Dan zou ik het bed misschien toch vervangen door met een dekentje op de bank.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja, nou kijk, dat is nu niet bepaald het beeld wat ik wil scheppen bij de date in kwestie! Dat ik willekeurig mensen in bed uitnodig ofzo.
Ik wilde gewoon domme filmpjes gaan kijken op youtube ofzo.
ik vind hem zo nastyquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sort of. Mijn collega vroeg net hoelang de lange onderbroek was en de site bleef maar inzoomen op het kruis van de heer Beckham.
dan zou je het kunnen verplaatsen naar de bank ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:44 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja, nou kijk, dat is nu niet bepaald het beeld wat ik wil scheppen bij de date in kwestie! Dat ik willekeurig mensen in bed uitnodig ofzo.
Ik wilde gewoon domme filmpjes gaan kijken op youtube ofzo.
Klint als een geslaagde date! Gezelligquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Is het heel raar om tegen een date te zeggen dat je van plan bent om de hele dag in bed te gaan liggen zondag (na het sporten), maar dat ie er wel bij mag komen liggen?!
^^quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:46 schreef Perruche het volgende:
Dan kan je misschien beter dat zeggen
Dat lijkt me wel echt ultiem onaantrekkelijk, als man zijnde, als een vrouw dat voorstels voor een "date". In bed klinkt toch wel een stuk spannenderquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:46 schreef Mini. het volgende:
[..]
Dan zou ik het bed misschien toch vervangen door met een dekentje op de bank.
Ik werd even wakker midden in de nachtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:03 schreef Mini. het volgende:
Hier nog niet, gelukkig want ik moet nog fietsen en treinen straks.
Maareh, wat doe jij op om kwart voor 5 's ochtends?
Of je zegt gewoon, wanna shag and get a pizza? no? Why, don't you like pizza?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Misschien moet ik maar even wat toevoegen aan mn berichtje. Iets over dat het wel raar klinkt. En dat op de bank ook wel een optie is. Ofzo.
Hmmmmm.....
Achter een gordijntje ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:51 schreef V1z0R het volgende:
Als er niet gezoend is, HPKW, is dat wel raar ja!Perr, onder een dekentje op de bank kan er ook gevoosd worden hoor
Had ik laatst ook ja, dan weet je nog niks... Geen buren die iets aan kunnen nemen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:29 schreef loveli het volgende:
Als de postbode nou opschiet, kan ik de deur uit
Bezorgdatum:
vandaag
08:30 - 21:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |