek bij vrienden, dat drukte de kosten wel fijn :P.
pi_107540159
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wij hebben besloten voorlopig alleen nog maar naar GB te gaan :@ We vonden Frankrijk (Normandië-Bretagne) 2 jaar terug stiekem wel een klein beetje tegen vallen (hoe mooi ook) en verlangde erg naar GB. :') Scandinavië of wandelen in Ierland zouden overigens opties zijn die wellicht nog voorbij gaan komen.. maar zuidelijk trekt me dus echt niet..
Wandelen in West-Ierland O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 2 februari 2012 @ 23:21:29 #198
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_107540742
Wij gaan normaal dit jaar naar IJsland O+
En weerom niet gaan lopen vandaag, iets met babies die perse te vroeg wouden geboren worden...

En oh ik heb 2 pannenkoeken op vandaag, maar het is dan ook Lichtmis...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  donderdag 2 februari 2012 @ 23:22:18 #199
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107540780
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:21 schreef Sjaapje het volgende:
Wij gaan normaal dit jaar naar IJsland O+
En weerom niet gaan lopen vandaag, iets met babies die perse te vroeg wouden geboren worden...

En oh ik heb 2 pannenkoeken op vandaag, maar het is dan ook Lichtmis...
IJsland! *jaloers* Lijkt mij heel erg leuk. :)
pi_107540833
Mn lijstje werd aangevuld met:
T: kopasoep tomatensoep
D: broodjes met kruidenboter, 4 dunne plakjes lamskoteletjes, wat friet en salade, creme brulee toe.

SPOILER
pi_107541407
IJsland is adembenemend. Ik ga ook nog eens terug om het aan B. te laten zien.

Lijstje;
O; smoothie 1 banaan, 1 sinaasappel, 5 el yoghurt
T; gekookt ei, 3 plakjes parmaham
L: bak sla met hele rode paprika, halve komkommer, 1 sjalot, pijnboompitten, spekjes, feta en een dressing van olijfolie, honing en mosterd
T: ongezouten pecannoten, 3 plakjes parmaham
S: half uur wandelen, buikspieroefeningen, opdrukken
D: gamba's met knoflook, veel spinazie
T; yoghurt, pecannoten.

Ik vind hem mooi. Met mijn gewicht gaat het ook goed. Nu 58,4 kilo bij 1,69 m. Ik schommel al sinds 2 jaar tussen 57-60 kilo (daarvoor woog ik 15 jaar lang 65-69). De laatste maanden zat ik meestal op of rond de 60 kilo en dat vind ik net iets te veel op mijn heupen gaan zitten.
pi_107541762
:W

Erg leuke dag gehad met de familie hier in Hull! Eerst nog even naar college geweest vanochtend/vanmiddag, daarna een kick-ass cijfer teruggehad van een essay (first: hoogste wat je kon halen voor dat essay) en daarna naar The Deep geweest! Erg mooi! Ook veel foto's gemaakt maar die ga ik zondag wel ergens verwerken: ze blijven nog tot zaterdagavond. Vanavond lekker Indiaas gegeten en morgen gaan we zelf koken :) Zin in!

Nu alleen proberen te slapen met een huilend kind in de slaapkamer naast ons... :') yeah...
Ja doei.
pi_107542581
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee mij ook niet. M'n ouders doen verwoede pogingen ons naar Frankrijk te kletsen, maar dat lijkt me vreselijk :@. Vorig jaar hadden we logeerplek bij vrienden, dat drukte de kosten wel fijn :P.
Maar Andalusie dan? Wij waren er vorig jaar de eerste twee weken van september, heerlijk!

Ik ben een winterlaagje aan het creeren, voel me erg wulps :')
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 00:10:13 #204
70532 loveli
N
pi_107542831
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)e-niet-ongezond.html

Dat frituren schijnt nog wel mee te vallen trouwens. :P
Oi, vet is niet slecht.
*oven aanslingert*
crap in = crap out
pi_107545467
Goeiemorgen! Het is koud, maar wel lekker koud! Windstil en rustig :Y.

Lijst van gister:
• yoghurt & havermout
• 3 roggebrood pindakaas
• 1/2 stokbrood met "gyros" ( "uit lunchen" met werk)
• 1,6 kg rauwe groente
• 1 appel
• avondeten: 3 ons sperziebonen, 175gr gebakken tahu, pindasaus

Planning voor vandaag
• yoghurt & havermout
• 4 roggebrood pindakaas
• 1 hollandse nieuwe
• 1,6 kg rauwe groente
• 2 appels
• 1 peer
• avondeten: rauwe witlof met gehakt/tomatensaus
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_107545476
Tijdens mijn woonwerkverkeer beluister ik luisterboeken. Meestal hoorcolleges, maar nu heb ik:
quote:

Na Montignac, Sonja Bakker en Dr. Atkins hebben we er een nieuwe dieetgoeroe bij: Maarten 't Hart. De schrijver haat sport en is naar eigen zeggen een 'schrokop' met een eeuwig rammelende maag. Toch is hij zo mager als een lat. Hoe kan dat? Dat wilde 't Hart wel eens weten.
Daartoe keert hij terug naar de keuken van zijn ouderlijk huis, een schrieperige schraalhanskeuken. Op maandag broodpap, op dinsdag gruttenbrij, op woensdag gehaktdag snotandijvie zonder gehakt, donderdag het hoogtepunt - bruine bonen met stroop! -, vrijdag soms een mootje kabeljauw, zaterdag rijstebrij en op zondag reeds op zaterdag verpeste aardappelen en groente, omdat op de Dag des Heren niet gekookt mocht worden.
Niet per se een caloriearm dieet, maar wel zo smerig dat je er onmogelijk dik van kunt worden. Pas op zijn dertiende ontdekte Maarten het wereldwonder van het goudgele, gefrituurde staafje. Zelf prutten met stukken aardappel in vet op een petroleumbrandertje werd een hartverscheurende deceptie.
Om nu te zeggen dat de succesvolle schrijver het er later flink van nam - nee. Hij ruilde het gereformeerde geloof in voor de reformwinkel en de tuin met eigen teelt. In de supermarkt, met zijn zachte muzak en verleidelijk licht, wordt hij bijkans gek van zoveel overdaad. Als dierenliefhebber neemt hij geen vlees van gemaltraiteerd vee en geen uitstervende vissoorten tot zich. Dan blijft er weinig over om je mee vol te proppen.
Het dovemanorendieet is een geestig en opgewekt boek. Het bevat verstandige analyses van voedingsmythes en ontkracht de onzinnige aanname dat je van bewegen snel afvalt. Hier spreekt de bioloog. Tot zijn verbazing reppen de dieetboeken zelden van de stoelgang. Voor 't Hart - minstens zes bolussen per dag - geldt de gezonde stelregel: 'Overal mag ik in bijten, mits ik daarvan flink ga schijten.' Een andere pijler van zijn dovemansorendieet is dat voedsel vooral niet lekker mag zijn. Als de schrijver een winterwortel heeft opgeknaagd, is hij zo misselijk dat de trek hem vergaat. Slechte wijn drinken behoedt hem voor alcoholisme. Het is vast waar, maar ja, tegen dovemansoren gericht.
(Recensie door Truijens Aleid, Volkskrant 21-12-2007)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_107545533
:W

Kijk ik even naar buiten....

Alles helemaal wit! :o Mooi, zo stil, verlaten en onverstoord! O+
Ja doei.
pi_107545658
Hier nog niet, gelukkig want ik moet nog fietsen en treinen straks.

Maareh, wat doe jij op om kwart voor 5 's ochtends? :P
Everything has changed
pi_107545682
Hier ook geen sneeuw! Van mij mag het zondag gaan sneeuwen, moet morgen nog een rondje flevoland doen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107545938
mogguh!

Hier ook geen sneeuw -O- We gaan vanaaf naar het oosten, daar zal 't vast wel friggin koud zijn :') Maar misschien wel sneeuw!
pi_107545949
Meh. Geen goede dag vandaag.

SPOILER
En ik moet eigenlijk naar school om nakijkwerk op te halen enzo. Meh ende boo!
pi_107545955
Vergeet iig niet om een sneeuwengel te maken. Is erg bevrijdend. B-)
En koud, maar daar werkt warme choco wel weer tegen. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107545957
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 23:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mn lijstje werd aangevuld met:
T: kopasoep tomatensoep
D: broodjes met kruidenboter, 4 dunne plakjes lamskoteletjes, wat friet en salade, creme brulee toe.

SPOILER
Mixed grill is volgens mij _altijd_ te veel vlees :')

Je had beter spare ribs of een biefstukje kunnen nemen :P
pi_107545971
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vergeet iig niet om een sneeuwengel te maken. Is erg bevrijdend. B-)
En koud, maar daar werkt warme choco wel weer tegen. :)
Sneeuwen-gel? What the hell kinda friggin weird gel is da.... Oh. Wacht.
pi_107545975
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 00:02 schreef anna82 het volgende:

[..]

Maar Andalusie dan? Wij waren er vorig jaar de eerste twee weken van september, heerlijk!

Ik ben een winterlaagje aan het creeren, voel me erg wulps :')
^^

Wat ik best knap vind want ik eet net zoveel als anders en ik zit ook weer in mijn sportroutine :?

Mijn lichaam vindt die kou volgens mij helemaal niks :')
pi_107545980
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 00:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Oi, vet is niet slecht.
*oven aanslingert*
neem jij trouwens genoeg thermo shizzle mee? Ik hoorde vanmorgen van temperaturen van -25 in Oostenrijk :o
pi_107545995
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:03 schreef Mini. het volgende:

Scratch that, het ligt hier nu ook.

Hč bah Coco. :* Kan iemand anders het nakijkwerk niet ophalen/brengen?
Everything has changed
pi_107546001
Coco, kun je niet vragen of iemand iets langs kan brengen?
Klinkt alsof je beter maar thuis kunt blijven. :*
Doe wat je niet durft.
pi_107546005
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
Meh. Geen goede dag vandaag.

SPOILER
En ik moet eigenlijk naar school om nakijkwerk op te halen enzo. Meh ende boo!
meh. Kan iemand anders het halen of misschien iemand het brengen :?

En wanneer mag je weer langs voor controle? Iets zegt me dat je ontstekingswaarden sky high zijn :X
pi_107546021
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Sneeuwen-gel? What the hell kinda friggin weird gel is da.... Oh. Wacht.
Sneeuw-engel. :P
Datsnapjetochwel?! *)
Doe wat je niet durft.
pi_107546023
oh en ik ga ook nog even klagen :')

SPOILER
pi_107546028
pi_107546196
Coco :*. Hopelijk trekt het snel weg, maarreh, volgens mij is nakijken nu even wat minder belangrijk.

Mar, sterkte vandaag :*.

Vakantie O+. Dit jaar wordt het wat problematisch. Een dakkapel is niet goedkoop, andere benodigde spullen ook niet echt. Geloof wel dat er een halve afspraak staat voor Center Parcs ergens in het najaar met zus + gezin :D :').
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_107546236
Ik heb net t werk gemaild dat ik thuis werk. En collegaatje sms gestuurd of zij spullen mee wil nemen. Ze woont in de buurt, dan kan ik t vanavond oppikken ofzo. She'd better, anders eet ik nooit meer dr haar op :( ;)

Aurum, in principe gaan de alarmbellen pas af als er
SPOILER
. Dat is niet t geval. Het hoort er gewoon bij. Heb t alleen zo lang niet gehad dat t me wat overvalt.
pi_107546269
Sneeuwrex O+

HKPW, ik ken sneeuwengels wel ja. Geen idee waarom ik er een stylingproduct van maakte :D
pi_107546273
Meelezen op de mobiel levert dit soort posts op
*poef* nu is het weg
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 08:32:18 #227
70532 loveli
N
pi_107546323
Coco :*
crap in = crap out
pi_107546383
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sneeuwrex O+

HKPW, ik ken sneeuwengels wel ja. Geen idee waarom ik er een stylingproduct van maakte :D
Hehehe, gelukkig maar. :D

Tja, Phaidra, jij bent vanaf nu gewoon veroordeeld tot center parcs. B-)
Ik weet overigens nog niet waar ik naar toe ga. En wanneer.
Wil denk wel in de hemelvaart-pinksteren periode een dag of 10 pakken. :) Geen idee waar naartoe overigens, kan Oost Europa worden (Servie, Bosnie, Bulgarije ofzo) of een extended city trip richting China. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107546461
thx Phaidra

Ik ben trouwens NOOIT met mijn kids naar center parks geweest en ga dat ook NOOIT doen! ;)
Heb nog wel een leuk adresje voor een appartement aan zee in een dorpje vlak naast Malaga (andalusie dus) mocht je geinteresseerd zijn XM (zie foto's in mijn fb ;) )

En Aurum dikke plaaggeest :P
Gelukkig zijn t-rexxen hip! B-)

Nog even een uurtje relaxen voor de taxi er is.. met mooie sneeuw buiten!

Lijstje is nog niet helemaal in beeld voor vandaag, weet niet precies hoelaat ik weer thuis ben en hoe brak ik dan ga zijn. In elk geval zit er nu een kom havermout in en staat er een grote pan wortelsoep in de koelkast. Soep gaat er altijd in bij brakheid.
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 08:48:36 #230
70532 loveli
N
pi_107546487
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

neem jij trouwens genoeg thermo shizzle mee? Ik hoorde vanmorgen van temperaturen van -25 in Oostenrijk :o
Als we aankomen is het overdag -10 en 's nachts niet kouder dan -16, valt mee. Overweeg wel of ik m'n eigen donzen dekbed meeneem :P
Wilde een winterjas van de lidl kopen als ski-jack, maar overweeg nu toch een nieuwe rits in de functionelere jas van vorig jaar te zetten.
crap in = crap out
pi_107546542
Naja Coco, dan hoop ik dat het beter wordt in de loop van de dag :*

@Marmar: :P

@Li: Ga je met je eigen auto? Dan zou ik gewoon mijn eigen dekbed erin gooien, slaapt het lekkerst en je weet zeker dat je het warm hebt snachts (of je moet daar een man vinden die je warm houdt :+ )
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 08:53:05 #232
70532 loveli
N
pi_107546554
Vliegtuig, anders was het een no-brainer.
crap in = crap out
pi_107546564
Ik heb een half uur gesnoozed, van uit m'n bed het journaal gekeken, vervolgens mijn Nespresso aangezet vanuit m'n bed, koffie gedronken, limo, water wat ik al klaar had gezet :9. Goed begin van de dag :P

Ik denk er aan om volgende week ontbijt klaar te zetten _O_
Worry is a misuse of imagination
pi_107546578
Goeiemorgen...

Gister gezellig met (ik typte med, hoezo Zweeds?) de zielige duutser op bed gelegen en inspecteur barnaby gekeken. En 2 koekjes gegeten, die niet eens lekker waren.

Deze kwam voorbij op m'n facebook, en ik moet zeggen, ik vind er geen een mooi lijf tussen staan:
pi_107546623
Ik heb echt al 3 mailtjes gekregen vandaag dat ik mijn registration voor de Royal Parks Half moet completen. Wat ik niet ga doen, want ik ga een andere halve lopen, maar dan nog steeds!
Gister wel geregeld dat mijn O+ favoriete sportschoolleraar O+ een schema in elkaar gaat draaien voor de Urbanathlon.
En ik heb besloten dat het vandaag uitstekend weer is voor heel veel muziek van Sigur Ros. B-)

Lijstje:
O1: koffie verkeerd
B: fietsen naar het station
O2: banaan
O3: havermout met appel
L: 4 boterhammen met 2 gebakken eieren en ontbijtspek
T: 2 roggebrood met pindakaas
B: fietsen naar huis
D: geen idee!
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...

Gister gezellig met (ik typte med, hoezo Zweeds?) de zielige duutser op bed gelegen en inspecteur barnaby gekeken. En 2 koekjes gegeten, die niet eens lekker waren.

Deze kwam voorbij op m'n facebook, en ik moet zeggen, ik vind er geen een mooi lijf tussen staan:
[ afbeelding ]
Maar zij zijn kennelijk wel tevreden met hun lichaam en dat is wel datgene wat ze mooi maakt.
Dit is nog wel een aardige: http://www.yesandyes.org/(...)body-regardless.html
Doe wat je niet durft.
pi_107546704
Ik kom deze steeds tegen op fb

En ik vraag het me ook af.. Moge duidelijk zijn dat ik de onderste veeeeel mooier vindt.

@Jagar er zijn maar weinig lijven in wit ondergoed mooi op de foto zonder fotoshop en andere kunstgrepen.. ik ga mee met HPKW hier!
pi_107546717
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen...

[ afbeelding ]
Zijn geen perfecte lichamen inderdaad, maar ja, wie heeft dat nou? Rechter heeft goede billen :)
pi_107546735
Cocopops :* beterschap!

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 08:48 schreef loveli het volgende:

[..]

Als we aankomen is het overdag -10 en 's nachts niet kouder dan -16, valt mee. Overweeg wel of ik m'n eigen donzen dekbed meeneem :P
Wilde een winterjas van de lidl kopen als ski-jack, maar overweeg nu toch een nieuwe rits in de functionelere jas van vorig jaar te zetten.
Het is behoorlijk koud maar het gemiddelde hotel stookt het freaking hot :D
Weet niet waar je slaapt?
pi_107546754
Morgen!

kleine opstartprobleempjrs hier, neem misschien de middag vrij, wel aan toe!

Ik begin de dag met een glas jus en een ijzerpilletje.

Beterschap vandaag Coco!
pi_107546755
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:01 schreef MarMar het volgende:
Ik kom deze steeds tegen op fb
[ afbeelding ]

En ik vraag het me ook af.. Moge duidelijk zijn dat ik de onderste veeeeel mooier vindt.

@Jagar er zijn maar weinig lijven in wit ondergoed mooi op de foto zonder fotoshop en andere kunstgrepen.. ik ga mee met HPKW hier!
Wat mij opvalt is dat het tegenwoordig steeds vaker erwten op een plank zijn met buik en heupen die er niet om liegen (kon ik ook wel eens aan mee doen deels :+ ).
De vorige generatie was beter in proportie.
pi_107546779
Hm ik heb gewoon overal een beetje te veel vet, alhoewel bij bovenbenen veel te veel :'). Van het plaatje van Jagar vind ik die rechter wel mooi hoor! Goed gespierd enzo.

Morning!
pi_107546798
Maar goed ik pas nog gewoon in mijn kokerrok maat 38 dus het zal allemaal wel meevallen. Planning:
O: 40 gr havermout in 200 ml sojamelk met handje rozijnen
T: peer, appel, mandarijn
L: of een pasta of een salade ofzo + smoothie of koffie verkeerd
T: dubbele bth kaas/komkommer
D: bij vriendinnetje, geen idee, maar wel gezond :Y
T: vast de nodige wijntjes :D
pi_107546816
Mijn vakantieplannen staan voorlopig op Oost-Europa. O+
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 09:10:39 #244
70532 loveli
N
pi_107546851
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:01 schreef anna82 het volgende:

[..]

Zijn geen perfecte lichamen inderdaad, maar ja, wie heeft dat nou? Rechter heeft goede billen :)
Van het squatten!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 09:12:34 #245
70532 loveli
N
pi_107546873
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:02 schreef Ml-etje het volgende:
Cocopops :* beterschap!

[..]

Het is behoorlijk koud maar het gemiddelde hotel stookt het freaking hot :D
Weet niet waar je slaapt?
Op de bank heb ik begrepen :+

Geloof dat het een appartement is, moet nog even vragen of ik eigen handdoeken moet meenemen. Zo even kijken of de vlucht nou 's ochtends of 's middags was. Nog 2 (werk)dagen en ik ben weg :P
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 09:13:21 #246
70532 loveli
N
pi_107546889
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat het tegenwoordig steeds vaker erwten op een plank zijn met buik en heupen die er niet om liegen (kon ik ook wel eens aan mee doen deels :+ ).
De vorige generatie was beter in proportie.
Generatie spekvet vs generatie cornflakes. Bad carbs :N
crap in = crap out
pi_107546947
ik weet het niet, ik vind de vrouwen op Mar's plaatje, de onderste helft mooier. Er mag wel een klein speklaagje opzitten geloof ik.
pi_107546981
Mogguh!

Vroeger deden vrouwen zwaarder werk, krijg je goed lichaam van, kijk maar naar sigme!

:@ ik schaam me trouwens diep, heb op de heenweg naar het werk een blik Monster gekocht (wel lo-carb, dus suikers vallen enigszins mee), maar dan nog :@
Misschien dat ik daarom Men Without Hats begon te draaien als eerste nummer van de dag :+

Betersjaapjes Cococakes! :* *;

^O^ Perr, wel hetzelfde als zo vaak, maar nu keer blij dat je goede bodem legt voor je wijntjes.
pi_107547005
Wat is een blik Monster?

Ga ook maar wat meer spek eten dan :+
Anyways :W tot einde vd middag!
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 09:20:34 #250
70532 loveli
N
pi_107547013
En Keira heeft niet echt de aanleg om wulps te worden, die krijgt never een figuur als op de onderste rij.
crap in = crap out
pi_107547014
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:16 schreef Jagärtrut het volgende:
ik weet het niet, ik vind de vrouwen op Mar's plaatje, de onderste helft mooier. Er mag wel een klein speklaagje opzitten geloof ik.
Ja, dat. Marylin Monroe vind ik toch wel hét ultieme sekkssymbool. Net als Anita Ekberg, die ook echt niet superslank was.
pi_107547022
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:20 schreef loveli het volgende:
En Keira heeft niet echt de aanleg om wulps te worden, die krijgt never een figuur als op de onderste rij.
Ik wel _O-
pi_107547043
Planning:

O: boterham gebraden gehakt, yoghurt met wat muesli, paar cherrytomaatjes
T: banaan, boterham gebraden gehakt
L: 2 boterhammen gebraden gehakt
D: boerenkool met spekjes
T: yoghurt
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 09:22:43 #254
70532 loveli
N
pi_107547050
Geen vlokken *O*
crap in = crap out
pi_107547061
Ml, is een energydrink :@
pi_107547062
Monster is toch die energiedrank? Bah :P

En "hetzelfde als zovaal" bedoel je geen eiwitten of een ongevarieerd menu? Gisteren was:
O: havermout + havermelk + rozijntjes
T: dubbele bth pindakaas
L: 300 gr salade (sla/komkommer/courgette/champignon/paprika) + ei + runderbouillon
T: 150 gr vanilleyoghurt (bio)
T: kleine peer, mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
D: zalm, 3 grote opscheplepels aardappelpuree, 3 zulke lepels gemengde groente (venkel, selderij, wortel)
T: 4 blokjes extra pure chocolade
pi_107547064
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:22 schreef loveli het volgende:
Geen vlokken *O*
Wel kant-en-klare yoghurt metmuesli van de AH, ik vermoed dat daar ook wel suiker inzit, maar had nog honger na mijn ontbijt toen ik aankwam op mijn werk.
pi_107547077
Nog tips wat ik voor lunch kan nemen vandaag?

Ik kan marmar's plaatje niet zien!
pi_107547083
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:23 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wel kant-en-klare yoghurt metmuesli van de AH, ik vermoed dat daar ook wel suiker inzit, maar had nog honger na mijn ontbijt toen ik aankwam op mijn werk.
1 bth is dan ook geen ontbijt :P
pi_107547090
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:23 schreef Perruche het volgende:
Monster is toch die energiedrank? Bah :P

En "hetzelfde als zovaal" bedoel je geen eiwitten of een ongevarieerd menu? Gisteren was:
O: havermout + havermelk + rozijntjes
T: dubbele bth pindakaas
L: 300 gr salade (sla/komkommer/courgette/champignon/paprika) + ei + runderbouillon
T: 150 gr vanilleyoghurt (bio)
T: kleine peer, mandarijn
B: 2x20 minuten fietsen
D: zalm, 3 grote opscheplepels aardappelpuree, 3 zulke lepels gemengde groente (venkel, selderij, wortel)
T: 4 blokjes extra pure chocolade
Eiwitten natuurlijk :P
En die van gister is gewoon netjes ^O^

Pasta salade als L ? :P
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 09:26:47 #261
70532 loveli
N
pi_107547113
Weercijfer voor zondag: 5. Maandag 8, di 7, wo 8 en alle andere dagen een vette 9 *O*
crap in = crap out
pi_107547117
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Eiwitten natuurlijk :P
En die van gister is gewoon netjes ^O^

Pasta salade als L ? :P
Ja vandaag moet ik op het station wat halen voor lunch. Zal kijken of er wat fatsoenlijks te halen is, ergens!
pi_107547167
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:26 schreef loveli het volgende:
Weercijfer voor zondag: 5. Maandag 8, di 7, wo 8 en alle andere dagen een vette 9 *O*
Joehoeeee!

Met wie ga je en hoezo slaap jij op de bank, wel een slaapbank toch?
pi_107547206
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:24 schreef Perruche het volgende:

[..]

1 bth is dan ook geen ontbijt :P
Ik was dan ook te laat. :P
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 09:35:16 #265
70532 loveli
N
pi_107547261
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Joehoeeee!

Met wie ga je en hoezo slaap jij op de bank, wel een slaapbank toch?
Familie, zou eerst zelf iets regelen, maar kon niet wachten tot maart en vliegticket was goedkoop, dus ik moest wel. Vermoedelijk is het een slaapbank, maar /care.
crap in = crap out
pi_107547997
Coco :*

pfff gelukkig is het bijna weekend, ik ben echt super moe de hele week al.
Zal blij zijn als ik dit weekend een beetje rustig aan kan doen \oma modus
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_107548286
Hebben jullie de ondergoedlijn van David Beckham al bewonderd op de H&M site?
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 10:27:01 #268
70532 loveli
N
pi_107548326
Free porn?
crap in = crap out
pi_107548534
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:27 schreef loveli het volgende:
Free porn?
Sort of. Mijn collega vroeg net hoelang de lange onderbroek was en de site bleef maar inzoomen op het kruis van de heer Beckham. B-)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:35:47 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107548554
Coco, beterschap
MarMar :*

Veul sneeuw :o Heul veul.
Straks maar even doorheen wandelen.

En een mixed grill gaat bij mij echt wel makkelijk op :@

Lijst:
O: boterham kaas, beschuit kaas, beschuit jam, beker melk
B: half uurtje wandelen
T: appel, gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas, 2 kommen mosterdsoep met spekjes
T: appel, mineola, blokje kaas
D: ribkarbonade, bloemkool, komkommersa;ade en wat ovenfrietjes
T: kwark en vla, chipjes

Tenminste planning want vanavond alleen thuis :P
pi_107548601
Porn? :9~ Kom ik ff goed binnen vallen :') ;)

Planning vandaag:

T: manlief had bakje thee met melk gemaakt toen ik nog in bed lag. Weet je hoe moeilijk het is om de verhoudingen goed te krijgen O+
O: 1 snee rusticobrood met kaas en een roereitje, beker thee met melk
T: net een uur uit bed, dus niets.
S: 45 krachttraining, ongeveer 30 min cardio
L: Ik denk een wrap met zalm, philadelphia, donkere sla en komkommer
T: fruit en Griekse yoghurt denk ik, kijken hoe het loopt
D: Oosters soepje van mihoen, kip, paksoi, spitskool, taugé, gember, sojasaus, vissaus en chilipeper. Erbij weet ik nog niet
T: nog geen idee!

Snel gaan sporten want de sneeuw komt deze kant op. Laatste dag van weekje vakantie ;(

Ohw en Andalusië is echt geweldig. Wij hebben ons daar al twee keer vermaakt. Nog beter: Toscane!
pi_107548639
Is het heel raar om tegen een date te zeggen dat je van plan bent om de hele dag in bed te gaan liggen zondag (na het sporten), maar dat ie er wel bij mag komen liggen?! :?
Doe wat je niet durft.
pi_107548731
Zo, fietstochtje door de sneeuw weer overleefd. Vind ik wel dubbel tellen als S. :P

Tijd voor koffie nu. O+
Everything has changed
pi_107548764
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is het heel raar om tegen een date te zeggen dat je van plan bent om de hele dag in bed te gaan liggen zondag (na het sporten), maar dat ie er wel bij mag komen liggen?! :?
Een béétje suggestief is het wel. :D Maar als hij leuk is, waarom niet. ;)
Everything has changed
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:42:55 #275
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107548774
Wel veul sport voor 1 dag B-)
pi_107548831
Ja, nou kijk, dat is nu niet bepaald het beeld wat ik wil scheppen bij de date in kwestie! Dat ik willekeurig mensen in bed uitnodig ofzo.
Ik wilde gewoon domme filmpjes gaan kijken op youtube ofzo.
Doe wat je niet durft.
pi_107548867
Dan kan je misschien beter dat zeggen :P
pi_107548881
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja, nou kijk, dat is nu niet bepaald het beeld wat ik wil scheppen bij de date in kwestie! Dat ik willekeurig mensen in bed uitnodig ofzo.
Dan zou ik het bed misschien toch vervangen door met een dekentje op de bank. :P
Everything has changed
pi_107548883
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Sort of. Mijn collega vroeg net hoelang de lange onderbroek was en de site bleef maar inzoomen op het kruis van de heer Beckham. B-)
ik vind hem zo nasty :X

[ Bericht 0% gewijzigd door _aurum_ op 03-02-2012 11:05:27 ]
pi_107548908
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
dan zou je het kunnen verplaatsen naar de bank ?

/spuit elf
pi_107548922
Bah, een spijkerbroek die redelijk paste kon vandaag, net uit de 40gr was, niet fatsoenlijk dicht :(
Mn straf voor gister.
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 10:49:09 #282
70532 loveli
N
pi_107548962
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Klint als een geslaagde date! Gezellig ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 10:49:46 #283
70532 loveli
N
pi_107548981
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:46 schreef Perruche het volgende:
Dan kan je misschien beter dat zeggen :P
^^

Subtiel verschil tussen in bed en op bed.
crap in = crap out
pi_107549002
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:46 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dan zou ik het bed misschien toch vervangen door met een dekentje op de bank. :P
Dat lijkt me wel echt ultiem onaantrekkelijk, als man zijnde, als een vrouw dat voorstels voor een "date". In bed klinkt toch wel een stuk spannender :P
pi_107549037
Als er niet gezoend is, HPKW, is dat wel raar ja! :P

:') Perr, onder een dekentje op de bank kan er ook gevoosd worden hoor :P
pi_107549065
Hm, bij de woorden "een dekentje op de bank" zie ik of een ziek iemand voor me of een iets te dikke vrouw van in de 40 met een snuggy deken... sorry :')
pi_107549081
Henk wil de boel graag wat versnellen :s)
pi_107549109
Met de laptop op bed dan? :D

Ik zou best tekenen voor een leuke kerel met een dekentje op de bank hoor. O+
Everything has changed
pi_107549329
Of je nodigt hem uit om films te komen kijken met afhaaleten. En laat je in het midden waar het festijn zich gaat afspelen.
/12
pi_107549397
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:03 schreef Mini. het volgende:

Ik werd even wakker midden in de nacht :') en kon daarna niet meer slapen, dus ging ik maar FOK!ken op de mobiel :P
Ja doei.
pi_107549707
Misschien moet ik maar even wat toevoegen aan mn berichtje. Iets over dat het wel raar klinkt. En dat op de bank ook wel een optie is. Ofzo.
Hmmmmm.....
Doe wat je niet durft.
pi_107549737
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Misschien moet ik maar even wat toevoegen aan mn berichtje. Iets over dat het wel raar klinkt. En dat op de bank ook wel een optie is. Ofzo.
Hmmmmm.....
Of je zegt gewoon, wanna shag and get a pizza? no? Why, don't you like pizza?

Tudum tssshj.
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 11:16:00 #293
70532 loveli
N
pi_107549768
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:51 schreef V1z0R het volgende:
Als er niet gezoend is, HPKW, is dat wel raar ja! :P

:') Perr, onder een dekentje op de bank kan er ook gevoosd worden hoor :P
Achter een gordijntje ook.
crap in = crap out
pi_107549903
Gaat toch niet de cocktease uithangen, HPKW? :P

_O- Perr :D

Joh, je meent het, loveli :')
pi_107550035
Neejoh, V1z0r, zo ben ik niet. :P
Doe wat je niet durft.
pi_107550142
ik zou het gewoon doen HPKW, zeker als je denkt dat hij niet hele hoge verwachtingen krijgt, en iets over youtube filmpjes toevoegt!

Leuk!

Wij gaan misschien vanmiddag naar de sauna. Of naar de film. En ik snak al weken naar een goede döner, dus denk dat die ook op het lijstje komt..
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 11:29:46 #297
70532 loveli
N
pi_107550194
Als de postbode nou opschiet, kan ik de deur uit :')

Bezorgdatum:
vandaag
08:30 - 21:30
crap in = crap out
pi_107550249
:D door bij te lezen kom ik wel van de kou af :D
  Vis een optie? vrijdag 3 februari 2012 @ 11:33:25 #299
70532 loveli
N
pi_107550296
Lang ondergoed is niet genoeg?
crap in = crap out
pi_107550496
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:29 schreef loveli het volgende:
Als de postbode nou opschiet, kan ik de deur uit :')

Bezorgdatum:
vandaag
08:30 - 21:30
Had ik laatst ook ja, dan weet je nog niks... Geen buren die iets aan kunnen nemen?
Everything has changed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')