Dat lukt prima hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:59 schreef An24 het volgende:
Winterdip kwijt raken in Oostenrijk? Het is daar toch ook koud?![]()
![]()
Maar wel lekker voor je Loveli!
Je scherm aanzetten!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:12 schreef creepycookie het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat ik geen youtube filmpjes kan zien? Het beeld blijft zwart.
Daar hebben we een smaailie voor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je scherm aanzetten!
*padum pssjjjj
Geen zin/tijd om op te zoeken!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar hebben we een smaailie voor.
*zoekt lijstje van Perr om over eiwitten te mekkeren*quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:20 schreef Perruche het volgende:
En je groente vikkestein?
Ik neem nu eigenlijk elke dag een salade met gegrilde groenten bij de lunch, werkt goed!
Zal ik even onder aan het balkon komen janken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zit nog op mn werk. In mn eentje. In ons gezellige spookpand.
Ja, doe eensquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zal ik even onder aan het balkon komen janken?.
Ik heb genoeg eiwitjes vandaag denk ik!quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
*zoekt lijstje van Perr om over eiwitten te mekkeren*
Ik haat groente, behalve spinazie en boerenkool en meuk die je in een dikke saus kunt gooien, zodat je het niet proeft. Beter maken ze pilletjes met groente, zodat ik elke dag een pilletje kan nemen.
1 avocado? anders is het wel weinig enzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef Lago het volgende:
Lijstje!
O) Snee brood met gezouten roomboter, snee brood met humus
T) Blokjes belegen kaas
L) Smoothie
T) Appel
T) Avocado
D) Eten bij een studiegenootje, ze ging iets Indiaas maken.
Spinaziequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb genoeg eiwitjes vandaag denk ik!
En spinaziehm heb ik eigenlijk wel zin in, misschien ga ik dat wel eten vandaag!
Ja, een hele avocado. Avocado's zijn zo lekker.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
1 avocado? anders is het wel weinig enzo
Dan is 't goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef Lago het volgende:
[..]
Ja, een hele avocado. Avocado's zijn zo lekker.En ik was pas om 12h mijn bed uit, dus dat verklaart de hoeveelheid ook wel een beetje.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat een off-topic plaatje, of ga je die opeten of zo?
Anyway, hoe is het hier bij mijn lieve dikketjes!
Vele hebben vandaag ge-PMéd, sommige beetje boos andere voor een goede ECA stack.
Helaas voor jullie, ik verkoop geen supplement, ik kan slechts doorverwijzen naar http://snelsimpelafvallen.blogspot.com/p/fatburners.html
Het valt mij ook op dat de meeste zich hier gedragen of ze uit eind 1950 komen, is dit echt een senioren topic?
De reactie zijn zo lauw als mijn Tante Gerda.
Gelukkig is Tante erg dik en geef ik haar nog een half jaar voor haar rikkemetik samen met haar goede vriend..buddy en toeverlaat Diabetes 2 de handdoek definitief in de ring zal gooien![]()
Ik wens iedereen in dit topic veel gezondheid toe, mogen de insulinepieken maar toppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las overigens 'biggetjes'Vond ik schattiger dan 'dikketjes' ^^
Ik ook! Voelde me net een hangbuik zwijntjequote:Op donderdag 2 februari 2012 17:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik las overigens 'biggetjes'Vond ik schattiger dan 'dikketjes' ^^
Hey kwak!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had net heel veel reacties getypt na de hele verzekeringsdiscussie, maar ik heb ze weer gewist. Ik ga in plaats daar van gewoon iets persoonlijks zeggen, en niet in op wat ik terecht of onterecht vind.
hoi, ik ben kwak, en de meeste mensen in dit topic vinden mij volgens mij wel aardig. jullie hebben mijn strijd tegen de kilo's al vrij lang en uitgebreid meegekregen. ik ben te dik omdat ik te veel heb gegeten en te weinig bewogen. mijn bmi is 46 (ongeveer), ik loop dus een ernstig verhoogd risico op hart- en vaatziekten, gewrichtsklachten en diabetes type 2, en daarnaast ook een verhoogde kans op vruchtbaarheidsproblemen en diverse soorten kanker. ik vind het dan ook niet léuk of gezond of verstandig dat ik zo dik ben. sterker nog, ik ben er al heel erg vaak heel erg verdrietig over geweest. even zo vaak ben ik meer of minder enthousiast begonnen aan beter eten / afvallen / sporten. en nee, ik heb nog niet voldoende doorgezet om blijvend gewicht kwijt te raken, dus in die zin is het allemaal mijn eigen schuld, heeft iedereen gelijk, en moet ik dus maar meer premie betalen. de vervuiler betaalt immers.
maar toch vind ik het niet eerlijk. en toch word ik verdrietig als ik mensen zo hoor praten als in de kranten, op tv (DWDD heeft het altijd over vetzakken als mensen zoals ik weer in het nieuws zijn). en toch voel ik me op de een of andere manier een "minder" mens als er zo simpel gepraat wordt over zoiets complex als obesitas/morbide obesitas. misshcien moet ik naar dieet, omdat de mensen daar meer zijn zoals ik, maar daar voel ik me niet thuis omdat er daar mijns inziens onrealistisch gedacht wordt over afvallen... en dus zal ik er tegen moeten kunnen, dat ik in een vakje word gezet van mensen die ervoor gekozen hebben zo dik te zijn, ook al is de waarheid en de combinatie van oorzaken veel complexer (en dat zeg ik zonder ook maar een moment te ontkennen dat ik elk onsje er zelf heb aangevreten). ik zou heel blij zijn als ik over drie jaar weer 90 kilo weeg. ik zou er noorseboskatkitten voor geven![]()
en nu ga ik stoppen met grienen en me kut voelen omdat ik blijkbaar een gedrocht ben wat iedereen geld kost (niet jullie woorden, mijn perceptie) en een stukje dance central doen.
maar ik zou het toch fijn vinden als je je realiseert in dit hele debat dat je mensen kent die onder deze sticker vallen, en dat t best kut is om zo te zijn.
Ik realiseer me heel goed dat er mensen zijn die ik ken en die onder die sticker vallen. Dat verandert niks aan dat ik me kan voorstellen dat verzekeringen aan die mensen meer geld vragen. Omdat mensen uit die groep nu eenmaal (veel) meer risico lopen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef kwakz0r het volgende:
Ik had net heel veel reacties getypt na de hele verzekeringsdiscussie, maar ik heb ze weer gewist. Ik ga in plaats daar van gewoon iets persoonlijks zeggen, en niet in op wat ik terecht of onterecht vind.
hoi, ik ben kwak, en de meeste mensen in dit topic vinden mij volgens mij wel aardig. jullie hebben mijn strijd tegen de kilo's al vrij lang en uitgebreid meegekregen. ik ben te dik omdat ik te veel heb gegeten en te weinig bewogen. mijn bmi is 46 (ongeveer), ik loop dus een ernstig verhoogd risico op hart- en vaatziekten, gewrichtsklachten en diabetes type 2, en daarnaast ook een verhoogde kans op vruchtbaarheidsproblemen en diverse soorten kanker. ik vind het dan ook niet léuk of gezond of verstandig dat ik zo dik ben. sterker nog, ik ben er al heel erg vaak heel erg verdrietig over geweest. even zo vaak ben ik meer of minder enthousiast begonnen aan beter eten / afvallen / sporten. en nee, ik heb nog niet voldoende doorgezet om blijvend gewicht kwijt te raken, dus in die zin is het allemaal mijn eigen schuld, heeft iedereen gelijk, en moet ik dus maar meer premie betalen. de vervuiler betaalt immers.
maar toch vind ik het niet eerlijk. en toch word ik verdrietig als ik mensen zo hoor praten als in de kranten, op tv (DWDD heeft het altijd over vetzakken als mensen zoals ik weer in het nieuws zijn). en toch voel ik me op de een of andere manier een "minder" mens als er zo simpel gepraat wordt over zoiets complex als obesitas/morbide obesitas. misshcien moet ik naar dieet, omdat de mensen daar meer zijn zoals ik, maar daar voel ik me niet thuis omdat er daar mijns inziens onrealistisch gedacht wordt over afvallen... en dus zal ik er tegen moeten kunnen, dat ik in een vakje word gezet van mensen die ervoor gekozen hebben zo dik te zijn, ook al is de waarheid en de combinatie van oorzaken veel complexer (en dat zeg ik zonder ook maar een moment te ontkennen dat ik elk onsje er zelf heb aangevreten). ik zou heel blij zijn als ik over drie jaar weer 90 kilo weeg. ik zou er noorseboskatkitten voor geven![]()
en nu ga ik stoppen met grienen en me kut voelen omdat ik blijkbaar een gedrocht ben wat iedereen geld kost (niet jullie woorden, mijn perceptie) en een stukje dance central doen.
maar ik zou het toch fijn vinden als je je realiseert in dit hele debat dat je mensen kent die onder deze sticker vallen, en dat t best kut is om zo te zijn.
Het is goed dat je iets aan je probleem wilt doen, maar er druipt een soort zelfmedelijden van je post af. Je ziet jezelf als een slachtoffer... maar bedenk je wel: elk pondje gaat door het mondje. Je hebt je probleem zelf veroorzaakt. Ik zou zeggen; Get over it, en ga aan de slag met je lichaam! Met wat toewijding en doorzettingsvermogen gaat het snel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef kwakz0r het volgende:
knip
Ik versta jou reactie wel, ik dacht toen ik het las 'Och en Kwak dan...'.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:31 schreef kwakz0r het volgende:
I killed ze topiqueik ben overigens alweer klaar met mijn melodramatische bui
Daar heb je ook volkomen gelijk in, maar de meeste vrouwen in dit topic hebben al een goed gewicht of willen een paar kilootjes kwijt, dan is neurotisch alle slechte dingen uitbannen ietwat overdreven, een keer zelfgebakken taart kan geen kwaad, zolang je het niet met regelmaat doet, lijkt me.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef 16meter het volgende:
Gewoon om te helpen, hoor. Maar ik kijk hier even en zie dames die vet willen verliezen die blokjes kaas en roomboter eten. Waarom, vraag ik me dan af..? Als je echt wilt afvallen, dan kun je toch beter echt clean eten, als je jezelf blijft teasen met verzadigde vetten en suikers schiet het niet echt op.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef 16meter het volgende:
Gewoon om te helpen, hoor. Maar ik kijk hier even en zie dames die vet willen verliezen die blokjes kaas en roomboter eten. Waarom, vraag ik me dan af..? Als je echt wilt afvallen, dan kun je toch beter echt clean eten, als je jezelf blijft teasen met verzadigde vetten en suikers schiet het niet echt op. Vaak is er bij mensen met overgewicht ook sprake van een verslaving voor suiker of verzadigde vetten, eraan toegeven is het laatste dat je moet doen.
[..]
Het is goed dat je iets aan je probleem wilt doen, maar er druipt een soort zelfmedelijden van je post af. Je ziet jezelf als een slachtoffer... maar bedenk je wel: elk pondje gaat door het mondje. Je hebt je probleem zelf veroorzaakt. Ik zou zeggen; Get over it, en ga aan de slag met je lichaam! Met wat toewijding en doorzettingsvermogen gaat het snel.
true dat, van het risico. maar ik zeg: laten we niet alle mensen labelen als "jij loopt risico dus jij betaalt meer premie". ik vind het prima om, als er daadwerkelijk iets gebeurt met mij dat obesitas gerelateerd is, mij meer voor de ingreep zelf te laten betalen dan iemand die heel gezond heeft geleefd. daar gaat voor mij minder stigma en meer meten=weten vanuit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:43 schreef Novem het volgende:
[..]
Daar heb je ook volkomen gelijk in, maar de meeste vrouwen in dit topic hebben al een goed gewicht of willen een paar kilootjes kwijt, dan is neurotisch alle slechte dingen uitbannen ietwat overdreven, een keer zelfgebakken taart kan geen kwaad, zolang je het niet met regelmaat doet, lijkt me.
@ Kwak, ik begrijp dat het zwaar kut is om zulke dingen te lezen, maar ik denk toch dat er een punt is als verzekeraars rokers/mensen met obesitas meer laten betalen. De kans op gezondheidsproblemen is in die situaties nou eenmaal groter. Je moet het denk ik niet zo persoonlijk opvatten.
Dat is ook wel zo. Maar mensen met een groter overgewicht kunnen die zooi beter links laten liggen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:43 schreef Novem het volgende:
[..]
Daar heb je ook volkomen gelijk in, maar de meeste vrouwen in dit topic hebben al een goed gewicht of willen een paar kilootjes kwijt, dan is neurotisch alle slechte dingen uitbannen ietwat overdreven, een keer zelfgebakken taart kan geen kwaad, zolang je het niet met regelmaat doet, lijkt me.
Ok dat is ook wel een goeie inderdaad, zo zou je inderdaad voorkomen dat iemand zijn leven lang hogere premies betaalt, maar misschien wel nooit dergelijke gezondheidsproblemen krijgt, omdat je het labeltje obezitas hebt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
true dat, van het risico. maar ik zeg: laten we niet alle mensen labelen als "jij loopt risico dus jij betaalt meer premie". ik vind het prima om, als er daadwerkelijk iets gebeurt met mij dat obesitas gerelateerd is, mij meer voor de ingreep zelf te laten betalen dan iemand die heel gezond heeft geleefd. daar gaat voor mij minder stigma en meer meten=weten vanuit.
Op welke zender is dat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga lekker m'n kind te dik maken EN aardappelgratin kijken.
Yer!
Uh, haal je geen dingen door elkaar hier?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:51 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga lekker m'n kind te dik maken EN aardappelgratin kijken.
Yer!
oops gequote ipv gewijzigd - ignore pleasequote:Op donderdag 2 februari 2012 19:01 schreef Novem het volgende:
[..]
Ok dat is ook wel een goeie inderdaad, zo zou je inderdaad voorkomen dat iemand zijn leven lang hogere premies betaalt,omdat je het label obesitas hebt, maar misschien wel nooit dergelijke gezondheidsproblemen krijgt.
Is "Koken en dansen met Perr", op Playboy TVquote:
oh, en ik ben tevreden over m'n lijstje, wat jullie?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef Jagärtrut het volgende:
definitief lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli
L: kopje tomatensoep, paar aardappels, wat groente en een karbonaadje
T: 100 ml. kwark met rode vruchten erdoorheen
T: 2 knackebrod, 1 met kaas 1 met hagelslag
D: 3 volkorenbroodjes met ham/kaas/gekookt ei/komkommer
T: koekje.
De duutser heeft hoofdpijn en is zooooo zielig!
Ik vind het wel een prima lijstje voor onderhoud, ik weet niet of hagelslag en een koekje de beste keuze zijn icm met de andere carbs als je af wilt vallen though. Hoewel ik me kan voorstellen dat het lastig is super netjes te eten als je niet thuis bent.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oh, en ik ben tevreden over m'n lijstje, wat jullie?
Weer een grote hoeveelheid carbs, maar dat is niet altijd te voorkomen.
Heb het idee dat m'n buik wat platter wordt!
ik heb er niet opgestaan!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:14 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prima lijstje voor onderhoud, ik weet niet of hagelslag en een koekje de beste keuze zijn icm met de andere carbs als je af wilt vallen though. Hoewel ik me kan voorstellen dat het lastig is super netjes te eten als je niet thuis bent.
Zegt de weegschaal hetzelfde als jouw gevoel?
Werkelijk belachelijk, dit zijn gewoon producten die wel degelijk werken.quote:
Probeer het in feedbackquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Werkelijk belachelijk, dit zijn gewoon producten die wel degelijk werken.
Oh gelukkig, veel aaien dan maarquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik snapte het. Hij is ook wel schattig, heeft veel aandacht nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |