Oh ja, 2 voor 12quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk VikWanneer ga je ook alweer?
Twee voor twaalf zometeen!
SPOILER: nog meer mehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nait soez'n dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wilde net gaan klagen dat je tenminste iets in de agenda hebt staan, maar bedacht me toen oja.. Aruba, Curacao en Suriname in maart en Engeland in mei![]()
.
Ik soes ook niet!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nait soez'n dus.
We moeten ook nog wat verzinnen voor het najaar. Zaten de hele tijd met Marokko in ons hoofd, maar of dat echt is wat we willen? Mark wil naar NYC, maar ik wil ergens naartoe waar het warm is in oktober/november.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik soes ook niet!
En, de sauna! Ook warm in oktober / november.
oeh leuke schoenenwinkels daarquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, we zitten in het gay/lesbian district in Madrid. Leuk!. Dacht dat M. dat niks zou vinden, maar het maakt hem niet uit.
Ik mag maar 20 kg meenemen, dus weet niet of er wel wat gekocht kan gaan wordenquote:
^^quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Knuffel voor MarMar en sterkte morgen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is "Koken en dansen met Perr", op Playboy TV
Moet je niet naar Engeland gaan, eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, laatste (boeren)camping gevonden!! http://www.explorethenewforest.co.uk/acres.html
nu maar hopen dat we niet de hele tijd regen hebbenwant dan ga ik denk ik een beetje dood van binnen...
Nee. Bedorven maag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink stom dat je niet zo lekker voelt.. beetje heimwee?
Ben jij er nou nog steeds?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed bezig meid, helemaal toppie![]()
nu een stukje appeltaart erbij, is goed voor je
Doe eens even normaal man.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed bezig meid, helemaal toppie![]()
nu een stukje appeltaart erbij, is goed voor je
Dan snap ik niet waarom je appeltaart opmerking vsndaan komt.quote:
Ik raadde men wat OxyElite pro aan van USP voor wanneer wij in de cut zitten maar daar willen ze niks van weten.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe eens even normaal man.
1. Ik ben slank met een bmi van 21 na 2 kinderen
.2 ik heb een mooi gespierd lijf
.3 ik doe aan cardio, werk met gewichten en doe oefeningen
4. Ik lust geen appeltaart
.5 xgisteren iets verkeerds gegeten rn ben blij dat dit binnenblijft
. 6xIk ben al vier jaar op gewicht
. 70eGa iemand anders etteren
| Forum Opties | |
|---|---|