Moet je niet naar Engeland gaan, eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
oeh, laatste (boeren)camping gevonden!! http://www.explorethenewforest.co.uk/acres.html
nu maar hopen dat we niet de hele tijd regen hebbenwant dan ga ik denk ik een beetje dood van binnen...
Nee. Bedorven maag.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink stom dat je niet zo lekker voelt.. beetje heimwee?
Ben jij er nou nog steeds?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed bezig meid, helemaal toppie![]()
nu een stukje appeltaart erbij, is goed voor je
Doe eens even normaal man.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goed bezig meid, helemaal toppie![]()
nu een stukje appeltaart erbij, is goed voor je
Dan snap ik niet waarom je appeltaart opmerking vsndaan komt.quote:
Ik raadde men wat OxyElite pro aan van USP voor wanneer wij in de cut zitten maar daar willen ze niks van weten.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe eens even normaal man.
1. Ik ben slank met een bmi van 21 na 2 kinderen
.2 ik heb een mooi gespierd lijf
.3 ik doe aan cardio, werk met gewichten en doe oefeningen
4. Ik lust geen appeltaart
.5 xgisteren iets verkeerds gegeten rn ben blij dat dit binnenblijft
. 6xIk ben al vier jaar op gewicht
. 70eGa iemand anders etteren
Nee lieverd, ik heb al een geweldig lijf. Helemaal op eigen krachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:25 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik raadde men wat OxyElite pro aan van USP voor wanneer wij in de cut zitten maar daar willen ze niks van weten.
Ik ook door enorme dedicatie en zelfdiscipline en een beetje hulp van betrouwbare supplement zoals die van USP. Sure, er zit enorm veel rommel tussen maar sommige dingen helpen echt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik heb al een geweldig lijf. Helemaal op eigen kracht
Nee, daarom moet je 'm ook niet voeren!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nou die is ook niet de slankste he!Wel een schetige troll
Het kan heel prima zonder die rotzooi en als het echt moet zelfs zonder sport..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik ook door enorme dedicatie en zelfdiscipline en een beetje hulp van betrouwbare supplement zoals die van USP. Sure, er zit enorm veel rommel tussen maar sommige dingen helpen echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |