abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107518044
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:15 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Obesitas blijkt steeds meer een genetische component te hebben. Kinderen die tijdens of vlak na de hongerwinter geboren zijn, hebben significant meer kans op overgewicht. Ondervoeding tijdens een zwangerschap door andere redenen (bijvoorbeeld niet goed werkende placenta) heeft hetzelfde effect... Zo 'eigen schuld' is het niet altijd.
50 % van de Nederlandse mensen (60 % van de mannen en 44 % van de vrouwen) is te dik!

Natuurlijk is er een genetische component en natuurlijk zijn er mensen die dik zijn zonder dat ze lui op de bank hangen en te veel eten maar wees eerlijk; dat is heus niet zo'n grote groep.

Kijk om je heen: je ziet in supermarkten toch wat voor meuk mensen in hun kar gooien? Je ziet toch ook dat zoveel mensen nooit wandelen/sporten of wat dan ook maar gewoon de auto pakken, mensen die nooit de trap nemen .. en ga zo maar door.

Ik vind het prima als daar iets aan gedaan gaat worden dmv dreigende verhogingen in verzekeringen want wees eerlijk, de meeste mensen doen pas iets als ze geraakt worden waar t pijn doet en dat is hun portemonnee.

Van hen die buiten hun schuld om dik zijn door iets medisch ofzo, dan is dat vaak wel bekend hoor. Maar de vrouw van het voorbeeld (1.60m en 90 kilo dat is een BMI van 35!!) is gewoon enorm veel te zwaar, niet ziek want anders zou ze dat zéker meteen geroepen hebben, geen bodybuilder want dan zou dat ook wel bekend zijn... dus gewoon te zwaar en dat is een risico.

Rokers betalen ook al meer levensverzekering , net als nierpatienten of exkankerpatienten e.d bijv.. dus waarom zou dit anders moeten zijn dan ineens?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_107518155
Maar ik ben veels te gek met Cococakes O+, XM en Mar om het in cijfertjes te willen zien.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107518207
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

50 % van de Nederlandse mensen (60 % van de mannen en 44 % van de vrouwen die echt té dik zijn) is te dik!

Natuurlijk is er een genetische component en natuurlijk zijn er mensen die dik zijn zonder dat ze lui op de bank hangen en te veel eten maar wees eerlijk; dat is heus niet zo'n grote groep.

Kijk om je heen!, je ziet in supermarkten toch wat voor meuk mensen in hun kar gooien? Je ziet toch ook dat zoveel mensen nooit wandelen/sporten of wat dan ook maar gewoon de auto pakken .. en ga zo maar door.

Ik vind het prima als daar iets aan gedaan gaat worden dmv dreigende verhogingen in verzekeringen want wees eerlijk, de meeste mensen doen pas iets als ze geraakt worden waar t pijn doet en dat is hun portemonnee.

Van hen die buiten hun schuld om dik zijn door iets medisch ofzo, dan is dat vaak wel bekend hoor. Maar de vrouw van het voorbeeld (1.60m en 90 kilo dat is een BMI van 35!!) is gewoon enorm veel te zwaar, niet ziek want anders zou ze dat zéker meteen geroepen hebben, geen bodybuilder want dan zou dat ook wel bekend zijn... dus gewoon te zwaar en dat is een risico.

Rokers betalen ook al meer levensverzekering , net als nierpatienten of exkankerpatienten e.d bijv.. dus waarom zou dit anders moeten zijn dan ineens?
Ik zeg toch ook 'niet altijd'. Gewoon om aan te geven dat ik puur BMI niet echt een goede meetmethode zou vinden. Levensverzekering vind ik iets anders dan een zorgverzekering, trouwens. Levensverzekering is niet verplicht toch (tenzij hypotheek)?
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 15:26:34 #254
70532 loveli
N
pi_107518215
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:25 schreef V1z0R het volgende:
Maar ik ben veels te gek met Cococakes O+, XM en Mar om het in cijfertjes te willen zien.
Juist om de gezondheidszorg betaalbaar te houden voor mensen die het nodig hebben, is het voordelig om het in cijfertjes uit te drukken.

En voor de toekomstige gezondheid van alle statistieken die obees zijn. Win-win.
crap in = crap out
pi_107518252
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Juist om de gezondheidszorg betaalbaar te houden voor mensen die het nodig hebben, is het voordelig om het in cijfertjes uit te drukken.

En voor de toekomstige gezondheid van alle statistieken die obees zijn. Win-win.
Straks is het alleen nog betaalbaar voor mensen die het eigenlijk niet (of nauwelijks) nodig hebben.
/chargeren.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107518262
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

50 % van de Nederlandse mensen (60 % van de mannen en 44 % van de vrouwen die echt té dik zijn) is te dik!

Kijk om je heen: je ziet in supermarkten toch wat voor meuk mensen in hun kar gooien? Je ziet toch ook dat zoveel mensen nooit wandelen/sporten of wat dan ook maar gewoon de auto pakken, mensen die nooit de trap nemen .. en ga zo maar door.

Je verwoordt mooi wat ik wilde zeggen :Y
pi_107518322
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:26 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook 'niet altijd'. Gewoon om aan te geven dat ik puur BMI niet echt een goede meetmethode zou vinden. Levensverzekering vind ik iets anders dan een zorgverzekering, trouwens. Levensverzekering is niet verplicht toch (tenzij hypotheek)?
BMI alleen vind ik ook geen goede meetmethode maar ik kan me wel voorstellen dat ze iets moeten en dan is dit het makkelijkst meetbaar.

En natuurlijk is zorgverzekering net iets anders dan een levensverzekering maar ik ben een simpel mens; verzekeraars, ook zorgverzekeraars, willen risico's beperken en dus snap ik dat ze dit misschien zo doen hoe onaardig het ook over komt.

het is nota bene in het belang van jezelf om dus een zo gezond mogelijk gewicht te hebben; voor je lichaam, je toekomst én je centen! Ik snap t probleem dus niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_107518344
Als nu trouwens al meer dan 50% van de Nederlanders overgewicht hebben, betaalt straks bijna iedereen meer premie -> dubbel win voor de verzekeraars :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107518418
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:57 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D
Je stelde laatst voor 2 Noorse Boskatten van An24 te nemen, was benieuwd hoe die eruit zagen, dus net even gekeken...
En toen was ik overrompeld door het cuteness-gehalte :@

O+ Ewe, bij het zien van zulke foto's verdwijnt bij mij zelfs de laatste cynische gedachten die ik had.
Ben nog aan het bijlezen maar ik ga je alvast gek maken: hier heb je mijn site, kan je kijken wat de mijne poept ;)

www.avforseti.net
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 15:33:34 #260
70532 loveli
N
pi_107518458
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef DarkElf het volgende:
het is nota bene in het belang van jezelf om dus een zo gezond mogelijk gewicht te hebben; voor je lichaam, je toekomst én je centen! Ik snap t probleem dus niet.
QFT
crap in = crap out
pi_107518485
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:29 schreef DarkElf het volgende:

[..]

BMI alleen vind ik ook geen goede meetmethode maar ik kan me wel voorstellen dat ze iets moeten en dan is dit het makkelijkst meetbaar.

En natuurlijk is zorgverzekering net iets anders dan een levensverzekering maar ik ben een simpel mens; verzekeraars, ook zorgverzekeraars, willen risico's beperken en dus snap ik dat ze dit misschien zo doen hoe onaardig het ook over komt.

Ja natuurlijk :Y. Deze week stond echter een artikel in de krant over overgewicht. Er is al veel geld uitgegeven aan voorlichting over gezond eten en overgewicht. Artikelen bevatten het embleem 'gezonde keus' (ok, niet alle producten verdienen die). Toch eten mensen ongezond en bewegen ze te weinig. Ondertussen kan je niet zo makkelijk meer volhouden dat er kennis ontbreekt... Het is nu een kwestie van doen geworden. Ik vraag me af of extra betalen voor zorg mensen wél opeens over de streep gaat helpen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107518605
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Ben nog aan het bijlezen maar ik ga je alvast gek maken: hier heb je mijn site, kan je kijken wat de mijne poept ;)

www.avforseti.net

:o Dat youtube filmpje is bij jullie? /JALOERS MET DE HOOFDLETER ALLES! O+

Gestoord blij word ik er van :')

[ Bericht 8% gewijzigd door V1z0R op 02-02-2012 15:49:51 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107518616
of verzekeringen duurder maken de oplossing is? Geen idee, maar tis t proberen waard.

Verder.. mensen piepen dat gezond eten te duur is (hoewel ook allang bewezen is dat dat zeker niet zo hoeft te zijn) dus t beste zou zijn (imho) om ongezond eten duurder te maken en gezond eten goedkoper (en dan bedoel ik gewoon: fruit/groenten/bio vlees etc..) en pakjes en zakjes spul duurder net als chips en zo..

tuurlijk zijn er grijze gebieden van wat gezond en niet gezond is maar t gros van de artikelen in de supermarkt kan je wel makkelijk indelen.

Wat ik verder vind is dat huisartsen etc minder afwachtend moeten zijn maar een duidelijker standpunt moeten durven innemen. Zij zién hun patienten jaar in jaar uit dikker worden dus dáár kan ook iets gewonnen worden. Ze moeten gewoon de stap durven nemen en hun patienten aanspreken op hun gewicht. En vragen hoe mensen leven, ze tips geven en voorlichting..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 15:42:07 #264
70532 loveli
N
pi_107518699
Nadeel voor retail/leveranciers: vers = gezond, maar heeft meer derving (korte houdbaarheid). Zooi heeft in de regel een lange houdbaarheidstermijn en veel minder/nauwelijks derving. Gezonde vetzuren bederven sneller dan ongezonde.
crap in = crap out
  donderdag 2 februari 2012 @ 15:42:58 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107518726
Ow wat een leuk calorie tabelletje.
Moet 2400 kcal per dag om op gewicht te blijven, het verbaast mij niks want zoveel eet ik wel op een dag en kom niks aan maar toch leuk om het ook bevestigd te zien in een rekensommetje :+

Hoi :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107518741
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:42 schreef loveli het volgende:
Nadeel voor retail/leveranciers: vers = gezond, maar heeft meer derving (korte houdbaarheid). Zooi heeft in de regel een lange houdbaarheidstermijn en veel minder/nauwelijks derving. Gezonde vetzuren bederven sneller dan ongezonde.
Klopt ook maar veel mensen doen wel een paar keer per week een supermarkt aan dus dat hoeft geen enkel probleem te zijn.

Ik doe zelf maar 1 x per week boodschappen, kook 'from scratch' met verse producten en heel af en toe moet ik nog even iets halen wat te kort houdbaar is. Werkt prima.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_107518994
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef conleche het volgende:
Even hoi zeggen hier! Ik leef nog en heb het heul fijn! :w
Fijn O+!
Worry is a misuse of imagination
pi_107519041
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:o Dat youtube filmpje is bij jullie? /JALOERS MET DE HOOFDLETER ALLES! O+

Gestoord blij word ik er van :')
Is idd bij ons...
pi_107519140
Ik geloof nooit dat bij een groot gedeelte van de te dikke mensen hun overgewicht wordt veroorzaakt door hun genen. Dat is wel makkelijk om je achter te verschuilen. Op de BBC was ook een serie over dikke families en ze zeiden dat ze genetisch meer aanleg hadden om dik te worden. Hun genen werden vergeleken met andere mensen, onder andere met de (skinny) presentatrice en die skinny presentatrice had genetisch meer aanleg om dik te worden dan die dikke familie.
Het is genen + omgeving wat je vormt. Het schijnt maar dat een paar procent echt genetisch aanleg heeft. Bij de rest ligt het aan hen zelf.
In het programma Pavlov werd Edo brunner onderzocht waarom hij zo dik was. Hij heeft wel alles in zich om dik te worden..
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1015379
pi_107519162
Net ook even krachttraining gedaan. Voelde goed, alleen opdrukken voelde ik nog wat in mijn schouder. Dus niet al te ruig gedaan.
pi_107519282
Wat heb ik een boel gemist! Jammer dat ik de trollz gemist heb, ben goed in krenken van narcisten *) ;)

Leuke discussie over verzekeringen en verantwoordelijkheid nemen. Ik vind het systeem sowieso heel krom. Zelf heb ik een aangeboren aandoening en werk ik 'my but off' om gezond te blijven. Wat loveli al aangaf: euro's uitgeven aan supplementen, goed eten, sporten etc. Ik kan me dan zo boos maken om mensen die niet goed voor zichzelf zorgen. Een mooi voorbeeld is dat programma op rtl 4 woensdagavond. Die ouders verwaarlozen hun kinderen, vinden het raar dat hun kinderen dik worden etc.

Overigens heb ik net psychologie magazine in huis gehaald. Er zit een artikel in over een hoogleraar die eindelijk durft te zeggen dat obesitas een gedragsprobleem is en geen dieetprobleem. Gevalletje duh! Maar goed. Men snapt nu dat veel tussen de oren zit. (Even los van de wel klinische/ fysieke problemen). Laat de verzekeraar dan een goede psycholoog vergoeden in plaats van een diëtist, denk ik kan...

[ Bericht 0% gewijzigd door An24 op 02-02-2012 16:10:05 ]
pi_107519315
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:53 schreef An24 het volgende:

[..]

Is idd bij ons...
Ruilen? :@ :P
pi_107519400
eens hoor met Loveli en An24, Ik ben ook niet gezond maar let op mezelf, eet gezond, sport me suf en daardoor (zegt mijn nefroloog) ben ik al een tijd stabiel.

ja dat kost moeite en energie én geld maar dat is toch logisch dat je dat wilt investeren in jezelf?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_107519411
Ik moet een plantje kopen, iemand nog tips :D? Wil graag een plant die in juni op z'n mooist is :')
pi_107519428
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef Probability het volgende:
Ik moet een plantje kopen, iemand nog tips :D? Wil graag een plant die in juni op z'n mooist is :')
koop er 1 in juni? :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_107519457
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ruilen? :@ :P
Wij willen juist weg :') Ik ben in komen wonen en heb nog een huis te koop staan. Alst weg is willen we samen een huisje kopen O+

Ohw en Maastricht was leuk! Lekker geshopt en ik heb een horloge gehad van manlief O+ Gisteren heerlijk gegeten in de avond:

Gebakken coquilles met aardappelmousseline, geroosterde witlof, truffelsaus en Parmezaanse kaas. En aan tafel geflambeerde crème brûlée!
pi_107519486
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:05 schreef DarkElf het volgende:

[..]

koop er 1 in juni? :P
Nee ik moet een plant 5 maanden in leven houden :')
pi_107519539
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee ik moet een plant 5 maanden in leven houden :')
Een cactus?
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 16:09:03 #279
70532 loveli
N
pi_107519571
Basilicum, die is moeilijk dood te krijgen, lekker en moeilijk dood te krijgen.
crap in = crap out
pi_107519673
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:09 schreef loveli het volgende:
Basilicum, die is moeilijk dood te krijgen, lekker en moeilijk dood te krijgen.
nou dat lukt mij anders prima hoor :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 16:11:56 #281
70532 loveli
N
pi_107519704
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef DarkElf het volgende:

[..]

nou dat lukt mij anders prima hoor :+
Misschien moet je 'em meer verwaarlozen?
crap in = crap out
pi_107519792
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Misschien moet je 'em meer verwaarlozen?
na een weekend dublin was die van ons veranderd in gedroogde basilicum :+. Peterselie doet het bij ons een stuk beter!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107519833
ja, basilicum krijg ik ook makkelijk dood.

Zo, ik ga even wat afmaken en op de mail zetten, en dan verklaar ik vandaag voor voorbij. Mag ook wel een keertje, lekker vroeg.
pi_107519882
Mijn basilicum woekerde de pot uit. Ik kon er niet tegen vreten. Uiteindelijk werd het een houtige plant met bloemetjes..
pi_107519943
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Wij willen juist weg :') Ik ben in komen wonen en heb nog een huis te koop staan. Alst weg is willen we samen een huisje kopen O+

Ohw en Maastricht was leuk! Lekker geshopt en ik heb een horloge gehad van manlief O+ Gisteren heerlijk gegeten in de avond:

Gebakken coquilles met aardappelmousseline, geroosterde witlof, truffelsaus en Parmezaanse kaas. En aan tafel geflambeerde crème brûlée!
Doelde ook meer op het thuiskomen met 5 van die pluizebollen :P
Al zou er dan van de rest weinig terechtkomen :')

Play with the kittens ALL of the time!

Klinkt lekker inderdaad! :9 En ik ben geeneens fan van warme witlof :@
pi_107519976
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef the85mc het volgende:
Mijn basilicum woekerde de pot uit. Ik kon er niet tegen vreten. Uiteindelijk werd het een houtige plant met bloemetjes..
zelfgekweekte basilicum doet t bij mij wel erg goed bedenk ik mij ineens.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_107520326
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Doelde ook meer op het thuiskomen met 5 van die pluizebollen :P
Al zou er dan van de rest weinig terechtkomen :')
[ afbeelding ]
Play with the kittens ALL of the time!

Klinkt lekker inderdaad! :9 En ik ben geeneens fan van warme witlof :@
Ohw, sorry :')

Mjah het leuke van kittens is dat je ze eerst zelf moet vermaken, zodat ze daarna los gaan op elkaar. Ideaal vermaak! Het filmpje is van het eerste nestje. Ik hoop dat ik er in maart weer zo veel krijg! Wij hebben nu drie volwassen Noren en meer worden het er niet. Noren blijven ook hun hele leven speels. Niet bepaald raamkatten dus. Wel zo gezellig!
pi_107520377
foutje!
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:30:01 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107520432
Bij mij gaat alles wat groen is dood :')

Lijst:
O: kwark en vla
T's: tomaat, appel, peer, cup a soup kerrie, cappuccino, wortels
L: 3 boterhammen kaas, kom tomatencremesoep met ballen, 2 bekers melk
T's: sinaasappel, wortels, toastje met tonijn uit blik en mayo, blokje choco, cola berenburg
D: Salade met een blik tonijn en gekookt ei, 2 potten dop/wortelen, macaroni met wat smac, gebakken prei en ui en maggi :9
T: chipjes en cola berenburg

Aanstaande moest werken vanavond maar heeft gelukkig vrij genomen.
Hij heeft net nog 50 km geschaatst O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:30:33 #290
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107520454
an, je hebt mooie lijstjes!

Loveli hoe gaat het met jou eten?
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:31:03 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107520471
Katjes! Waar filmpjes :o

Ik ben ook te zwaar maar vind mijn zorgverzekering al duur zat }:| :+

Co! Foto's? *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_107520740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 15:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor gewetensbezwaarden is er een aparte belasting. Weet niet precies hoe het werkt, maar het is wel allemaal wettelijk geregeld.

De vaste vrijwillige bijdrage aan de kerk kan idd 10% zijn, maar weet niet of dat ook de pot is waaruit dat soort dingen betaald worden.
SVB heffing, geldt voor zowel pensioen als verzekeringen.
Ze moeten zich daar aanmelden.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 16:38:30 #293
70532 loveli
N
pi_107520742
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:
an, je hebt mooie lijstjes!

Loveli hoe gaat het met jou eten?
Na ziek zijn 2 rotte dagen gehad, maar ik zit weer op de rails. Over een paar dagen vakantie, dan kick ik de winterdip de deur uit *O*
Thanks for asking. Goed om te weten dat er wat sociale controle is.
crap in = crap out
pi_107520823
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:28 schreef MarMar het volgende:
Sowieso risicogroepen.. ik heb een aantal aangeboren kwalen, moet ik dan meer betalen? (in de states kan je daarom al afgewezen worden bij verzekeraars.. willen we dat?) En mensen die sporten doen waarbij veel blessures voorkomen? Mensen die gaan wintersporten? Mensen die veel kanker in de familie hebben? Waar leg je de grens?
Ik vind de "eigen schuld" houding een gevaarlijke bij gezondheid.. Niet wenselijk imho!
Mja, als je wijs bent verzeker je je los bij voor "gevaarlijke sporten".

En ik betaal alles zelf wat er nodig is aan behandelingen voor de lipoedeem, scheelt me een berg pijn en het zal me verder een biet wezen.
Tegen de tijd dat ik dat niet kan betalen klop ik wel ergens aan.
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:40:55 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107520832
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Katjes! Waar filmpjes :o

Ik ben ook te zwaar maar vind mijn zorgverzekering al duur zat }:| :+

Co! Foto's? *O*
FB? (moet zelf ook nog ff kijken, weet niet)
pi_107520855
Dank Uniek! Morgen zet ik ze hier weer neer. Nog even van mijn twee daagjes nagenieten!

Waar ga je heen Loveli?
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:48:18 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107521115
Haha, dat verhaaltje van Coco met die hand O+

Schop mijzelf zo de keuken in moet nog heel veel snijden: uien, zilveruien, ananas, paprika, augurken, tomaat, komkommer, champignons, prei, kaas, knoflook... Heerlijk werk, lekker ontspannend fijn begin van het weekend *O*
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 16:48:35 #298
70532 loveli
N
pi_107521126
Oostenrijk :)

Mega-productieve dag gehad: 3 vuilniszakken opgeruime/weggemikt, stuk of 8 wassen gedraaid (yay voor het snelprogramma), werkjas gerepareerd and then some.
crap in = crap out
pi_107521160
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef loveli het volgende:
Oostenrijk :)

Mega-productieve dag gehad: 3 vuilniszakken opgeruime/weggemikt, stuk of 8 wassen gedraaid (yay voor het snelprogramma), werkjas gerepareerd and then some.
:o jeetje. Kan ik je inhuren?
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:51:08 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107521229
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:o jeetje. Kan ik je inhuren?
Alsof jij zoveel vuilniszakken vol kan maken :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')