Dat is ook wel zo. Maar mensen met een groter overgewicht kunnen die zooi beter links laten liggen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:43 schreef Novem het volgende:
[..]
Daar heb je ook volkomen gelijk in, maar de meeste vrouwen in dit topic hebben al een goed gewicht of willen een paar kilootjes kwijt, dan is neurotisch alle slechte dingen uitbannen ietwat overdreven, een keer zelfgebakken taart kan geen kwaad, zolang je het niet met regelmaat doet, lijkt me.
Ok dat is ook wel een goeie inderdaad, zo zou je inderdaad voorkomen dat iemand zijn leven lang hogere premies betaalt, maar misschien wel nooit dergelijke gezondheidsproblemen krijgt, omdat je het labeltje obezitas hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
true dat, van het risico. maar ik zeg: laten we niet alle mensen labelen als "jij loopt risico dus jij betaalt meer premie". ik vind het prima om, als er daadwerkelijk iets gebeurt met mij dat obesitas gerelateerd is, mij meer voor de ingreep zelf te laten betalen dan iemand die heel gezond heeft geleefd. daar gaat voor mij minder stigma en meer meten=weten vanuit.
Op welke zender is dat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga lekker m'n kind te dik maken EN aardappelgratin kijken.
Yer!
Uh, haal je geen dingen door elkaar hier?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga lekker m'n kind te dik maken EN aardappelgratin kijken.
Yer!
oops gequote ipv gewijzigd - ignore pleasequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Novem het volgende:
[..]
Ok dat is ook wel een goeie inderdaad, zo zou je inderdaad voorkomen dat iemand zijn leven lang hogere premies betaalt,omdat je het label obesitas hebt, maar misschien wel nooit dergelijke gezondheidsproblemen krijgt.
Is "Koken en dansen met Perr", op Playboy TVquote:
oh, en ik ben tevreden over m'n lijstje, wat jullie?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef Jagärtrut het volgende:
definitief lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
L: kopje tomatensoep, paar aardappels, wat groente en een karbonaadje
T: 100 ml. kwark met rode vruchten erdoorheen
T: 2 knackebrod, 1 met kaas 1 met hagelslag
D: 3 volkorenbroodjes met ham/kaas/gekookt ei/komkommer
T: koekje.
De duutser heeft hoofdpijn en is zooooo zielig!
Ik vind het wel een prima lijstje voor onderhoud, ik weet niet of hagelslag en een koekje de beste keuze zijn icm met de andere carbs als je af wilt vallen though. Hoewel ik me kan voorstellen dat het lastig is super netjes te eten als je niet thuis bent.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en ik ben tevreden over m'n lijstje, wat jullie?
Weer een grote hoeveelheid carbs, maar dat is niet altijd te voorkomen.
Heb het idee dat m'n buik wat platter wordt!
ik heb er niet opgestaan!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:14 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prima lijstje voor onderhoud, ik weet niet of hagelslag en een koekje de beste keuze zijn icm met de andere carbs als je af wilt vallen though. Hoewel ik me kan voorstellen dat het lastig is super netjes te eten als je niet thuis bent.
Zegt de weegschaal hetzelfde als jouw gevoel?
Probeer het in feedbackquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Werkelijk belachelijk, dit zijn gewoon producten die wel degelijk werken.
Oh gelukkig, veel aaien dan maarquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik snapte het. Hij is ook wel schattig, heeft veel aandacht nodig...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is "Koken en dansen met Perr", op Playboy TV
Oh ja, 2 voor 12quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuk VikWanneer ga je ook alweer?
Twee voor twaalf zometeen!
SPOILER: nog meer mehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nait soez'n dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wilde net gaan klagen dat je tenminste iets in de agenda hebt staan, maar bedacht me toen oja.. Aruba, Curacao en Suriname in maart en Engeland in mei![]()
.
Ik soes ook niet!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nait soez'n dus.
We moeten ook nog wat verzinnen voor het najaar. Zaten de hele tijd met Marokko in ons hoofd, maar of dat echt is wat we willen? Mark wil naar NYC, maar ik wil ergens naartoe waar het warm is in oktober/november.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik soes ook niet!
En, de sauna! Ook warm in oktober / november.
oeh leuke schoenenwinkels daarquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, we zitten in het gay/lesbian district in Madrid. Leuk!. Dacht dat M. dat niks zou vinden, maar het maakt hem niet uit.
Ik mag maar 20 kg meenemen, dus weet niet of er wel wat gekocht kan gaan wordenquote:
^^quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:46 schreef Isabeau het volgende:
Knuffel voor MarMar en sterkte morgen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is "Koken en dansen met Perr", op Playboy TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |